مونترال کانادا و جذب میلیون ها توریست در سال Visit Montreal Canada as Tourist in 2014

بازدیدکنندگان : 40359 نفر 1393/03/19
مونترال کانادا و جذب میلیون ها توریست در سال Visit Montreal Canada as Tourist in 2014

montreal

مونترال کانادا و جذب میلیون ها توریست در سال

کانادا و جاذبه های توریستی آن در آمریکای شمالی بی مانند است. و کانادا را میتوان یکی از مشهورترین کشورهای جهان از جهت اخذ اقامت و زندگی دانست.  دراینجا شما شهر مونترال کانادا که دومین شهر بزرگ کانادا و بزرگترین شهر ایالت کبک است و در اصل به نام ویل-ماری یا شهر ماری شناخته میشود را مورد بررسی قرار میدهیم. نام آن از تپه ای ۳ قله ای به نام مانت-رویال که در قلب شهر واقع شده گرفته شده است. حدود ۶۰% مردم این شهر به زبان فرانسوی صحبت میکنند و پس از پاریس بزرگترین شهر فرانسوی زبان دنیا میباشد. مونترال پایتخت فرهنگ و اقتصادی کبک و نقطه اصلی ورود به این ایالت است. آب و هوای این شهر مرطوب قاره ایست و دارای زمستان های بسیار سرد و برفی میباشد. مونترال هر ساله بعنوان یکی از شهرهای مناسب برای زندگی شناخته میشود و با تاریخ غنی خود سالانه پذیرای توریست های بیشمار میباشد.

مونترال قدیمی

مونترال قدیمی بخشی از مرکز شهر مونترال است که با ساختمان هایی که تاریخ آنها به سال ۱۶۰۰ میلادی برمیگردد در حالت اصلی خود حفظ شده است. این منطقه با خیابان های سنگفرش شده تاریخی و معماری قرن ۱۷ تا ۱۹ خود شخصیتی اروپایی دارد. مونترال قدیمی بین رود سنت لاورنس و مرکز مونترال قرار دارد و حدود ۱ کیلومتر مربع را میپوشاند. کلیساها و موزه های این منطقه جذابیتی خاص دارند.

 

 باغ های گیاه شناسی مونترال

این باغ های ۱۸۵ هکتاری در خیابان شربروک روبروی استادیوم المپیک واقع شده اند و شامل یک مجموعه گلخانه مملو از گیاهان سراسر جهان و باغ های روباز بسیار زیبا میباشد. این باغ که در سال ۱۹۳۱ تاسیس شده با بیش از ۲۲۰۰۰ گونه گیاهی شامل باغ های چینی، باغ های ژاپنی با گیاهان ژاپنی و ساختمان و چایخانه ای به همین سبک، اولین باغ ملی و باغ گیاهان آلپ میباشد.

کوه رویال

کوهی در شمال مونترال که بخشی از تپه های مونترجیان بین لارنتیانس و آپالاچیانز است. این کوه محل قرارگیری پارک مانت رویال، یکی از بزرگترین فضاهای سبز مونترال میباشد. پارک کوه رویال دریاچه مصنوعی بیور، یک پیست اسکی کوچک، باغ مجسمه ها، خانه اسمیت، یک مرکز تفسیری، و بنای یادبود جورج اتین کارتیر را در خود جای داده است. همچنین این پارک محل برگزاری رویدادهای ورزشی، توریستی و فرهنگی بسیار میباشد.

کلیسای نوتردام مونترال

این کلیسا که در منطقه مونترال قدیمی واقع شده دارای معماری ای به سبک گوتیک میباشد و یکی از بناهای خیره کننده دنیا محسوب میشود. طراحی داخلی این کلیسا عظیم و رنگارنگ است و سقف آبی آن با ستاره های طلایی رنگ تزئین شده است. بقیه قسمت های این بنا با صدها کنده کاری چوبی، مجسمه های مذهبی، و رنگ های زیبای قرمز، بنفش، نقره ای، طلایی، آبی و فیروزه ای پوشانده شده است.

بندر قدیمی مونترال

این بندر که در امتدادی ۲ کیلومتری در ساحل رود سنت لاورنس واقع شده، از سال ۱۶۱۱ روح اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مونترال در تجارت بوده است. بازسازی این بندر در دهه ۱۹۹۰ تحت نظارت دو معمار مشهور اورلی کاردینال و پیتر رز انجام شد. امروزه این ساحل زیبا با مرکز علوم مونترال، سالن سینمای آیمکس و برج ساعت مونترال سالانه بیش از ۷ میلیون بازدیدکننده دارد.

بایودوم مونترال

مجموعه ای که با بازدید از آن میتوانید از میان چهار اکوسیستم موجود در آمریکا عبور کنید. بنای این مجموعه در اصل برای بازی های المپیک ۱۹۷۶ ساخته شد و میزبان رویدادهای دوچرخه سواری و جودو بود. در بازسازی سال ۱۹۸۹ و ۱۹۹۲ نمایشگاه طبیعی داخل آن افتتاح شد. بایودوم یکی از چهار مجموعه ایست که تحت نظر موزه طبیعت مونترال است و یکی از اعضای انجمن باغ وحش ها و آکواریوم ها، و انجمن کانادایی باغ وحش ها و آکواریوم ها می

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن