خرید خانه در کانادا

مسیر نما :
بازدیدکنندگان : 13517 نفر 1398/07/30
خرید خانه در کانادا

خرید خانه در کانادا

طبق آمار نظر سنجی رویال لو پلاژ از هر پنج خانه در کانادا یکی از آنها توسط مهاجران خریداری می شود و 680 هزار خانه در پنج سال گذشته توسط مهاجران خریداری شده است.
این نظرسنجی آنلاین از 1500 نفر از تازه واردان که طی 10 سال گذشته به کانادا وارد شده بودند انجام شده است. پاسخ دهندگان، مهاجران ، دانشجویان و افرادیکه با ویزای توریستی در کانادا بوده اند هستند. البته با خرید ملک در کانادا نمی توان اقامت بدست آورد.
 
این در حالی است که تنها 32 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی صاحب خانه بودند ، 86 درصد بر این باور بوده اند که در کل داشتن املاک و مستغلات سرمایه گذاری خوبی است و 75 درصد نیز با پس انداز برای خرید خانه به کانادا آمده اند.
از بین کسانی که خود صاحب خانه بودند ، میانگین مدت زمان بین ورود آنها به کانادا و خرید ملک حدودا سه سال بوده است.
در این بررسی همچنین مشخص شد که 82 درصد از پاسخ دهندگان هنوز در اولین شهری که به هنگام ورود به کانادا در آن وارد شده بودند اقامت داشتند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی
 
- نکات مهم استانی / منطقه ای
از میان تازه واردانی که با آنها مصاحبه شده است ، کسانی که در استانهای آلبرتا و استان های آتلانتیک بوده اند بالاترین میزان مالکیت خانه را به ترتیب با 45 درصد و 44 درصد داشته اند. تازه واردان در استان های ساسکاچوان و منیتوبا نیز  با 41 درصد مالکیت ملک جایگاه های بعدی  را به خود اختصاص دادند.
این مناطق همچنین بالاترین درصد افراد تازه وارد را که به محض ورود به کانادا خانه خریداری کرده اند را دارند (20 درصد در ساسکاچوان و منیتوبا و آتلانتیک کانادا و 19 درصد در آلبرتا). نکته مهم ارزانتر بودن خانه در این شهر ها است.
 
بالاترین درصد تازه واردانی که اولین خانه خود را در کانادا اجاره داده اند در بریتیش کلمبیا با 72 درصد و بعد از آن در کبک با 71 درصد است. گرانترین مناطق در ونکوور قرار دارند.
تازه واردان ساسکاچوان و مانیتوبا 41 درصد از کل صاحبان خانه در آن استانها را به خود اختصاص داده اند که بالاترین میزان در کانادا است و جایگاه بعد برای افراد تازه وارد در استان های آتلانتیک با 31 درصد است.
 
تازه واردان استان های آتلانتیک کانادا به طور میانگین دو سال پس از ورودشان خانه خریداری کرده اند،در حالی که میانگین در 6 منطقه دیگر سه سال بوده است.
86 درصد افراد تازه وارد بریتیش کلمبیا به احتمال زیاد هنوز در اولین شهر یا منطقه محل اقامت خود زندگی می کردند و پس از آن 84 درصد افراد تازه وارد به انتاریو ، 83 درصد در کبک و 81 درصد در استان های آتلانتیک کانادا.
خدمات اجتماعی ارائه شده در کبک بسیار زیاد است. همچنین پرداخت مالیات خرید خانه(15درصد) در کبک وجود ندارد اما در سایر استانها ملزم به پرداخت هستید.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2
فروز ش.1398/08/07
آیا باخریدخانه ودارایی حدوددوملیون دلاروسن۶۳سال میتونم اقامت کاناداروبگیرم
  • گنجی
  • 1398/08/11
با خرید خانه خیر ولی امتیاز برای روشهای مهاجرتی دارد.
نغمه1398/08/01
سلام
هزینه خرید خانه ۱۰۰ متری در تورنتو چقدر است؟
در ضمن ادرس جیمیل که دادم اعداد انگلیسی باید باشه که نمیدونم چرا فارسی میفته
  • گنجی
  • 1398/08/04
آپارتمان از 500هزار و خانه از 700 هزار دلار در مناطق خوب تورنتو

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن