مهاجرت به تورنتو کانادا بدون نیاز به پیشنهاد کاری

بازدیدکنندگان : 8659 نفر 1400/07/26
مهاجرت به تورنتو کانادا بدون نیاز به پیشنهاد کاری
مهاجرت به کانادا بدون نیاز به پیشنهاد کاری

بر خلاف تصورات مردم مهاجرت کانادا بدون پیشنهاد شغلی امکان پذیر است. بر خلاف کشورهای دیگر جهان، کانادا امکان مهاجرت بدون نیاز به پیشنهاد شغلی را برای مهاجران فراهم می کند. 

سیستم مهاجرتی کانادا متنوع است و چندین راه مهاجرتی برای مهاجرانی که هنوز شغلی پیدا نکرده اند وجود دارد که به پرونده مهاجرتی آنها کمک می کند. 
معروفترین و بهترین راه مهاجرت به کانادا از طریق برنامه اکسپرس اینتری است اما برنامه مناسب دیگری به نام برنامه مهاجرت استانی کانادا وجود دارد. 
اکسپرس اینتری براساس عوامل انسانی طبق سیستم جامع امتیاز بندی به مهاجران امتیاز می دهد. در بیشتر موارد مهاجران برنامه اکسپرس اینتری نیازی به پیشنهاد شغلی ندارند اما با داشتن آن و امتیاز بیشتر شانس دریافت دعوتنامه برای اقامت دائم کانادا بیشتر می شود. 
برای اینکه مهاجران از تمام مزایای مهاجرت در کانادا به صورت متعادل استفاده کنند برنامه مهاجرت استانی ایجاد شده است. از طریق این برنامه استانها و مناطق کانادا می توانند سالانه تعداد مشخصی از مهاجران اسکیل ورکر را انتخاب کنند. برنامه های مهاجرت استانی هر استانی متفاوت است و هر استان براساس شرایط مورد نیاز خود معیارهایی برای خود دارد.
برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه مهاجرت استانی ابتدا باید دعوتنامه دریافت کنید. این دعوتنامه ITA نام دارد.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

چگونه از طریق برنامه مهاجرت استانی انتاریو بدون پیشنهاد کاری اقدام کنیم؟


9 استان کانادا از جمله استان انتاریو از برنامه مهاجرت استانی استفاده می کنند. یک سوم مهاجران به کانادا را استان انتاریو هر ساله می پذیرد. مردم به علت فرصت های شغلی، دستمزد بالا و جمعیت چند فرهنگی انتاریو را برای اقامت انتخاب می کنند. 
برنامه مهاجرت استانی انتاریو کانادا ،یکی از فعالترین برنامه های مهاجرتی است. سالانه حدود 8.000 دعوتنامه از طریق چند برنامه مهاجرت استانی صادر می شود. 
اگر می خواهید در انتاریو اقامت کنید و پیشنهاد شغلی ندارید می توانید پرونده خود را از طریق برنامه اولویت های سرمایه انسانی اکسپرس اینتری انتاریو ارسال کنید. این برنامه برای نیروی کار ماهر خارجی که می خواهند در انتاریو کار و اقامت کنند ایجاد شده است. از طریق این برنامه استان می تواند مهاجران واجد شرایط که مشخصات خود را در سیستم اکسپرس اینتری ثبت کرده اند و مهارت در زبان، سابقه کار و معیارهای لازم برای ورود به بازار کار را دارند را انتخاب کند. 
شما نیازی به پیشنهاد شغلی ندارید اما باید پروفایل اکسپرس اینتری فعال داشته باشید و همه شرایطی که انتاریو تعیین کرده را داشته باشید مثل تجربه کاری در مشاغل تعیین شده که برای اقدام از طریق این برنامه لازم است. 
اگر برای دریافت دعوتنامه از طریق استان انتاریو اقدام کنید، پیامی از طریق حساب اکسپرس اینتری خود دریافت می کنید که از شما می خواهد یک پرونده آنلاین را به سیستم مهاجرتی انتاریو ارسال کنید. 
در صورت تایید پرونده دعوتنامه را دریافت می کنید. آنها از شما می خواهند که حضور در سیستم اکسپرس اینتری را بپذیرید یا رد کنید. در صورت دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی 600 امتیاز اضافی براساس سیستم جامع امتیاز بندی دریافت می کنید که تضمینی برای دریافت دعوتنامه قبولی برای اقامت دائم کانادا است. 
امسال برنامه اولویت های سرمایه انسانی یکی از فعال ترین برنامه های مهاجرت استانی انتاریو با 4.851 دعوتنامه است که قبلا برای مهاجران اکسپرس اینتری صادر شده است. 

شرایط مورد نیاز برنامه اولویت سرمایه انسانی انتاریو

برای اینکه واجد شرایط  این برنامه باشید باید:
_ پروفایل اکسپرس اینتری فعال داشته باشید.
_ باید واجد شرایط یکی از برنامه های نیروی کار ماهر فدرال یا کلاس تجربه کار کانادایی باشید. 
_ شرایط مربوط به تجربه کاری را داشته باشید.
_ داشتن مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری کانادایی یا مدرک تحصیلی معادل خارجی 
_ نمره زبان آیلتس 7 یا بالاتر از معیار زبان کانادایی را باید نشان دهید. 
_ قصد اقامت در انتاریو را داشته باشید.
_ بودجه کافی برای تامین هزینه های اسکان در انتاریو را داشته باشید. 

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 6
لیدا1400/09/22
سلام بنده مجرد۴۲ساله پرستار سابقه ۱۸سال ..سطح زبان ۶ شانسی برای ورود به کانادا دارم
  • گنجی
  • 1400/09/22
برای استان کبک با فرانسه بی2 از مارچ سال بعد باید در آریما ثبت نام کنید ولی شانس با توجه به سن بالای 40 کم است.
مهدی1400/08/23
با سلام. من 37 ساله، مجرد و دارای کارشناس ارشد مهندسی برق هستم با 11 سال سابقه در زمینه مهندسی برق. همچنین دارای مدرک آیلتس جنرال 7 در هر چهار مهارت هستم. میتونم از این طریق اقدام کنم؟
  • گنجی
  • 1400/08/23
بله می توانید اقدام کنید. رزومه تان را واتس اپ یا تلگرام بفرستید.
مهدی1400/08/17
سلام. من 41 سالم هست و کارشناسی ارشد الکترونیک دارم با 16 سال سابقه تدریس در آموزش و پرورش. میتونم از طریق نیروی کار ماهر انتاریو اقدام کنم؟ ممنون.
  • گنجی
  • 1400/08/17
اگر ایلتس عالی کسب کنید بله در غیر اینصورت باید در انتاریو فامیل درجه یک داشته باشید یا سابقه کار جاب افر در این استان.
پویا1400/08/01
در صورت دریافت اقامت از یک استان در کانادا، تا چند سال الزاما باید در آن اقامت داشت؟ به عبارتی تا چند سال نمی توان به دیگر ایالت ها مهاجرت کرد؟
  • گنجی
  • 1400/08/01
 پیشنهاد ما برا این است که در استانی که قصد اقامت دائم دارید اقدام کنید.
روزبه1400/08/01
برنامه انتاریو برای من مناسب است؟ برادرم اینجا دارم-ایلتس 6.5 دارم-رشته ام کامپیوتر است و بزودی ازدواج می کنم. سن من 32 سال است.
  • گنجی
  • 1400/08/01
بله شما واجد شرایط برنامه نیروی متخصص اکسپرس اینتری استان انتاریو می باشید. ابتدا پروفایل بسازید.
محمود1400/08/01
سن مورد نیاز چقدر است؟
  • گنجی
  • 1400/08/01
معمولا تا قبل از چهل سال شانس بالایی وجود دارد.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن