فرصت عالی برای دریافت اقامت دائم کانادا از طریق برنامه استارت آپ ویزا

بازدیدکنندگان : 23846 نفر 1399/01/17
فرصت عالی برای دریافت اقامت دائم کانادا از طریق برنامه استارت آپ ویزا

فرصت عالی برای دریافت اقامت دائم کانادا از طریق برنامه استارت آپ ویزا


برنامه استارت آپ ویزا برنامه نسبتا جدیدی است که اداره مهاجرت کانادا به منظور کمک به توسعه و راه اندازی استارت آپ ها با کمک افراد خلاق در زمینه ایده های تجاری معرفی کرده است.
در کنار هدف اصلی این برنامه که همان ایجاد مشاغل نوآورانه و اشتغال و کمک به اقتصاد است، دولت کانادا به افراد واجد شرایط  واعضای خانواده آنها در این برنامه اقامت دائم این کشور را اعطا می کند.
همانطور که به صورت کامل در اینجا (ویزای استارت آپ چیست )  توضیح داده شده برای دریافت اقامت دائم کانادا در این برنامه شخص متقاضی می بایست از یکی از سازمان های حامی کسب و کار که مورد تایید اداره مهاجرت کانادا هستند نامه حمایتی دریافت کند(اینکوباتورها، صندوق های سرمایه‌گذاری وگروه های سرمایه‌گذاری انجل).مهمترین و حساس ترین بخش کار در برنامه استارت آپ ویزای کانادا هم دقیقا همینجاست. موسسه مهاجرتی گنجی با اتکا به سوابق قبلی و موفق خود در برنامه های مهاجرت تجاری از طریق ارتباط مستقیم با سازمان های مذکوربا شیوه ای مطمئن در این مسیر خدمات بدون واسطه ای به افراد واجد شرایط ارایه کرده و آنها را تا کسب اقامت دائم کانادا و پس از آن در راه اندازی و اجرای کسب و کار خود همراهی می کند. 

فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی


نکته ای که باید حتما در اینجا در مورد آن آگاهی رسانی کنم این است که با افزایش موارد ریجکتی، سوء استفاده و دور زدن قانون و فعالیت های غیر قانونی برای کسب نامه های حمایتی در برنامه استارت آپ برای متقاضیان مهاجرت به کانادا، اخیرا اداره مهاجرت این کشورحساسیت بسیارویژه ای بر روی این روند و اصالت  نامه های حمایتی صادر شده و همچنین انجام تعهدات متقاضیان به خرج می دهد. به طور قطع می توان گفت با تقلب شناخته شدن این فعالیت ها، آینده این برنامه دچار تغییراتی خواهد شد که بیش از پیش مانع از سواستفاده از این برنامه درکسب اقامت دائم کانادا شود.
برای این هدف ممکن است آفیسر بررسی کننده پرونده در مرحله فدرال خواستار آن شود که تعهد روی این پرونده ها به طور مستقل توسط یک گروه بررسی همکار مورد ارزیابی “Peer Review” قرار گیرد. این پنل در مورد فاکتورهای اصلی  طرح مورد نظر  مانند وجود داشتن و ثبت شدن شرکت مورد نظر، عملی بودن پروژه ی پیشنهادی، تمرکز بر فعالیت پیشنهاد شده و ...تحقیق و کسب اطمینان می کند و در نهایت و در صورت اطمینان از وجود انحرافات از پروژه ی اصلی تقاضا رد و پرونده تمامی افراد حاضر در تیم آن پروژه بسته خواهد شد که این امر عواقب خطرناکی برای افراد درگیر در پی خواهد داشت.


مزایای برنامه استارت آپ موسسه مهاجرتی گنجی:

- انجام کلیه امور با ارتباط مستقیم با مقامات قانونی و مجازدر برنامه استارت آپ ویزای کانادا بطور دقیق و کاملا منطبق با قوانین اداره مهاجرت کانادا از ابتدای عقد قرارداد، تا دریافت نامه حمایتی و اقامت دائم و پس از آن هنگام ورود به کانادا و پیگیری تعهدات مربوطه برای متقاضی 
- دریافت اقامت دائم کانادا برای شخص متقاضی و افراد خانواده وی (فرزندان کمتراز 22 سال در پرونده پدرومادر هستند)
- عدم وجود واسطه برای ارتباط با سازمان های حمایتی صادر کننده نامه های حمایت و ارتباط مستقیم مجموعه ما با آنها
-  دریافت درصد سهام مالکیت در پروژه معرفی شده در بیزنس کانادایی متقاضی و امکان کسب درآمد از استارت آپ کانادا در آن شرکت برای شخص متقاضی با توجه به واقعی بودن، اجرایی بودن و تحت حمایت بودن مستقیم پروژه توسط سازمان های حمایتی مذکور پس از ورود شخص به کانادا
- تجربه های قبلی و موفق دریافت اقامت دائم کانادا در این برنامه با اتکا به شیوه قانونی و مطمئن ارایه شده
- بررسی دقیق شرایط فرد متقاضی و تطبیق وی با برنامه و پروژه مناسب
- همراهی و راهنمایی متقاضیان در پیگیری و اجرای پروژه بیزنسی خود در کانادا پس از ورود به این کشور و دریافت اقامت دائم کانادا
- تضمین بازگشت پول متقاضی درصورت عدم موفقیت
- نداشتن شرط راه اندازی بیزینس یا انجام سرمایه گذاری و موفقیت بیزینس در کانادا
- نداشتن شرط تحصیلات بالا و شرط محدودیت سنی

در نهایت اگر شما در برنامه استارت آپ کانادا

-  دارای ایده خلاقانه در کسب و کار خودتان هستید واین ایده اجرایی شده و یا قابلیت اجرایی شدن را دارد
- دارای ایده خلاقانه بیزینسی هستید که در مرحله بررسی و توسعه قراردارد و توانایی دفاع از آن را دارید
- ایده خاصی ندارید، اما شرایط کلی این برنامه را مانند مدرک زبان آیلتس جنرال 5 و ... 
را دارید برای بررسی دقیق شانس خودتان برای اقدام در این برنامه و کسب اقامت دائم کانادا با ما تماس بگیرید. 

به طور کلی افراد ذیل می توانند برای اقدام در برنامه استارت آپ ویزای کانادا واجد شرایط شوند:

صاحبان مشاغل

افراد دارای شرکت و بیزینس ثبت شده فعال

 تجار و بازرگان

 مدیران ارشد

 کارآفرینان برتر

 افراد دارای پروانه کسب معتبر

 داروسازان

 پیراپزشکان و دندانپزشکان متخصص

 وکلای حقوقی

افراد خلاق و ایده پرداز

 هنرمندان بین المللی

افراد خود اشتغال و ....

نکته بسیار مهم: در راستای سیاست کلی مجموعه ما از ابتدای تاسیس تاکنون مبنی برعقد قرارداد تنها با افرادی که به طور کامل واجد شرایط اقدام باشند و برای جلوگیری از تضییع وقت و هزینه شما، پس از مشاوره اولیه،اگرشما طبق شرایط برنامه اقدامی ما دارای شانس موفقیت باشید پرونده شما برای بررسی ثانویه ارجاع می گردد. در صورت اطمینان از موفقیت شما در این برنامه با شما قرارداد عقد می گردد و با افتخار تا انتهای مسیر در خدمت شما خواهیم بود.

برای بررسی شرایط خود در برنامه استارت اپ رزومه CV خود را در واتس اپ (روی لوگو واتس اپ بالای سایت کلیک کنید) ارسال کنید یا فرم ارزیابی رایگان ما را تکمیل کنید
 

چگونه با استارت آپ کانادا میتوان کسب درآمد داشت

واژه استارت آپ کانادا یعنی کسب و کاری نوپا که قصد ارزش آفرینی و سوددهی دارد. با این تعریف دولت کانادا امکان کسب اقامت را به واسطه استارت آپ ویزا کانادا فراهم نموده است.
آینده اقتصاد کانادا بر مبنای تکنولوژی است، اگر می خواهید در کانادا موفق باشید، اگر می خواهید برای آینده آماده باشید، راه های قدیمی یادگیری را دنبال نکنید، سعی نکنید بیشتر حفظ کنید، چون کامپیوتر از شما بهتر و بیشتر حفظ می کند، سعی نکنید سریعتر حساب کنید، زیرا کامپیوتر از شما سریعتر محاسبه می کند.  در نتیجه سعی کنید خلاق تر باشید سعی کنید نوآور تر باشید سعی کنید سازنده تر باشید.


استارت آپ کانادا چیست

برنامه مهاجرت فدرالی دولت کانادا که طی 5 سال گذشته شروع شده به نام استارت آپ کانادا می شناسند. متقاضیان مهاجرت به کانادا با داشتن ایده یا مشارکت در طرح استارت آپ فعال برای خود و خانواده اقامت کسب کنند. در ویکی پدیا استارت آپ ا اینگونه بیان کرده: به یک شرکت یا کسب و کار گفته می‌شود که به تازگی و در بواسطه کارآفرینی ایجاد شده‌است، رشد سریعی دارد، و در جهت تولید راه حلی نوآورانه و دوام پذیر برای رفع یک نیاز در بازار برای منافع اقتصادی شکل گرفته‌. 

آیا استارت آپ کانادا سود ده می شود؟ همه استارت آپ ها به اقامت می رسند ؟

پاسخ خیر است. اما چگونه باید در یک استارت آپ به موفقیت رسید و اقامت کسب کرد و مهمتر از آن بعد از ورود به کانادا کسب درامد کرد، با ما تا انتهای مطلب باشید؛


ابتدا سه واژه انکوباتور، اکسلریتور، منتور را در ویزای استارت آپ کانادا توضیح می دهیم. 

Incubator  انکوباتور یا همان مراکز رشد یا پارک های فناوری همگی سازمان های دولتی هستند که به یک ایده اولیه و نوپا امکان رشد را می دهند، فضای کار یا همان آفیس مهیا کرده و بستر رشد این بذر (ایده) تا جوانه را فراهم می کنند.

Accelerator  اکسلریتور مراکز رشد خصوصی هستند که با بررسی تمام استارت آپ های مورد تایید انکوباتور ها، نسبت به انتخاب بعضی موارد می کنند. این سازمان ها از سال 2008 و بعد از فروپاشی اقتصادی آمریکا رشد چشمگیری داشتند. هدف آنها حمایت از استارت اپ های تکنولوژی محور (مانند استارت اپ حوزه سلامت دیجیتال) در زمان بسیار کوتاه می باشد که توانسته اند نمونه اولیه MVP یا پروتوتایپ داشته و رشد سریع در کسب سهمی از بازار داشته باشند.

Mentor منتور ها افراد کارکشته و با سابقه خوب در حوزه کارآفرینی و متخصص هستند که به تیم های استارت آپ به صورت هفتگی یا ماهانه مشورت می دهند. در سازمان گنجی از خدمات این گروه ها بهره مند خواهید شد.

برای موفقیت در یک استارت آپ کانادا ابتدا باید یک تاییدیه از انکوباتور ، انجل یا ونچر دریافت کرد هرچند مراکز جدید به نام هیبرید Hybrid شکل گرفته اند که ویژگی های انکوباتور و اکسلریتور را دارند. نحوه کار با این مراکز قبلا در سایت گنجی توضیح داده شد و ما با توجه به رزومه و سابقه کار متقاضی بهترین گزینه را انتخاب می کنیم.

 

کسب درآمد از استارت آپ در کانادا

این بخش شامل مواردمهمی است که برای کسب درآمد از استارت آپ در کانادا باید چند نکته مهم را توجه داشت: 

1- برنامه ریزی روی استارت آپ کانادا Planning

- تمرکز روی حوزه خاص: شما باید محصول نهایی خود را مشخص کنید. آیا یک قطعه صنعتی تولید می کنید یا یک خدمت مبتنی بر وب و آنلاین ارائه می دهید. اگر قطعه شما در یک خودروی برقی استفاده می شود پس باید با کارکرد آن در خودروی تسلا به عنوان رقیب قوی در کانادا آشنا باشید. اگر سایت شما محصولات آنلاین به مردم را رایگان ارائه می دهد پس باید با kijiji در کانادا به عنوان رقیب آشنا باشید.
– تمرکز روی جغرافیای خاص: شما باید کشور محل ارائه محصول خود را مشخص کنید. اگر در زمینه حوزه سلامت و درمان محصول مبتنی بر تکنولوژی دارید باید با قوانین بهداشت کانادا اشنا باشید طبیعی است که این قوانین با کشور همسایه مانند آمریکا متفاوت است پس استفاده از یک منتور حرفه ای و داشتن بیزینس پلن مبتنی بر تعریف یک عضو متخصص در این بخش الزامی است.

2- هزینه استارت آپ کانادا Funding 

تامین مالی استارت آپ کانادا در دو بخش قابل انجام است:
-    تامین مالی توسط اعضا گروه استارت آپ: معمولا گروه های سه یا چهار نفری در استارت آپ با آوردن سرمایه خود و ثبت شرکت با درصد مشخص برای هر عضو سعی در راه اندازی بیزینس استارت آپی خود می کنند. بدیهی است بعد از ورود به کانادا، سود شرکت بین این 3 یا 4 عضو به نسبت سهم الشرکه تقسیم می شود.
-    تامین مالی توسط سرمایه گذاران: معمولا در ابتدای کار سرمایه کارآفرینان بسیار کم بوده و سهامداران به سراغ دیگر افراد برای استفاده از سرمایه آنها در تیم می کنند. بدیهی است که باید رزومه و سوابق کاری سرمایه گذار در راستای تیم باشد.

در کانادا انکوباتور ها سرمایه ای وارد تیم نمی کنند اما ونچر و انجل ها بین 75 تا 200 هزار دلار سرمایه در تیم استارت اپی قرار می دهند کاملا مشخص است که هزینه تیم استارت اپی با حضور یک انجل یا ونچر بیشتر از یک انکوباتور است. اصلا به این فکر نکنید که چون با ونچر و انجل کار می کنید پس حتما موفق هستید!

Angel و Venture ها سازمان های مورد تایید دولت کانادا هستند که درامدزایی آنها عموما از طریق رشد ارزش سهام استارت آپ و خروج از انها است. این سازمان های با آوردن یک سرمایه مشخص ، بخشی از سهام استارت آپ را به نام خود کرده و بعد از رشد استارت آپ با فروش ان سود می برند. کار با این نوع گروه ها تابع قوانین خاصی است. داشتن نمونه اولیه، آیلتس جنرال 5 به بالا، سرمایه شخصی و رزومه قوی از موارد مهم در ابتدای کار با این گروه ها است.

نکته:
یکی از معیار های انتخاب تیم های استارتاپی همسویی اهداف آنها با اهداف انکوباتور، انجل و ونچر ها است. به عنوان مثال ممکن است تیمی از افراد متخصص و آکادمیک محصول جدید را اختراع کرده باشند که بازاری برای ان وجود نداشته باشد، در مقابل ممکن است تیمی از افراد با تجربه در بازار ایده ای داشته باشند که با پر کردن آن بتوان خلا بازار را پر و سود کسب کرد. اگر قرار به انتخاب یک تیم باشد قطعا مورد دوم را ما انتخاب می کنیم ولی سازمان های دولتی معمولا تیم اول را انتخاب می کنند به همین علت بخش دولتی سود ده نیست. در اقتصاد کانادا بعد از کرونا و هم اکنون اومیکرون، مساله اشتغال زایی تیم نیز بسیار مهم است و روی انتخاب تیم ها تاثیر دارد.


3- انکوباتور، انجل یا ونچر کدام را ر برنامه استارت آپ کانادا انتخاب کنیم؟

برخلاف باور عموم . . . (برای دیدن ادامه مطلب کلیک کنید)


telegram_Canada_Ganji

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 50
پناه د.1399/11/05
ما ایده ای داریم که به مرحله اجرا رسیده و به زودی پروتوتایپ اون آماده میشه، خواستم ازتون مشورت بگیرم که اگه بخام برای استارت آپ ویزا اقدام کنم:
1- شرایط کلی به چه صورت هست؟
2- تعداد اعضای تیمی که میتونیم ببریم چند نفر هست؟
3- تا چه مرحله ای از فرایند مجاز به اضافه کردن و یا حذف کردن اعضای تیم هستیم؟
4- دریافت ساپورت کدام یک از گروه های سرمایه گذار شامل انکیباتورها، فرشته ها و VS ها برای من مناسب تر هست؟
  • گنجی
  • 1399/11/05
1- ابتدا پروپوزال برای ما بفرستید
2-تعداد اعضا به طرح مرتبط است نه حدس و گمان(برای همین گروه ها ریجکت می شوند)
3-اعضا گروه طی جلسات مختلف باید از ابتدا حضور داشته باشند حذف معنا ندارد
4-فرشته! (Angel investor groups) - این کاملا به طرح بستگی دارد.
عبدالرضا م 1399/11/03
با سلام. من در رشته قطعات یدکی اتومبیل فعال هستم و دارای جواز کسب دائم هستم و همچنین شرکت واردات و صادرات دارم با سابقه حدود ۸ سال که رئیس هیئت مدیره هستم. تمکن مالی قابل قبول دارم.
آیا شرایط مهاجرت دارم. ضمنا ۵۳ سال سن دارم و همسر و ۲ فرزند دختر زیر ۲۲ سال دارم
  • گنجی
  • 1399/11/05
برای سرمایه گذاری کبک با تمکن کافی و رزومه ای که فرمودید می توان اقدام کرد. برای استارت اپ باید اطلاعات تحصیلات و سطح زبان و رزومه کاری شما دقیق تر بررسی شود.
آرش س.1399/09/09
سلام.دامپزشک هستم با جنرال ۵ آیلتس و B1فرانسه بیست سال تجربه کاری در بسته بندی و قطعه بندی گوشت و کشتارگاه دام و طیور و چند سال نیز درمانگاه دامپزشکی داشتم.۴۸ سال دارم برای برنامه ی استارت آپ چه شرایطی باید احراز کنم؟ دو فرزند دارم.
  • گنجی
  • 1399/09/09

مدرک زبان ایلتس 5جنرال نیاز دارید. برای بررسی دقیق اینکه آیا رشته کار و تحصیلات شما منجر به اخذ اقامت از طریق برنامه استارت اپ کانادا می شود یا خیر باید رزومه CV خود را همراه با برگه تعیین سطح زبان برای ما ایمیل کنید.

 

ثریا1399/08/17
سلام من لیسانس طراحى صنعتى دارم و ١٠ سال سابقه کار توى نمایندگى کشتیرانى هیونداى و فورواردرى مشکین( نمایندگى دى بى شنکر آلمان رو دارم) ودر قسمت لجستیک و صادرات کار کردم و همسرم دندانپزشک هستش و ٢ تا بچه دوقلوى ٤ ساله دارم و میخواستم بدونم چه طور میتونم اقدام کنم براى مهاجرت به کانادا
  • 1399/08/18
اگر بتوانید ایلتس 5 بگیرید و تمکن مالی مناسب داشته باشید استارت اپ مناسب است در غیر اینصورت باید مشخصات سن شما و همسر را بدانیم که بتوانیم برای نیروی متخصص فدرال و استانی امتیازبندی نماییم در واتس اپ یا اینستاگرام زیر سایت ارسال فرمایید.
پیمان1399/07/02
سلام، من دانشجوی phd هستم تو کانادا. میخواستم ببینم با اینکه ویزا استادی دارم میتونم برای برنامه ویزای استارت اپ شما اقدام کنم؟ چون محدودیت ۲۰ ساعت در هفته دارم و اگر ریجکت بشم کل تیم استارت اپ ریجکت میشه. میخواستم ببینم مشکل افرین میشه تحصیلم برای گرفتن ویزای استارت اپ. خیلی ممنون
  • گنجی
  • 1399/07/12
بله. رزومه تان را بفرستید.
نوشین1399/06/17
سلام بنده ۳۴ سالمه
فوق لیسانس آموزش زبان انگلیسی و ۵ سال سابقه کار با بیمه غیر مرتبط با رشته تحصیلی
و همسرم ۴۰ سال
پیمانکار ساختمان و ۱۵ سال سابقه (جوشکاری هم مهارت داره) مدرک تحصیلی دیپلم
دارای یک فرزند ۴ ساله.
چه راهی را برای اقامت دائم پیشنهاد میفرمایید.
البته خودم میتونم مدرک زبان بگیرم ولی همسرم نمیتونه.
  • گنجی
  • 1399/06/30
شما ایلتس 7 و همسر 6باید بگیرید.
امین 1399/06/11
سلام و وقت بخیر
یک محصول داریم که High technology میباشه و بصورت استارت آپ ارائه میشه داد که در کانادا محصول تولید نمی گردد رو میخوام برای اقامت استفاده کنم ولی مشکل زبان دارم میتونم اقدام کنم؟ چقدر زمان و هزینه نیاز هست ؟
  • گنجی
  • 1399/06/25
از الزامات برنامه استارت آپ داشتن مدرک زبان است. ولی 5 ماه فرصت دارید.
زمان به دلیل کرونا مشخص نیست
بابک 1399/05/13
درود بر شما ۴۸ سال سن دارم بیش از ۲۰سال سابقه فعالیت در زمینه برق و کاردان برق هستم سوال طرح شما می دید و حداقل سرمایه مورد نیاز چقدر می باشد با سپاس
  • گنجی
  • 1399/05/21
اگر شما طرح داشته باشید امکان بررسی هست، در غیراینصورت باید رزومه شما بررسی شود که آیا با این طرح استارت اپ قبول می شوید یا در مرحله فدرال ریجکت می شود
فهیم1399/04/25
با سلام
۵۳ سل مجرد سابقه ۲۰ سال کار کارشناس پرستاری دانشجو دکترا روانشناسی بدون مدرک زبان مدرس ...لطفآ راهنمایی فرمایید ممنونم


  • گنجی
  • 1399/04/28
ایلتس و سابقه اقدام برای ویزا داشته اید؟
فرزانه 1399/04/12
من در ایران کوفاندر و مدیر عامل هستم ،در مورد ویزای استارتاپ نیاز به اطلاعات دارم ممنون
  • گنجی
  • 1399/04/19
با دفتر تماس بگیرید تا بررسی شود البته می توانید مشخصات تان(سن و شغل و تحصیلات) را در لینک واتس اپ زیر سایت بفرستید
حمید 1399/04/09
سلام در مورد برنامه استارت آپ سوال داشتم
در صورت امکان تماس بگیرید یا بفرمایید چگونه کانکت شویم
  • گنجی
  • 1399/04/09
با دفتر تهران یا کانادا می توانید تماس بگیرید.واتس اپ زیر سایت را ببینید.
برنامه استارت اپ با سه گروه انکوباتور، انجل، ونچر قابل انجام است. طرح شما یا طرح پیشنهادی تاثیر بسزایی در قبولی شما دارد.
یاسمین1399/03/31
سلام و عرص ادب
من یک هنرمندم که از کار تصویرسازی کتاب کودک و چاپ یک سری صنایع دستی هنری و عکاسی فعالیت دارم، و خواهرم افامت کانادا رو داره و تازه عقد کردم 30 سالمه، می تونم اقدام کنم با شرایط فوق؟ که
  • گنجی
  • 1399/04/03
برای نیروی متخصص با ایلتس هفت یا معادل فرانسه.
نوید1399/03/28
سلام
43 ساله , لیسانس حسابداری , جوازکسب معتبر, 14 سال سابقه بیمه , آیلتس 5.5 جنرال
آیا راهی برای اخذ اقامت وجود دارد؟
  • گنجی
  • 1399/04/03
بله برای استارت اپ می توانید اقدام کنید
عادل1399/03/19
۳۷ساله هستم و فوق لیسانس فیزیک.نمره زبان ندارم ولی میتونم۵ بیارم و دارم برای ایلتس کلاس میرم.یازده سال سابقه کار در شرکتهای عمرانی به عنوان کارشناس مطالعات و پنج سال هم سابقه مارکتینگ و دارویی دارم.همسرم هم فوق لیسانس کشاورزی است.شرایط برای مهاجرت و کار چگونه است برای ما که یک‌فرزند یکساله هم داریم.حدود صدوپنجاه میلیون تومان نقد و ملکی به ارزش ششصدمیلیون داریم که فعلادررهن بانک هست تااقساطش تموم شه.
  • گنجی
  • 1399/03/19
هر دو ایلتس 7.5 بگیرید.
تنها1399/03/10
سلام آیا برای انرژی درمانگرها برنامه استارت آپ وجود دارد متشکرم
  • گنجی
  • 1399/03/19
خیر
هلیا 1399/02/29
سلام و احترام 38 سال سن دارم دکترای مدیریت دارم ایلتس اورال 6 دارم 16 سال سابقه بیمه دارم همسرم هم 15 سال سابقه و کارشناسی دارد. یک پسر 11 ساله هم دارم. میشه برای این برنامه استارتاپ راهنمایی بفرمائید ممنون
  • گنجی
  • 1399/03/10
شرایط اولیه را دارا می باشید.
میزان دارایی؟ فامیل در کانادا؟ سابقه اقدام برای ویزا؟ طرح اجرا شده یا اختراع ثبت شده دارید؟
حسن1399/02/20
سلام من 36 سالم هست لیسانس نرم افزار و فوق لیسانس مدیریت بازاریابی(MBA) دارم و سابقه کاری در زمینه نرم افزار در حدود 7.5 با بیمه و حدود 3-4 سال هم بدون بیمه دارم. همسرم هم لیسانس طراحی صنعتی و سابقه طراحی طلا که حدود 2 سال با بیمه و 3 سال بدون بیمه داره. هر دو ما زبان pte اورال 58 داریم.
چه روش یا روشهایی رو پیشنهاد میکنید؟
  • گنجی
  • 1399/02/24
فقط ایلتس 5 خوب است
رزومه خود و همسر ومیزان دارایی تان را در واتس اپ زیر سایت بفرستید
مبین1399/02/18
سلام. وقت بخیر
من دارای یک ایده استارت آپی هستم و می‌توانم اجرای آنرا برنامه ریزی کنم. کارمند اداری هستم و پروانه کسب فروشگاه رایانه هم دارم.
چقدر میتونم روی برنامه استارت آپ حساب کنم و وقت بزارم؟
هزینه قرارداد و اقدامش چقدر هست؟ چقدر زمان میبره
ممنون
  • گنجی
  • 1399/02/24
پروپوزال خود رادر واتس اپ زیر سایت بفرستید
موسی 1399/02/18
با سلام . من دارای دکترای مدیریت بازرگانی _بازاریابی از دانشگاه دولتی در تهران بوده و فعلا استادیار رسمی دانشگاه در ایران با بیش از ۲۰ سال تدریس دانشگاهی سابقه کار و بیمه هستم و ۴۷ سال دارم . همسرم هم مشابه شرایط من رادارد البته در رشته برنامه ریزی روستایی ودارای یک فرزند پسر ۱۲ ساله ایم و مشکل مالی هم نداریم ...چه روش مطمئنی را جهت اخذ اقامت دائم کانادا ترجیحا در ساسکاچوان و...پیشنهاد می فرمایید . در صورت لزوم میتوانم رزومه هایمان را خدمت موسسه اتان ارسال کنم ....ممنون از شما
  • گنجی
  • 1399/02/24
ساسکاچوان باید 70امتیاز کسب کنید و بدون ایلتس نمی توانید
برای استارت اپ و سرمایه گذاری کبک اقدام کنید.
علیرضا1399/02/18
سلام
من 41سالم لیسانس برق و فوق لیسانس it هستم و همسرم لیسانس it و مدرک بین المللى آشپزی و قنادی داره دارای دو فرزند دوقلو 1.5ساله هستیم می تونیم برای برنامه استارت آپ اقدام کنیم
آیلس 6آکادمیک داشتم که البته تاریخش منقضی شده
  • گنجی
  • 1399/02/24
بله، رزومه خود را در واتس اپ زیر سایت بفرستید تا بررسی کنیم.
آرمان1399/02/18
سلام
من فوق دیپلم نساجی و لیسانس مکانیک گرایش تاسیسات حرارتی و برودتی دارم کلا خلاقیت بالایی دارم و دارای ایده های زیادی دارم که یکی دوتا از آنها در حد پیش نویس کار کردم و چون به سرمایه و ثبت اولیه حقوق معنوی نیاز داشتم، فعلا نتونستم درباره اش اقدام کنم
  • گنجی
  • 1399/02/24
سن و رزومه خود را واتس اپ کنید تا بررسی کنیم.
سعید 1399/02/17
بنده ۵۸ سال سن دارم. دکترای زبان انگلیسی. ۲۵ سال سابقه تدریس در دانشگاه. همسرم کارشناسی ارشد محیط زیست. فرزند دختر ۱۴ ساله. ایا میتوانم از طریق استارت اپ اقدام کنم.
  • گنجی
  • 1399/02/24
بله ولی ابتدا رزومه خود را واتس اپ کنید
حمید رضا1399/02/08
سلام : 47 ساله دکتری حقوق بین الملل 17 سال سابقه وکالت و مدیریت موسسه حقوقی 24 سال سابقه دولتی با پرداخت حق بیمه ... همسرم لیسانس صنایع دستی گرایش فرش و حدود 20 سال سابقه تدریس در آموزش و پرورش
دارای دو فرزند 14 و 11 ساله لطفا اطلاعات کامل تر درباره برنامه استارت آپ را ارسال بفرمایید . سپاسگزارم
  • گنجی
  • 1399/02/16
برای شما ارسال شد
رضا1399/02/06
سلام بنده ۴۳ سالمه لیسانس کامپیوتر نرم افزار و فوق لیسانی مدیریت کسب و کار و همسرم فوق لیسانس علوم کامپیوتر دارند خودم و همسرم سابقه مدیریت شرکت رو داریم خودم دارای ۲۰ سال سابقه کار و همسرم ۱۵ سال سابقه کار داریم همسرم ایلتس جنرال ۶ رو دارند و دارای دو فرزند جهت مهاجر به کانادا چه روشی رو پیشنهاد میکنید
  • گنجی
  • 1399/02/08
روش استارت اپ و کبک برای شما مناسب است با دفتر تماس بگیرید.
عاطفه1399/02/06
سلام،
کارشناسی ارشد بازرگانی، گرایش بیمه دارم. ٣٤ سال، مجرد، نمره ٥ جنرال رو هم میتونم بیارم. ٧ سال سابقه ی کاری در شرکت بیمه. با کدوم برنامه کانادا، امکان مهاجرت برای من هست؟
ممنونم
  • گنجی
  • 1399/02/08
برای استارت اپ با ایده ودارایی کامل و برای نیروی متخصص با ایلتس 7
سعید1399/02/05
من آموزشگاه کامپیوتر و عمران زیر نظر وزارت کار دارم و خودم کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی و همسرم دکتری معماری دارندسن ما بالای 40 هست بهترین برنامه برای مهاجرت با داشتن دو فرزند 18 و12 ساله چیست؟
  • گنجی
  • 1399/02/08
برنامه کبک و استارت اپ مناسب شما است.
برای کارآفرینی ها نیز باید دقیق شرایط شما بررسی شود.
نیروی متخصص نیز نمیتوانید
ساناز1399/02/04
با سلام و وقت بخیر آیا این برنامه شامل پیراپزشکی مثل پرستاری نمیشود؟
  • گنجی
  • 1399/02/08
باید تمام شرای شما بررسی شود.
اشرف نژاد1399/02/03
55ساله پزشک هم خودم هم همسرم..تمکن مالی متوسط..زبانم خوبه ولی ایلتس ندارم
  • گنجی
  • 1399/02/08
بدون آیلتس برای برنامه سرمایه گذاری 350هزار دلاری کبک که از دواه دیگر بازگشایی می شود میتوانید اقدام کنید.
احسان1399/01/31
سلام.من ۲۸ سالمه،مدرک کارشناسی زبان دارم.سابقه ی کار تو هتل را دارم.بیمه ندارم.با گرفتن ایلتس جنرال میتونم واجد شرایط باشم؟
  • گنجی
  • 1399/02/08
خیر.
سوران1399/01/30
من طراح در زمینه ماشین الات ساخت خوراک دام و طیور و آبزیان هستم و راه اندازی کارخانجات مرتبط در این زمینه هستم.
همسرم هم داره دوره طراحی لباس رو میگذرونه
ایا راهی هست برای ما
  • گنجی
  • 1399/02/08
بله شما با ایلتس 5 و تکمن مالی بیش از دویست هزار دلار می توانید برای این برنامه اقدام کنید.
محمد1399/01/30
سلام - من 31 سالمه،لیسانس الکترونیک، مدال نقره المپیاد ملی مهارت ، ساخت و تولید ، تعمیرکار تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی و طراح مدار الکترونیک هستم.آیلتس رو هنوز امتحان ندادم و به امید خدا امسال امتحان میدم. با فرض داشتن آیلتس ، چقدر شانس دارم؟
  • گنجی
  • 1399/02/08
آیا ایده و ایلتس 5 دارید؟
ایده شما دارای مدرک ثبت شده در ایران به عنوان اختراع دارد ؟
بیزینس پلن برای آن تهیه کرده اید؟
سرمایه مورد نیاز برای اجرای این ایده در کانادا چقدر است و چه کسی تامین می کند؟
مهشید 1399/01/29
سلام ، من لیسانس حسابداری و فوق لیسانس مدیریت مالی و 40 سال سن با 13 سال سابقه کار هستم و همسرم لیسانس مهندسی عمران گرایش نقشه کشی با 43 سال سن و 13 سال سابقه بیمه و 5 سال بدون بیمه دارند ، دارای یک فرزند شش ماهه هستیم ، امکان دریافت اقامت برای ما وجود دارد؟ و بهترین روش برای اقدام کدام هست ؟
  • گنجی
  • 1399/01/29
فقط روشهای کارآفرینی و استارت اپ
ایلتس نیز نیاز دارید
مهری 1399/01/28
سلام من پزشک متخصص هستم ۵۱ساله و۲۰سال سابقه کاردارم همسرم مهندس برق هستند دوفرزند دانشجو دارم بهترین راه برای مهاجرت به کانادا برای من یاهمسرم چیست ؟تحصیلی کاری سرمایه گذاری استارت آپ؟
  • گنجی
  • 1399/01/28
سرمایه گذاری کبک 350هزاردلاری یا استارت اپ با ایلتس 5 جنرال.
محمد1399/01/27
با سلام.من یک دندانپزشک 59 ساله هستم که سابقه مسئول فنی بودن در کلینیکهای مختلف را به عهده داشته ام.با توجه به دندانپزشک بودن اینجانب، ایا میتوانم در برنامه استارت آپ شرکت نمایم ولو دارای طرح یا ایده خاصی نباشم؟
ایا میتوان امتحان ایلتس را در خود کانادا پس از ورود انجام داد؟
  • گنجی
  • 1399/01/28
خیر ایلتس اینجا باید انجام شود
برای شما نیاز داریم رزومه بررسی کنیم که کدام روش با توجه به سن شما مناسب است و ایا میتوانید ایلتس بگیرید یا خیر.برنامه استارت اپ یا سرمایه گذاری کبک را بررسی کنید.
فائزه 1399/01/27
سلام و خداقوت
بنده لیسانس کشاورزی هستم بدون سابقه کار و همسرم فوق دیپلم آیتی هستش و سابقه کار در ایران خودرو به مدت ۸ سال دارد البته در بخش تولید و چندسالی هست که در کار فروش کاشی هستند.آیا شانس دریافت اقامت از هر طریقی را داریم؟
لازم به ذکر است بنده زبانم درحد متوسط است احتمالا با دادن امتحان آیلتس ۵ را بگیرم.
با تشکر
  • گنجی
  • 1399/01/28
با پروانه کسب همسرتان برای برنامه های استارت اپ با ایلتس 5 اقدام باید کرد.
رضا1399/01/26
چطورمیشه بطورمشروح ومفصل درارتباط بااین روش باشما مشورت داشت؟
  • گنجی
  • 1399/01/28
با دفتر تهران یا مونترال کانادا تماس بگیرید
نیوشا1399/01/26
سلام وقت بخیر
من۳۰ سالمه فوق لیسانس شیمی دارم و ۹ سال سابقه کار در شرکت داروسازی دارم سطح زبانم هم در حد آیلتس ۶.۵ آکادمیک هست‌. آیا روش استارت آپ برای من مناسب هست؟
  • گنجی
  • 1399/01/28
خیر مناسب شما نیست
برای نیروی متخصص که کم هزینه تر است اقدام کنید
نعیم1399/01/23
سلام و وقت بخیر
من مهندس جوشکاری هستم چندماه در شرکت نفت بازرس فنی بودم و الان معلم فنی و حرفه ای هستم و همسر بنده دکتر تغذیه و رژیم درمانی هست میخواستم بدونم ما شرایط اقامت کانادا رو داریم ؟ اگه نه چه روشهای دیگه ای برای اقامت هست ممنون میشم
  • گنجی
  • 1399/01/24
با مدارک دکتری همسر و دانش زبان انگلیسی عالی می توانید
لیلا 1399/01/22
با سلام
پرستار با سابقه کاری 18 سال که هم تجزبه کار در بخش و هم اتاق عمل را دارد قابل شرکت در این برنامه می باشد؟
  • گنجی
  • 1399/01/24
خیر
محمود 1399/01/22
بنده فوق لیسانس مدیریت مالی دارم با 43 سال سن و 20 سال سابقه فعالیت لجستیک و مالی و 3 سال است مدیرعامل یک شرکت ثبت شده در زمینه بازرگانی و مالی در ایران بوده و درحال فرا گرفتن زبان انگلیسی و آلمانی هستم ُ چنانچه از نظر شما امکان تشکیل پرونده و موفق شدن در این برنامه برای من وجود دارد من توانایی اخذ نمره 5 آیلتس را تا 5 ماه آینده دارم ممنون میشم پاسخ بنده را بدید
  • گنجی
  • 1399/01/22
رزومه خود و نمره زبان ایلتس 5 را ارسال فرمایید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن