کمک دولت کبک به مهاجران جدید

بازدیدکنندگان : 14219 نفر 1398/05/20
کمک دولت کبک به مهاجران جدید

کمک دولت کبک به مهاجران جدید

استان کبک برای مهاجران این استان و تازه واردین برنامه جدیدی را با بودجه 20 میلیون دلاری در سال در جهت سهولت و ادغام با جامعه کانادایی تصویب نمود و مقرر شد که دولت کمک های خاصی را به متقاضیان مهاجرت به کبک اعطا کند.
این کمک ها به گونه ای است که مهاجران قبل از آنکه حتی در این استان مستقر شوند از پشتیبانی دولت کبک بهره مند خواهند شد. دولت این طرح را که به نام برنامه پشتیبانی اختصاصی Parcours d'accompagnement personnalise نام دارد برای هر فرد به مدت 5 روز بلافاصله بعد از ورود به کانادا و استان کبک اجرا می کند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی

به عنوان بخشی از خدمات ادغام در استان کبک، به افرادیکه تازه قصد ورود به کانادا را دارند یک افسر مهاجرت کمک خواهد کرد تا پرونده آنها گام به گام پیش رود. جزئیات مربوط به این برنامه پشتیبانی در مورخ 8 آگوست توسط وزیر مهاجرت کبک آقای سیمون جولین بارت اعلام شد. این برنامه جدید بخشی از اصلاحات جدید قانون مهاجرت دولت کبک است که در ماه ژوئن در دادگاه مطرح شد و هدف آن ایجاد بهترین راه کمک به تازه واردین به استان کبک است تا بتوانند با جامعه کبک ادغام شوند.
 
برای مهاجرت به کبک و کسب اقامت دائم کانادا، شما می بایست ابتدا باید گواهی انتخاب کبک (CSQ) که توسط وزارت مهاجرت کبک صادر می شود را دریافت کنید. استان کبک مهاجران را طبق معیارهای خاص خود در بخش سرمایه گذاری کبک، اسکیل ورکر کبک و کارافرینی کبک ارزیابی و انتخاب می کند. پس از دریافت CSQ ، کاندیداها باید پرونده کامل تر خود را به دولت فدرال ارسال تا اقامت دائم خود یا همان کارت پی آر را دریافت کنند.
 
بعد از اجرایی شدن این قانون و بعد از اینکه متقاضیان سی اس کیو کبک  CSQ خود را دریافت می کنند، به منابع و یک افسر مهاجر تعیین شده دسترسی خواهند داشت. به آنان اطلاعاتی در زمینه مناطق سکونت کبک ، شناخت سازمان های حرفه ای مرتبط با شغل خود و گزینه ای برای شرکت در دوره های آنلاین و حضوری (با دریافت کمک هزینه) فرانسوی ارائه می شود.
 
به محض ورود، از تازه واردان در فرودگاه استقبال می شود و از آنان دعوت می شود تا ظرف 5 روز با یک افسر مشخص برنامه اقامت خود را مشخص کنند.
چهار مرحله اصلی اولیه :
- ورود و دیدار با یک افسرمهاجرت کبکی
- یادگیری زبان فرانسه به صورت حضوری یا آنلاین
- یادگیری نحوه جستجو در بازار کار و استخدام
- ادغام در جامعه و یادگیری فرهنگ کانادایی
 
همچنین یک دوره آموزشی رایگان نیز برای افرادیکه می خواهند در مورد جامعه و فرهنگ کبک و ساختار بازار کار این استان اطلاعات کاملی را کسب کنند ارائه می شود. مقرر گردیده دولت به کسانی که در این دوره ها شرکت می کنند 185 دلار پرداخت نماید.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی
جولین بارته در رسانه فرانسوی اظهار داشت: "ما در این برنامه علاوه بر اینکه یک مسیرمشخص برای ادغام تازه واردین به جامعه داریم باور داریم که به تعداد افراد راه های متفاوتی برای آشناسازی آنان با جامعه داریم." از این رو افراد را به سمت منابع مناسب هدایت می کنیم تا در آنجا خدمات و پشتیبانی های سازگار و فردی خود را پیدا کنند و سریعتر شغل مناسب خود را بیابند و یا شغلی را تاسیس کنند.
 
جولین بارت اعلام کرد-این ابتکار عمل سالانه 20 میلیون دلار سرمایه ،84 شغل جدید دولتی ، 78 افسر پشتیبانی و شش هماهنگ کننده نیاز دارد. همچنین اظهار داشت : ما باور داریم این پشتیبانی ها برای موفقیت استان کبک ضروری است و با ارتقا دادن شرایط و ایجاد اطمینان در مهاجرین جدید باعث ادغام آنان در استان کبک خواهیم شد، این کار برای خود فرد و استان کبک سود اور است.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
ساره1398/06/31
سلام و عرض خسته نباشید ، می خواستم بدونم مدرک دانشگاه آزاد برای اکسپرس اینتری معتبر هست و اینکه سابقه کاری که مطابق با مدارک فنی حرفه ای ایران باشه و به مدرک تحصیلی مربوط نباشه قابل قبول هست؟ ممنون از شما
  • گنجی
  • 1398/07/04
مدرک دانشگاه آاد معتبر است اما فنی و حرفه ای خیر.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن