در حال حاضر کجا می‌توانید آزمون انگلیسی بدهید

بازدیدکنندگان : 6278 نفر 1399/05/25
در حال حاضر کجا می‌توانید آزمون انگلیسی بدهید

مهاجرت به کانادا: در حال حاضر کجا می‌توانید آزمون انگلیسی بدهید؟

اکنون در 89 کشور جهان آزمون آیلتس و در 6 کشور جهان آزمون سلپیپ در حال برگزاریست!

اکنون کسانی که می‌خواهند درخواست مهاجرت کانادا بدهند به راحتی می‌توانند در آزمون‌های زبان انگلیسی شرکت کنند.
دو آزمون زبان انگلیسی آیلتس جنرال و سلپیپ مورد قبول اداره مهاجرت کانادا هستند. داوطلبان برای ایجاد پروفایل در سیستم ورود سریع یا درخواست اقامت دائم تحت برنامه انتخابی استانی PNP یا هر یک از دیگر برنامه‌های دیگر فدرال یا استانی کانادا باید ابتدا در آزمون‌های زبان شرکت کرده و امتیاز قبولی کسب کنند.

داوطلبان مهاجرت در ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا برای شرکت در آزمون‌های زبان انگلیسی با مشکل روبرو شدند. ویروس کرونا منجر به تعطیل شدن ادارات دولتی سراسر جهان شد. اپراتورهای آیلتس و سلپیپ نیز قوانین محلی را رعایت کرده بودند و در نتیجه هیچ یک از آزمون‌ها در آن زمان برگزار نمی‌شد.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

با این حال، IELTS و CELPIP اکنون به راحتی قابل دسترسی هستند زیرا دولت‌ها محدودیت‌های حاصل از شیوع ویروس را در ماه های اخیر کاهش داده‌اند.
اقدامات بهداشتی در محل برگزاری هر دو آزمون آیلتس و سلپیپ به منظور محافظت از متقاضیان مهاجرت و برگزار کنندگان این آزمون‌ها انجام شده است. این موارد شامل ضد عفونی کردن محل امتحان، استفاده از ماسک و دستکش و حفظ فاصله‌ی اجتماعی است.

آزمون آیلتس:

آیلتس در وب سایت خود اعلام کرده است که در حال حاضر در 89 کشور جهان آزمون‌های جنرال آن برگزار می‌شود.
این آزمون‌ها در کشورهایی که بیشترین افراد از آن‌ها درخواست اقامت دائم کانادا می‌دهند از جمله بنگلادش، برزیل، کانادا (برای دانشجویان بین‌المللی یا نیروهای کار خارجی)، چین، کلمبیا، مصر، فرانسه، هنگ کنگ، هند، ایرلند، کره جنوبی، کویت، لبنان، مکزیک، مراکش، نیجریه، عمان، پاکستان، فیلیپین، روسیه، عربستان، امارات، انگلیس، ویتنام و بسیاری دیگر برگزار می‌شوند.

آزمون سلپیپ:

آزمون سلپیپ اکنون در 6 کشور دنیا برگزار می‌شود.
این کشورها عبارتند از: کانادا، آمریکا، چین، فیلیپین، امارات متحده عربی و هند
این آزمون در حال حاضر بسیاری از روزها در کشور آمریکا در حال برگزاری است. در سال‌های اخیر تعداد بیشماری از آمریکایی‌ها به کانادا مهاجرت کرده و این کشور به یکی از بزرگترین مبدأهای ارسال مهاجر به کانادا تبدیل شده است.

مهاجرت به کانادا در طول همه‌گیری ویروس کرونا

از سرگیری فعالیت برگزارکنندگان آزمون‌های آیلتس و سلپیپ به علاوه برگزاری قرعه‌کشی همه برنامه‌های مهاجرتی کانادا، فرصتی خوب برای بیشتر متقاضیان برنامه‌های مهاجرتی کانادایی ایجاد کرده است.
در آغاز همه‌گیری ویروس کرونا، ارسال درخواست تکمیل شده و ایجاد پروفایل در استخر مجازی ورود سریع برای بسیاری از متقاضیان چالش برانگیز بود.
علاوه بر این، برخی از متقاضیان به دلیل عدم حضور در برنامه‌ی ورود سریع ممکن است تاریخ آزمون یا ارسال درخواست خود را به تأخیر بیاندازند. برنامه نیروی کار ماهر فدرال FSWP به طور معمول بیشترین قبولی را در برنامه ورود سریع به خود اختصاص می‌دهد، اما بین مارس و اوایل ژوئیه، اداره مهاجرت قرعه‌کشی ورود سریع را تنها برای متقاضیان دارای تجربه کار در کانادا و متقاضیان انتخابی استانی برگزار می‌کرد.

از ماه ژوئیه دو قرعه کشی انجام شده است که تنها در قرعه‌کشی هفته‌ی گذشته متقاضیان FSWP نیز حضور داشتند.
از این رو، ممکن است به نفع یک متقاضی باشد که آزمون زبان انگلیسی خود را تکمیل کرده و اکنون درخواست مهاجرت به کانادای خود را ارسال کند. انجام این کار به آن‌ها کمک خواهد کرد تا در صورت موفق شدن از تأخیرهای غیرضروری برای ورود به کانادا جلوگیری کرده و هرچه سریع‌تر به کانادا بروند.

در حقیقت، اگر از طریق برنامه ورود سریع انتخابی استانی دریافت کنید، یا اگر امتیاز شما بدون دریافت انتخابی استانی به اندازه کافی بالا باشد، ممکن است شما خوش شانس باشید و پس از مدت کوتاهی که در استخر ورود سریع پروفایل ایجاد کردید یک دعوت‌نامه درخواست اقامت دائم دریافت کنید و ازمزایای دریافت تابعیت کانادا بهره مند شوید.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن