آخرین امتیاز قبولی ساسکاچوان

بازدیدکنندگان : 2975 نفر 1400/04/25
آخرین امتیاز قبولی ساسکاچوان
قرعه کشی برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان

قرعه کشی جدید ساسکاچوان مهاجران برنامه اکسپرس اینتری و برنامه مشاغل مورد تقاضا را که تجربه کاری در یکی از 62 شغل مورد تقاضا داشتند را دعوت کرد.

ساسکاچوان قرعه کشی جدیدی را در تاریخ 8 جولای برگزار کرد و 295 مهاجر را دعوت کرد تا از طریق برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند.
این دعوتنامه ها به مهاجرانی که واجد شرایط برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان و از گروه نیروی کار ماهر بین المللی باشند داده می شود. مهاجرانی که دعوت شدند، 99 نفر واجد شرایط برنامه اکسپرس اینتری ساسکاچوان و 196 نفر واجد شرایط برنامه مشاغل مورد تقاضای ساسکاچوان بودند.
برنامه نیروی کار ماهر بین المللی ساسکاچوان برای افرادی است که در سیستم اکسپرس اینتری هستند و تحصیلات، تجربه کاری، مهارت در زبان و معیارهای دیگر را دارند و می توانند در بازار کاری ساسکاچوان وارد شوند. در برنامه مشاغل مورد تقاضا مهاجران در یکی از مشاغل مورد تقاضای ساسکاچوان تجربه کاری دارند و نیروی کار ماهر نیازی نیست پیشنهاد شغلی از استان را داشته باشند. 
مهاجران برای دعوت شدن باید حداقل 80 امتیاز داشته باشند. مهاجران باید تحصیلات خارجی خود را با توجه به استانداردهای کانادا ارزیابی کنند. آنها باید در یکی از 62 شغل مورد تقاضا که در وبسایت دولت ذکر شده سابقه کاری داشته باشند.
ارزیابی اعتبار تحصیلی سندی است که معادل بودن مدرک خارجی، دیپلم، گواهینامه یا دیگر مدارک را با مدارک کانادایی آن تایید می کند. این سند نشان می دهد که مدرک تحصیلی افراد معادل با استانداردهای کانادا است یا برای برنامه های مهاجرتی مناسب است. اگر مدرک تحصیلی فرد با معادل کانادایی آن برابر باشد آن فرد می تواند پروفایل خود را در سیستم اکسپرس اینتری ثبت کند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

برنامه مشاغل مورد تقاضا ساسکاچوان کانادا


زیرمجموعه برنامه مشاغل مورد تقاضا یک برنامه مهاجرت استانی پایه است یعنی برای مهاجرانی که پروفایل اکسپرس اینتری ندارند هم باز است.
این زیرمجموعه برای نیروی کار ماهر و با تجربه در یکی از مشاغل مورد تقاضای استان است که هنوز پیشنهاد کاری در این استان را ندارند.
اکسپرس اینتری روش اصلی مهاجرت به کانادا برای نیروی کار ماهر است. کانادا سالانه 110.000 مهاجر اکسپرس اینتری را می پذیرد. مهاجران واجد شرایط مشخصات خود را در وبسایت اداره مهاجرت کانادا ارسال کرده اند. این مهاجران امتیاز را دریافت کرده و اداره مهاجرت کانادا هر دو هفته یکبار مهاجرانی که امتیاز بالایی دارند را دعوت می کند تا برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند. 
برای اقدام به مهاجرت از طریق برنامه مشاغل مورد تقاضا، مهاجران باید پروفایل خود را در سیستم آنلاین مهاجرتی ساسکاچوان ثبت کنند. 
ساسکاچوان از طریق سیستم امتیازی مهاجرانی که برای رشد و پیشرفت استان مناسب هستند را انتخاب می کند. آنها مهاجران را براساس تجربه کاری، تحصیلات، تسلط به زبان، سن و ارتباط با استان، توانایی زندگی در ساسکاچوان ارزیابی می کنند.
ساسکاچوان براساس شبکه ارزیابی امتیازات بین المللی نیروی کار ماهر، به مهاجران از 100 امتیاز می دهد. مهاجرانی که امتیاز بالایی دارند دعوت می شوند تا از طریق برنامه مهاجرت استانی برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

 اکسپرس اینتری ساسکاچوان کانادا


زیرمجموعه اکسپرس اینتری یک برنامه مهاجرت استانی پیشرفته است یعنی با سیستم اکسپرس اینتری فدرال مرتبط و هماهنگ است. 
اکسپرس اینتری سه برنامه اصلی مهاجرت اقتصادی کانادا را مدیریت می کند: برنامه نیروی کار ماهر فدرال، برنامه نیروی متخصص فنی فدرال و کلاس تجربه کار کانادایی.
مهاجرانی که پروفایل اکسپرس اینتری دارند باید پروفایل امتیازی را برای ساسکاچوان ایجاد کرده تا از برنامه مهاجرت استانی دعوتنامه دریافت کنند.
به مهاجران اکسپرس اینتری که از استان ساسکاچوان دعوتنامه دریافت می کنند، 600 امتیاز اضافی براساس سیستم جامع امتیاز بندی داده می شود که این امتیاز اضافی تضمینی برای دریافت دعوتنامه اقامت دائم کانادا است.
برای امتیازدهی به مهاجران اکسپرس اینتری و رتبه بندی آنها دولت کانادا از سیستم جامع امتیاز بندی استفاده می کند. سیستم جامع امتیاز بندی هر یک از مهاجران و همسر آنها را براساس سرمایه های انسانی ارزیابی می کند. کانادا مهاجران را براساس سن، تحصیلات، تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه، تجربه کاری ارزیابی می کند و به آنها امتیاز می دهد.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن