کبک دعوتنامه جدید نیروی متخصص صادر کرد

بازدیدکنندگان : 11723 نفر 1398/08/04
کبک دعوتنامه جدید نیروی متخصص صادر کرد

استان کبک 169 دعوتنامه برای متقاضیان برنامه نیروی متخصص کبک در برنامه آریما ارسال کرد

این استان از ماه ژوئیه تا کنون 1595 دعوت نامه برای متقاضیان این برنامه ارسال کرده است.
جزئیات دوره 25 ام سپتامبر، امروز منتشر شد
وزارت مهاجرت کبک اعلام کرد : متقاضیان دعوت شده در آخرین دوره از میان 16000 کاندیدای برنامه نیروی متخصص کبک (QSWP) بودند که پرونده اصلی آنها متعلق به دوره قبل بوده و در تاریخ 16 ژوئن 2019 در پی اصلاحات قانون مهاجرت کبک برگشت داده شده بودند. البته این دسته شامل افرادی بود که یا پرونده آنها کپریچ نشده بود و یا با ویزای موقت توریستی یا دانشجویی در تاریخ 16 ژوئن 2019 در استان کبک بوده اند. تمام کسانی که در تاریخ 25 سپتامبر دعوت شده اند در پورتال ثبت نام آنلاین Arrima پرونده تشکیل داده بودند. استان کبک از تاریخ 4 ژوئیه تا به حال 1595 متقاضی QSWP را که دارای پروفایل  Arrima بوده اند، دعوت کرده است.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی
سیستم آریما چیست؟
سیستم آریما در سال 2018 برای مدیریت پرونده های متقاضیان برنامه نیروی متخصص کبک QSWP پس از تغییر برنامه از رویکرد فایل های کاغذی به سیستم ثبت نام آنلاین و سیستم امتیاز بندی ایجاد شد و نام آن از Mon projet به  Arrimaتغییر پیدا کرد. در دوره های گذشته هر فردی که زودتر پروفایل آنلاین ثبت می کرد شانس ورود به برنامه را داشت اما اکنون از طریق برنامه آریما -مانند برنامه اکسپرس اینتری فدرال- برای استان کبک نیز سیستم امتیاز بندی به نسبت شرایط متقاضیان ایجاد شده که افرادیکه دارای صلاحیت هستند و به حد نصاب بالاترین امتیاز می رسند انتخاب می شوند و بعد از اینکه از طرف استان انتخاب می شوند می توانند تقاضای اقامت دائم بدهند. البته اگر استان نیازمند نیروی کاری نیز باشد که در کبک وجود نداشته باشد امکان ارسال دعوت نامه وجود دارد.
متقاضیانی که CSQ یا همان شناسنامه کبکی دریافت می کنند می توانند برای اقامت دائم در وزارت مهاجرت و شهروندی فدرال کانادا اقدام کرده که در طی آن صحت و سقم سلامت  پزشکی و سوپیشینه کیفری آنها بررسی می شود.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2
ساناز1398/11/08
سلام
من آپریل ٢٠١٩ پروفایل اریما باز کردم . اگر تا یک سال دعوتنامه صادر نشه از سیستم خارج می شم و باید دو باره اقدام کنم؟
  • گنجی
  • 1398/11/27
دوباره می توانید
سعید1398/08/11
اقای گنجی
برای ما که تازه آریما ثبت نام کردیم و مدرک زبان فرانسه بی2 را در حال گرفتن هستیم کی قبولی میاد؟ خواهشا سریع پاسخ دهید چند تا از دوستان من از طریق کاری توسط شما به کبک رفته اند.
  • گنجی
  • 1398/08/19
هنوز آریما برای افراد خارج از کبک دعوتنامه ارسال نکرده، بهتر است از زبان فرانسه دور نشوید و منتظر خبرهای ما در تلگرام و سایت باشید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن