اگر واکسن نزده اید نمی توانید در کانادا سوار هواپیما شوید

بازدیدکنندگان : 854 نفر 1400/08/09
اگر واکسن نزده اید نمی توانید در کانادا سوار هواپیما شوید
اگر واکسن نزده اید نمی توانید در کانادا سوار هواپیما شوید

قوانین جدید مربوط به واکسن و معافیت مسافران در کانادا اعلام شد

همه مسافران و کارکنانی که از مسیرهای حمل و نقل تحت نظارت دولت فدرال کانادا استفاده می کنند برای سوار شدن به هواپیما باید واکسینه شوند اما برای اتباع خارجی چند استثناء وجود دارد.
از فردا همه مسافران کانادا که از فرودگاهها و یا با قطارهای  VIA Rail و Rocky Mountaineer مسافرت می کنند باید به صورت کامل واکسینه شده باشند.

این قانون که از تاریخ 8/8/1400 از ساعت3 بامداد اجرا می شود، همه مسافران 12 ساله و بالاتر که از مسیرهای حمل و نقل تحت نظارت دولت فدرال کانادا استفاده می کنند باید این قانون را رعایت کنند. این قانون شامل همه پروازهای داخلی و بین المللی از فرودگاههای کانادا و مسافران قطارهای VIA Rail و Rocky Mountaineer و مسافران کشتی های کروز در سفرهای 24 ساعته یا بیشتر می شود. 
افرادی که واکسینه نشده اند و در طول سفر آزمایش کرونای آنها مثبت است، تا زمانی که قرنطینه 14 روزه را تمام نکرده باشند، اجازه سفر بیشتر یا بازگشت به مقصد خود را ندارند. 
وزیر حمل و نقل کانادا امروز این خبر را اعلام کرد و تاکید کرد که تعدادی از معافیت ها برای دسترسی افراد از جوامع دور افتاده در شرایط اضطراری به خدمات ضروری داده خواهد شد. جزئیات این معافیت ها هنوز ارائه نشده است. 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

وزیر حمل و نقل گفت که سازمان حمل و نقل هوایی کانادا به شرکت های حمل و نقل در تایید وضعیت سلامت مسافران کمک خواهد کرد. 
در تاریخ 29/7/1400 دولت فدرال اعلام کرد که در حال ایجاد یک گواهی استاندارد واکسیناسیون کانادایی با دیگر استانها، برای آسان کردن مسافرت های بین المللی است. 
مسافران از این گواهی واکسیناسیون صادر شده توسط مقامات بهداشت محلی در استان یا اینکه توسط کشور محل واکسیناسیون آنها صادر شده باشد در صورتی که مورد تایید دولت کانادا باشد می توانند استفاده کنند. 
دولت کانادا به مسافران می گوید برای جلوگیری از شیوع کرونا باید دیگر قوانین و اقدامات استان یا منطقه را رعایت کنند. مسافر ان باید در مقصد نهایی خود با همه محدودیت های احتمالی آشنا شود. 

دولت فدرال برنامه هایی را برای اجرای این اقدامات در اویل ماه اکتبر اعلام کرده بود. مسافرانی که به صورت کامل واکسینه نشده اند می توانند آزمایش کرونا را تا تاریخ 8/9/1400 ارائه دهند. بعد از آن تاریخ به جز معافیت های محدود، اجازه سفر ندارند. 
امروز دولت اعلام کرد قوانین حمل و نقل برای اتباع خارجی واکسینه نشده که خارج از کانادا زندگی می کنند و قبل از تاریخ 8/8/1400 وارد کانادا شده اند اجرا می شود. تا تاریخ 9/12/1400 آنها می توانند کانادا را از طریق هواپیما ترک کنند البته در صورتی که یک مدرک معتبر از آزمایش کرونا را در زمان سفر ارائه دهند. 

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن