چرا نمی توان ویزای توریستی را به اقامت تبدیل کرد

بازدیدکنندگان : 46558 نفر 1397/05/14
چرا نمی توان ویزای توریستی را به اقامت تبدیل کرد

بررسی باورهای غلط و رایج در مورد ویزای توریستی کانادا:
 

چرا نمی توان ویزای توریستی را به اقامت تبدیل کرد؟؟

طی ماه های گذشته به دفعات افرادی با دفتر ما در مونترال تماس گرفته و اعلام کرده اند که با ویزای توریستی در کانادا هستند و تقاضای اقامت دایم دارند و یا به گفته خودشان تصمیم دارند ویزای توریستی شان را تبدیل به اقامت کنند!!!
دلیل را جویا شدیم، همگی بالاتفاق گفتند: آژانسی که برای ما ویزا گرفتند ، گفته اند با این ویزا همه کار (از تحصیل، اقامت، ...) می توانید انجام دهید در ضمن مدارک زیادی را هم بدون اینکه ما در جریان باشیم از طرف ما برای سفارت فرستادند تا ما قبول شویم! حتی خیلی از افراد فرم های توریستی IMM000?   که آژانس برای انها به سفارت فرستاده را ندیده یا الان ندارند. در واقع آگاهی درستی از اطلاعات ارایه شده خودشان به اداره مهاجرت کانادا ندارند.
قبل از هر چیزی اشاره به یک نکته ضروری است:
هر گونه اقدام برای هر نوع ویزای توریستی، تحصیلی، کاری و اقامتی کانادا فقط و تنها فقط باید توسط خود شخص متقاضی و یا وکیل قانونی مهاجرت کانادا که توسط دولت کانادا مجاز به انجام این کار می باشد انجام گردد. به عبارت دیگر هر شخص و سازمان و آژانس مسافرتی و... از لحاظ قانونی اجازه اقدام برای هیچ شخصی را نزد اداره مهاجرت کانادا ندارند.
حال اگر شخصی از خدمات موسسات و افراد غیر مجاز استفاده کرده باشد در واقع حق خودش را برای هرگونه پیگیری و مطالبه حقوق قانونی خود ضایع کرده است و طبیعتا خود آن شخص خلاف قانون عمل کرده و مقصر است.
اگر قصد اقدام هر نوع ویزای موقت و یا اقامت دارید باید از ابتدا در ایران درخواست ویزا بدهید و داشتن ویزای توریستی به هر شکلی کار را برای شما سخت تر خواهد کرد.
 
در اینجا به بررسی عمیق تر چند باور غلط و رایج در مورد ویزای توریستی کانادا می پردازیم:
* با ویزای توریستی می توانم تا هر زمان که بخواهم در کانادا بمانم!
- ویزای توریستی کانادا(مولتی) محدودیت حضور در کانادا دارد. هنگام ورود در فرودگاه ، پلیس فرودگاه کانادا دلیل سفر شما با ویزای توریستی را جویا می شود و میتواند بین 1روز تا 6ماه به شما مجوز ورود بدهد که عدم تمکین به حرف پلیس ، شمارا دچار تخلف می کند. حضور بیش از 6 ماه با این ویزا در هر بار ورود در کانادا غیرقانونی است و تجربه ثابت کرده تقاضای تمدید نیازمند شرایط موجه و سخت است.فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی
 
*داشتن ویزای توریستی برای مهاجرت استانی من امتیاز مثبت خواهد بود!
- برای بسیاری از برنامه های مهاجرتی(مانند کارآفرینی) حضور با ویزای توریستی در شهری به جز استانی که قصد کارآفرینی در آن را دارید، امتیاز منفی دارد. مثلا اگر برای کارآفرینی نوااسکوشیا اقدام کرده اید و با ویزای توریستی در ونکوور چند روز مانده اید ، برای آفیسر دلیل غیر موجهی خواهد بود.
 
* با ویزای توریستی می توانم در کانادا کیس مناسب ازدواج پیدا کرده و از آن طریق اقامت بگیرم!
- به دلایل واهی به شما می گویند با ویزای توریستی می توانید در کانادا فردی را برای ازدواج پیدا کنید. این غیرممکن است. معمولا دلیل برای ازدواج یک کانادایی با یک ایرانی بجز دریافت هزینه های بی پایه و گزاف از طرف کانادایی نیست! در ضمن بعد از ازدواج در پرونده اسپانسرشیپ ازدواج از دو فرهنگ متفاوت و عدم ثبت در شناسنامه طرف ایرانی (با توجه به نبودن سفارت ایران در کانادا و انجام ثبت ازدواج طبق قانون ایران) میتواند منجر به ریجکت شدن پرونده شود.
 
*داشتن ویزای توریستی با قصد ما برای اقامت در کانادا مغایرتی ندارد!
- در ویزای توریستی شما باید اثبات کنید که بلافاصله بعد از سفر توریستی در کانادا به ایران برمیگردید و مدارک و ادله اثباتی شما در بخش فدرال کانادا ثبت میشود اما در ویزای اقامتی شما باید اثبات کنید که قصد کار و زندگی همیشگی در کانادا دارید که این دو با هم منافات دارد.
 
* با ویزای توریستی می توانم به کانادا بیایم و تقاضای پنا هند گی بدهم!
- اخذ "پ ن ا ه ن د گ ی " با ویزای توریستی غیر ممکن است چون آفیسر بررسی کننده پرونده شما، کشور محل تولد شما: ایران را کاملا امن تلقی می کند و شما نمی توانید ثابت کنید که جان تان در خطر بوده زیرا با پرواز عادی و به راحتی با ویزای توریستی وارد کانادا شده اید. علاوه بر این اگر هم موفق به اخذ ویزای پناهجویی شوید دیگر نمیتوانید به ایران برگردید زیر شما زمانی ثابت کرده اید که مشکلات زیادی را در ایران داشته اید ، پس چگونه دوباره به ایران برگشتید . لذا مدارک اقامتی شما باطل خواهد شد.
 
* با ویزای توریستی به کانادا می آیم و برای تحصیل اقدام میکنم!
- با ویزای توریستی شما نمی توانید در یک دانشگاه و مرکز آموزشی تحصیل کنید(به جز در مواردی مربوط به دوره های آمزشی زیر شش ماه که هرگز به اقامت ختم نمی شوند). اگر هم کسی به شما پیشنهاد تحصیل در کالج یا دوره دو- سه ماهه را داد ، بدانید که تحصیل در این دوره ها فقط وقت و پول شما را هدر داده و منجر به اقامت نمی شود. اگر هم بخواهید مدت زمان تحصیل را تمدید کنید باید مدارک کافی و کامل ارائه دهید پس بهتر است از ابتدا برای ویزای تحصیلی هزینه کنید. برای اقدام ویزای تحصیلی هم حتما باید از خارج از خاک کانادا اقدام کنید.
 
* با ویزای توریستی کانادا فرزندمان را در کانادا به دنیا می آوریم و از این طریق خودمان هم اقامت می گیریم!
- با ویزای توریستی فرزندمان را در کانادا به دنیا آوریم و اقامت بگیریم! این تفکر که به واسطه تولد فرزند شما (که بیش از 30-50هزار دلار هزینه بیمارستان، ویزیت دکتر، خرید دارو مثلا پریناتال، اجاره خانه، سونوگرافی، تست غربالگری، تست سندرم داون و ...دارد اگر فرزند نیاز به انکوباتور نداشته باشد یا دچار زردی یا مشکل پزشکی دیگر نشود) به والدین اقامت بدهند دروغی بیش نیست. همچنین به دلیل پرواز طولانی تا کانادا خانم حامله 3-4 ماه قبل از پرواز باید کانادا باشد زیرا احتمال پارگی کیسه آب فرزند در هواپیما وجود دارد و 4ماه بعد از تولد فرزند میتوانید سوار هواپیما جهت برگشت شوید زیرا زمان زودتر به دلیل فشار کابین هواپیما به گوش نوزاد صدمه میزند. که جمع این دو زمان بیش از 6ماه حضور قانونی است. زمان زودتر ریسک سالم بودن فرزند را دارد.
 
* با ویزای توریستی به کانادا می ایم و از یک کارفرما جاب آفر (پیشنهاد شغلی) میگیرم!
- بعضی آژانس ها به متقاضی این جمله را گوشزد می کنند که"با ویزای توریستی این شانس را دارید که با کارفرما ها از نزدیک صحبت کنید و جاب آفر بگیریید" . طبق قانون شما شماره ملی کانادا SIN نامبر و اجازه کار ندارید لذا استخدام شما غیر قانونی است. در ضمن برای جاب آفر باید چندین نوبت آگهی در سایت اداره کار درج شود و بلافاصله متقاضیان دیگر مقیم کانادا با دانش زبان عالی به آگهی استخدام پاسخ می دهد و شما جاب آفر نمی گیرید مگر به قصد پرداخت هزینه نامربوط که نه تنها غیر قانونی است بلکه امکان اینکه مشکلات و عواقب آن گریبان گیر شما هم بشود بسیار زیاد است. در حال حاضر دیتابانک 5کشور کانادا، آمریکا، استرالیا، انگلیس و دانمارک یکی است و این مشکلات در هر 5کشور ثب میشود.
 
* با ویزای توریستی به کانادا می آیم و از این طریق برای برنامه مهاجرتی خودم امتیاز کسب میکنم!
- حضور با ویزای توریستی هیچ امتیازی برای پرونده نیروی متخصص فدرال یا استانی ندارد. اگر به دنبال امتیاز خاص آن برنامه هستید باید در آن استان سابقه تحصیل یکساله یا کار تمام وقت داشته باشید.
 
* با ویزای توریستی میتوانم به کانادا بیایم و مشغول به کار می شوم و یا بیزنس خودم را راه اندازی می کنم!
- شما با ویزای توریستی به هیچ وجه اجازه کار کردن و یا راه اندازی بیزنس درکانادا را ندارید، اگر هم افرادی به شما می گویند که می توانید غیرقانونی یا به صورت cash  کار کنید این کار برای شما تبعات زیادی دارد و حتی ممکن است منجر به دیپورت شدن شما از کانادا بشود. زیرا دریافت درآمد نقدی cash از کارفرما بدون اظهار مالیاتی به عنوان "پول سیاه" حساب میشود و مستوجب جریمه و زندان توسط پلیس است.
 
* با ویزای توریستی به کانادا می آیم و برای خودم و یا اعضای خانواده ام حساب بانکی باز میکنم و به راحتی اقدام به انتقال پول به کانادا می کنم!
- توجه داشته باشید افتتاح حساب بانکی در کانادا برای افرادی که ویزای توریستی دارند محدودیت های بسیاری دارد و در بهترین حالت فقط برای شما یک حساب دبیت باز میکنند(حسابی که به اندازه موجودی شما اجازه خرج کردن دارید) و به هیچ وجه خبری از حساب کردیت نیست. ضمن اینکه انتقال وجه به کانادا مخصوصا در مبالغ بالا (به جز در موارد مربوط به پرونده های سرمایه گذاری و با هماهنگی های لازم توسط بانک و وکیل و سازمان های مربوطه) معمولا دچار مشکل می شود (سایت fintrac را بخوانید)و تجربه نشان داده حساب های هموطنان ما در کانادا (مانند بانک TD) بارها به دلیل مشخص نبودن منبع اموال بلوکه می شوند. ولی شما با ویزای اقامتی کاملا در انتقال پول مثلا خرید خانه مجاز هستید.
 
* با ویزای تحصیلی فرزندم می توان برای خودم ویزای توریستی بگیرم یا بالعکس!
- توجه داشته اینکه به دلیل تحصیل فرزند به والدین ویزای همراه یا توریستی یا ... بدهند اشتباه است و تبلیغی بیش نیست. هر فردی باید شرایطش جداگانه برای ویزای توریستی بررسی شود.
 
* با ویزای توریستی به کانادا می آیم و با خرید ملک در کانادا اقامت دایم میگیرم!
- توجه داشته باشید که خرید ملک با هر میزان و مبلغی و تعدادی در کانادا به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی برای شما منجر به کسب اقامت کانادا نخواهد شد و اگر افرادی وعده اقامت کانادا را در قبال خرید ملک به شما می دهند متاسفانه قصد فریب شما را دارند. همچنین خرید خانه با ویزای توریستی باعث پرداخت 15%+5% مالیات خارجی ها و کارمزد به دولت کانادا میشود که رقم قابل توجهی است ولی با ویزای اقامتی شما یک سوم رقم خانه را بدون مالیات پرداخت و وام 30 ساله برای باقیمانده از دولت دریافت می کنید.
 

* و کلام آخر

- داشتن ویزای توریستی در مواردی خاص و با هدف مشخص می تواند به پرونده شما تا حدودی کمک کند ولی بهتر است ابتدا هدف خود را مشخص و حساب شده حرکت کرده و بعد برای ویزای کانادا اقدام کنید. لزوما سریعترین راه ، بهترین راه نیست!

canada_ganji_instagram
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 23
محمد صادق1402/06/10
سلام اگر با ویزای توریستی وارد کانادا بشم و در برنامه جدید ورک پرمیت درخواست بدم چقدر امکان پذیرش وجود داره و برای اعضای خانواده کی امکان ورود خواهد بود
  • گنجی
  • 1402/06/14
بستگی به سن و شغل و تحصیلات و شرایط کاری شما دارد اینها را بفرمایید 
زیبا1401/02/15
آیا می توان از طریق ویزای مولتی به کانادا آمد و در آنجا بچه دار شد و براحتی و بدون هیچ مشکلی اقامت دایم و شهروندی کانادا را دریافت نمود؟
  • گنجی
  • 1401/02/19
خیر چه کسی چنین مشاوره اشتباهی داده؟
حسین ص1401/01/29
سلام،به عنوان تعمیرکارکفش که مدارکی مثل جوازکسب تولیدکفش،آموزشگاه طراحی کفش،ومدارک بین الملی ساخت کفش وچندهزارساعت تدریس رادارم چجوری میتونم بااستفاده از شغلی ۶۳۴۳ودرضمن ۳۶سال هم سن دارم ومتآهل هستم، برای کانادا اقدام کنم ؟
  • گنجی
  • 1401/02/05
از طریق کارآفرینی استانی با تمکن مالی خوب و ایلتس 5 شانس خواهید داشت پروانه کسب تان باید معتبر باشد و پرسنل داشته باشید.
علیرضا1399/03/01
بادرود به شما
من۴۰ سالمه متخصص چاپ افست هستم دارای دو فرزند ۵ و ۳ ساله و مسلط به زبان انگلیسی ایا میتونم اقامت کانادا رو بگیرم؟؟
  • گنجی
  • 1399/03/10
برای استارت اپ می توانید.
ب. 1398/10/26
سلام و احترام
من قصد دارم برای پسر۱۶ساله ام ویزای تحصیل در دبیرستان بگیرم آیا به من بعنوان والد همراه ویزای توریستی ۶ ماهه داده می شود ؟ در صورت مثبت بودن پاسخ آیا تمدید آن احتمال بالایی دارد؟ قصد دارم تا زمانی که دانشگاه ثبت نام می کند کنارش باشم.
از صرف وقت ارزشمند شما متشکرم
  • گنجی
  • 1398/11/06
لزوما خیر-شرایط ویزای شما باید جداگانه توسط آفیسربررسی شود و ممکن است ندهند. حداکثر مدت زمان حضور در کانادا با ویزای توریستی (یا همان مولتی 5ساله) 6ماه است امکان تمدید به درخواست مجدد نیاز دارد.
آتنا1398/07/26
سلام خسته نباشین آیا میشه ویزا گردشگری ٥ ساله کانادا رو به ویزا دائم تبدیل کرد؟؟
  • گنجی
  • 1398/07/28
خیر
حمیدرضا1397/12/04
سلام و عرض ادب
ایا با پذیرش تحصیلی مدرسه فرزندم ، پس از ورود به کانادا میتوانم با خرید بیزینس و سرمایه گذاری اقدام به گرفتن اجازه کار کنم و پروسه گرفتن اقامت دائم را دنبال کنم
  • گنجی
  • 1397/12/07
خیر. این موارد را چه کسی به شما مشاوره داده است.
اسماعیل 1397/11/29
با سلام دو فرزند دارم که یکى در انگلستان مشغول تحصیل است و دیگرى لیسانس حقوق از دانشگاه ازاد شعبه امارات دارد مشکل ایلتس ندارند و از سال ٢٠٠٤ در دبى ساکن هستیم شرکتى داریم که اقامتمان از ان طریق است براى فرزندانم از چه راهى بهتر است براى اقامت کانادا اقدام کنیم
  • گنجی
  • 1397/12/05
اگر فرزندان زیر 22سال باشند همگی از طریق سرمایه گذاری کبک 2019 میتوانید مقیم کانادا شویدو رایگان تحصیل کنید./ اگر بالای 22 سال هستند باید برایشان ویزای دانشجویی با ایلتس 6 اقدام کنیم.
آرش1397/11/03
سلام
بنده مجرد 35 ساله دارای فوق لیسانس مهندسی کامپیوتر همراه با مقاله ISI از یکی از دانشگاههای خوب ترکیه هستم و زبان انگلیسی رو کامل در حد ایلتس 7 و 7.5 بلدم مشکل اینجاست که سابقه همراه با بیمه ندارم آیا شانسی برای اکسپرس انتری یا برنامه دیگه نیروی متخصص برای مهاجرت به کانادا دارم؟
با تشکر
  • گنجی
  • 1397/11/07
بهتر است از حالا پروفایل خود را بسازید و بیمه شوید.
علیرضا ح1397/10/27
سلام، ۳۴ سالمه فوق لیسانس عمران گرایش مدیریت ساخت از دانشگاه علم و صنعت گرفتم سال ۸۹ و الان ۶ سال سابقه بیمه مرتبط به شرکت پیمانکاری ساخت درم و دانشگاه هم تدریس میکنم با بیمه، میخواستم ببینم میتونم برم کانادا از طریق ویزای تحصیلی تو یه شهر خوب فوق لیسانس بخونم و بعد از اون work permit بگیرم و بعد اقامت؟ راه بهتری هم وجود داره؟
ممنون از راهنماییتون
  • گنجی
  • 1397/10/29
اگر وقفه تحصیلی بیش از 3 سال و بدون مدرک زبان ایلتس باشید شانس ویزا خیلی کم میشود.
به جای آن برای اکسپرس اینتری فدرال و استانی اقدام کنید
سن و شغل و تحصیلات را در تلگرام و اینستاگرام(لینک بالا سمت چپ) بفرستید.
محمد1397/10/25
با سلام و احترام
من مرد چهل و شش ساله . کارمند موسسه مالی با سابقه هجده ساله ، لیسانس اقتصاد،و دارای همسر و فرزند دختر هستم. همسرم چهل ساله مدرس زبان فرانسه با سابقه هفت سال تدریس
بیمه ، دارای مدرک دلف b1و دخترم سیزده ساله می باشد . میتوانسم برای اقامت کانادا اقدام کنیم
  • گنجی
  • 1397/10/29
فقط روشهای سرمایه گذاری و کارآفرینی زیرا امتیاز سن مهاجرتی تا 35 سال و امتیاز ویزای تحصیلی تا 29 -30 سال است و بعد از آن شانس ویزا کم می شود.
مصطفی1397/08/22
سلام. ۳۴ ساله و مدرس زبان انگلیسی با ۷سال سابقه و بیمه هستم و خانمم ۳۷ ساله و پرستار با ۱۲ سال سابقه. آیا امکان مهاجرت وجود دارد؟ از چه طریقی؟ متشکر
  • گنجی
  • 1397/08/24
با ایلتس هفت از روش نیروی متخصص فدرال
صارم1397/08/08
سلام،پنجاه سالمه ومعلمم.داوربین المللى ورزش نیزهستم.شش بارشنگن دارم.یازده ساله مغازه چلوکبابى دارم بامقدارى پول نقد
امکان مهاجرت برایم هست؟
چه روشى؟
ممنون
  • گنجی
  • 1397/08/15
برای مهاجرت باید از روش سرمایه گذاری 350هزار دلاری کبک بدون مدرک زبان اقدام کنید.
میساMisa1397/07/18
با سلام خدمت شما من و‌همسرم دارای دو فرزند۷و۱ ساله هستیم الان ویزای توریستی کانادا رو داریم با یک وکیل صحبت کردیم و میگفت از طریق پیشنهاد کار میتونید بیایید و بعد از یک سال اقامت بگیرید همسرم فوق لیسانس عمران داره و ایلس۶ میخواستم بدونم صحبت ایشون درسته ،ممنونم از شما
  • گنجی
  • 1397/07/21
خیر درست نیست
پیشنهاد کار ربطی به ویزای توریستی ندارد.
مژگان1397/07/16
سلام
من کارشناسی زبان انگلیسی دارم ، مجرد ٢٩ سال تمام، مدرک هم سطح کارشناسی ارشد دوره مدیرت اجرایی MBA از سازمان مدیریت صنعتى ، مدارک فنى حرفه اى Icdl 1 همچنین دیپلم زبان انگلیسی از موسسه ، با ارایه آیلتس ٦/٥ تا ٧ آیا امکان پذیرش و گرفتم ویزا جهت اشتغال در کانادا را دارم ، ترجیحا شهر انگلیسی زبان که براى کار به مشکل زیادی مواجه نشم ، امکان موفقیت و اخذ ویزای من هست ؟
  • گنجی
  • 1397/07/21
برای دانشجوی با ایلتس 6 میتوانید ولی برای کار و اقامت باید ایلتس 7.5 بگیرید.
حسن.ب1397/07/15
سلام
روز بخیر
در اینستاگرام شخصی گفته بود با فرزند 18ساله اش و با ویزای تحصیلی برای فرزندش و ویزای توریستی برای خودش آمدن کانادا و حالا پرسیده بود که میتونه ویزای توریستی رو به ویزای کار یا تحصیلی تبدیل کنه؟
صفحه شما در جواب گفته بودند باید از ابتدا برای ویزای کار اقدام کرد و مخصوصا با دعوتنامه معتبرتر
من دقیقا در پروسه همین جریان هستم و این پاسخ شما در اینستا و این مطلب در اینجا من رو گیج کرده
بالاخره ما پس از ورود به کانادا با ویزای توریستی به همراه فرزندی که ویزای تحصیلی گرفته، میتوانیم بمانیم و کار کنیم و درس بخوانیم یا خیر؟؟
سپاسگزار میشم توضیح بفرمایید.
  • گنجی
  • 1397/07/15
با ویزای توریستی امکان کار، تحصیل و اقامت ندارید ، ماندن شما در کانادا نیز باید کمتر از شش ماه باشد در غیر اینصورت قانون را نقض کرده اید.
فرزندتان تا پایان ویزای تحصیلی امکان ماندن در کانادا دارد(البته باید مشغول به تحصیل بماند) ولی شما نمیتوانید کار و تحصیل کنید.
جمالی1397/07/11
با سلام و احترام من کارمند 47 ساله متاهل همسرم 43 ساله دارای دوفرزن پسر20ساله دانشجو سال دوم ترم سوم رشته مهندسی صنایع، دختر11 ساله 5 ابتدایی امکان سرمایه گذاری ندارم اسکیل ورکر شامل من نمیشود قصد اقامت کانادا دارم اگر مشاوره حضوری لازم باشد در تهران خدمت میرسم .با سپاس درپناه خدا باشید.
  • گنجی
  • 1397/07/13
واجد شرایط نمی باشید چون امتیاز سن را از دست داده اید.
مریم1397/05/17
من می تونم برای phd تقاضا کنم ؟؟وایا میتونم همسر و فرزندم راهم ببرم ؟ در ضمن هزینش چقدر میشه؟؟
  • گنجی
  • 1397/05/21
دکتری سخت گیری زیاد دارد-با هم در ابتدا نمیتوانید اقدام کنید-
آزاده1397/05/17
خسته نباشید و تشکر از اطلاع رسانی خوبتون
ما قبلا هم با دفتر شما تماس گرفتیم برای برنامه سرمایه گذاری کبک اقدام کنیم و اگر خاطرتون باشه گفتیم که ویزای توریستی من و همسرم رو بخاطر ویزای شینگن غیر واقعی رد کردن در حالیکه ما اصلا سفر شینگن نداشتیم
بعد از کلی دوندگی و تهدید متوجه شدیم آژانسی که برای ما اقدام کرده بود بدون اینکه ما درجریان باشیم برامون ویزای شینگن جعلی هم گذاشته بودند
آقای گنجی خواهشی که از شما دارم در قبال هموطنتون کمک کنید و مشکل مارو حل کنید
منتظر پاسخ شما هستیم
درود
آزاده
  • گنجی
  • 1397/05/21
باید طی نامه رسمی توسط همان شرکتی که براتون اقدام کرده موضوع را به سفارت اطلاع دهید.
بابک1397/05/14
باسلام
مدت نه سال ژاپن زندگی کردم، سال 2000برگشتم، درخواست ویزای مولتی توریستی کانادا رو دارم و از یکطرف میخوام کشور کانادا رو از نزدیک ببینم، شاید نظرم عوض شد و قصد ماندن دائم را داشته باشم، چطور ویزایی بگیرم که بشود توریستی را به اقامت دائم تبدیل کنم و دچار مشکل نشوم.
در واقع هدفم الان فقط دریافت ویزای توریستی هست ولی اگر نظرم عوض شد چطور ویزای توریستیم را به اقامت دائم تبدیل کنم. ممنون از جوابتون
50ساله مجرد شش سند ملکی دارم.
  • گنجی
  • 1397/05/15
ویزای توریستی قابل تبدیل نیست.
برای مهاجرت باید از ابتدا برای سرمایه گذاری یا کارآفرینی اقدام کنید
محمد حسین1397/05/14
سلام
با این توضیحات شما در مورد ویزا توریستی واقعا نگران شدم
از ما مبلغ زیادی بابت ویزا توریستی توسط آژانس مسافرتی در تهران دریافت کردند و بعد از بار دوم قبول شدیم.
الان برای برنامه مهاجرتی داریم اقدام می کنیم و هر چه از اون آژانس درخواست میکنیم که مدارک و فرم ها را به ما بدهند طفره میرن و میگن موجود نداریم
واقعا استرس گرفتیم
اقای گنجی چاره ما چیه الآن؟
  • گنجی
  • 1397/05/15
باید دقت می کردید
عزیر1397/05/14
سلام من خانم ۵۰ ساله هستم که برای ویزا تحصیل دختر۱۶ ساله ام میخواهم بعنوان همراه اقدام کنم البته بعد از پایان تحصیلات دبیرستان اقدام درخواست اقامت بدهم لطفا راهنمایی بفرمایید
  • گنجی
  • 1397/05/15
خیر، فقط بعد از پایان فوق لیسانس
سعید1397/05/14
سلام
ممنون از توضیح خوب شما. من 1.5 سال پیش با توریستی مولتی وارد کانادا شدم و برگشتم، 3ماه پیش برای ویزای دانشجویی اقدام کردم ولی ریجکت شدم. در نامه ریجتی از فدرال مشخص شد که اطلاعاتی که برای توریستی دادم با دانشجویی ام مغایر بوده(البته فرم های توریستی را آژانس دوستم برام زده بود و ویزای توریستی هم قبول شدم-بهشون هرچی میگم قبول نمی کنند که اشتباه کردند)
حالا سوالم این است که میتوان گفت که تقصیر من نبوده چون برای این پذیرش دانشجویی خیلی زحمت کشیدم
  • گنجی
  • 1397/05/14
خیر چون فرم های توریستی را امضا کرده اید و مقصر خودتان هستید.
مدارک تون را ارسال کنید که بررسی کنیم ولی امیدوار نباشید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن