Gts کانادا

بازدیدکنندگان : 844 نفر 1401/11/03
Gts کانادا
Gts کانادا
5 شغل جدید به برنامه استعداد جهانی کانادا اضافه شدند
از آنجایی که در کانادا کمبود نیروی کاری بسیار شدید است و تعدا افراد بازنشسته روز به روز بیشتر می شود دولت کانادا برای رشد و توسعه اقتصادی اقدامات و روشهای هدفمندی را در نظر گرفته است. از نظر دولت کانادا مهاجرت نقش بسیار مهمی در تامین نیروی کاری مورد تقاضا و افزایش جمعیت کانادا دارد.

 

شرایط اخذ ویزای تلنت کانادا

در 22 دسامبر اداره استخدام و توسعه اجتماعی کانادا لیست مشاغل مورد تقاضای برنامه استعداد جهانی را منتشر کرد و طی آن 5 شغل جدید را به این لیست اضافه کرد.
اداره استخدام و توسعه اجتماعی کانادا یک سازمان دولتی است که یه دنبال حمایت از نیروهای کاری است و بر همه امور مهاجرتی نظارت می کند از جمله ارزیابی تاثیر بازار کار LMIA و نظارت بر برنامه استعداد جهانی و اجازه کار که به کارفرمایان کانادایی این امکان را می‌دهد تا نیروی کار خارجی در حوزه‌های مربوط به تکنولوژی را در یک پروسه سریع استخدام کنند. لیست شرکت های گروه اول برنامه گلوبال تلنت کانادا را ببینید.

براساس برنامه استعداد جهانی کارفرمایانی که می خواهند نیروهای کاری ماهر خارجی را برای یکی از 17 شغل مورد تقاضا استخدام کنند می توانند درخواست خود را ثبت کرده و ورک پرمیت را دریافت کنند. برنامه استعداد جهانی به دنبال این است که به صورت استاندارد همه درخواست های ورک پرمیت در مدت زمان دو هفته بررسی و تایید شود. 

 

مشاغل جدید مورد تقاضای برنامه استعداد جهانی

12 شغل جزء مشاغل مورد تقاضای برنامه استعداد جهانی بود که در حال حاضر پنج شغل جدید هم به این مشاغل اضافه شده است. این مشاغل شامل:
  •  مهندسی عمران کد ناک 21300
  •  مهندسی معدن کد ناک 21330 
  •  مهندسی هوا فضا کد ناک 21390
  •  مهندسی برق و الکترونیک کد ناک 21310
  •  مهندسی کامپیوتر به جز مهندسان نرم افزار و طراحان کد ناک 21311

 

چرا مشاغل جدید به لیست مشاغل مورد تقاضای برنامه استعداد جهانی اضافه شدند؟

لیست مشاغل واجد شرایط برنامه استعدا جهانی براساس نیازهای بازار کاری کانادا تغییر می کند. به علت اینکه بازارهای کاری کانادا نیازمند نیروی کاری مهندسی هستند این مشاغل جدید به این لیست اضافه شده اند. 
دولت کانادا امسال مشاغل زیادی را مورد قبول قرار داده تا بتواند به صورت مستقیم همه نیازهای بازارهای کاری کانادا را رفع کند. 

 

Global talent stream چیست

از جمله اقدامات دولت کانادا در برنامه استعداد جهانی موارد زیر است:
  1.  برنامه آزمایشی نیروی کار ضروری نیوبرانزویک: اداره مهاجرت نیوبرانزویک با شش کارفرما همکاری می کند تا به صورت مستقیم نیازهای بازاز کاری این استان برطرف شود. 
  2.  رفع موانع اقامت دائم پزشکان: با توجه به کمبود کارکنان مراقبت های بهداشتی، این افراد می توانند برای دریافت اقامت دائم کانادا از طریق برنامه اکسپرس اینتری اقدام کنند. 
  3.  تصویب لایحه C-19: از طریق این لایحه وزیر مهاجرت کانادا می تواند براساس نیاز بازار کار، افرادی را در سیستم اکسپرس اینتری انتخاب کرده و برای آنها دعوتنامه قبولی صادر کند. از طریق این لایحه در برنامه اکسپرس اینتری در سال 2023 مشاغل بیشتری واجد شرایط هستند. 

کارفرمایانی که نیروهای با استعداد را از طریق برنامه استعداد جهانی استخدام می کنند باید همه اقدامات لازم را به درستی انجام دهند، یکی از فرم‌های ضروری، فرم مزایای استخدام نیروی کار خارجی (LMBP) است که نشان‌دهنده تعهد نیروی کار خارجی و تاثیر مثبت آنها بر بازار کاری کانادا است. یک وکیل مهاجرتی با تجربه می تواند در همه مراحل آماده سازی پرونده براساس استانداردهای برنامه مهاجرتی مورد نظر به شما کمک کند.
 
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2
فریده1401/11/24
با درود خانم پزشک عمومی۵۷ ساله دارای پروانه طبابت تهران و سابقه طبابت مداوم و مسئول فنی کلینیک و بیمارستان و مسئول اورژانس به مدت ۲۶ سال ، مدرک گوداستندینگ از سازمان نظام پزشکی تهران، با تمکن مالی متوسط، اکنون به مدت ۷ ماه است که با ویزای ویزیتوری به عنوان کاستودین/ گاردین دختر۱۵ ساله ام ( محصل دبیرستان ) ساکن اتاوا در کانادا هستم، خواهشمندم کم هزینه ترین و کوتاهترین راه جهت دریافت اقامت کانادا را بفرمایید.
با تسکر و سپاس
  • گنجی
  • 1401/11/24

سن شما شانس بسیاری از برنامه ها را از دست داده است
ولی اگر رزومه کاری و تحصیلی دارید برای ما واتس اپ فرمایید که در موردبقیه برنامه های موجود شما را بررسی کنیم که بتوانید کارت پی آر بگیرید و هزینه فرزندتان رایگان شود.
امیر حسین1401/11/04
سلام
وقت بخیر
من کارشناسی ارشد الکترونیک و ابزار دقیق هستم، با بیش از 20 سال تجربه در طراحی سبستم های الکترونیک و مالک پتنت ثبت شده در ایران
سوالم این هست که چطور می شه به کارفرماهایی که نیاز به تخصص بنده دارن، cv بدم؟
  • گنجی
  • 1401/11/05
رزومه شغلی تان را برای ما واتس آپ کنید و تا برای کارفرماها ارسال شود
تصویر ایلتس تان را نیز بفرستید سپس تماس بگیرید

همچنین در بخش کاریابی سایت ما(منوی بالا) می توانید خودتان شرایط بازار کار را با کارفرما بسنجید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن