قرعه کشی انتاریو برای کارکنان بخش پزشکی و نیروی کار ماهر

بازدیدکنندگان : 1642 نفر 1400/03/05
قرعه کشی انتاریو برای کارکنان بخش پزشکی و نیروی کار ماهر

قرعه کشی برنامه مهاجرت استانی انتاریو برای کارکنان مراقبت های بهداشتی و نیروی کار ماهر

انتاریو اولین قرعه کشی برنامه مهاجرت استانی پایه خود را بعد از تغییر شکل در سیستم مهاجرت خود برگزار کرد.

انتاریو دو هفته بعد از ایجاد سیستم جدید مهاجرتی خود، اولین قرعه کشی جاب آفر کارفرمای خود را برگزار کرد. مهاجران دعوت شده در یکی از 23 شغل سابقه کار داشتند.
در تاریخ 11 می برابر 21/2/1400 برنامه مهاجرت استانی انتاریو 81 مهاجری را که پروفایل امتیازی داشتند را دعوت کرد. این مهاجران واجد شرایط برنامه جاب آفر کارفرما؛ نیروی کار خارجی هستند.
برنامه نیروی کار خارجی انتاریو در گروه جاب آفر کارفرما یک برنامه مهاجرتی است که برای مهاجران مقیم کانادا و خارج از آن که از یک کارفرما در انتاریو پیشنهاد کاری دارند، باز است.
مهاجران در صورت موفقیت در برنامه جاب آفر کارفرمایان انتاریو می توانند برای اقامت دائم کانادا به اداره مهاجرت کانادا مراجعه کنند. 
برای دریافت دعوتنامه از این گروه هم کارفرما و هم نیروی کار خارجی باید شرایط لازم را داشته باشند. کارفرمایان باید فرم کارفرما را تکمیل کنند که این فرم را مهاجر به همراه پرونده خود به سیستم مهاجرت استانی انتاریو ارسال می کند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی
مهاجران حداقل 31 امتیاز نیاز داشتند و باید در یکی از 15 شغل بهداشتی یا 8 شغل حرفه ای پیشنهاد شغلی داشته باشند. در اینجا به ترتیب کد طبقه بندی مشاغل ملی را ذکر می کنیم.

لیست مشاغل گروه بهداشت و درمان واجد شرایط انتاریو کانادا:

 

_ 3012، پرستاران و پرستاران روانپزشکی
_ 3112، پزشکان عمومی و پزشکان خانواده
_3121، متخصصان چشم
_ 3122، متخصصان عمل جراحی
_3142، متخصصان مراقبت های بهداشتی
_ 3125، سایر مشاغل حرفه ای در تشخیص و درمان سلامت
_3131، داروسازان
_ 3132، متخصصان تغذیه
_3141، متخصصان گوش و شنوایی و گفتاردر مانی
_3213، دامپزشکان و کارکنان دامپزشکی
_ 3214، متخصصان ریه، قلب و عروق و خون 
_3215، کارکنان رادیولوژی
_ 3216، سونوگرافیست ها
_3232، طب سوزنی
_3236، فیزیوتراپان

لیست مشاغل ماهر واجد شرایط تورنتو کانادا:

 

_7241، برق به جز صنعت برق و قدرت
_ 7271، نجاران
_7291، نصاب سقف خانه
_ 7302، پیمانکاران و ناظران
_ 7312، مکانیک تجهیزات سنگین
_ 7313، مکانیک تهویه هوا
_ 7316، اتصالات ماشین
_ 7318، سازنده و تعمیرکار آسانسور

جاب آفر: برنامه نیروی کار خارجی انتاریو کانادا

 

برنامه نیروی کار خارجی انتاریو در گروه جاب آفر کارفرمایان برای نیروی کاری است که پیشنهاد کاری از کارفرمای خود دارند. اگر شما شرایط لازم را داشته باشید، نیازی نیست از داخل کانادا اقدام کنید.
برای واجد شرایط بودن شما باید دو سال سابقه کار در مشاغل ماهر، یک پیشنهاد شغلی واجد شرایط در انتاریو و قصد مهاجرت به این استان را داشته باشید.
اگر می خواهید از طریق برنامه مهاجرت استانی اقدام کنید، باید پروفایل امتیازی خود را در وبسایت استان انتاریو ثبت کنید.
بعد از ثبت پروفایل خود، به سیستم امتیازی وارد می شود. استان انتاریو براساس اطلاعاتی که شما راسال می کنید، به شما امتیاز می دهد. شما براساس سطح مهارت پیشنهاد شغلی خود، سابقه کار، دستمزد، تحصیلات، تسلط به زبان و منطقه ای که در آن تحصیل یا کار می کنید امتیاز می گیرید.

انتاریودر سال 2021 چند دعوتنامه مهاجرت استانی صادر می کند؟


امسال انتاریو 8.350 دعوتنامه صادر می کند.
هر سال استانهای کانادا تعداد مشخصی دعوتنامه مهاجرت استانی برای اقامت دائم کانادا صادر می کنند. انتاریو تعداد دعوتنامه هایی را که امسال صادر می کند را مشخص کرده است.
دولت فدرال کانادا به استان انتاریو اجازه داده تا 8.350 دعوتنامه مهاجرت استانی و 250 دعوتنامه برای نیروی کار موقت خارجی که در مشاغلی با سطح مهارت C طبق طبقه بندی ملی مشاغل کار ناک می کنند، صادر کند. برای استخدام در این مشاغل باید در دبیرستان تحصیل کرده باشید یا آموزش شغلی خاصی را گذرانده باشید.
برای مهاجرت به کانادا کد ملی طبقه بندی مشاغل تعیین کننده مشاغل ماهر، نیمه ماهر و غیر ماهر است. مهاجرانی که از طریق یکی از برنامه های اقتصادی فدرال اقدام می کنند باید تجربه کاری در یک شغل ماهر داشته باشند. هر شغل در کانادا کد NOC مخصوص به خود را دارد. پنج نوع کد وجود دارد که سه مورد آنها مهارت دارند:
_ کد ناک نوع O، برای مشاغل مدیریتی است.
_ کد ناک نوع A، برای مشاغل حرفه ای است که به مدرک دانشگاهی کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترا نیاز دارند. این مشاغل شامل پزشکان، پرستاران، داروسازان، مهندسان و حسابداران هستند.
_کد ناک نوعB ، اینها مشاغل فنی هستند که باید تحصیلات دوره متوسطه یا آموزش کارآموزی داشته باشید. گاهی اوقات آموزش در محل کار، دوره های آموزشی خاص یا تجربه کاری خاص مورد نیاز است. شغلهایی مثل پیمانکاران ساختمانی و لوله کشی، برقکار و مشاغل بهداشتی و ایمنی جز این گروه هستند.
استان انتاریو با وجود بسته بودن مرزها و مشکلات کرونا در سال 2020 حدود 8.054 دعوتنامه صادر کرد. در سال 2019 انتاریو 7.391 دعوتنامه صادر کرد. در سال 2019 وزیر مهاجرت انتاریو- ویک فدلی- به دولت فدرال گفت: 13.300 دعوتنامه تا سال 2022 صادر می کند.
سال 2021 یک سال هدفمند برای برنامه مهاجرت استانی انتاریو است. برنامه مهاجرت استانی انتاریو امسال سیستم پروفایل امتیازی را برای برنامه های پیشنهاد شغل کارفرما ایجاد کرد. یعنی مهاجران می توانند از طریق برنامه های مهاجرت استانی خود که مهاجران را از سیستم اکسپرس اینتری دعوت نمی کند، برای دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی اقدام کنند.
انتاریو یکی از محبوب ترین استانهای کانادا برای اقامت مهاجران است. این استان بسیار پرجمعیت است و 40 درصد کانادایی ها در این استان زندگی می کنند. انتاریو مرکز شهر اتاوا و بزرگترین شهر انتاریو، تورنتو است. انتاریو مرکز زندگی اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کانادا است.

مهاجرت به انتاریو از طریق برنامه مهاجرت استانی انتاریو

انتاریو محبوب ترین مقصد برای مهاجران است. برنامه های مهاجرتی برای افرادی که می خواهند در استان انتاریو اقامت کنند، وجود دارد.  استانها از طریق برنامه های مهاجرت استانی می توانند نیازهای خاص منطقه خود را رفع کنند. تعداد زیادی از مهاجران برنامه مهاجرت استانی در سال اول ورود به انتاریو شغل خود را پیدا می کنند. مطالعات آماری در کانادا نشان می دهد که تعداد زیادی از مهاجران برنامه مهاجرت استانی سابقه کار کانادایی دارند.
با توجه به شرایطی که شما دارید بهترین برنامه مهاجرتی برای شما وجود دارد. بعضی از برنامه های مهاجرت استانی انتاریو مثل برنامه اولویت های سرمایه انسانی بدون اینکه به کانادا بیایید می توانید اقدام کنید. برای بعضی از برنامه های مهاجرتی شما باید پیشنهاد شغلی یا حداقل تحصیلات داخلی را داشته باشید مثل برنامه فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد انتاریو.
برنامه اولویت های انسانی انتاریو، نیوری کار ماهر خارجی از سیستم اکسپرس اینتری را که تحصیلات، تجربه کاری، تسلط به زبان و معیارهای دیگر را دارند را انتخاب می کند. برای دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی انتاریو باید واجد شرایط برنامه نیروی کار ماهر فدرال یا کلاس تجربه کار کانادایی باشید. مهاجران نمی توانند به صورت مستقیم از طریق این برنامه اقدام کنند. مهاجران براساس پروفایل اکسپرس اینتری خود می توانند پروفایل امتیازی خود را از سیستم مهاجرت استانی انتاریو دریافت کنند.
برنامه کارشناسی ارشد انتاریو به دانشجویان بین المللی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ارشد از دانشگاههای واجد شرایط انتاریو هستند امکان اقامت دائم را بدون اینکه پیشنهاد کاری داشته باشند را می دهد. مهاجرانی که تحصیلات و زبان و دیگر معیارها را دارند می توانند از برنامه مهاجرت استانی انتاریو دعوتنامه دریافت کرده و برای اقامت دائم کانادا به اداره مهاجرت کانادا مراجعه کنند. 
دو گروه برنامه مهاجرت استانی وجود دارد. برنامه های مهاجرت استانی پایه مثل پیشنهادهای شغلی کارفرمایان که به صورت مستقل در استان فعالیت می کنند و برنامه های مهاجرت استانی پیشرفته مثل برنامه اکسپرس اینتری انتاریو که مهاجرانی را که پروفایل خود را به سیستم اکسپرس اینتری ارسال کرده اند را دعوت می کند.
دعوتنامه مهاجرت استانی تضمینی برای دریافت اقامت دائم نیست. اما می تواند از پرونده شما حمایت کند. فقط دولت فدرال می تواند تصمیم نهایی در مورد پرونده شما را بگیرد.

اکسپرس اینتری انتاریو کانادا

 

برای مهاجرت به انتاریو نیازی نیست از طریق برنامه مهاجرت استانی اقدام کنید. شما می توانید به صورت مستقیم از طریق سیستم اکسپرس اینتری اقدام کنید. برنامه اکسپرس اینتری برای بررسی سریع پرونده های مهاجرتی و کمک به کانادا برای انتخاب مهاجران مناسب برای اقامت دائم و بازار کار ایجاد شده است.
برای اقدام از طریق برنامه اکسپرس اینتری باید واجد شرایط یکی از سه برنامه مهاجرتی فدرال با مهارت بالا باشید: برنامه نیروی کار ماهر، برنامه نیروی متخصص فنی فدرال.
با ثبت پروفایل خود در سیستم اکسپرس اینتری ارسال همه مدارک خود به شما براساس سن، تحصیلات، سابقه کار، تسلط به زبان و دیگر عوامل امتیاز می دهند.
مهاجرانی که بالاترین امتیاز را دارند دعوت می شوند تا از طریق قرعه کشی های منظم اکسپرس اینتری برای اقامت دائم اقدام کنند.
 

اولین قرعه کشی برنامه دانشجویان بین المللی در انتاریو


انتاریو بعد از استفاده از سیستم جدید، اولین قرعه کشی مهاجرت استانی را برای دانشجویان بین المللی برگزار کرد.
 انتاریو 138 دانشجوی بین المللی را دعوت کرد تا در تاریخ 18 می برابر 28/2/1400 از طریق برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند. 
برنامه مهاجرت استانی انتاریو، مهاجرانی که در سیستم جدید پروفایل امتیازی داشتند را دعوت کرد.
مهاجران برای دعوت شدن باید پروفایل امتیازی آنها حداقل 77 امتیاز داشته باشد. آنها باید پیشنهادات شغلی در انتاریو داشته باشند.

پیشنهاد شغلی کارفرمای انتاریو: برنامه دانشجویان بین المللی

 

برنامه دانشجویان بین المللی انتاریو براساس پیشنهاد شغلی کارفرمایان است که برای مهاجرانی که پیشنهاد شغلی واجد شرایط از کارفرمای خود در انتاریو دارند باز است.
اگر شما شرایط لازم این برنامه را داشته باشید، نیازی نیست که در زمان اقدام در داخل کانادا باشید.
برای واجد شرایط بودن شما باید یک دوره آموزشی را در موسسه آموزشی تعیین شده کانادایی به پایان رسانده باشید، و یک پیشنهاد شغلی واجد شرایط در انتاریو را داشته باشید و قصد مهاجرت به انتاریو را داشته باشید.
دانشجویان بین المللی که می خواهند در دانشگاه های کانادا تحصیل کنند، در زمان درخواست برای مجوز تحصیل در کانادا، باید نامه پذیرش در یک موسسه آموزشی مصوب شده را ارائه دهند. مهاجران باید شماره موسسه آموزشی تعیین شده بنام DLI را ارائه دهند. DLI عددی است که با حرف O در فرم درخواست مجوز تحصیل شروع می شود. در بعضی از موارد دانشجویان از ارائه شماره DLI معاف هستند شامل:
- دانش آموزان یک موسسه آموزشی ابتدایی یا متوسطه، که این مدارس به طور خودکار تعیین می شوند و شماره DLI ارائه نمی شود.
- یکی از اعضای خانواده مهاجر که پرونده او برای مجوز کار یا تحصیل، قبل از ورود مهاجر به کانادا به صورت کتبی تایید می شود. در این حالت عضو خانواده مجوز تحصیل آزاد را دریافت می کند.
- بعضی از موسساتی که در کبک توسط دولت استانی تعیین شده اند، اما DLI مشخصی ندارند.
اگر می خواهید از طریق این برنامه مهاجرت استانی اقدام کنید، باید پروفایل امتیازی خود را در وبسایت استان انتاریو ثبت کنید.
بعد از ثبت مشخصات، شما وارد سیستم امتیازی می شوید. استان انتاریو براساس اطلاعاتی که ارسال می کنید به شما امتیاز می دهد. به شما براساس سطح مهارت پیشنهاد شغلی، سابقه کار، دستمزد، تحصیلات، تسلط به زبان رسمی و منطقه ای که در آن تحصیل یا کار می کنید امتیاز می دهند.

چگونه برای مهاجرت به انتاریو امتیاز کسب کنیم؟

انتاریو براساس عوامل انسانی پروفایل امتیازی را رتبه بندی می کند که براساس این عوامل مهاجرانی که برای رشد استان مناسب هستند را انتخاب می کند. شما برای سطح مهارت در پیشنهاد شغلی خود و تجربه کار کانادایی امتیاز دریافت می کنید. این استان برای دادن امتیاز از سیستم طبقه بندی ملی مشاغل ناک استفاده می کند.
اینکه شما از طریق چه برنامه ای اقدام کنید، سیستم امتیاز دهی استان انتاریو متفاوت است. به غیر از سطح مهارت و سابقه کار، استان انتاریو دستمزد، تحصیلات، تسلط به زبان رسمی و منطقه ای که در آن تحصیل یا کار می کنید را برای دادن امتیاز در نظر می گیرد. این استان برای رفع نیازهای بازار کار به مهاجران 10 امتیاز می دهد.

telegram_Canada_Ganji

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن