قرعه کشی برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان

بازدیدکنندگان : 2031 نفر 1400/02/06
قرعه کشی برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان
قرعه کشی برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان

ساسکاچوان مهاجران برنامه های اکسپرس اینتری و مشاغل مورد تقاضا را دعوت کرد.

ساسکاچوان 269 مهاجر را دعوت کرد تا در تاریخ 22 آوریل برابر2/2/1400 برای برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند. اگر مهاجران دعوت شده دعوتنامه مهاجرت استانی را دریافت کنند به اقامت دائم کانادا نزدیکتر می شوند.
این دعوتنامه ها به مهاجرانی که واجد شرایط برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان به ویژه از گروه نیروی کار بین المللی باشند داده می شود. 130 مهاجر از برنامه اکسپرس اینتری و 139 مهاجر از برنامه مشاغل مورد تقاضای بالا دعوت می شوند. برنامه مشاغل با تقاضای بالا برای مهاجرانی است که در یکی از مشاغل مورد تقاضای ساسکاچوان تجربه دارند و پیشنهاد شغلی ندارند.
پروفایل امتیازی مهاجران برای دعوت شدن باید حداقل 70 امتیاز داشته باشد. مهاجران باید مدارک تحصیلی خود را براساس استاندارد کانادا WES ارزیابی کنند.
مهاجران باید در یکی از 61 شغل مورد تقاضا که در وبسایت دولت وجود دارد، تجربه کاری داشته باشند. بعضی از مشاغل واجد شرایط مانند: مدیران خدمات، کارکنان آزمایشگاههای پزشکی و کارگران معدن هستند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

برنامه مشاغل با تقاضای بالا ساسکاچوان


برنامه مشاغل مورد تقاضای زیاد، یک برنامه مهاجرت استانی پایه است، یعنی برای مهاجرانی که پروفایل اکسپرس اینتری ندارند هم باز است.
این برنامه برای نیروی کار ماهر و با تجربه در مشاغل مورد تقاضا در ساسکاچوان است، که هنوز پیشنهاد کار در این استان را ندارند.
برای اقدام به مهاجرت از طریق این برنامه مهاجران باید پروفایل امتیازی خود را در سیستم مهاجرتی آنلاین ساسکاچوان ایجاد کنند.
از طریق سیستم امتیازی، ساسکاچوان مهاجرانی که زمینه پیشرفت در استان را فراهم می کنند، را انتخاب می کند. مهاجران براساس تجربه کاری، تحصیلات، تسلط به زبان، سن، ارتباط با استان و توانایی زندگی در ساسکاچوان ارزیابی شده و امتیاز می گیرند.
براساس سیستم امتیازبندی از 100 به مهاجران نمره داده می شود. مهاجرانی که بالاترین امتیاز را دارند، می توانند از طریق برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

برنامه اکسپرس اینتری ساسکاچوان


برنامه اکسپرس اینتری ساسکاچوان یک برنامه مهاجرت استانی پیشرفته است، یعنی با سیستم اکسپرس اینتری فدرال هماهنگ و در ارتباط است.
اکسپرس اینتری سه برنامه اصلی مهاجرتی کانادا را مدیریت می کند: برنامه نیروی کار ماهر فدرال، برنامه نیروی متخصص فنی فدرال و کلاس تجربه کار کانادایی.
مهاجرانی که پروفایل اکسپرس اینتری را دارند باید پروفایل امتیازی را در سیستم مهاجرتی ساسکاچوان ایجاد کنند، تا بتوانند از طریق برنامه مهاجرت استانی دعوتنامه را دریافت کنند.
به مهاجران برنامه اکسپرس اینتری که دعوتنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان را دریافت می کنند، 600 امتیاز اضافی براساس سیستم جامع امتیاز بندی داده می شود که تضمینی برای دریافت دعوتنامه قبولی برای اقامت دائم کانادا است.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 3
نسیم ارزانی1400/02/11
با سلام
من ۳۴ سالمه ، فارغ التحصیل مهندسی صنایع در مقطع لیسانس و ۱۱ سال سابقه کار مرتبط با رشته ام دارم و ایلس جنرال ۷.۵ دارم ولی چون فوق لیسانس نیستم و امتیازم برای ساسگاچوان به ۷۰ نمیرسه می تونم به جاش clb4فرانسه بگیرم؟ چون کمتر از فوق لیسانسی که بخوام تو ایران بخونم زمان میبره
  • گنجی
  • 1400/02/11
با مدرک فرانسه هم میتوان ولی نمره بالاتر.
نسیم1400/02/05
وقتتون بخیر
من رشته کارشناسیم مهندسی صنایع ست و ده سال در زمینه برنامه ریزی تولید و کنترل کیفیت سابقه کار دارم ، حال سوالم اینه که فوق لیسانسم حتما باید در زمینه همین گرایش تولید و کیفیت مهندسی صنایع باشه؟ اگر فوف لیسانسم گرابش مالی مهندسی صنایع باشه ، امتیاز سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی رو از دست میدم؟
  • گنجی
  • 1400/02/11
خیر از دست نمی دهید ولی نامه سابقه کار باید طبق ناک مورد نظر کانادا باشد.
باقر1400/02/05
امتیاز قبولی ساسکاچوان 60 است چرا امتیاز قبولی را هفتاد درج کرده اید؟
  • گنجی
  • 1400/02/05

دقت داشته باشید که حداقل امتیاز برای ورود به استخر مجازی ساسکاچوان 60 است ولی این نمره تضمینی برای قبولی نیست 

اگر امتیاز کمتر از 70 دارید نباید برای این استان اقدام کنید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن