برنامه آزمایشی ویزای کار برای همسران اسپانسر شده در کانادا تمدید شد.

بازدیدکنندگان : 17489 نفر 1397/11/16
برنامه آزمایشی ویزای کار برای همسران اسپانسر شده در کانادا تمدید شد.

دولت فدرال کانادا برنامه آزمایشی ویزای کار برای همسران اسپانسر شده ای که در کانادا زندگی می کنند و در حال درخواست برای اقامت دائم خود هستند را تمدید کرد.

اداره مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) اعلام کرد که این برنامه آزمایشی که قرار بود 31 ژانویه 2019 منقضی شود، تا تاریخ 31 ژوئیه 2020 تمدید شد و این چهارمین دوره است که این برنامه آزمایشی از سال 2014 تمدید شده است.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی
این برنامه آزمایشی به همسران واجد شرایطی که در کانادا زندگی می کنند و در انتظار اقامت خود هستند این امکان را می دهد تا برای ویزای کار درخواست دهند.
این مجوز کار آزاد وابسته به شغل یا کارفرمای خاصی نیست یعنی در هر کجا امکان انجام هر کاری را خواهند داشت. با این حال، اشتغال در مراکز مراقبت از کودکان و مراقبت های بهداشتی محدود به افرادی است که شرایط قانونی لازم را کسب کرده اند.
به منظور واجد شرایط بودن، آنها بایستی کارت اقامت موقت معتبر داشته باشند، خواه به عنوان بازدید کننده ، خواه دانشجو و یا نیروی کار، و با اسپانسر خود در یک محل زندگی کند.
دولت کانادا به این نتیجه رسیده است که وقتی خانواده ها در کنار هم زندگی و همزمان کار میکنند راحت تر وارد اجتماع شده و با جامعه ادغام می شوند.  تمدید این برنامه تضمین می کند که متقاضیان می توانند کار کنند، خانواده هایشان را تامین کنند و به اقتصاد کانادا کمک کنند تا اقامت دائم آنها به نتیجه برسد.
 
- چگونگی مجوز کار آزاد -اپن ورک پرمیت کانادا- را بگیریم؟
افرادی که متقاضی این برنامه هستند می بایست همزمان با درخواست اسپانسرشیپ و اقامت دائم درخواست ویزای کار را نیز ارسال کنند.
متقاضیانی که قبلا درخواست اقامت دائم کرده اند اما هنوز برای ویزای کار درخواست نداده اند، می توانند به طور جداگانه درخواست ویزای کار کنند.
متقاضیانی که با اقامت دائم شان موافقت کرده اند، بدین معنی که از اداره مهاجرت و شهروندی  کانادا نامه ای دریافت کرده اید که نشان می دهد که آنها شرایط اقامت دائم را برآورده می کنند، اما هنوز چک های پزشکی، امنیتی و سوابق قبلی خود را نشان نداده اند می توانند برای ویزای کار آزاد، درخواست کنند.
اداره مهاجرت و شهروندی کانادا همچنین افزود افرادی که مجوز کار را از طریق برنامه آزمایشی بدست آورده اند باید قبل از انقضای مجوز فعلی خود، برای تمدید آن درخواست دهند.
آخرین اخبار و جزئیات برنامه ویزای کار کانادا work permit و اسپانسرشیپ همسر در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام بروز رسانی می شود. اگر سوالی در این زمینه داشتید میتوانید پیام دایرکت در این شبکه های اجتماعی فرستاده و پاسخ خود را در کمتر از 24 ساعت دریافت نمایید.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 9
Siyak S1400/08/01
درود. من جهت مشاوره مهارجرا چطور میتونم با اقای گنجی تماس بگیرم؟ در خصوص ویزای توریستی برای همسرم
  • گنجی
  • 1400/08/01
با دفتر تماس بگیرید و موارد تمکن مالی، سابقه ویزا، دعوتنامه و ... را اعلام کنید
مجید1399/05/30
با سلام اگه همسرم ویزای تحصیلی بگیرن ومن همراه ایشون باشم و دارای پیشنهاد شغلی باشم یا میتونم ویزای کار دائم بگیرم به جای ویزای ورک پریمت؟
  • گنجی
  • 1399/06/05
بعد از ورود به کانادا.
گلی1398/10/17
سلام.
من میخواهم ویزای ورک پرمیت به عنوان پست داک یکساله برای استان ساسکاچوان بگیرم. پس از اتمام این یک سال و برای تمدید ویزا آیا می توان در استان دیگر قراداد کاری دیگر گرفت؟
اگر جواب سوال بالا مثبت است، سوال دومم این است که اگر بخواهم بعد از 5 سال اقامت بگیرم کار و زندگی در استانهای مختلف قابل جمع با هم هستند یا خیر؟
  • گنجی
  • 1398/10/19
بله
بله
حمید1398/09/20
با سلام.
آیای ویزای open work در کانادا به راحتی قابل تبدیل به ویزای work هست؟ چه مدت برای تبدیل ویزا طول می کشد؟ و آیا به محض ورود می شود ویزا را تبدیل کرد؟
  • گنجی
  • 1398/10/01
این ویزا محدودیت کار و زمان ندارد.
در فرودگاه نمی توانید باید درخواست کار مشخص از یک کارفرما و LMIA بگیرید.
ایرانی1398/08/09
سلام. من و همسرم هر دو دارای invitation letter به عنوان پست داک هستیم. برای ثبت نام در سایت cic و گرفتن ویزابهتر است به صورت جداگانه اقدام کنیم؟ یا باهم؟
-در صورتی که با هم یک application ایجاد کنیم، یک نفر به صورت work permit و دیگری open work permit خواهد شد؟
  • گنجی
  • 1398/08/11
سلام یک نفر تان ابتدا اقدام کند.
Angèle 1398/07/25
سلام. من ده ما است که با یه آقای کانادایی کبکی ازدواج کردم ولی هنوز ورک پرمیت و سی اس کیو نیامده و فقط فایل نامبر دارم . فکر میکنید اشکالی در روند پرونده ما باشد ؟
لازم بذکر است که باویزای توریستی ۱۷ماه پیش آدم . و در ماه مارس ۲۰۲۰ ویزام تمام میشود .
  • گنجی
  • 1398/07/28
اگر مدارک اسپانسرشیپ را ارسال کرده باشید باید الان سی اس کیو را دریافت کرده بودید.
نیلوفر1397/11/17
سلام، من در کانادا ازدواج کردم و نزدیک به یه ماه هست که پروسه ی اسپانسرشیپ رو انجام دادم ولی هنوز نامه ای برای من ارسال نشده و سوالم این هست که من برای ورک پرمیت درخواست ندادم چون هنوز زبانم اونقدر خوب نیست که کار مناسب پیدا کنم میخواستم بدونم چقدر زمان میبره تا پرونده ی من انجام بشه و اینکه در این مدت اگر من بخوام سر کار برم حتما نیاز به ورک پرمیت هست.
در صورتی که من ویزای توریستی دارم و بهم گفتن دو ماه قبل از اینکه به سررسید ۶ ماهم برسه درخواست تمدید ویزا بدم و برای اکستند ویزا اقدام کنم و گفتن که ورک پرمیت دلیلی برای اینکه من بیشتر از ۶ ماه بمونم نیست
ممنونم اگر راهنمایی کنید که آیا برای اینکه بیشتر از ۶ ماه با ویزای توریستی بخوام بمونم نیاز به ورک پرمیت است یا همون درخواست اکستند ویزا کافیه؟
  • گنجی
  • 1397/11/21
پروسه اسپانسرشیپ بیش از یکسال است. برای اکستند ویزای توریستی اقدام نکنید همان ورک پرمیت بهتر است. باید منتظر جواب اولیه و فایل نامبر باشید.
مپنا1397/11/17
سلام من ماه آوریل می خواهم ازدواج کنم و بعد درخواست اقامت دایم بدهم خودم ویزا دارم کی باید برای این ویزا اقدام کنم؟
  • گنجی
  • 1397/11/21
بعد از ازدواج میتوانید.
رضا 1397/11/16
سلام
آیا ویزای کار برای همسران واجد اسپانسر شده های خارج از کانادا هم میشود؟
سپاسگذارم
  • گنجی
  • 1397/11/21
بله

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن