امتیازقبولی ساسکاچوان چند می باشد

مسیر نما :
بازدیدکنندگان : 3142 نفر 1400/01/06
امتیازقبولی ساسکاچوان چند می باشد
امتیازقبولی ساسکاچوان چند می باشد

اداره مهاجرت کانادا از داوطلبان اکسپرس اینتری که دعوتنامه مهاجرت استانی را دریافت کردند، دعوت می شود تا برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

کانادا برای 761 داوطلب برنامه اکسپرس اینتری دعوتنامه صادر کرد تا در تاریخ 8 مارس 2021 برابر18/12/99 برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند.
اداره مهاجرت کانادا مهاجرانی که حداقل 739 امتیاز داشتند را دعوت کرد. امتیاز بالای مهاجران به این علت است که آنها قبلا از برنامه مهاجرت استانی دعوتنامه دریافت کرده بودند.
متقاضیان برنامه اکسپرس اینتری که دعوتنامه مهاجرت استانی دریافت می کنند 600 امتیاز اضافی داده می شود. یعنی کسانی که 739 امتیاز داشتند بدون دعوتنامه مهاجرت استانی 139 امتیاز داشتند.
مهاجران برنامه مهاجرت استانی مزایای زیادی برای بازار کار استانها دارند. هر استانی در کانادا نیاز به یکسری مشاغل دارد که با سیستم اکسپرس اینتری استانی مختص خود می تواند نیروی کار مورد نیاز را دعوت کند و به متقاضی و خانواده و فرزندان زیر 22 سال وی کارت پی آر اعطا کند بعد از سه سال حضور دائم در کانادا امکان کسب پاسپورت وجود دارد.
مهاجرانی که حداقل 739 امتیاز داشتند فقط در صورتی که پروفایل اکسپرس اینتری خود را قبل از 16 فوریه 2021 برابر 28/11/99 در ساعت 19:10:25 UTC ارسال کنند و طبق قانون تساوی ثبت نام کنند در نظر گرفته می شوند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی
امسال کانادا 38.657 دعوتنامه قبولی صادرکرده است. این تعداد سه برابر تعدادی است که اداره مهاجرت کانادا در سال گذشته صادر کرد. به علت تعداد کم مهاجران پذیرفته شده در سال 2020 کانادا در سال 2021 به دنبال پذیرش 401.000 مهاجر است. بیشتر مهاجران از طریق سیستم اکسپرس اینتری فدرال و استانی پذیرفته می شوند.
بیشتر دعوتنامه ها مربوط به زمانی است که اداره مهاجرت کانادا 27.332 دعوتنامه قبولی در قرعه کشی قبلی در روز شنبه 13 فوریه صادر کرد. این بزرگترین قرعه کشی اکسپرس اینتری است که به کمترین امتیاز هم نیاز دارد.
برگزاری قرعه کشی با فاصله بیشتر از دو هفته غیر معمول است. قرعه کشی امروز 22 روز بعد از قرعه کشی شنبه انجام می شود که از همه مهاجرانی که واجد شرایط کلاس تجربه کار کانادایی بودند دعوت شد.

سیستم اکسپرس اینتری چگونه کار می کند؟


اکسپرس اینتری سیستمی برای مدیریت برنامه مهاجرتی فدرال کانادا است: برنامه نیروی کار ماهر فدرال، برنامه نیروی متخصص فنی فدرال و برنامه تجربه کار کانادایی.
به متقاضیان این برنامه و سایر برنامه های مهاجرت استانی براساس سیستم جامع امتیاز بندی نمره داده می شود. امتیازات براساس عواملی مثل سن، تحصیلات، سابقه کار و تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه به مهاجران داده می شود.
امتیازات به فرد یا زوج داده می شود. آنها نیازی به پیشنهاد شغلی ندارند اما اگر داشته باشند امتیاز اضافی می گیرند. لازم نیست که در کانادا تحصیل یا کار کرده باشید، اما در زمان شیوع کرونا مهاجرانی که در حال حاضر در کانادا هستند در اولویت قرار می گیرند.
مهاجرانی که بالاترین امتیاز را دارند از طریق دعوتنامه های اکسپرس اینتری دعوتنامه قبولی برای اقامت دائم را دریافت می کنند. بعد از ارسال درخواست اداره مهاجرت کانادا تصمیم نهایی را می گیرد و در صورت پذیرش درخواست، تاییدیه اقامت دائم برای آنها ارسال می شود. آخرین مرحله برای قامت دائم کانادا لندینگ در کانادا و درخواست کارت PR است. در این مرحله افراد رسما اقامت دائم کانادا را دارند و می توانند کارت پی آر خود را دریافت نمایند.

چه کسی دعوت به مهاجرت به ساسکاچوان می شود؟


در اینجا یک مثال فرضی از شخصی که در قرعه کشی اکسپرس اینتری دعوت می شود را ذکر می کنیم.
سارا 34 ساله با مدرک کارشناسی ارشد است حدود ده سال به عنوان تحلیلگر داده ها کار می کند. او نمره آیلتس 7.5 در گوش دادن و 6.5 در مهارت های دیگر گرفت. او در کانادا تحصیل یا کار نکرده است. سارا وارد سیستم اکسپرس اینتری شد و از طریق برنامه نیروی کار ماهر ساسکاچوان پروفایل خود را به سیستم مهاجرتی ساسکاچوان فرستاد. او با امتیاز 360 وارد سیستم اکسپرس اینتری شد. بعد از ارسال پروفایل به ساسکاچوان از سارا دعوت کردند تا برای برنامه مهاجرت استانی اقدام کند. بعد از دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی امتیاز اکسپرس اینتری سارا به حدود 960 افزایش یافت و سارا دعوتنامه قبولی برای اقامت دائم را در قرعه کشی امروز اکسپرس اینتری دریافت کرد.

ساسکاچوان برای 299 متقاضی برنامه اکسپرس اینتری دعوتنامه صادر کرد
ساسکاچوان تا به الان در سال 2021 حدود 1.727 دعوتنامه صادر کرده است.
ساسکاچوان در تاریخ 25 فوریه برابر 7/12/99 قرعه کشی جدیدی را برگزار کرد و مهاجران را دعوت کرد تا برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند. 
برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان 299 مهاجر را از گروه نیروی کار ماهر دعوت کرد. در این قرعه کشی مهاجرت استانی فقط مهاجرانی که برای برنامه اکسپرس اینتری واجد شرایط بودند دعوت شدند. 
مهاجران حداقل 70 امتیاز نیاز داشتند. آنها باید در یکی از 70 شغل مورد تقاضا که در وبسایت دولت استان ساسکاچوان ذکر شده است تجربه کاری داشته باشند.
مهاجران دعوت شده حداقل در یکی از 70 شغل تعیین شده سابقه کار داشتند. برخی از مشاغل واجد شرایط شامل دستیارهای اداری و پزشکی، خریداران خرده فروشی و عمده فروشی و مهندسان زمین شناسی است.
برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان از سیستم پروفایل امتیازی برای انتخاب مهاجرانی که مناسب بازار کار منطقه ای هستند، استفاده می کند. مهاجران باید تعهد خود برای اقامت در ساسکاچوان را باتجربه کاری، تحصیلات، توانایی زبان، سن و ارتباط با استان نشان دهند.
ساسکاچوان با توجه به شبکه ارزیابی امتیاز بین المللی نیروی کار ماهر به مهاجران از 100 امتیاز می دهد. و برای مهاجرانی که بالاترین امتیاز را دارند، دعوتنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان صادر می شود.
از نوامبر سال 2020 ساسکاچوان به افرادی که انگلیسی یا فرانسه صحبت می کنند، به پروفایل آنها امتیاز بیشتری می دهد.
امتیاز قبولی برنامه اکسپرس اینتری ساسکاچوان چند است؟
در آخرین قرعه کشی، ساسکاچوان فقط برای مهاجرانی که در سیستم اکسپرس اینتری فدرال پروفایل داشتند، دعوتنامه صادر کرد.
سیستم اکسپرس اینتری فدرال سه برنامه اصلی مهاجرت اقتصادی کانادا را مدیریت می کند: برنامه نیروی کار ماهر فدرال، برنامه نیروی متخصص فدرال و کلاس تجربه کار کانادایی.
اگر متقاضیان برنامه اکسپرس اینتری فدرال پروفایل امتیازی ساسکاچوان را پر کنند و امتیاز 70 را در شبکه ارزیابی امتیاز برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان کسب کنند، احتمالا در آخرین قرعه کشی دعوت می شوند.
به متقاضیان برنامه اکسپرس اینتری که دعوتنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان را دریافت کردند، 600 امتیاز اضافی براساس سیستم جامع امتیاز بندی داده می شود. این امتیاز اضافی تضمینی برای دریافت دعوتنامه قبولی برای اقامت دائم در قرعه کشی بعدی اکسپرس اینتری است. این موضوع برای هر برنامه مهاجرتی که با اکسپرس اینتری همسو است، صدق می کند.


telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2
نسیم1400/02/27
با سلام
EOi ساسگاچوان و پروفایل اکسپرس اینتری من توسط مشاور مهاجرتی آپریل سال گذشته ایجاد شد و در هیچ دراوی انتخاب نشدم و بعد از گذشت یکسال هم مشاورم گفت هر دو باطل شدن و دوباره باید تشکیل بشن، حالا سوالم اینه که اگه بخوام خودم دوباره تشکیل پروفایل اکسپرس اینتری و eoi ساسگاچوان بدم ، یوزر نیم پسورد یا اطلاعات خاصی باید از مشاورم بگیرم؟
  • گنجی
  • 1400/03/09
 خودتان مجدد می توانید.
مصطفی1400/01/02
برای اطلاع از امتیازبندی ساسکاچوان چگونه مطلع گردم؟
لیسانس کامپیوتر، بدون ایلتس و سابقه ریجکتی توریستی توسط آژانس دارم.
  • گنجی
  • 1400/01/02
متاسفانه واجد شرایط نمی باشید. اخرین امتیازات قبولی در کانال تلگرام ما درج می گردد.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن