همه چیز در مورد wes

بازدیدکنندگان : 908 نفر 1401/11/05
همه چیز در مورد wes
چرا متقاضیان برنامه اکسپرس اینتری باید ارزیابی مدارک آموزشی را انجام بدهند؟

متقاضیان برنامه اکسپرس اینتری باید همه مدارک تحصیلی خود را ارزیابی کنند. WES همه مدارک تحصیلی افرادی که در داخل و خارج از کانادا زندگی می کنند را براساس استانداردهای کانادایی ارزیابی می کند. 
طبق توصیه آقای گنجی حتما، همه کسانیکه قصد مهاجرت به کانادا از روش اکسپرس اینتری دارند برای ارزیابی مدارک تحصیلی خود در سازمان مورد تایید اداره مهاجرت کانادا اقدام نمایند. 

 

برنامه اکسپرس اینتری چیست؟

برنامه اصلی مهاجرتی کانادا برنامه اکسپرس اینتری است. سیستم اکسپرس اینتری برنامه های نیروی کار ماهر فدرال، کلاس تجربه کار کانادایی و نیروی متخصص فنی فدرال و بعضی از برنامه های مهاجرت استانی را مدیریت می کند. 
برنامه اکسپرس اینتری یک برنامه دو مرحله ای است. در اولین مرحله مهاجران واجد شرایط باید در سایت اداره مهاجرت کانادا یک پروفایل ایجاد کنند. مهاجران براساس عواملی مثل سن، مهارت در زبان، تجربه کاری و تحصیلات از سیستم جامع امتیاز بندی نمره می گیرند. اداره مهاجرت کانادا هر دو هفته یکبار مهاجرانی که بالاترین امتیاز را دارند از سیستم اکسپرس اینتری انتخاب می کند. افرادی که که انتخاب می شوند دعوتنامه قبولی برای اقامت دائم کانادا را دریافت می کنند. 

 

ارزشیابی مدرک تحصیلی در کانادا به چه صورت است؟ 

مهاجرانی که برای اقامت دائم کانادا اقدام می کنند باید ارزشیابی مدارک تحصیلی را انجام دهند. مهاجرانی که ارزشیابی مدارک تحصیلی را انجام داده اند شرایط و شانس بهتری در سیستم اکسپرس اینتری دارند. اداره مهاجرت کانادا همه مدارک تحصیلی متقاضیان را بررسی می کند تا مدارک تحصیلی مانند لیسانس و گواهینامه ها را با معادل کانادایی آن و دیگر استانداردها ارزیابی کند. 

 

مزایای استفاده از خدمات WES

خدمات ارزیابی مدارک تحصیلی WES برای مهاجرت و اخذ شهروندی کانادا طراحی شده است. تا به کمک آن بتوانید در این کشور مشغول به کار و تحصیل شوید. به طور کلی می توان گفت با داشتن تاییدیه سازمان WES از مزایای زیر می توانید بهره مند شوید: 
  •  شرایط و پیش نیاز های اداره مهاجرت کانادا IRCC را دریافت می کنید به ویژه برای پزشکان و داروسازان.
  •  همه شرایط مورد نیاز برنامه های مهاجرت استانی را دریافت می کنید به خصوص برنامه مهاجرت استانی انتاریو. 
  •  واجد شرایط برنامه مهاجرتی کشاورزی و غذایی می شوید. 
  •  مدارک تحصیلی شما در این کشور به رسمیت شناخته می شود و به کمک آن می توانید به دیگر اهدافتان در کانادا دست پیدا کنید. 
  •  گزارش ارزیابی را برای حداقل 5 سال در دو نسخه خواهید داشت که در کانادا و آمریکا معتبر است

ارزشیابی مدارک از زمان صدور به مدت پنج سال معتبر است و می توانید از این ارزشیابی در آینده برای پروفایل در سیستم اکسپرس اینتری استفاده کنید.

 

چگونه ارزیابی مدارک آموزشی به مهاجران کمک می کند؟

سازمان آموزش جهانی WES در سال 1974 تاسیس شد، این سازمان یکی از پنج سازمان ارائه دهنده ارزشیابی مدارک در کانادا است. براساس استاندارد تعیین شده اداره مهاجرت کانادا دریافت ، بررسی و پذیرش اسناد و مدارک 35 روز طول می کشد و یکی از سریعترین مراکز ارزشیابی مدارک در کانادا است. 
سازمان آموزش جهانی ارزشیابی مدارک را با کیفیت بسیار بالا انجام می دهد که همه کارفرمایان، مراکز صدور مجوز و ورک پرمیت و موسسات آموزش عالی آن را به رسمیت می شناسند. 
سازمان آموزش جهانی به مهاجران فرانسوی زبان هم خدمات ارائه می دهد. ارائه مدارک زبان فرانسه و اطلاعات و مدارک مورد نیاز به صورت آنلاین انجام می شود نمایندگان دو زبانه پشتیبانی از مشتریان به مهاجران فرانسوی زبان به صورت تلفنی کمک می کنند. 
با انجام ارزشیابی مدرک تحصیلی می توانید دعوتتامه قبولی اکسپرس اینتری را دریافت کنید
ارزشیابی مدرک تحصیلی یک مرحله مهم برای مهاجرت نیروهای کاری ماهر به کانادا است و در این مورد سازمان وس WES هم به مهاجران کمک می کند. 

 

نمونه قبولی اکسپرس اینتری با ارزیابی WES

در اینجا یک مثال فرضی ارائه می دهیم که نشان می دهد ارزشیابی مدارک باعث افزایش شانس مهاجران برای دریافت دعوتنامه در سیستم اکسپرس اینتری می شود. 
امیرحسین یک مرد 28 ساله مجرد و اهل ایران است. او خواهر یا برادری در کانادا ندارد و هیچ دعوتنامه مهاجرتی ندارد اما یک جاب آفر معتبر با ارزیابی تاثیر بازار کار LMIA در شغل با TEER 3 دارد. او با مدرک لیسانس به کانادا آمد. در کانادا بعد از گذراندن برنامه دو ساله از یک کالج در انتاریو دیپلم گرفت. 
امیرحسین می خواهد اقامت دائم کانادا را دریافت کند و وارد سیستم اکسپرس اینتری می شود. او ارزیابی مدارک تحصیلی خود را انجام نداده است. امتیاز او 469 است  که از 491 امتیاز تعیین شده بسیار کمتر است. 
امیرحسین میخواهد مدرک لیسانسی که از ایران گرفته است را در کانادا ارزشیابی کند. بعد از آن ارزیابی امتیاز او به 523 می رسد، که از امتیاز 491 تعیین شده بالاتر است. اگر امیرحسین قبل از آخرین قرعه کشی اکسپرس اینتری ارزیابی مدرک تحصیلی خود را انجام می داد می توانست دعوتنامه قبولی کانادا ITA را دریافت کند. 
 
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن