چرا باید از فرصت باقیمانده تا بسته شدن برنامه سرمایه گذاری کبک استفاده کنیم

مسیر نما :
بازدیدکنندگان : 18098 نفر 1398/04/04
چرا باید از فرصت باقیمانده تا بسته شدن برنامه سرمایه گذاری کبک استفاده کنیم

چرا باید از فرصت باقیمانده تا بسته شدن برنامه سرمایه گذاری کبک استفاده کنیم؟

درحال حاضر برنامه سرمایه گذاری کبک 2018 تا شهریور ماه 1398 تمدید شده است و سازمان مهاجرتی گنجی طبق رایزنی با موسسات مالی و بخش سرمایه گذاری کبک توانسته سهمیه قطعی برای ارسال پرونده در برنامه امسال دولت کبک بگیرد.

اما چرا باید برای این برنامه زودتر اقدام کرد؟
در حال حاضر تنها روش مطمئن که بدون هیچ گونه قید و شرطی اقامت دائم کانادا را اعطا می کند برنامه سرمایه گذاری استان کبک است ولی دولت کبک همانطور که در خبر چند روز پیش اعلام کردیم قصد کاهش سهمیه برای پذیرش مهاجر در استان کبک دارد و می تواند روی تعداد پذیرش این روش تاثیرگذار باشد.
همچنین طبق قوانین حال حاضر مهاجرتی کانادا و چشم انداز آینده برنامه های مهاجرتی این کشور هیچ کدام از برنامه های استانی کانادا مانند: بریتیش کلمبیا، منیتوبا، ساسکاچوان و ... دارای سیستمی که مستقیما اقامت دائم کانادا را ارایه کنند نیستند، در واقع در این برنامه  ها به متقاضی پس از قبولی ویزای کار داده می شود و شخص مجبور به اقامت در همان استان و راه اندازی یک بیزنس در آنجا می باشد، اما در برنامه کبک از ابتدا اقامت دائم شخص و خانواد وی صادر می شود و با اقامت دائم وارد کاناد می شوند. ذکر این نکته هم ضروری است که افرادی که از طریق برنامه سرمایه گذاری کبک موفق به دریافت اقامت دائم کانادا می شوند الزامی به اقامت در استان کبک ندارند و می توانند هر نقطه کانادا که مایل باشند را برای زندگی انتخاب کنند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی


با توجه به زمان محدود و تعداد انگشت شمار سهمیه های باقیمانده افرادی که زودتر اقدام کنند و فایل نامبر خود را از اداره مهاجرت کبک دریافت کنند در واقع از تغییرات آتی احتمالی دولت کبک در امان هستند.
از سوی دیگر باید توجه داشت که تمام برنامه های کانادا مانند کارآفرینی، نیروی متخصص و ... بر مبنای یک سیستم امتیاز بندی اقدام به پذیرش متقاضیان می کنند و در تمامی این برنامه ها نیاز به مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه وجود دارد، اما برنامه اقامت سرمایه گذاری کبک هیچ الزامی به داشتن مدرک زبان ندارد. نکته مهم دیگر امتیاز سن در اکثر برنامه های مهاجرتی و استانی کاناداست که افرادی که سن آنها تقریبا بالای 45 سال هست عملا شانس خود را برای پذیرفته شدن در برنامه های کارآفرینی و .. از دست می دهند که بازهم دراینجا خوشبختانه در سیستم کبک محدودیتی از نظر سنی وجود ندارد.
از نظر هزینه، بیشتر برنامه های کارآفرینی کانادا با رقم حداقل 100 و 250 هزار دلار شروع شده و دارای هزینه های پنهانی مانند: حقوق پرسنل ، تبلیغات، خرید تجهیزات و ... برای راه اندازی موفق یک بیزینس هستند که رقم کارآفرینی را تا بیش از 400 هزار دلار بر طبق آمار موجود و تجربه موارد قبلی می رساند، اما برنامه کبک در ابتدا با یک رقم مشخص قابل انجام است.


همچنین تمام هزینه های زندگی و تحصیل در مقاطع ابتدایی و دبیرستان، دانشگاه ها و کالج های استان کبک (مونترال) بسیار پایین تر از شهر های دیگر است که مزیت بزرگی برای خانواده هایی است که دارای فرزند محصل هستند. توجه کنید که دولت کبک به تمام ساکنین کمک هزینه تحصیلی پرداخت می کند که شرط اقامت و داشتن سی اس کیو کبک برای آن الزامی است. مثلا برای تحصیل در رشته فیزیک در مقطع لیسانس شما علاوه برنپرداختن هزینه دانشگاه، میتوانید ماهانه حدود 700 دلار از دولت کبک کمک هزینه دریافت کنید.


در هر سنی باشید(18تا 80سال) دولت کبک بابت شرکت در کلاس های آموزش زبان ، ماهانه 740دلار به حساب شما واریز می کند.
طبق توافقی که دولت فدرال با دولت کبک در سال 1991 دارد ، مقرر گردیده که، برای هر نفر مهاجر جدید دولت کانادا مبلغ 11600 دلار به دولت کبک جهت هزینه برای بخش آموزش و پزشکی و فراهم آوردن شرایط بهتر زندگی و تطابق با زندگی و جامعه کبکی پرداخت کند. جالب است بدانید این رقم برای استانهای دیگر خیلی کمتر و حدود یک چهارم این مبلغ  است، انتاریو 2650 دلار و ساسکاچوان 2550 دلار.
هزینه میانگین یک خانواده 3 نفره در مونترال در حالت زندگی خوب در دو سال اول:
اجاره خانه                900 دلار
ماشین و بنزین           400 دلار
خوراکی                    500 دلار
اینترنت                    45 دلار
تلفن                       45 دلار
پوشاک                    250 دلار
متفرقه                    100 دلار
----------
جمع                       2240 دلار
در تورنتو 15% و در ونکوور 30% به این هزنیه ها اضافه کنید.
 
برای خرید خانه در کبک می توانید از معافیت 15درصدی برای خرید خانه خود استفاده کنید این در حالیست که در شهرهای دیگر کانادا چنین معافیتی وجود ندارد. این مبلغ برای خرید یک خانه یک میلیون دلاری برابر 150 هزار دلار کانادا و رقم قابل توجهی می باشد.
 
 
این برنامه Immigrant Investor Program (QIIP)  مزایای زیر را به همراه دارد:
- بدون مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه اقامت کانادا را دریافت می کنید
- به راحتی میتوانید در کانادا به عنوان شهروند دائم زندگی کنید
- هیچ گونه قید و شرط کارآفرینی مانند برنامه های دیگر کانادا ندارد
- پروسه اقدام آسان است و مدارک بیشمار و نامشخص لازم ندارد
- اقامت را به شما و همسر و تمام فرزندان تا 22سال اعطا می کند
- شرط اقامت در استان کبک را ندارد
- پرداخت مبلغ 350هزار دلار سرمایه گذاری بعد از دریافت نامه قبولی خواهد بود
- نیاز به تحصیلات دانشگاهی برای متقاضی ندارد
- محدودیت سنی برای اقدام ندارد
- امکان حذف مصاحبه وجود دارد
- فرزندان بعد از اخذ اقامت، رایگان می توانند در دانشگاه تحصیل و بورس دریافت کنند
- هیچ نیازی به پرداخت هزینه های اضافی مانند بیزینس پلن یا سفر اکتشافی از کانادا ندارد
- هدیه و ارث به عنوان دارایی متقاضی قابل احتساب است اگر شش ماه از تاریخ دریافت آن سپری شده باشد
- دارایی همسر به عنوان دارایی متقاضی اصلی محسوب می شود
 

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت سرمایه گذاری کبک:

 1- داشتن حداقل دارایی خالص برابر 2.000.000 دلار کانادا (مانند سند املاک به نام متقاضی یا همسر، سهام، پول نقد، اوراق مشارکت یا سپرده، دارایی شرکت در هر کجای دنیا( که این مبلغ با نرخ ارز دولتی محاسبه می گردد
2- شخص متقاضی باید به مدت حداقل 2 سال تجربۀ مدیریت ارشد و یا مالکیت یک بیزنس را دارا باشد و مسئولیت کاری خود را درامور اجرایی، برنامه ریزی، کنترل منابع مالی و نیروی انسانی در یک فعالیت قانونی را نشان دهد، مانند :
-مالک شرکت ثبت شده در ایران ، امارات و ...
-پزشکان، داروسازان، جراح دارای مطب یا مدیر و سهامدار بیمارستان
-کاسب دارای پروانه کسب معتبر از اتحادیه یا صنف مربوطه
-وکیل دادگستری دارای دفتر وکالت
-سهامدار ارشد یا عضو هیات مدیره  شرکت تولیدی، خدماتی، پیمانکاری، واردات-صادرات و ...
-مالک  هتل، مجموعه ورزشی، آژانس مسافرتی
-مدیر ارشد  شرکت دولتی یا خصوصی
-کشاورز یا مزرعه دار
- . . .

همچنین اطلاعات کامل در مورد زمانبندی، هزینه ها و مزایای برنامه سرمایه گذاری کبک کانادا که توسط آقای گنجی تهیه گردیده است را اینجا(برنامه سرمایه گذاری کبک چیست؟) بخوانید.

شما می بایست حداقل 2 سال از پنج سال گذشته در حرفه های ذکر شده در بالا فعالیت داشته باشید. در مواردی نیز باید دو نفر یا بیشتر کارمند رسمی بیمه شده و حسابرسی مورد تایید داشته باشید. (سازمان مهاجرتی گنجی دارای کارشناس املاک آشنا به سیستم مهاجرت کانادا - حسابرس مورد تایید - مترجم حرفه ای و معتبر با سابقه قبولی پرونده های قبلی می باشد که ضمن عقد قرارداد با آنها آشنا خواهید شد و تا لحظه دریافت اقامت کانادا، همراه شما بود.)
 
 نحوه سرمایه گذاری دراین برنامه:
پس از دریافت قبولی از دولت کبک شما می بایست مبلغ 1.200.000دلار کانادا را بصورت سپرده نزد دولت کبک بگذارید و پس از 5 سال بدون بهره بازپس گیرید. البته گزینه جایگزینی هم برای آن با پرداخت 350 هزار دلار کانادا بصورت بلاعوض وجود دارد که پس از قبولی می بایست پرداخت گردد.
 
موسسه مهاجرتی گنجی با سابقه طولانی و داشتن دفاتر در تهران و مونتریال در استان کبک ، به عنوان نماینده رسمی دولت کبک و موسسات مالی طرف قرارداد با اداره مهاجرت کبک ضمن تضمین حضور شما در سهمیه محدود برنامه حال حاضر کبک موفقیت شما را در این برنامه گارانتی خواهد کرد. تیم قوی و با تجربه ما از ابتدای عقد قرارداد در تهران و آماده سازی مدارک تا قبولی در کانادا و دریافت اقامت دائم در کنار شما خواهند بود.


telegram_Canada_Ganji

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 23
بخشی1398/06/30
سلام.من دکتری جامعه شناسی وهمسرم دکتری برق .سن 40 ساله و دارای سابقه کار و بیمه ببیش از 5 سال هستیم.برای اقامت در کانادا وگرفتن ویزای کاری برای خودم وهمسرم چه توصیه ای برای ما دارید؟
سپاس
  • گنجی
  • 1398/07/04
از روش نیروی متخصص همه چیز بستگی به نمره زبان و سن شما دارد.
شما با تحصیلات دکتری اگر هر دو(خانم و آقا) ایلتس هفت و سن متقاضی اصلی زیر36 باشد واجد شرایط خواهید شد. در غیر اینصورت با ایلتس 6.5 از روش ساسکاچوان یا با مدرک فرانسه بی2 از روش نیروی متخصص کبک سیستم آریما باید اقدام نمایید.
اپلیکش
مهدی ف1398/06/28
با سلام و احترام
٤٦ سالمه و فوق لیسانس شیمی از دانشگاه تهران دارم. قبلا حدود ١١ سال تو شغل مرتبط با رشته ام فعالیت داشتم ولی ٧ ساله که شغل اصلیم مرتبط با رشته م نیست. همسرم هم فوق لیسانس شیمی از دانشگاه معتبر دارند. برای ما چه شیوه ای را برای مهاجرت به کانادا مناسب میدانید؟
  • گنجی
  • 1398/07/04
روش ساسکاچوان و فدرال اگر آیلتس داشته باشید مناسب است
جهان1398/06/28
سلام من لیسانس مهندسی عمران دارم 5 سال سابقه کار دارم و مدرک فنی حرفه ای سخت افزار موبایل رو نیز دارم سرمایه کافی برا مهاجرت ندارم چه راهی پیشنهاد میکنید؟
  • گنجی
  • 1398/07/04
اگر تا 33 سال هستید با آیلتس جنرال 7.5 میتوانید از طریق فدرال اقدام کنید.
🅺محمودی1398/06/28
برای سرمایه گذاری کبک ۳۵۰ دلار بانرخ ازاد باید پرداخت گردد یا دولتی
هزینه حق الاوکاله شما برای خانواده ۴ نفره چقدر است ؟
  • گنجی
  • 1398/07/04
با نرخ آزاد ولی محاسبه دارایی ملکی با نرخ دولتی
حق الوکاله الان در پروموشن هستیم و شرایط مناسبی برای متقاضیانی که مدارک کاملی داشته باشند داریم. با دفتر تماس بگیرید
محمد1398/06/28
با عرض سلام و خسته نباشید.بنده کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی نرم افزار هستم با معدل 15.75 برای ارشد بدون مدرک زبان اقدام کرد و ویزا گرفت?هزینه اش چقدره? ممنون
  • گنجی
  • 1398/06/31
برای ویزای تحصیلی بدون مدرک زبان شانستون خیلی کمه.
محمد1398/06/27
با سلام . برای برنامه نیروی کار متخصص استان ساسکاچوان که لیست مشاغل آن را شما ارائه نموده اید . اگر برای مربی مهد کودک مدرک مربیگری داشته باشم ولی سابقه کار مستند نداشته باشم میتوان جهت مهاجرت اقدام کنم؟ و آیا شرکت شما برای ساسکاچوان پرونده می پذیرد ؟
  • گنجی
  • 1398/06/31
جهت ساسکاچوان باید سوابق کاری مستند و ایلتس و بیمه و 70 امتیاز داشته باشید
سارا1398/06/25
سلام
برنامه سرمایه گذاری کبک هنوز هست؟ دندانپزشک هم میتونه اقدام کنه؟
سپاس
  • گنجی
  • 1398/06/31
دندانپزشکان هم میتوانند
برای سال 2020 میتوانید اقدام کنید.
محمدرضاعباس فرد1398/06/25
سلام
از نظر زمانی مرحله اول که شامل ارایه دارایی ومدارک کاری...قبل از ارایه مبلغ یک میلیون ودویست هزار دلار چقدر زمان میبرد؟
سوال دوم اینکه هزینه دفتر شما برایه این پروسه چقدرهست؟
ممنون
  • گنجی
  • 1398/06/31
زمان بررسی نزد دفتر ما بسیار سریع است بعد از آن به نوبت برای مصاحبه دعوت میشوید(زمان آن بستگی به مدارک شما دارد باید بررسی کنیم) سپس بعد از قبول در مصاحبه یا ویو شدن بدون مصاحبه، هزینه سرمایه گذاری را انجام می دهید.
الان به افرادی که سریع اقدام کنند تخفیف می دهیم و پروموشن داریم
مجید1398/06/25
سلام.برای اخذ اقامت چکار بایدکرد؟
  • گنجی
  • 1398/06/31
فرم ارزیابی در سایت ما پر کنید یا در تلگرام و اینستاگرام پیام دهید تا امتیازبندی انجام دهیم و بهترین روش مناسب شرایط شما که هزینه مناسب دارد را اعلام کنیم.
سعید1398/06/24
با عرض سلام
من ویزای ۴ساله استرالیا را دارم
و میخواهم بدانم چگونه میتونید ویزای کانادا را برای من بگیرید
ویزای من برای استرالیا بیزینس ویزا می‌باشد
با تشکر
  • گنجی
  • 1398/06/31
تاثیری در ویزای کانادا ندارد
سن و شغل و تحصیلات خود را ایمیل کنید یا در اینستاگرام و تلگرام پیام دهید.
ناهید ر.1398/06/24
در مورد روش سرمایه گذاری 350000 غیر فابل بر گشت است و روش استارت اپ چطوره
  • گنجی
  • 1398/06/31
رقم کبک بدون بازگشت است.
استارت آپ هم نزدیک این رقم هزینه پیدا و پنهان دارد هرچند که ایده باید داشته باشید و نمیتوان برای شما ایده تهیه کرد
برای بررسی بیشتر با دفتر تهران تماس بگیرید.
آرش1398/06/24
سلام. من مدرک دکتری استخراج معدن دارم از دانشگاه امیرکبیر و به مدت 11 سال هم استادیار دانشگاه زنجان هستم. آیا من واجد شرایط برای اقامت در کانادا هستم. متولد 1356 هستم
  • گنجی
  • 1398/06/31
خیر
بهتر است برای برنامه های استانی و فدرال اقدام نمایید
سهیلا1398/06/24
سلام وقت بخیر. بنده ۴۱ سال سن با ۱۹ سال سابقه بیمه و حسابدار هستم ایا شانسی برای اقدام دارم.؟
  • گنجی
  • 1398/06/31
برای برنامه سرمایه گذاری کبک 2020 باید سابقه مدیریت ارشد داشته باشیدونیازی به مدرک زبان نیست.
سیده طاهره 1398/06/24
با سلام و احترام
خانمی ۴۰ ساله هستم همسرم ۴۵ و دو دختر ۱۸ و۱۳ داریم .......
دارایی ما یک مغازه با جواز کسب است به ارزش یک ونیم میلیارد......و دو قطعه زمین به ارزش یک میلیارد ولی قولنامه ای هستن ........آیا میتونیم در این برنامه شرکت کنیم؟
ممنون و سپاسگزارم
  • گنجی
  • 1398/06/31
باید دارایی ملکی با نرخ دلار دولتی و برابر 2میلیون دلار باشد.
حتما باید سند به نام شما یا همسرباشد تا جزو دارایی شما محاسبه شود و درضمن نیازی به فروش آنها نیست فقط کارشناسی میشود.
یوسف1398/06/24
سلام. در برنامه پذیرش کبک برای گرفتن اقامت کامل باید از ۵ سال حضور ۳ سال را در کشور کانادا باشیم و ایا این یک شرط واجب است و عدم حضور باعث باطل شدن prمیشود
  • گنجی
  • 1398/06/31
خیر
بلافاصله بعد از ورود به کانادا اقامت دائم داده میشود برای اخذ پاسپورت باید 3سال در 5سال حضور داشته باشید. جزئیات در تلگرام و اینستاگرام ذکر شده.
علیرضا حیدری1398/06/24
سلام و وقت بخیر
در برنامه سرمایه گذاری کبک ،چه مدت طول می کشد تا با خانواده وارد کانادا شد؟
  • گنجی
  • 1398/06/31
زمانبندی کامل در بخش کبک منوی بالا درج شده
برای این برنامه و استفاده درست از سهمیه باید مدارکتون بررسی دقیق شود در غیر اینصورت شانستون کم است
پری1398/04/26
سلام .اگر در ایران مدرک دندانپزشکی گرفته باشی واسه گرفتن تخصص میشه به کانادا اومد؟ با مدرک زبان فرانسه.هزینه ها چقدر میشن؟ممنون
  • گنجی
  • 1398/05/06
باید مدارک شما در کانادا ارزیابی شود تا بتوانید به مرحله بعد بروید. موسسات خاصی برای ارزیابی مدرک پزشکان هست(در منوهای بالادانستنی های کانادا بخوانید)
شاهین1398/04/16
برای مهاجرت از طریق اسکیل ورکر به کبک حتما باید سابقه کار با رشته تحصیلی مرتبط باشه؟ رشته تحصیلیم مهندسی مکانیک بوده ولی سابقه کارم (بیمه تامین اجتماعی) چیز دیگری است.
  • گنجی
  • 1398/04/18
بله
مصطفی ر.1398/04/16
خانواده من پنج نفره هستند من وهمسرم پسرم که ۲۸ ساله است و دخترم با پسر ۱۲ ساله .... ایا میتوانم با مبلغ ۵ میلیارد توما برای کل خانواده از طریق سرمایه گذاری اقامت دایم کانادا را بگیرم
  • گنجی
  • 1398/04/18
خیر ابتدا باید شرایط شغلی شما مشخص باشد: مثل پروانه کسب یا شرکت یا وکیل و در ایران مالیات پرداخت شده داشته باشید. فرزندان تا 22 سال همراه شما مقیم می شوند.
شهرزاد b1398/04/16
لیسانس IT و ۵ سال سابقه و زبان کامل و ۲ه سال سن دارم و برای مهاجرت با ویزای کار و اینکه سرمایه ای ندارم شرایط گرفتن ویزای کار و اقامت چکار باید انجام دهم ایا پذیرفته میشوم و مراحل ان و برای انجام این پروسه چقدر هزینه نیاز است
  • گنجی
  • 1398/04/18
با سن شما امتیاز کم است. رزومه تان را در اینستاگرام یا تلگرام یا ایمیل بفرستید
پونه ع.1398/04/15
سلام وقت بخیر، میخواستم بدونم از طریق تحصیلی هم میشه برای کبک اقدام کرد؟
یا شهر های دیگه ای که در اطراف کانادا هستن امکان پذیرش تحصیلی و ویزای کار برای همراه را شامل میشه؟
  • گنجی
  • 1398/04/18
بله با روش PEQ
همه شهر ها دارند.
مریم د.1398/04/14
سلام
وقت بخیر
این پروسه مهاجرت سرمایه گذاری کبک چقدرزمان میبره و نرخ ارز دولتی درحال حاضر چقدر هست؟
  • گنجی
  • 1398/04/15
زمانبندی در بخش مهاجرت کبک درج شده است. نرخ ارز دولتی که بانک مرکزی اعلام می کند.
عباس 1398/04/12
سلام بنده مکانیک خودرو هستم ۱۸ سال سابقه کار دارم ولی سرمایه کافی برای مهاجرت ندارم چه راهی برای مهاجرت وجود دارد ممنون
  • گنجی
  • 1398/04/15
باید فوق لیسانس و ایلتس 7.5 و سه سال سابقه کار با بیمه داشته باشید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن