20 مکان تفریحی مونترال برای تابستان امسال

بازدیدکنندگان : 16585 نفر 1398/03/21
20 مکان تفریحی مونترال برای تابستان امسال

20 مکان تفریحی مونترال برای تابستان امسال

اگر تابستان امسال قصد آمدن به شهر رنگارنگ مونترال را دارید توصیه می کنیم هیچ کدام از مکان های لیست زیر را از دست ندهید که در آن بهترین بازارها با تازه ترین خوراکی ها، استخر ها، باشگاه ها، فضاهای سبز و گردشگاه های بزرگ مانند باغ های گیاه شناسی معرفی شده اند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی
1. پارک المپیک
پارک المپیک یکی از جاذبه های شهر مونترال است که به همه توصیه می کنیم از آن بازدید کنند. این پارک از سال 1976 پذیرای برنامه های المپیک بوده که ایران هم در آن حضور داشت و هنوز پرچم ایران را در کنار دیگر پرچم ها در ورودی استادیوم می بینید. این مجموعه ورزشی تاریخچه بسیار جالبی دارد پس به محض آمدن به مونترال سوار مترو شوید در ایستگاه Pie-9 پیاده شده و از دنیای زیبای این پارک لذت ببیرید، از بالای برج آن میتوانید دید وسیعی از مونترال را داشته باشید. معمار این مجموعه Roger Taillibert بوده است.
                                         
2. ORANGE JULEP
ای بار می خواهیم شما را به گوشه دیگری از شهر مونترال ببریم  این توپ بزرگ نارنجی بخشی از تاریخ این شهر است و قریب به 30 سال است که در منطقه Notre-Dame-De-Grâce قرار دارد. این توپ نارنجی یکی از فست فود های مونترال است. لذت غذا و نوشیدنی خوب را در این مکان از دست ندهید. در اطراف آن هم انواع نمایشگاه های ماشین وجود دارد.
                                       
 
3. SAINT-JOSEPH ORATORY OF MOUNT-ROYAL
این مکان بزرگ ترین کلیسای کاتولیک کاناداست که ادعا می کنند بزرگ ترین طاق جهان را دارد و یکی از زیباترین بناهای تاریخی و معماری های مونترال است که در Côte-Des-Neiges در شمال غرب مونترال واقع شده است. حدود 100 پله از کف تا بالا باید طی کنید ولی با دیدن این منظره خستگی از تن شما بیرون میرود. اگر با ماشین نمیروید حتما با اتوبوس 51 یا مترو Côte-Des-Neiges (کت دنژ) راهی خوب پیدا خواهید کرد. جذاب ترین عکس ها از ورودی وقبل از پله ها برای شما خاطره خواهد بود.
                          
4. تپه های MOUNT-ROYAL
این تپه ها بهترین مکان برای دیدن شهر مونترال از بالا است حتما به این مکان بیایید و عکس باورنکردنی از مونترال بگیرید. درکنار آن پارک مونترال و دریاچه زیبای آن وجود دارد. دریاچه در زمستان به صورت سرسره و در تابستان برای شنای مرغابی ها است. بسیاری از مجموعه های طنز گگز Just for Laughs: Gags Montreal در اینجا بازی می شود که درتلوزیون ایران بارها پخش شده.
                              
5. برج ساعت 
بندر قدیمی مونترال نیز یکی از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین مکان های شهر است و اگر کمی آنطرف تر بروید برج ساعت را خواهید دید که Victoria Pier نامیده شده است. برای بهره بردن از آفتاب و آبهای زیبای St-Laurent به این مکان بیایید. همچنین روستان ها و بارهای زیادی برای لذت بردن بیشتر شما در این مکان تاسیس شده اند.
                            
 
 
6. مجسمه MOUNT-ROYAL
این نوبت به کنار آب ها بیایید و از مجسمه MOUNT-ROYAL در عصر دوشنبه لذت ببرید که مونترالی ها به آن tam-tams میگویند. این مجسمه که سال 1919 ساخته شده در قلب پارک Mount Royal واقع شده است. این مکان یکی از شماره یک های مونترال است. در آن محلی برای استراحت وپیک نیک وجود دارد. مسیر عالی برای ورزش است.
                                 
7. پارک LAFONTAINE
این پارک یکی از جذاب ترین پارک های مونترال است. پوشیده از مکان های سرسبز دارای زمین تنیس، دریاچه های زیبا و مردمی دوست داشتنی. لذت گذر از این پارک با عزیزانتان تجربه کنبد.
                               
8. EVO
هتل EVO یکی از بهترین مکان ها برای گردشگران و دانشجویان است. که به خیابان شربروک و میدان ویکتوریا منتهی می شود که پر از برج ها و ساختمان های جذاب است و برای تعطیلات تابستانی مکانی بسیار ایده آل است. برج پیش فروش شده مونترال بنام Victoria که در بالای سایت موسسه گنجی میتوانید رویت کنید در کنار این ساختمان قرار دارد.
                             
9. خیابان سن کاترین
محل شماره یک برای خرید کردن، خانم ها کیف هاتون بردارید و بیایید ! خیابان سن کاترین یکی از شلوغ ترین خیابان های مونترال است که سه نمایندگی H&M دارد و با خیال راحت می توانید هر لباس تابستانی که دوست دارید خریداری کنید. فروشگاه اپل، کفش آلدو، جیاکس، زارا و سینما و رستوران های فراوان و همچنین فروشگاه بزرگ لبی در این خیابان قراردارد. در تیرماه هر سال تمام مغازه های معتبر اجناس خود را در وسط خیابان به صورت جمعه بازار تا 70 درصد تخفیف ارائه می دهند که ما در کانال تلگرام و اینستاگرام اطلاع رسانی می کنیم. این خیابان بسیار طولانی و شبیه خیابان ولیعصر خودمان است. دانشگاه کونکوردیا در این خیابان شعبه دارد.
                                 
10. خیایان مون رویال 
خیایان مون رویال در تمام تابستان پر رفت و آمد و پر انرژی است. اگر قصد رفتن به این خیابان را دارید آخر هفته هایی که بازار های خیابانی در آن بر پا می شوید به آنجا بروید و از خوردن پیری پیری و لیموناد لذت ببرید و در خیابان قدم بزنید.
                                 
11. THE VILLAGE
این محله شاد یکی از پر جنب و جوش ترین مناطق مونترال است . در طول تابستان کناره های خیابان سن کاترین را با هزاران چراغ های جادویی صورتی روشن می کنند و به وضوح تنوع مونترال را در آن خواهید دید.
                          
 
12. THE MILE-END
این محله به عنوان یکی از زیبا ترین مناطق مونترال برگزیده شده است. در این مکان کمپانی بازی معروف Ubisoft، شرکت های بزرگ مونترال و بزرگ ترین شیرینی فروشی ها قرار دارند. در خیابان سن ویاتور گام بردارید و شیرینی حلقه ای و قهوه غلیظتان را میل کنید.
                            
13. بلوار سن لوران
مونترال شب های بسیار زنده ای دارد در این بلوار بیش از 20 بار و رستوران برای استقبال از شما و دوستانتان آماده است. 
                        
14. LA RONDE – شهربازی
با هر کسی که به مونترال می آید چه خانواده و چه دوستان شهربازی مونترال را از دست ندهید خصوصا الان که دستگاه ها در حال نوسازی هستند و قطعا هیجان انگیز تر خواهد بود. با خرید 80دلار بلیط میتوانید به صورت نامحدود در طی یکسال از تمام وسایل استفاده و ناهار و اسنک و نوشابه رایگان داشته باشید، بچه های زیر 3 سال کلا مجانی است. 
                      
 
15. بازار ATWATER و بازار JEAN-TALON
به جز رستوران های بزرگ مونترال دارای بازار های جالبی نیز هست که در آنها تازه ترین سبزیجات میوه ها پنیرها گوشت و خیلی محصولات دیگر پیدا می شود. بهترین مواد اولیه کبک در این بازار ها یافت می شوند. به ایستگاه مترو ATWATER ویا   JEAN-TALON بروید و از آنجا تنها 2 دقیقه پیاده روی لازم است تا به بازار ها برسید. پاساژ الکسی نیهون و فروشگاه آدونیس وپی ای در نزدیکی این محل مواد خوراکی و میوه ارزان دارد. مثلا مرغ سوخاری کامل ده دلار است.
                         
16. کلیسای نوتر دام
این کلیسا در بندر قدیمی مونترال قرار گرفته و دیدنی ترین کلیسای مونترال است، شبیه کلیسای Notre Dame cathedral در پاریس است که در سال 2019 آتش گرفت و سوخت. در کنار آن بندر قدیمی و موزه ساینس قراردارد که اگر فرزند زیر 18 سال دارید حتما این موزه علوم ریاضی و فیزیک را ببینید که برای شما خاطره می شود.
                         
17. باغ های گیاه شناسی مونترال
این باغ ها که در نزدیکی پارک المپیک هستند به بهترین و متنوع ترین شکل طبیعت را به نمایش گذاشته اند. اگر می خواهید چیزی بیش از یک پارک ببینید به ایستگاه ویاوو بروید و مستقیما به زیباترین محیط ممکن خود را برسانید. در اردیبهشت ماه این باغ یک روز رایگان است.
                            
18. QUARTIER DES SPECTACLES – محله نمایش ها
مهم ترین و بزرگ ترین فستیوال های مونترال در این منطقه برگزار می شوند دقیقا در قلب شهر. اگر تابستان به مونترال آمدید حتما به این مکان سر بزنید. این محل در کنار مترو Place-des-Arts Metro قرار دارد.
                            
19. BIOSPHERE – کره
این مکان دیدنی در جزیره سن هلن واقع شده و یکی از جاذبه های مونترال برای طرفداران تکنولوژی و محیط زیست است. در این مکان می تواند هم در برنامه های مفرح شرکت کرده و هم از زیبایی کره لذت ببرید. در خرداد ماه مسابقات فرمول یک مونترال در این محل انجام میشود و فاصله کمی تا شهربازی La ronde که در بالا اشاره کردیم دارد.
                              
20. پارک JEAN-DRAPEAU
این پارک میزبان فستیوال های موسیقی از جمله  HeavyMTL  و  IleSonic است و خانه پیک نیک الکترونیکی است که هر هفته برگزار می شود. 
 
                          اگر باز هم دنبال مکان های دیدنی مونترال هستید به پیج اینستاگرام موسسه گنجی @canada_ganji  بپیوندید.   

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن