مهاجران شانس بیشتری برای موفقیت در اطراف تورنتو خواهند داشت

مسیر نما :
بازدیدکنندگان : 11917 نفر 1398/06/08
مهاجران شانس بیشتری برای موفقیت در اطراف تورنتو خواهند داشت

مهاجران شانس بیشتری برای موفقیت در اطراف تورنتو خواهند داشت

تحقیقات اخیر که در کنفرانسی منتشر شد بیانگر این است که برای حفظ سطح بالای رفاه اجتماعی در استان انتاریو، مهاجران بیشتری باید در اطراف تورنتو سکنی گزینند، در حال حاضر بیشتر مهاجران به شهرهای تورنتو، مونترال، ونکوور وارد میشوند و در استان انتاریو تمایل به زندگی در داخل تورنتو بیشتر از اطراف است که باعث مشکلاتی در آینده خواهد شد.
محدوده تورنتوی بزرگ که از تورنتو به سمت غرب تا میسیساگا Mississauga  و اوکویل Oakville و از شرق تا آژاکس Ajax و پیکرینگ Pickering و ویتبی Whitby در برگرفته است سالانه 76 درصد مهاجران ورودی به انتاریو برابر 105000 نفر مهاجر را شامل میشود.
محدوه بزرگ تورنتو GTA  شامل  بخش های زیر می باشد:
 
  Toronto
Ajax Durham Region
Clarington
Brock
Oshawa
Pickering
Scugog
Uxbridge
Burlington Halton Region
Halton Hills
Milton
Oakville
Brampton Peel Region
Caledon
Mississauga
Aurora York Region
East Gwillmbury
Georgina
King
Markham
Newmarket
Richmond Hill
Vaughan
Whitchurch-Stouffville
Mono Durfferin County
Orangeville
Bradford West Gwillimbury Simcoe County
New Tecumseth
 
 
این منطقه شامل 6 میلیون نفر جمعیت می باشد که تقریبا 45درصد آن مهاجر می باشند و 20 درصد تولید ناخالص کانادا را شامل میشود. تورنتو یکی از مراکز اصلی اقتصادی و فرهنگی با جمعیت فراوان در کانادا می باشد. برنامه توسعه پراکندگی جمعیت از مرکز تورنتو به مناطق اطراف باعث رشد این استان خواهد شد و عدم ایجاد آن باعث کاهش رشد اقتصادی کل استان خواهد گردید لذا باید برنامه آینده مهاجرت انتاریو در برگیرنده اطراف تورنتو باشد.
از جمله این برنامه های جدید مهاجرتی که برای 5 سال آزمایشی شروع شده است برنامه مناطق روستایی و شمالی است که با هدف حفظ وضعیت اقتصاد و تامین نیروی کار ماهر اجرایی شده و طی ماه های آینده جزئیات آن منتظر خواهد شد. با این برنامه پیش بینی میشود که تا 2030 جمعیت اطراف این مناطق تا 35 درصد افزایش یابد.
 
همچنین برنامه های مهاجرپذیر استانی انتاریو OINP در این افزایش جمعیت سهم خوبی خواهد داشت و شامل برنامه های زیر خواهد بود:
الف) برنامه نیروی انسانی انتاریو کانادا
- برنامه نیروی انسانی انتاریو Human Capital Category
این برنامه برای دو گروه مناسب است، ابتدا افرادی که از طریق اکسپرس اینتری فدرال استان انتاریو را انتخاب می نمایند و شامل سه زیر مجموعه است:
1- افراد با اولویت اصلی در انتاریو: این افراد دارای امتیاز کافی از اکسپرس اینتری(بیش از 440 امتیاز) که شامل مدرک زبان و سن و شغل و تحصیلات است می باشند.
2- افراد دارای مدرک زبان انگلیسی و فرانسه: این افراد دارای دانش زبان فرانسه بالا و همزمان دانش زبان انگلیسی خوب می باشند و از سن و شغل و تحصیلات امتیاز لازم را کسب نموده اند و می توانند برای بازار کار انتاریو کانادا مفید باشند.
3- افراد دارای مدرک فنی: افراد دارای سابقه کار فنی در انتاریو می توانند برای این بخش اقدام کنند.
 
- برنامه دانشجویان بین المللی انتاریو International Graduates Streams
1- فارغ التحصیلان فوق لیسانس: کلیه دانشجویان فارغ التحصیل از یکی از دانشگاه های مشخص شده با رشته های مشخص از استان انتاریو میتوانند برای این بخش اقدام و به اقامت دائم کانادا برسند و نیازی به جاب آفر ندارند(جزئیات را در اینستاگرام موسسه گنجی اعلام کردیم)
2- فارغ التحصیلان دکتری: کلیه دانشجویان فارغ التحصیل از یکی از دانشگاه های مشخص شده با رشته های مشخص از استان انتاریو میتوانند برای این بخش اقدام و به اقامت دائم کانادا برسند و نیازی به جاب آفر ندارند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی
ب) برنامه جاب آفر انتاریو کانادا (پیشنهاد شغلی LMIA)
 - نیروی متخصص خارجی Foreign Worker Stream
این افراد دارای جاب آفرمعتبر و تایید شده از یک کارفرمای (با شرایط مشخص) در انتاریو می باشند (جزئیات آن در خبرهای قبلی اعلام شد)
 
- دانشجویان بین المللی International Student Stream
این دانشجویان ببین المللی بعد از فارغ التحصیلی دارای پیشنهاد شغلی معتبر از کارفرمای انتاریو می باشند.
 
- رشته های مورد نیاز انتاریو In Demand Skills Stream
افراد خارجی فعال در زمینه کشاورزی و ساختمان که دارای جاب آفر تایید شده هستند میتوانند برای این بخش اقدام کنند.
 
ج) کارآفرینی انتاریو
- برنامه کارآفرینی انتاریو Entrepreneur Stream
افراد متقاضی این برنامه برای خرید یک بیزینس یا شروع یک فعالیت اقتصادی در انتاریو می بایست اقدام نمایند. که بعد از ارائه بیزینس پلن و تایید میتوانند درخواست ویزای کار موقت دهند و اگر این فعالیت اقتصادی سود ده و ثمر بخش بود و برای اقتصاد انتاریو مفید بود امکان اخذ اقامت کانادا فراهم می گردد.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2
مریم 1398/07/08
با سلام
متولد می 1982 هستم. کارمند جهاد کشاورزی هستم و5 سال استخدام هستم و ارشد صنایع غذایی دارم. سطح زبان انگلیسیم متوسط هست. متاهل هستم. میخواستم بدونم امکان مهاجرت به کانادا رو دارم؟ و از کدوم برنامه مهاجرتی میتونم استفاده کنم؟
  • گنجی
  • 1398/07/28
ابتدا برای امتحان ایلتس اقدام کنید اگر نمره 6 به بالا کسب کردید شرایط اولیه را دارید.در غیر اینصورت برای این نمره بخوانید و فعلا برای کانادا اقدام نکنید.
mohamad moradi1398/07/07
سلام
یکی از اقوام من مقیم تورنتو هست و شرکت ساختمانی دارد ایا میتواند بعنوان کارفرما اعلام نیاز کند و از طریق ایشان اقامت بگیرم ممنون
  • گنجی
  • 1398/07/28
بله به شرط اینکه بعد از آگهی کردن (3بار) و نبود تقاضا در داخل کانادا آنوقت برای شما جاب آفر با تاییدیه LMIA بفرستد.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن