اولویت های جدید سیستم مهاجرتی کانادا

بازدیدکنندگان : 1591 نفر 1400/09/28
اولویت های جدید سیستم مهاجرتی کانادا
اولویت های جدید سیستم مهاجرتی کانادا

بعد از انتخابات کانادا، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا به شعار هایی انتخاباتی خود عمل کرد و طی ان چند نامه را به وزرا ی کابینه خود ارسال کرد. در بخش مهاجرت آقای Sean Fraser مسئول انجام چند توصیه نخست وزیر شد.
هر وزیر و بخش مربوط به آن روی این اولویت های مشخص شده تمرکز می کنند. 
نامه دستوری مهم ترین سندی است که براساس آن سیستم مهاجرتی کانادا مدیریت می شود. وزیر جدید مهاجرت شان فریزر و اداره مهاجرت کانادا باید دستور کار ترودو را اجرا کنند، که در ادامه جزئیات ان را اعلام می کنیم. 
دولت فدرال نقش مهمی را برای مدیریت سیستم مهاجرتی کانادا دارد، این بر روی سیاست های مهاجرتی فدرال و سیاست های استانها تاثیر می گذارد. 


خلاصه ای از اولویت های مهاجرتی کانادا در سال 2022 


دستورالعمل جدید وزیر مهاجرت شامل موارد زیر می گردد:

* تسریع در بررسی پرونده های مهاجرتی؛

ترودو از فریز می خواهد که زمان بررسی پرونده های مهاجرتی کانادا را کاهش دهد از جمله به تاخیرهایی که به علت کرونا به وجود آمده رسیدگی کنند. همانطور که در هفته گذشته در تلگرام اعلام کردیم حدود 1.8 میلیون پرونده منتظر بررسی توسط اداره مهاجرت فدرال می باشد که دولت کانادا در بودجه خود مبلغ 85 میلیون دلار برای سیستم مهاجرت اختصاص داد. 

* اکسپرس اینتری؛

مسیرهای اقامت دائم زیادی را از طریق برنامه اکسپرس اینتری برای دانشجویان بین المللی و نیروی کار موقت خارجی ایجاد کنید. با توجه به کرونا سال 2020 فقط 63923 متقاضی اکسپرس اینتری و خانواده شان اقامت دائم کانادا را دریافت کردند در حالیکه در سال 2019 تعداد افراد مقیم جدید 109601 نفر بود. لذا تسریع در این برنامه باعث رسیدن به اهداف مهاجرتی کانادا خواهد بود.

* پیوستن اعضای خانواده؛

ایجاد پرونده های الکترونیکی برای پیوستن اعضای خانواده و اجرای برنامه ای برای ارائه اقامت موقت به همسران و فرزندان در خارج از کشور در حالی که آنها منتظر رسیدگی به پرونده های اقامت دائم خود هستند. مخصوصا در بخش برنامه های اسپانسرشیپ همسر و والدین شاهد تسریع خواهیم بود.

* ایجاد یک برنامه جدید شهری؛

هدف این برنامه توزیع مهاجرت در همه کانادا است. ابتدا به عنوان یک اولویت بعد از انتخابات سال 2019 بود اما به علت کرونا به تعویق افتاد. فریز باید مطمئن شود که مهاجرت از جوامع کوچک و متوسط حمایت می کند. زیرا بعد از کرونا اقتصاد کانادا نیاز بیشتری به نیروی کار مخصوصا در شهرهای کوچک پیدا کرد.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

* حذف هزینه های درخواست برای شهروندی کانادا؛

ترودو بعد از انتخابات سال 2019 این را به عنوان یک اولویت بیان کرد اما به علت شیوع کرونا به تعویق افتاد. دولت قصد دارد هزینه های شهروندی کانادا را به صفر برساند تا تمام افراد بتوانند به رایگان پاسپورت کانادا را کسب کنند. 

* یک سیستم کارفرمایی قابل اعتماد ایجاد کنید؛

از فریز خواسته شد تا با وزیر کار برای ایجاد یک سیستم کارفرمایی قابل اعتماد برای شرکت هایی که نیروی کار خارجی موقت را استخدام می کنند همکاری کند. از او خواسته شده که با ساده کردن مراحل تمدید مجوز کاری، رعایت استاندارد برای بررسی دو هفته ای و ایجاد خط تماس با کارفرما، برنامه نیروی کار موقت خارجی را بهبود و گسترش دهد و طی آن بتوان جاب آفر ها را سریعتر کسب کرد.

* نیروی کاری غیر مجاز؛

براساس برنامه های آزمایشی به شناسایی وضعیت نیروی کاری غیر مجاز در کانادا بپردازند. 

* مهاجرت فرانسوی زبانها؛

با کبک برای حمایت از دانش فرانسوی زبان مهاجران همکاری کنید و به گسترش استراتژی برای مهاجرت فرانسوی زبانها بپردازید.  


لیبرال ها از سال 2015 مهاجرت را افزایش دادند


حزب لیبرال ترودو برای سومین دوره در ماه سپتامبر انتخاب شد. آنها از زمانی که قدرت را در دست گرفتند به دنبال افزایش مهاجرت بودند. آنها برای رسیدن به این هدف باید مهاجرت را از 300.000 نفر در سال به بیشتر از 400.000نفر در سال برسانند. 
بعد از آن ترودو کابینه جدید خود را در ماه اکتبر اعلام کرد. وزیر جدید مهاجرت شان فریز یک وکیل آموزش دیده از نواسکوشیا است که در سال 2015 برای عضویت پارلمان انتخاب شد. او جایگزین مارکو مندیچینو شد که از سال 2019 وزیر مهاجرت بود و الان وزیر امنیت عمومی است. 
براساس جلسه ماه اکتبر 2021 بین اداره مهاجرت کانادا و انجمن هایی که به نمایندگی از حقوق دانان و مشاوران مهاجرت کانادا برگزار شد این اداره سه اولویت در کوتاه مدت دارد: رسیدن به هدف 401.000 مهاجر در سال 2021، اتحاد بین اعضای خانواده . 
بعد از آنکه نامه دستوری جدید اعلام شد اداره مهاجرت کانادا اولویت های خود را در ماههای آینده گسترش می دهد، سعی می کنیم خبرهای تکمیلی را در کانال تلگرام و اینستاگرام گنجی اعلام کنیم.


telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0
رها1403/01/02
سلام
من ٣٦ سالمه، دانشجوی سال آخر دکترا هستم، ١٤ سال سابقه کار دارم، مدرک فرانسه B1 دارم و انگلیسی هم خوبه ولی مدرک ایلتس ندارم، تمکن مالی هم دارم، به تازگی برادرم اسمش از طریق ساسکا در اومده و داره کارای انگشت نگاری رو انجام میده، ایا من الان و قبل رفتن برادرم میتونم ویزای توریستی بگیرم که بتونیم با هم بریم و من برای ورک پرمیت اقدام کنم و برگردم؟
  • گنجی
  • 1403/01/08
امکان اقدام دارید ولی شانس ویزای تان بسیار کم است.
محسن1402/11/28
سلام.من متاهلم و ۲ فرزند ۷ و ۱۰ ساله دارم. میخواستم خانمم و تنها واسه ویزای توریستی بفرستم کانادا که به این موقعیت تبدیل ویزای توریستی به کاری ۲۸ فوریه برسه. کل مدارک و ترجمه کردم و امادست.ولی متاسفانه فکر نکنم با این فرصت کم برسه.میخوام بپرسم ایا این فرصت تمدید شده یا نه؟ اگه تمدید نمیشه ایا راه حل دیگه ای وجود داره که بتونیم اقدام کنیم؟
ممنون میشم راهنمایی کنید
  • گنجی
  • 1402/11/28
تمدید نشده لذا فرصت اقدام ندارید.
رزومه و مدارکشون را واتس آپ ما بفرستیدبرای دیگر برنامه ها بررسی کنیم.
سعید1402/08/17
با سلام
من برای ویزا توریستی کانادا نیاز به دعوتنامه دارم موسسه گنجی امکان تهیه اون رو داره؟
  • گنجی
  • 1402/08/17
خیر.
دعوتنامه را از شرکت یا سازمانی تهیه نکنید! منطق این کار اشتباه است و منتهی به ریجکت شدن شما می شود.
بهتر است اگر دوست یا فامیل دارید درخواست ویزای رسمی با مدارک کامل از ایشان نمایید.
شهین1402/08/05
سلام
شهین عسکری هستم. ۵۲ ساله. سابقه ۲۷ ساله پرستاری در بیمارستان و همچنان مشغول به کار هستم. سابقه یک سفر به فرانسه و یک سفر به ژاپن دارم. یک ریجکتی ایتالیا و یک ریجکتی ۵ سال پیش ویزای توریستی کانادا دارم. قبلا انگشت نگاری شده ام. سند منزل به نام خودم دارم . یک مرکز زیبایی به نام خودم اخیرا زده شده است. ایا شانسی برای ویزای توریستی کانادا دارم یا خیر. و هزینه این اقدام چقدر است؟
  • گنجی
  • 1402/08/06
ریجکتی قبلی تاثیر روی درخواست فعلی تان دارد لذا بهتر است برای برنامه های اقامتی اقدام کنید زیر به فرض داشتن ویزای توریستی شانس اقامت با سن شما کم است.
مهدی1402/05/13
درود بر شما، من ۳۸۰ روز پیش با داشتن ۲ دعوتنامه تجاری و ارائه همه مدارک لازم به تنهایی برای ویزای توریستی اپلای کردم و ۱۰ روز بعد بیومتریک را انجام دادم. (متاهل، دارای ۲ فرزند و ۵۱ ساله هستم) با گذشت یکسال هنوز اداره مهاجرت وضعیت را در حال بررسی درخواست اعلام میکند. فقط یکبار، ۴ ماه پیش درخواست رزومه کردند که ارسال شد. آیا این وضعیت طبیعی است؟ آیا برای تسریع در رسیدگی می توان اقدامی انجام داد؟ سپاس از شما.
  • گنجی
  • 1402/05/14
از وکیل تان بخواهید پیگیری کند. برای پاسخ قطعی نیاز به اطلاعات زیادی داریم که نزد وکیل تان می باشد.
مرجان1402/04/31
چند مدت هست که موسسات معتبر از تبدیل ویزا توریستی به ویزا کار در کانادا صحبت میکنن میخواستم بدونم این امکان پذیر هست؟ واین کار اگر امکان پذیره مراحلش اونجا موسسه شما انجام میده؟
  • گنجی
  • 1402/05/01
برای کسانیکه شرایط اولیه (مانند حضور در کانادا) را داشته باشند امکانپذیر است.
سارا1402/03/29
سلام.. ببخشید سابقه سفر چقدر در گرفتن ویزا تاثیر داره؟
  • گنجی
  • 1402/03/31
سابقه سفر برای ویزای کانادا خیلی مهم است.
احسان1402/03/22
سلام
من ۳۸ سالمه، مدرک لیسانس و حدود ۱۰ سال سابقه کار دارم. تمکن مالی ماشین و ملک دارم. ولی سفر مناسب ندارم. آیا شانس ویزای توریستی دارم؟
  • گنجی
  • 1402/03/27
خیر.
سابقه سفر ضعیف شانس دریافت ویزای کانادا را تا یک پنجم کاهش می دهد.
نازنین1402/02/24
با سلام و وقت بخیر. بنده ۴۲ ساله و متاهل هستم و یک دختر ۷ ساله دارم. مدرک دکترا دارم و ۱۰ سال هم هیات علمی دانشگاه هستم و هم در چند بیمارستان کار می کنم. خواهرم مقیم کانادا هست و برای من و دخترم دعوتنامه میده. سند خونه و ماشین و نامه مالی و گواهی های اشتغال به کار دارم و ویزای شنگن ۲۰ سال پیش. دو تا سوال دارم.
اول اینکه چقدر شانس دارم که بتونم ویزای توریستی بگیرم؟
دوم اینکه اگر ویزای توریستی گرفتیم و اونجا ورک پرمیت گرفتم، میتونم برای همسرم اقدام کنم که ویزا بگیره؟
با تشکر
  • گنجی
  • 1402/02/24
سابقه ویزای شینگن شما بسیار قدیمی است.
بله برای همسر می توانید.
ولی با دوسال کار در کانادا نیاز به آیلتس عالی دارید.
رضا1402/02/16
با سلام
آیا این مطلب برای قبلا هست یا جدیده؟
چون تمام شرکت ها دارند از ویزای توریستی صحبت می کنند که تبدیل به اقامت میشه!!!
  • گنجی
  • 1402/02/16
ویزای توریستی به اقامت نمی رسد ابتدا ورک پرمیت می گیرید. اگر شرایط شغلی و زبان داشته باشید برای برنامه های اقامت می توانیددرخواست دهید.
ساناز1402/01/27
سلام و روز بخییر،
ممنون میشم هزینه اقدام ویزای توریستی در موسسه گنجی رو بفرمایید . و اینکه چه خدماتی در زیزمجموعه قرارداد توریستی از طرف موسسه ارایه میشود.
ممنونم
  • گنجی
  • 1402/01/28
در واتس اپ پیام دهید یا فرم ارزیابی تکمیل کنید 
مرجا1402/01/18
بنده مجرد ۳۰ ساله ودر شرکت خصوصی ۴ سال سابقه کار دارم
تمکن مالی حساب حدود ۲۰۰ میلیون تومن و سابقه دو ویزای شینگن قبل از کرونا در ۴ سال قبل
سابقه ریجکتی کانادا در ۱۰ سال گذشته و دارای دعوتنامه از عمه در کانادا
آیا شانسی برای ویزای توریستی دارم
  • گنجی
  • 1402/01/20
ابتدا باید دلایل ریجکتی قبلی رفع گردد.
حامد1402/01/10
سلام
برای ویزای توریستی می خواستم اقدام کنم و نیاز داشتم یکبار با شما مدارکم را چک کنم .برای مشاوره و چک کردن مدارک چه جوری باید وقت بگیرم؟
با تشکر
  • گنجی
  • 1402/01/14
چک کردن مدارک نمی تواند برای شما مسیر خوبی جهت اطمینان برای ویزای توریستی باشد. خدمات بهتری را از دفتر تهران ما جویا باشید.
بهرام1401/08/11
با سلام و عرض ادب .وقت بخیر
من 42 سال دارم 16 سال سابقه کار در بیمارستان دارم میخواستم برای ویزای توریستی کانادا اقدام کنم برای خود و همسرم و پسرم .همسرم هم 15 سال سابقه کار دارد کارمند رسمی هستیم پسرم 7 سال دارد .ویزای شینگن نگرفتیم به ترکیه سابقه سفر داریم .تمکن مالی داریم و سند خونه و ماشین و باغ داریم .به نظر شما میتوانم اقدام کنیم . سپاسگزارم
  • گنجی
  • 1401/08/12
خیر 
داشتن دعوتنامه از کانادا مهم است.
حامد1401/08/03
سلام .وقتی ویزای توریستی درخواست میدیم و کارمند دولت(بانک) هم هستیم آیا نیازی به مجوز سازمان مربوطه هست یا خیر؟
  • گنجی
  • 1401/08/04
خیر باید مدارک شغلی معتبر نشان دهید.
هانیه1401/07/26
سلام
من مجرد 40 ساله و شاغل . دارای سابقه بیمه هستم . تمکن مالی خیلی زیادی ندارم کاملا معمولیه . ولی دعوتنامه از سمت خواهرم که در کانادا هستند دارم. ویزای شینگن هم ندارم
امکان ویزای توریستی من هست؟
  • گنجی
  • 1401/07/28
پیشنهاد می شود که شینگن را کسب و سپس اقدام فرمایید. متن دعوتنامه را نیز دفتر ما به شما می دهد.
حمید1401/06/29
سلام
من مجرد 38 سالمه و الان در یک شرکت مشغول به کار هستم و سابقه بیمه 17 سال و دو واحد
آپارتمان به نام خودم دارم.گردش مالی حدود 200 میلیون در ماه میتونم داشته باشم.همه اعضاء خانواده در قید حیاط هستن.
ویزای شنگن و دعوت نامه ندارم.
تمکن مالی چقدر باید باشه ؟چند ماهه و گردش حساب چقدر باید باشه؟
اقدام برای ویزای شنگن و فاصله کم اون با اقدام برای مولتی آیا تاثیر مثبتی داره یا خیر؟
  • گنجی
  • 1401/06/30
مهمتر از تمکن مالی تان، حتما باید شینگن و دعوتنامه داشته باشید علی الخصوص که مجرد هست.
 
معین1401/06/27
سلام وقت بخیر
از طریق تولد فرزند امکان مهاجرت والدین وجود داره؟
  • گنجی
  • 1401/06/27
خیر با تولد فرزند امکان مهاجرت والدین وجود ندارد.
محسن صادقی1401/06/21
سلام. من لیسانس عمران هستم. 33 ساله . بدون دعوتنامه هم احتمال داره ویزا توریستی بگیرم
  • گنجی
  • 1401/06/21
شانس شما کم خواهد بود بهتر است برای ویزای توریستی کانادا 2022 ، شینگن معتبر ابتدا دریافت کنید
احسان1401/06/08
با سلام؛ مزاحمتون شدم جهت شرایط خودم جهت دریافت ویزای توریستی کانادا؛ شرایط خودم را خدمت شما اعلام میکنم، ممنون میشم بفرمایید که شرایط اقدام برای دریافت این ویزا را دارم یا خیر.
دعوتنامه از سمت یک دوست شهروند کانادا در شهر مونترال را دارم.
سابقه ی دریافت ۳ ویزای شنگن (دو بار آلمان و یک بار سوییس) طی ۳ سال اخیر را دارم.
گردش مالی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان در ماه را دارم.
سند ملک به نام خودم ندارم.
من به دلیل اینکه فیلمساز مستقل (Freelance) هستم، سابقه ی کار مداوم همراه با بیمه در یک مکان ثابت را ندارم. اما سابقه ی دریافت جوایز و جضور فیلم هایی که در ساختنشان سهم داشتم را در فستیوال های معتبر از جمله مهمترین فستیوال استان کبک (Festival du nouveau cinema ) دارم.
با تشکر از شما.
  • گنجی
  • 1401/06/15
اگر مجرد باشید و اگر سابقه ویزای ریجکتی قبلی داشته باشید، شانس شما کم است.
 
گراییلی1401/05/18
ویزای توریستی کانادا برای والدین نیازمند دعوتنامه هست؟
آخرین اخبار ویزای توریستی کانادا را کجا نوشتین که مطالعه کنم؟
سن والیدن من 56-63 سال است و بازنشسته اند و ملک و ماشین هم دارند
اخرین سفرشان به ترکیه و مالزی بوده
من سیتی زن کانادا و شغل خوبی با درامد 159هزار دلار سالانه دارم و همسرم در نیروگاه برق کبک بخش انتقال به نیویورک فعال است.
  • گنجی
  • 1401/05/18
بله برای والدین تان باید دعوتنامه شامل موارد پرداخت هزینه زندگی و بیمه درمان و حمل و نقل و ... را درج کنید
در تلگرام هر روز اخبار آپدیت درج می شود
شرایط شما خوب است و مدارک والدین قابل اقدام برای توریستی می باشد. در ضمن پیشنهاد ما سوپر ویزا کانادا پنج ساله است.
حامد1401/05/15
ویزای توریستی کانادا کرونا سخت شده؟ یعنی نیاز به واکسن هست با پاسپورت ایرانی؟
  • گنجی
  • 1401/05/15
شرایط ویزای توریستی کانادا بدون داشتن ویزای شینگن و دعوتنامه امکان کمی دارد.
باید دو دوز واکسن مورد تایید دولت کانادا را انجام داده باشید.
ناصر1401/05/03
روز به خیر... میشه با ویزای توریستی رفت کانادا بعد اونجا جاب آفر گرفت؟
  • گنجی
  • 1401/05/03
خیر
قاسم1401/05/03
حتما باید برای اقدام شینگن داشته باشیم؟ یعنی اجباریه؟
  • گنجی
  • 1401/05/03
دارا بودن سابقه سفر در اخذ ویزای توریستی کانادا یا همان مولتی تاثیر دارد
معمولا ویزای شینگن، سفر امریکا و یا پاسپورت دومینیکا ... خوب است
ویزای چین، مجارستان، اسیایی و ... تاثیر ندارد.
نگار1401/05/03
سلام.. الان که کرونا هستش ویزای توریستی میدن؟میشه اقدام کرد؟
  • گنجی
  • 1401/05/03
بله، برای ویزای توریستی کانادا با داشتن برگه انجام دو دوز واکسن مورد تایید دولت کانادا و دعوتنامه معتبر و ترجیحا شینگن و ... می توان برای شما اقدام کرد.
شرایط سن و شغل و تحصیلات و تمکن مالی تان را واتس اپ بفرستید
مصطفی1401/04/26
با سلام و خسته نباشید
من در حال حاضر ساکن کشور عمان هستم با ویزای کار و ویزای شنگن ندارم. خواستم بدونم شانس گرفتن ویزای توریستی کانادا را دارم یا نه؟ از آنجایی که به صورت ماموریتی در عمان مشغولم سابقه بیمه در ایران (مهندس الکترونیک)هم دارم. ممنون میشم که لطف کنید راهنمایی کنید که از کدام کشور بهتره اقدام کنم . لازم به ذکر است سفارت کانادا در عمان وجود ندارد و فقط کنسولگری دارد و معولا دوستان جهت اخد ویزا از کشور امارات اقدام میکنند.
با سپاس
  • گنجی
  • 1401/05/01
برای ویزای توریستی شما باید شرایط دعوتنامه و سوابق سفر و تمکن مالی را اعلام فرمایید.
در واتس اپ زیر سایت بفرستید 
آوا1401/04/26
من سیتی زن هستم و برای اسپانسرشیپ همسرم در ایران اقدام کردم، چندماه پیش برای توریستی کانادا ایشان هم اقدام کردیم ولی ریجکت شد!
ایا تاثیری در پرونده اسپانسرشیپ ما دارد؟
  • گنجی
  • 1401/04/27
تاثیر ندارد اگر هر دو پرونده اطلاعات مشابه داشته باشند
در ضمن بهتر بود ویزای توریستی همزمان با اسپانسرشیپ اقدام نمی کردید.
شبتاب1401/04/12
جهت ویزیتور ویزا کانادا، برای چه کسانی میشه دعوتنامه فرستاد؟
  • گنجی
  • 1401/04/26
به عنوان یک دارنده کارت پی آر یا سیتی زن کانادا، شما می توانید برای همه دعوتنامه بفرستید اما مسولیت هزینه های مسافر در کل کانادا و فعالیت های غیرموجه ولی با امضاکننده دعوتنامه است.
لذا در دعوت یک فرد به کانادا بسیار دقت کنید.
همچنین دعوتنامه از طرف فامیل درجه یک کانادا شانس ویزا دارد تا دوست و فامیل درجه دو و سه.
شهاب1401/04/12
با ویزای توریستی کانادا امکان کار در کانادا هست؟
  • گنجی
  • 1401/04/26
خیر.
باید برای ویزای کار جداگانه اقدام کنید. طبق قانون با ویزای توریستی کانادا نمی توانید کار کنید.
مهشید1400/05/22
سلام
وقت بخیر
من ۲۸ساله و مردم هستم
میخواستم از طریق ازدواج با پسر خاله‌ام که متولد کاناداس مهاجرت کنم.پسر خاله‌ام قصد سفر به ایران رو داره برای ازدواج با من .میخواستم بدونم اختلاف سنی ما مشکل ایجاد می‌کنم؟چون ایشون ۵سال از من کوچیتره
  • گنجی
  • 1400/05/22

خیلی مسایل برای اثبات واقعی بودن ازدواج مطرح است که یکی سن است. باید در کل پرونده شما را بررسی کرد.
ولی مهمتر اینکه شما چند وقت حضوری با هم ملاقات داشتید و آیا سند رسمی ازدواج در ایران(نه اینترنتی و ...) دارید؟

احمد 1398/09/09
ویزای شینگن داشتن بدون اینکه مهر بخوره ( یعنی ویزا رو گرفتم ولی نرفتم ) تاثیر مثبت داره یا منفی ؟
  • گنجی
  • 1398/09/22
بهتر است سفر را بروید.
صبا1398/07/15
سلام من دانشجوی سال اخر ارشد هستم. بردارم در کانادا زندگی میکنه، سی تی زن هست و درامد خوبی داره، همچنین صاحب یک خونه در کانادا هم هست. من و مادرم میخواهیم از طریق دعوت نامه ایشون برای ویزای ویزیتوری اقدام کنیم. یک حساب مشترک حدودا ۲۰۰ میلیونی داریم. و من یک خونه هم به نامم هست.
امکان ویزای ما چقدر هست؟
ایا بهتر هست ایشون جدا اقدام کنند؟
  • گنجی
  • 1398/07/28
شانس ویزای مادرتان سه برابر شما است. لذا ایشان اقدام کنند.
سارا1398/07/11
درود
من ۵۸ ساله هستم و دخترم یکسال هست بورسیه کانادا در مقطع دکترا در حال تحصیل هست میخواستم برای دیدنش ویزای توریستی بگیرم ولی متاسفانه بهم گفته در خواست پناهندگی داده و دو ماه دیگه وقت مصاحبه داره اگه پناهندگیش قبول بشه راهی هست ویزای توریستی بگیرم
  • گنجی
  • 1398/07/28
دعوتنامه ایشان اعتبار ندارد.
سپیده1398/06/27
من ۳۰ ساله متاهل لیسانس ای تی هستم و مشغول به کار در کارخانه اسکلت فلزی دارای ۱۰ سال سابقه بیمه تمکن مالی ۱ میلیارد تومن به مدت ۳ سال ۲سند ملکی دارم سفر ۵ ساله اخیر ترکیه مالزی سنگاپور دوبی چین روسیه و سال ۹۵ ریجکتی هلند
الان قصد دارم تنها و بدون همسر درخواست ویزای توریستی بدم برای کانادا که خواهر م را که ساکن امریکاس به همراه فرزندانش در کانادا ببینم برای کریستمس
دعوت نامه هم دارم از دوست پدرم که در تورنتو شغل خوبی دارد
امکان دریافت ویزا برای من چقدر است ؟؟
  • گنجی
  • 1398/06/31
ریجکتی اروپا به چه دلیل بوده است؟ هدف از سفرتان چون خواهرتان ساکن آمریکاست مناسب نیست.
مصطفی1398/06/27
من مجردم،40سال،دعوتنامةازبرادرمدرکاناداداشتم،شینگن بةفرانسه،ایتالیا،اسپانیا،سفرکردم،تمکن مالى خوب،سندکارخانةدوعدد،سندخونةدوعدد،ویزای توریستی بةخاطرعدم وابستگی درکشور مقصد،،وهدف ازسفرریجکت شدم،
هدفم این است کةبرم کاناداواسةسرمایةگذاری بررسی کنم بعدواسة مهاجرت اقدام کنم اگر مناسب بود،بازم اقدام کنم چون مجردم ریجکت میشم،
چةراةحلی وجود داره؟
  • گنجی
  • 1398/06/31
طبق قانون به خاطر مجرد بودن کسی را ریجکت نمی کنند
حتما با آژانس مسافرتی برای ویزای توریستی اقدام کرده اید یا یکی از موارد فرم ها را اشتباه درج کرده اید
باید پرونده تان بررسی شود
م1398/04/09
سلام ما در کشور کویت زندگی میکنیم وهمسرم در تلفزیون این کشور کار میکنه وسفر هایی به قطر ودبی داشته از نظر مالی واملاک در ایران وضعیت خوبی داریم ایا شانسی برای ویزای کانادا داریم یه پسر17ساله ودختر 14و12ساله داریم
  • گنجی
  • 1398/04/15
بله میتوانید اقدام کنید با دفتر تهران تماس بگیرید. نیاز به بررسی سوابق مدیریتی شما داریم.
نوید1398/04/02
با سلام
برای کسی که بیمار کلیوی است و نیاز به دیالیز مستمر دارد ، برای دیدار دخترش در کانادا ، امکان اخذ ویزای توریستی وجود دارد؟
  • گنجی
  • 1398/04/07
بله فقط خود را بیمه نمایید. قبل از ورود به کانادا از دخترتان محل و شرایط انجام دیالیز را چویا شوید
سمیرا 1398/02/07
فوق لیسانس ، متاهل که البته همسرم متقاضی ویزای توریستی نیستن، ١٠ سال سابقه کار همراه بیمه به عنوان حسابدار. سند خانه ، حساب جاری ١٠٠ میلیون، سپرده مشترک با پدرم ٥٠٠ میلیون، سه ویزای شنگن ، البته در پاس جدیدم شنگنی وجود نداره و این سه شنگن مربوط به ٤ سال اخیر میباشد ، میخواستم بدونم شانس ویزای توریستی بنده چقدر هست
  • گنجی
  • 1398/02/14
شانستون کمه، شینگن قبل مناسب نیست.
وحید1398/02/05
سلام
جهت اثبات تمکن مالی آیا حساب شرکتی که در آن عضو هیات مدیره و صاحب امضا هستید قابل استفاده است یا خیر ؟
  • گنجی
  • 1398/02/06
به نسبت سهام تان نه کل حساب.
مریم1398/01/07
سلام من مجرد ۲۷ ساله و دانشجوی فوق لیسانس در ایرانم و دو سفر در دوسال اخیر به فرانسه داشتم میخاهم مدارک مالی پدرم رو استفاده کنم، جهت دیدن خاهرم که سیتیزن کانادا هست شانس ویزای توریستی دارم؟
  • گنجی
  • 1398/01/14
باید مدارک شغلی معتبر نیز در ایران داشته باشید. مدارک پدرتان برای شما کافی نیست.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن