دعوتنامه های جزیره پرنس ادوارد کانادا صادر شد

بازدیدکنندگان : 11459 نفر 1398/07/28
دعوتنامه های جزیره پرنس ادوارد کانادا صادر شد

دعوتنامه های جزیره پرنس ادوارد صادر شد

جزیره پرنس ادوارد در آخرین دوره انتخابی خود در 17 اکتبر، 158 دعوت نامه برای متقاضیان برنامه اکسپرس اینتری در دو شاخه نیروی متخصص و کار آفرینی ارسال کرد. که از این 158 دعوت نامه تعداد 146 دعوت نامه به متقاضیان برنامه اکسپرس اینتری و 12 دعوت نامه به متقاضیان کار آفرینی اختصاص داده شده است و کسانیکه انتخاب شده اند حداقل امتیاز 122 را دشته اند.

این جزیره در کل سال 2019 تا به حال 1177 دعوت نامه برای متقاضیان ارسال کرده است و افراد منتخب می توانند برای دریافت اقامت دائم خود از این استان اقدام کنند. برنامه اکسپرس اینتری این استان متصل به اکسپرس اینتری فدرال است که سه شاخه اصلی دارد:
- نیروی متخصص فدرال پرنس ادوارد
- نیروی متخصص تجاری و کارآفرینی پرنس ادوارد 
- تجربه کاری و تحصیلی کانادایی در پرنس ادوارد
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی

متقاضیان برنامه اکسپرس اینتری که دعوت نامه استانی دریافت میکنند 600 امتیاز به امتیازاتشان در برنامه اکیپرس اینتری اضافه می شود که این امتیاز اضافی دریافت اقامت دائم آنها را ضمانت می کند.
برای دریافت دعوت نامه استانی متقاضیان برنامه اکسپرس اینتری باید درخواست جدا به برنامه استانی مورد نظر ارسال کنند. افرادیکه درخواست استانی ارسال کرده اند بر اساس امتیاز استانی رتبه بندی شده و به افرادیکه بالاترین امتیاز را گرفته اند دعوت نامه ارسال می شود.
در شاخه نیروی متخصص این استان افرادیکه دارای پیشنهاد کار از کارفرمای کانادایی هستند انتخاب می شوند که این شاخه خود شامل نیروی ماهر و فارغ  التحصیلان بین المللی می شود.
برنامه ویزای کار نیز برای افرادی است که علاقه مند به داشتن و اداره یک بیزینس در در جزیره پرنس ادوارد هستند. برای این برنامه نیز امسال تا کنون 168 دعوت نامه صادر شده است.

telegram_Canada_Ganji

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن