سابقه کار و تحصیلات در کانادا باعث درآمد بیشتر مهاجران می گردد

بازدیدکنندگان : 8756 نفر 1398/10/01
سابقه کار و تحصیلات در کانادا باعث درآمد بیشتر مهاجران می گردد

سابقه کار و تحصیلات در کانادا باعث درآمد بیشتر مهاجران می گردد

طبق آمار رسمی منتشرشده توسط دولت کانادا، مهاجران جدیدی که دارای سابقه کار یا سابقه تحصیلی در کانادا بوده اند، بعد از دریافت اقامت دائم خود توانسته اند درآمد بیشتری را کسب کنند و حقوق بالاتری دارند.
گزارش منتشرشده دولت کانادا نشان می دهد که رابطه منطقی بین سوابق قبلی در کانادا با درآمد افراد وجود دارد.
تازه واردان دارای کارت اقامت PR که دارای سابقه کار و تحصیلات کانادایی بوده اند به صورت میانگین درآمدی برابر 40هزار دلار تا یکسال بعد از ورود داشته اند، در حالیکه دیگران بدون سابقه کار و تحصیل در داخل کانادا ، درآمدی برابر 38هزار دلار داشته اند.
میانگین درامد افراد معمولی در کانادا در سال 2017 برابر 36 هزار دلار بوده است. هم اکنون این درآمد سالانه بین 44 تا 50 هزار دلار کانادا می باشد.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

سابقه کار بیشتر در کانادا، درآمد بیشتر...
اداره آمار می گوید، رشد دستمزدهای افراد تازه وارد بیشتر مربوط به تبدیل اقامت دارندگان ویزای کار به اقامت دائم کانادا طی سنوات گذشته است.
از سال 2007 تا 2016 تعداد مهاجرین با سابقه کار کانادایی که فایل مالیاتی خود را یکسال بعد از ورود تکمیل کرده اند 166% افزایش یافته در حالیکه تعداد مهاجرینی که سابقه کار قبلی در کانادا نداشته اند فقط 2% بوده است.
طبق آمار دستمزد مهاجران به نسبت سال های ورودشان به کانادا افزایش می یابد. مثلا میانگین دستمزد مهاجران در سال 2007 برابر 20هزار دلار و در سال 2017 برابر 33 هزار دلار بود که رشد 64% را نشان می دهد.

از سوی دیگر آمار نشان می دهد افرادی که سابقه کار و تحصیل در کانادا داشته اند در سال 2017 درآمدی برابر 64 هزار دلار داشته اند که رشد 81% را نشان می دهد.
همچنین امارها نشان می دهد که 90درصد نیروی متخصص مهاجر وارد شده به کانادا در همان شهری که از ابتدا ورود کرده اند برای مدت 5سال مانده اند.
این آمار برای کسانیکه دارای ویزای کار (ورک پرمیت) بوده اند برابر 86 درصد بوده است که نشان می دهد افراد برای پیدا کردن کار در یک استان نمانده اند.

در حال حاضر بسیاری از استان های کانادا مانند بخش آتلانتیک یا کبک یا انتاریو به افراد ویزای کار ارائه می دهند که اولین قدم آن داشتن جاب آفرمعتبر از یک کارفرمای کانادایی است.


telegram_Canada_Ganji

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن