افزایش پذیرش مهاجر توسط استان انتاریو کاناداتورنتو

بازدیدکنندگان : 8391 نفر 1398/09/27
افزایش پذیرش مهاجر توسط استان انتاریو کاناداتورنتو

افزایش پذیرش مهاجر توسط استان انتاریو کانادا(تورنتو)

استان انتاریو با مرکزیت تورنتو اولین مقصد بسیاری از مهاجران به کانادا می باشد.تورنتو با جمعیت 2.5 میلیون نفر ، پنجمین شهر آمریکای شمالی است که با حومه به 8میلیون نفر میرسد، اگر به دنبال شروع یک بیزینس هستید تورنتو مقصد خوبی است هفتمین بازار بزرگ بورس دنیا را در خود جا داده و یکی از ده شهر قدرتمند اقتصادی جهان است.

اکسپرس اینتری کانادا

اداره مهاجرت انتاریو به دنبال پذیرش مهاجران بیشتر به این استان می باشد که حداقل آن را در سال 2022 دوبرابر کند.
امسال دولت انتاریو حدود 6650 پرونده در زیر مجموعه برنامه اکسپرس اینتری و کارآفرینی انتاریو جذب کرد ولی قصد دارد این رقم را به 13300 پرونده برساند تا بخشی از فضای خالی نیروی انسانی در اقتصاد رو به رشد خود را توسعه دهد. تاییدیه این درخواست برای دولت فدرال صادر شده و دولت انتاریو منتظر پاسخ است.
طبق قانون کانادا دولت فدرال برنامه مهاجرتی برای کل کشور دارد که معروفترین آن برنامه اکسپرس اینتری می باشد که هم اکنون با امتیاز بین 439 الی 472 دعوتنامه ارسال می کند، همچنین دولت به هر استان در کانادا اجازه پذیرش مهاجر مخصوص به خود آن استان را داده که از طریق برنامه های PNP با شرایط مشخص ان استان وارد کانادا شوند.
برنامه مهاجرت استانی برای سال 2019 در حدود 61هزار پرونده جهت اقامت دایم است که حدود 6هزار پرونده بیشتر از سال 2018 که 55هزار پرونده بود در نظر گرفته شده. این عدد برای سال 2020 تعداد 67800 پرونده در نظر گرفته شده.فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

استان انتاریو یکی از بیشترین پذیرش ها را در بین متقاضیان مهاجرت به کانادا دارد.
سه برنامه زیر در حدود 6650 دعوتنامه در سه برنامه زیر پذیرفته که 50 فقره بیشتر از سال گذشته بود، اما با پذیرش 700 پرونده بیشتر در هفته گذشته این عدد در سال 2019 به 7350 فقره رسید.
• Human Capital Category اکسپرس اینتری انتاریو
• Employer Job Offer Category جاب آفر و ویزای کار انتاریو
• Business Category کارآفرینی انتاریو
 
نیاز بازار کار انتاریو (تورنتو)
طبق آمار اداره مهاجرت استان انتاریو، کمبود نیروی کار در بازار هنوز پابرجاست. کارفرماها همچنان نگران کمبود نیروی متخصص خارجی اند که بر بیزینس آنها تاثیر گذاشته است.
در حال حاضر بخش نیروی متخصص با تجربه کامپیوتر و آی تی (شامل ناک های 2173-2174-2147-2175-2172-0213) و افراد با تمایل به سکونت در اطراف تورنتو بیشترین شانس پذیرش را دارند.
وزیر مهاجرت جدید کانادا معتقد است که تعداد 27000 نیروی جدید امسال علاوه بر موارد قبلی ا طریق برنامه های استانی جذب خواهد شد. او افزود که برای رشد اقتصادی کانادا ما نیاز به جذب نیروی خارجی جدید داریم، لذا سعی داریم در برنامه های مهاجرتی مناطق دورافتاده مانند Rural and Northern immigration Pilot انتاریو را قرار دهیم برای این کار 5 منطقه از بین 11 منطقه مورد نظر این برنامه در انتاریو قرار دادیم که 2750 پرونده را می پذیرد.

دولت انتاریو معتقد است که همانند استان ساسکاچوان که قرار است جمعیت خود را به 1.4 میلیون نفر تا سال 2030 با ایجاد 100 هزار شغل برساند، ما نیز باید هدف جمعیتی داشته باشیم. این کار را فقط استان کبک نهایی کرده و با دولت فدرال به توافق رسیده است. از سال 1991 دولت کبک طبق توافقی جامع با دولت فدرال کانادا، اختیار کاملی بر جذب مهاجر طبق شرایط خود دریافت کرد.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن