برنامه های مهاجرتی جدید استان انتاریو- تورنتو کانادا

بازدیدکنندگان : 21039 نفر 1398/01/25
برنامه  های مهاجرتی جدید استان انتاریو- تورنتو کانادا

برنامه  های مهاجرتی جدید استان انتاریو- تورنتو کانادا

اگر در مورد ویزای کار انتاریو یا ویزای کار تورنتو و شرایط اخذ ویزای کانادا برای شروع زندگی در تورنتو نیاز به اطاعات دارید بخش مهاجرت کانادا در منوهای بالا مطالعه فرمایید.
استان انتاریو با مرکزیت تورنتو در کانادا یکی از محبوبترین مقاصد برای سکونت از سوی مهاجران سراسر جهان است. به عنوان محبوبترین استان کانادا، تقریبا  40% از مردم کانادا "انتاریو" را خانه خود نامیده اند. انتاریو پایتخت کانادا شهر اتاوا و بزرگترین شهر کشور، تورنتو را در خود جای داده است. از بسیاری از لحاظ، انتاریو مرکز زندگی ، تحصیل و کار است. برنامه ی مهاجرت استانی انتاریو، OINP نامیده می شود.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی
دولت انتاریو سعی در جذب نیروی ماهر و کارآفرینان دارد لذا برنامه هایی را بدین منظور در دست اقدام دارد از جمله افزایش حداقل دستمزد به 15 دلار از ابتدای ژانویه 2019 همچنین دولت کانادا در پاسخ به کارفرمایان استان انتاریو در بودجه سال 2019، طرح های جدید مهاجرتی زیر را ارائه داد.
استان انتاریو یک برنامه مهاجرتی برای تکنسین ها و یک برنامه آزمایشی جدید با هدف جذب مهاجران متخصص به مناطق کم جمعیت تر در اطراف استان انتاریو با مرکزیت تورنتو در نظر گرفته است. دولت انتاریو در 11 آوریل این مسئله را در بودجه سال 2019 خود اعلام کرد.
این طرح ها در میان چهار برنامه مهاجرتی استان است که 163.4 میلیون دلار بودجه توسط استان برای آنها در نظر گرفته شده است و استان انتاریو جهت پاسخ به نیازهای کارفرمایان به جذب نیروی ماهر از طریق برنامه های استانی کمک خواهد نمود.

اینگونه دولت اطمینان حاصل خواهد کرد که نیروی کار انتاریو همچنان ماهرترین ها را برای اقتصاد رو به پیشرفت خود انتخاب خواهد کرد.

1.            برنامه اختصاصی برای تکنسین ها ( نیروی فنی )

به این منظور دولت برنامه اختصاصی برای کمک به بخش فناوری انتاریو در جذب نیروی ماهر دوره دیده در نظر گرفته هرچند جزئیات بیشتری از این برنامه هنوز ارائه نشده است.
این برنامه جدید مهاجرتی بخش های فن آوری پرطرفدار انتاریو در شهرهای تورنتو، اتاوا و واترلو، که در سال های اخیر شاهد پیشرفت های شایانی در زمینه تکنولوژی بوده اند را تغذیه خواهد کرد.

استان انتاریو در گذشته از طریق برنامه الویت نیروی انسانی در بخش نیروی فنی سرمایه گذاری کرده است. که این برنامه به سیستم اکسپرس انتری فدرال متصل است و سه دسته اصلی مهاجرت اقتصادی کانادا را شامل می شود : بخش نیروی ماهر فدرال، نیروی فنی فدرال و سابقه کاری - تحصیلی کانادایی.

 

2.            برنامه آزمایشی مناطق کوچک و کمتر توسعه یافته

بودجه دولت در این برنامه آزمایشی در جهت ایجاد "راه های جدید برای جذب مهاجرین ماهر" به مناطق کوچکتر اطراف استان انتاریو است. این برنامه پیشنهادی برای مناطق شمالی انتاریو بسیار شبیه برنامه مهاجرت اقیانوس اطلس (AIP) یا همان مناطق شرقی کانادا است که در واقع برنامه ای مشترک بین استان انتاریو و دولت فدرال کانادا است که اجازه می دهد تا کارفرمایان تعیین شده در چهار استان همجوار با اقیانوس اطلس کانادا برای مشاغلی که نیروی کار کانادایی ندارند به استخدام نیروی ماهر خارجی بپردازند.

همانطور که در خبرهای قبلیاعلام کردیم، کانادا به تازگی از یک برنامه آزمایشی جدید تحت عنوان مهاجرت مناطق شمالی و روستایی که مشابه AIP است نیز صحبت کرده است  که به مناطق کوچک یا دور افتاده استانها و مناطق خارج از آتلانتیک کانادا کمک می کند تا نیروی ماهر خارجی جذب کنند.

3.            مشاغل دارای جاب آفر

دولت انتاریو همچنین در جستجوی رانندگان کامیون و کارکنان پشتیبانی شخصی است که دارای پیشنهاد کار از کارفرمای کانادایی هستند. علاوه بر این دولت انتاریو این امکان را نیز دارد که اگر نیروی کار خارجی دارای پیشنهاد شغلی دائمی و تمام وقت از کارفرمایی در این استان باشد می تواند برای اقامت دائم و کار در این استان اقدام کند.
مشاغل واجد شرایط این برنامه ها در طبقه بندی شغلی ملی کانادا (NOC) در سطوح C یا D قرار دارند. برای بررسی این ناک شغلی باید در اینستاگرام و تلگرام ما پیام دایرکت دهید.
 
4.            مهاجرت از طریق کارآفرینی
چهارمین برنامه این استان کار آفرینی است و دولت گفته که این کار باعث می شود انتاریو بیشتر به رقابت با دیگر استان ها بپردازد.
حداقل دارایی خالص فعلی برای واجد شرایط بودن در این برنامه بستگی به این دارد که کسب و کار خود را کجا راه اندازی کنید:
حداقل 1.500.000 دلار دارایی خالص برای تورنتو
حداقل 800.000 دلار دارایی خالص برای خارج از تورنتو
حداقل 800.000 دلار دارایی خالص برای کار آفرینان حوزه  ICT / Digital Communications صرف نظر از جایی که آنها می خواهند کسب و کار خود را آغاز کنند.
حداقل میزان سرمایه گذاری در استان نیز به شرح زیر است:
حداقل 1.000.000 دلار سرمایه گذاری برای تورنتو
حداقل 500.000 دلار سرمایه گذاری برای خارج از تورنتو
حداقل 500.000 دلار سرمایه گذاری برای کار آفرینان حوزه  ICT / Digital Communications صرف نظر از جایی که آنها می خواهند کسب و کار خود را آغاز کنند.
 
اگر نیاز به کسب اطلاعات در مورد زندگی روزمره در کانادا دارید لینک را کلیک نمایید.
 

کمک دولت انتاریو ی کانادا

تخصیص بودجه دولت فدرال کانادا برای کار با انتاریو برای نشان دادن "عملی و قابل اجرا" بودن این برنامه استانی است.   . همچنین استارت تاپ ها نیز در این برنامه مهاجرت کانادا می گنجند اما نیازمند تایید انکوباتورهای قوی و مورد تایید دولت دارند که در خبرهای قبلی شرایط آن را اعلام نمودیم.
دولت انتاریو هر ساله از دولت فدرال کانادا کمک هایی دریافت میکند که اجازه می دهد تا شمار زیادی از متقاضیان مهاجرت نیروی متخصص را برای اقامت دائم در این استان انتخاب کند. این کمک ها در سال 2019، 6900 نفر را پوشش می دهد البته این کمک ها بخشی از کل مهاجرت به انتاریو را پوشش می دهد که در سال 2018، 137.410 بوده است.
 

telegram_Canada_Ganji

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن