مردم کانادا چه نگرانی هایی دارند

مسیر نما :
بازدیدکنندگان : 12326 نفر 1398/05/01
مردم کانادا چه نگرانی هایی دارند

مردم کانادا چه نگرانی هایی دارند؟

در حال حاضر، اقتصاد کانادا در وضعیت خوبی است. شاید در بهترین حالت خود نباشد، اما مطمئنا بد هم نیست. به گفته اقتصاد دانان در مقیاسی بزرگ اقتصاد کانادا در سه یا چهار سال گذشته وضعیت خوبی داشته است. با اینکه ممکن است برای مردم کانادا اینگونه به نظر نرسد اما اقتصاد دانان می گویند شاخص های اقتصادی کشور نسبتا قوی هستند.
داده های کلی اقتصاد در کانادا بسیار قوی است، مشاغل زیادی ایجاد شده، دستمزد ها رو به افزایش است و مقدار تولید ناخالص داخلی نسبتا پایدار است. مواردی در کشور های دیگر به این خوبی به آنها رسیدگی نمی شود.
با این حال در نظرسنجی جدیدی که برای CBC News انجام شده، 32 درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشته اند که هزینه های زندگی بزرگترین نگرانی آنها است. این نشان می دهد با اینکه اقتصاد کانادا شرایط خوبی دارد اما هنوز بسیاری از مردم این کشور دغدغه هزینه مسکن خصوصا در تورنتو و ونکووررا دارند، در حال حاضر قیمت مسکن در کانادا حالت حبابی دارد و در زمان recession است که به معنای افت قیمت در اینده ای نزدیک است. و همچنین هزینه های نگه داری از کودکان برای خانواده هایی که مقیم کانادا نمی باشند زیاد است.  با این حال قیمت مسکن در مونترال روند بهتری دارد.
به این نکته باید توجه کرد که نگرانی کانادایی از تغییرات آب و هوا 19 درصد و از سوی دیگر نگرانی در مورد تروریسم و نژاد پرستی فقط 1 درصد است! یعنی نوع نگاه کانادایی ها به زندگی و نگرانی آنان نشان از جامعه ای تراز اول دارد. فقط 5 درصد از کانادایی ها نگران پیدا کردن کار هستند و 95 درصد دارای شغل مناسب و خوب می باشند. 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی

در جدول زیر لیست اصلی ترین نگرانی های مردم کانادا را ذکر می کنیم:

هزینه های زندگی 32%
تغییرات آب و هوا 19%
سلامتی فرد و خانواده 10%
مهاجرت 8%
روابط بین المللی- تجارت 7%
نابرابری های اجتماعی 6%
پیدا کردن کار 5%
جرم و جنایت و امنیت عمومی 3%
صداقت رسانه ها 3%
گزینه های دیگر 3%
تروریسم 2%
نژاد پرستی 1%
 
با توجه به تمامی آمارها فقط 1 نفر از 10 نفر در کانادا از درآمد خود ناراضی است. یکی از دلایل کلی این نارضایتی ها بالا بودن میزان بدهی و قسط ها است.  
اما نکته مهم افزایش قابل توجه حقوق ها است.
نظرسنجی CBC همچنین دریافت که 8 درصد از پاسخ دهندگان نگران مسئله مهاجران بوده اند. اما ایجاد مشاغل جدید با حقوق های قابل قبول نتیجه حضور مهاجران بوده است. وقتی با کارفرمایان در کانادا صحبت می شود همواره نگرانی کمبود نیروی ماهر را دارند و مهاجرت این دغدغه را تا حدی رفع کرده است.
نگرانی اقتصادی در نتیجه افزایش جهانی قیمت نفت و تنش های تجارت بین الملل نیز بوده است و کشور کانادا به تنهایی توانایی زیادی در تغییر این شرایط ندارد.
اما با تمام این اوصاف همچنان اقتصاد کانادا شرایط متعادلی دارد که در وضعیت کنونی جهان متعادل بودن ایده آل است.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
حمید1398/05/06
با عرض سلام
اینجانب فرم ارزیابی شمارا پر نموده ام، دو موضوع را خواستم ذکر کنم،یکی اینکه مدرک فوق لیسانس مدیریت کارآفرینی از دانشگاه دولتی دریافت کردم و دیگر اینکه گواهینامه صلاحیت پیمانکاری رتبه ۳ در رشته تاسیسات و تجهیزات از سازمان برنامه و بودجه گرفته ام، آیا این موارد در افزایش امتیاز اینجانب موثر است؟ باتشکر از زحمات شما
  • گنجی
  • 1398/05/06
بله تاثیر دارد.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن