به زودی تغییراتی در قوانین سیستم پذیرش بیماران کانادا اعمال خواهد شد

مسیر نما :
بازدیدکنندگان : 21949 نفر 1396/09/13
به زودی تغییراتی در قوانین سیستم پذیرش بیماران کانادا اعمال خواهد شد

به زودی تغییراتی در قوانین سیستم پذیرش بیماران کانادا اعمال خواهد شد

آقای احمد حسن وزیر مهاجرت کانادا می گوید قوانین پذیرش پزشکی برای تازه واردین از ارزش های کانادایی خارج است و باید اصلاح شوند.
آقای احمد حسن روز چهارشنبه درملاقاتی در کمیته دائمی پارلمان در رابطه با مهاجران، خواهان بازبینی قوانین پذیرش پزشکی مهاجران شد و متذکر شد این قوانین مربوط به 40 سال گذشته است و باید با نیازهای قرن 21 تغییر کند، و خاطر نشان کرد "این امر ضروریست و نباید زمان بیشتری را تلف کرد".
وی افزود " از یک چشم انداز انسان دوستانه ، عدم پذیرش افراد با مشکلات پزشکی به دلایل مالی در جامعه کانادا، همخوانی ندارد".
در حال حاضر امکان ریجکت شدن مدیکال به دلیل "تقاضای بیش از حد سرویس های پزشکی"وجود دارد.بخش 38-1C قانون مهاجرت کانادا، "تقاضای بیش از حد سرویس های پزشکی" را به این صورت تعریف می کند: هزینه های پیش بینی شده برای خدمات بهداشتی و اجتماعی برای مهاجران جدید اگر بالاتر از هزینه های در نظر گرفته شده برای کانادایی ها، بیش از یک دوره پنج سال متوالی بلافاصله پس از جدیدترین ارزیابی پزشکی باشد را شامل می شود. در برخی موارد، این دوره را می توان تا 10 سال متوالی تمدید کرد. تأثیر پیش بینی شده بر زمان انتظار برای خدمات بهداشتی و اجتماعی کانادا نیز در نظر گرفته شده است.
در سال 2017، حداکثر هزینه برای هزینه های پزشکی در نظر گرفته شده ،برابر 6655 دلار در هر سال یا 33275 دلار در طول پنج سال است.
تعدادی از معافیت های مربوط به "تقاضای بیش از حد سرویس های پزشکی" در موارد حمایت از خانواده برای اسپانسرشیپ همسر و فرزند زیر سن قانونی وجود دارد.
صرفه جویی در قوانین فعلی "فوق العاده کم است"
آقای حسن گفت که تصمیم گیری های مبتنی بر قوانین "تقاضای بیش از حد سرویس های پزشکی" باعث صرفه جویی سالانه حدود 135 میلیون دلار می شود. در سال 2015، این مقدار0.1 درصد از کل هزینه های بهداشتی در کانادا را نشان می دهد.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی
او گفت: "عددی که ما در مورد آن صحبت می کنیم فوق العاده کوچک است."
آقای حسن خاطر نشان کرد که وزارت امور مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) بررسی های مختص خود را از این سیاست در سال 2016 شروع کرده است ,که با هم فکری و مشورت با دولت های استانی و حامیان معلولین ، و در نظر گرفتن چشم انداز قانونی فعلی انجام شده است.
حسن اشاره کرد تعدادی از تغییرات بالقوه مورد بحث قرار گرفته است، از جمله تعدیل هزینه ها و تغییرات در گروه هایی که از این قانون معاف هستند.
'تمام گزینه های قابل اجرا"
هنگامی که از IRCC پرسیده شد که آیا در نظر دارد قاعده "تقاضای بیش از حد سرویس های پزشکی" را حذف کند ، حسن گفت «همه گزینه ها قابل اجرا هستند».
با این حال، او تاکید کرد که فعلا معاینات پزشکی هر متقاضی برای ویزای مهاجرتی کانادا و برخی از متقاضیان برای اقامت موقت در کانادا باقی خواهند ماند.
آقای حسن گفت، هدف از بررسی و تایید قوانین دولت فدرال و استانی، حصول اطمینان از حفاظت از خدمات بهداشتی و اجتماعی کانادا و همچنین رفتار منصفانه با مهاجران می باشد.

telegram_Canada_Ganji

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن