ساسکاچوان با چه نمره ای متقاضی را قبول می کند

بازدیدکنندگان : 975 نفر 1400/08/09
ساسکاچوان با چه نمره ای متقاضی را قبول می کند
ساسکاچوان با چه نمره ای متقاضی را قبول می کند

ساسکاچوان قرعه کشی جدید را در تاریخ 28/5/1400 برگزار کرد. ساسکاچوان مهاجران را دعوت کرد تا برای دریافت دعوتنامه از طریق زیر مجموعه های اکسپرس اینتری و مشاغل مورد تقاضا اقدام کنند. 

برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان از طریق دو برنامه مهاجرتی 496 مهاجر را دعوت کرد. 161 نفر واجد شرایط زیر مجموعه اکسپرس اینتری ساسکاچوان و 335 نفر واجد شرایط زیر مجموعه مشاغل مورد تقاضا بودند.
زیرمجموعه اکسپرس اینتری برای افرادی که قبلا وارد سیستم اکسپرس اینتری بودند و تحصیلات، تجربه کاری ماهر، مهارت در زبان و شرایط دیگر را دارند و می توانند با موفقیت وارد بازار کاری ساسکاچوان شوند، می باشد.
همه مشاغل تعیین شده که در زیر مجموعه های اکسپرس اینتری و مشاغل مورد تقاضا واجد شرایط هستند براساس کد ناک دارای مهارت سطح A یا B یا O هستند. بیشتر این مشاغل واجد شرایط نیازی به مجوز حرفه ای ندارند. 
در شرایط پروفایل امتیازی هر گروه از متقاضیان این دو برنامه تفاوت های کوچکی وجود دارد. مهاجرانی که از زیر شاخه اکسپرس اینتری اقدام کرده اند حداقل 71 امتیاز لازم دارند. مهاجران مشاغل مورد تقاضا 70 امتیاز نیاز دارند. لذا فاصله ای ده امتیازی با امتیاز ورود به به برنامه است، همانطور که در تلگرام گنجی اعلام کردیم برای ورود به استخر مجازی ساسکاچوان 60 امتیاز نیاز خواهید داشت اما قبول نخواهید شد مگر اینکه 70امتیاز را کسب کنید.
در این قرعه کشی مشاغل واجد شرایط مختلفی برای هر گروه وجود داشت. در قرعه کشی مهاجران اکسپرس اینتری 43 شغل واجد شرایط و برای مهاجران برنامه مشاغل مورد تقاضا 61 شغل واجد شرایط وجود داشت. لیست کامل مشاغل واجد شرایط در وبسایت دولت وجود دارد. 
هر دو گروه نیاز به ارزیابی اعتبار مدرک تحصیلی داشتند تا نشان دهند که تحصیلات خارجی آنها مطابق با استانداردهای کانادا است. 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

قبولی با اکسپرس اینتری ساسکاچوان 


زیر شاخه اکسپرس اینتری یک برنامه مهاجرت استانی پیشرفته است، یعنی به سیستم اکسپرس اینتری فدرال متصل است. 
اکسپرس اینتری سه برنامه اصلی مهاجرتی کانادا را مدیریت می کند: برنامه نیروی کار ماهر فدرال، برنامه نیروی متخصص فنی فدرال و کلاس تجربه کار کانادایی.
مهاجرانی که پروفایل اکسپرس اینتری را دارند باید یک پروفایل امتیازی برای ساسکاچوان ایجاد کنند تا بتوانند از برنامه مهاجرت استانی دعوتنامه دریافت کنند. 
به مهاجران برنامه اکسپرس اینتری که از برنامه مهاجرت استانی دعوتنامه دریافت می کنند، 600 امتیاز اضافی براساس سیستم جامع امتیاز بندی داده می شود. این امتیاز اضافی تضمینی برای دریافت دعوتنامه قبولی برای اقامت دائم کانادا است. 

مشاغل مورد تقاضای ساسکاچوان


زیر شاخه برنامه مشاغل مورد تقاضا یک برنامه مهاجرت استانی پیشرفته است، یعنی این برنامه برای مهاجرانی که پروفایل اکسپرس اینتری ندارند هم باز است.
این زیر شاخه برای نیروی کار ماهر با تجربه در مشاغل مورد تقاضا در ساسکاچوان است که هنوز پیشنهاد شغلی ندارند.
برای اقدام از طریق این برنامه، نیروی کار خارجی باید یک پروفایل امتیازی را در طریق سیستم آنلاین ساسکاچوان ایجاد کنند. 
ساسکاچوان از طریق این سیستم امتیازی می تواند مهاجرانی که برای پیشرفت استان مناسب هستند را انتخاب کند. مهاجران از نظر تحصیلات، توانایی زبانی، سن، تجربه کاری و ارتباط با استان که نشان دهنده توانایی آنها برای اقامت در ساسکاچوان است ارزیابی می شوند.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 3
پارسا1401/05/09
سلام لیست مشاغل مورد نیازشونو اعلام می کنید لطفا؟
  • گنجی
  • 1401/05/10
این لینک را بخوانید:
لیست مشاغل جدید ساسکاچوان
ایمان1400/08/30
من فوق لیسانس مهندسی کامپیوتر نرم افزار دارم و حدود 15 سال سابقه کار مرتبط تو یه سازمان دولتی؛ با سن 37 سال و IELTS CLB 8 هستم و 68 امتیاز میگیرم، یعنی امیدی نداشته باشم برای قبولی؟
  • گنجی
  • 1400/08/30
امید داشته باشید ولی باید مدرک زبان فرانسه هم بگیرید که امتیاز قبولی را کسب کنید.
ایمان1400/08/30
من فوق لیسانس با بیش از 10 سال سابقه کار مرتبط با سن 37 سال و IELTS CLB 8 هستم و 68 امتیاز میگیرم، یعنی امیدی نداشته باشم برای قبولی؟
  • گنجی
  • 1400/08/30
بستگی به رشته تحصیلی تان دارد شاید استانهای دیگر بتوانید. در کانال تلگرام ما هر دو هفته اخرین رشته ها و امتیازقبولی ها را اعلام می کنیم.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن