نتیجه بررسی 18000 پرونده برنامه اسکیل ورکر کبک

بازدیدکنندگان : 18211 نفر 1397/11/23
نتیجه بررسی 18000 پرونده برنامه اسکیل ورکر کبک

نتیجه بررسی 18000 پرونده برنامه اسکیل ورکر کبک 

دولت کبک برای جبران عقب ماندگی در زمینه بررسی پرونده های قدیمی کبک و تسریع ارزیابی پرونده های 2019 زیرمجموعه آریما، پرونده های قبلی را کنسل خواهد نمود.
این طرح که برای تصویب به صورت قانون طی چند وقت آینده نهایی می شود به اداره مهاجرت این اجازه را میدهد که تمام پرونده های نیروی متخصص کبک قبل از 2 آگوست 2018 را لغو کند. 
دولت کبک Quebec’s new Coalition Avenir Québec (CAQ) government تحت لایحه 7فوریه 2019 برابر 18بهمن 1397 برای زیرمجموعه نیروی متخصص کبک Quebec Skilled Worker Program (QSWP) این طرح را ارائه داد.
تمام این طرح برمبنای نگاه دولت جدید در زمینه دانش زبان فرانسه برای نیروی متخصص است، تا آنها بتوانند به راحتی وارد بازار کار کانادا گردند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی

البته متقاضیان برنامه سرمایه گذاری کبک هیچ مشکلی نخواهند داشت.

بازار کار کبک

آقای سیمون ژولین-برت (وزیر مهاجرت کبک) حذف حجم زیاد پرونده در برنامه نیروی متخصص کبک برای ما ضروری است. این به ما اجازه بررسی بهتر برای رفع نیازهای بازار کار کبک را می دهد. همچنین باعث تسریع در زمان بررسی پرونده های اسکیل ورکر کبک از 36 ماه به 6ماه می گردد. 
ما از قبل نیز برای تسریع در برنامه مهاجرت کبک راه کارهایی را انجام داده بودیم که نمونه آن اجرای برنامه ای شبیه به اکسپرس اینتری فدرال به نام آریما Arrima بود.
طبق برنامه آریما، متقاضی میتواند یک پروفایل آنلاین باز کرده و تحصیلات، سن، شغل و سابقه کاری خود و همسر را وارد کرده و با بدست آوردن بالاترین امتیاز قبولی کبک را بدست آورد. سپس دولت با ارسال دعوتنامه جهت بدست آوردن CSQ متقاضی را مطلع می کند.

نتیجه
طبق نظر آقای گنجی –وکیل رسمی مهاجرت کانادا- همانطور که در خبر قبلی 6 بهمن ماه اعلام کردیم دولت نگاه ویژه ای به زبان فرانسه و شرایط آداپته شدن با محیط کار دارد. لذا پیشنهادی که به تمام متقضیان قبلی و فعلی اسکیل ورکر کبک کانادا داریم این است که سریعا نسبت به بازکردن پروفایل در برنامه آریما Arrima  اقدام نمایند(برای لینک و نحوه ثبت نام در تلگرام و  اینستاگرام دایرکت بدهید) و همزمان برای بدست اوردن مدرک فرانسه بی2 اقدام کنند همچنین برنامه نیروی متخصص انتاریو که جزئیات آن فردا در وب سایت قرار خواهد گرفت را مطالعه کنند.

توجه داشته باشید که این مورد شامل متقاضیان برنامه سرمایه گذاری کبک نمیشود و خوشبختانه پذیرش  Quebec Investor Program تمدید شده است.


telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2
فاطمه1397/11/26
سلام پسرم سال۲۰۱۶بصورت آنلاین اسکیل ورکر کبک ثبت نام کردوپروفایل نامبر دارد حالا که باید بروند ازطریق آریما ثبت نام کنند آیا باتوجه به اینکه دوسال از تاریخ b2فرانسه وآیلتس گذشته معتبراست ویا باید دوباره مدرک بگیرند؟ممنون از راهنماییتون
  • گنجی
  • 1397/12/05
باید مدرک زبان معتبر داشته باشد.
امیر1397/11/23
سلام من کاغذی ۲۰۱۵ هستم، مدرک زبان ب۲ تابستان ارسال کردم ولی محاسبه نکردن توی امتیازم و دسامبر قفوزه شدم واقعا چیکار باید بکنم؟ من باید سی اس کیو میگرفتم به جای قفوزه، امتیازم ۴۶ هست که با زبان میشه ۵۱، مجرد هستم.
  • گنجی
  • 1397/12/07
باید نامه اعتراض می فرستادید

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن