نتیجه قرعه کشی اسپانسرشیپ والدین اعلام شد

بازدیدکنندگان : 1571 نفر 1400/07/06
نتیجه قرعه کشی اسپانسرشیپ والدین اعلام شد
نتیجه قرعه کشی اسپانسرشیپ والدین اعلام شد

اداره مهاجرت کانادا در دو هفته آینده برای سیتی زن ها و دارندگان پی آر که از والدین، پدربزرگ و مادربزرگ خود حمایت می کنند، 30.000 دعوتنامه صادر می کند. 

در کل 30.000 شهروند کانادایی و مقیم دائم دعوت شدند تا از والدین، پدربزرگ و مادر بزرگ خود حمایت کنند. اداره مهاجرت کانادا در دو هفته آینده از امروز تا تاریخ 15/7/1400 دعوتنامه ها را صادر می کند. اسپانسرهای دعوت شده 60 روز فرصت دارند تا پرونده های خود را به اداره مهاجرت کانادا ارسال کنند. 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

نام ایمیل برنامه والدین، پدربزرگ و مادربزرگ به شرح زیر است.:

CIC.CPCMississaugaDoNotReply-CTDMississaugaNePasRepondre.CIC@cic.gc.ca

والدین، پدربزرگ و مادربزرگ ساکن دائم کانادا می شوند و از همه مزایا مثل مراقبت های بهداشتی رایگان برخوردار می شوند. با توجه به تقاضای زیاد شهروندان کانادایی و دارندگان کارت پی آر برای حمایت از والدین خود، دریافت دعوتنامه بسیار سخت است. قبلا بعد از باز شدن وبسایت اداره مهاجرت کانادا در عرض چند دقیقه حدود 100.000 اسپانسر برای ارسال فرم اسپانسری خود از این وبسایت دیدن می کردند. 
اداره مهاجرت کانادا به اسپانسرها اجازه داد تا در ماههای اکتبر تا نوامبر 2020 فرم های خود را در وبسایت اداره مهاجرت کانادا ارسال کنند. اداره مهاجرت در ژانویه 2021 قرعه کشی کرد تا 10.000 اسپانسر را دعوت کند. قرعه کشی دیگری برای اسپانسرهای سال 2020 انجام شد و حدود 30.000 دعوتنامه صادر شد. اداره مهاجرت کانادا هنوز زمان آغاز برنامه اسپانسرشیپ والدین را برای سال 2022 مشخص نکرده است. 

بعد از دریافت دعوتنامه برنامه والدین، پدربزرگ و مادر بزرگ چه کاری باید انجام دهیم؟

شما باید معیارهای لازم برای برنامه والدین سال 2021را داشته باشید. 
شما باید حداقل 18 سال سن داشته باشید و شهروند کانادایی، مقیم دائم یا ساکنان اولیه کانادا باشید. 
شما باید به اداره مهاجرت کانادا نشان دهید که حداقل درآمد لازم را دارید. شما باید گواهی مالیاتی اداره درآمد کانادا را برای سالهای مالیاتی 2020، 2019 و 2018 را ارائه دهید. 
ساکنان اولیه کانادا بومیانی هستند که امروزه کانادا است و اولین افرادی بودند که با تجارت اروپایی روبه رو شدند. براساس آمار سال 2016 حدود 977.230 نفر در کانادا ساکنان اولیه هستند. 634 قوم اولیه در کانادا وجود دارد که به بیش از 50 زبان مختلف صحبت می کنند.
اگر شما همه شرایط لازم را داشته باشید و بخواهید مراحل این برنامه را ادامه دهید حدود 60 روز فرصت دارید تا پرونده کامل خود را از جمله هزینه های پرداخت شده را به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهید. 
ساکنان کبک باید نشان دهند که در 12 ماه گذشته همه شرایط لازم استان را داشته اند. 
اداره مهاجرت کانادا و کبک می خواهند که اسپانسرها قرارداد تعهد را امضاء کنند. اسپانسرها از نظر قانونی باید هر گونه کمک اجتماعی که والدین، پدربزرگ و مادر بزرگ آنها در طول دوره تعهد دریافت کرده اند را بازپرداخت کنند. این مدت برای ساکنان غیر کبک 20 سال و برای ساکنان کبک 10 سال است. 


نحوه ارسال پرونده والدین، پدربزرگ و مادربزرگ


شما شاید نیازی به استخدام یک وکیل مهاجرتی ندارید اما برای اینکه یک پرونده کامل و دقیق را ارسال کنید شاید بخواهید یک وکیل را استخدام کنید. اداره مهاجرت کانادا شاید بخواهد از وکیل مهاجرتی به نمایندگی از متقاضیان این برنامه استفاده کند. 
ما شما را برای ارسال پرونده راهنمایی می کنیم:
مرحله اول: جمع آوری مدارک، ما چک لیست مدارک را ارائه می دهیم.
مرحله دوم: مدارک ترجمه، درآمد ها چک، پرونده آماده و فرم ها تکمیل می شود
مرحله سوم: هزینه ها را پرداخت می گردد
مرحله چهارم: برای رفع اشتباهات پرونده بررسی می گردد

بعد از ارسال پرونده والدین، پدربزرگ و مادربزرگ چه می شود؟
اداره مهاجرت کانادا میانگین زمان بررسی پرونده ها را در وبسایت خود اعلام می کند. 
وکیل شما می توانند با ایجاد یک حساب آنلاین در وبسایت اداره مهاجرت کانادا ایمیل های فوری و شرایط دقیق تری را دریافت کنند.
اما دیگر افرادی که وکیل ندارند و افرادی که خارج از کانادا هستند خواسته می شود با ویزا آفیس کانادا یا مسئول منطقه خود تماس بگیرند. 
 

اگر دعوتنامه دریافت نکنیم چه کاری باید انجام دهیم؟

سوپر ویزا جایگزینی برای افرادی است که می خواهند والدین، پدر بزرگ و مادربزرگ خود را به کانادا بیاورند. شهروندان کانادایی و مقیم دائم می توانند درخواست خود برای سوپر ویزا را به اداره مهاجرت کانادا بدهند. سوپر ویزا اجازه چندین ورود به کانادا را در یک دوره 10 ساله  می دهد. 

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
سیمین1400/06/21
سلام برای ویزای ده ساله چطوری میشه وقتی پاسپورت ایرانی پنج سال بیشتر اعتبار نداره
  • گنجی
  • 1400/06/21

با پاسپورت دومنیکا یا ... می شود. لینک زیر را بخوانید:

https://www.ganjico.com/p14378

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن