کدام برنامه مهاجرتی کانادا هم اکنون پذیرش دارد

بازدیدکنندگان : 9314 نفر 1399/03/15
کدام برنامه مهاجرتی کانادا هم اکنون پذیرش دارد

کدام برنامه مهاجرتی هم اکنون پذیرش دارد؟

در حالیکه مسایلی هم چون کرونا و اقتصاد ناشی از قیمت کم نفت بر مهاجرت کانادا تاثیر غیر مستقیم گذاشته، اما دولت کانادا همچنان مهاجر می پذیرد. برخلاف برنامه های ویزای موقت مانند توریستی و دانشجویی و.... که متوقف شده اند ولی شاهد پذیرش مهاجران توسط دولت های استانی و فدرال طی ماه گذشته بوده ایم که در زیر به آن اشاره می کنیم.
طی ماه گذشته، استانهای آلبرتا، بریتیش کلمبیا، منیتوبا، نوااسکوشیا، انتاریو، پرنس ادوارد، ساسکاچوان و اکسپرس اینتری فدرال بیشترین مهاجر را دعوت کرده اند.
 

استان بریتیش کلمبیا – ونکوور

در ماه May 2020 تعداد 632 دعوتنامه از سوی این استان برای متقاضیانی که پروفایل فعال داشته اند ارسال شده. 225 دعوتنامه برای افراد دارای رزومه در بخش "های تک" و استعدادهای برتر تکنولوژی بوده است.این افراد 80 امتیاز داشته اند. برنامه ای که شما نیز در میتوانید در ان با رزومه خوب در بخش تکنولوژی شرکت کنید برنامه PNP Tech Pilot  نام دارد.
407 دعوتنامه نیز برای افراد دارای پروفایل در بخش نیروی متخصص و اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا صادر شده. این افراد دارای 81-110 امتیاز بوده اند. توجه داشته باشید که امتیاز قبولی حداقل 20درصد بیشتر از امتیاز ورود به استخر مجازی است زیرا رقابت بین متقاضیان وجود دارد.
برنامه ای که شما نیز در میتوانید در ان با رزومه خوب شرکت کنید به شرح زیر است:
Skill Immigration
- شامل افرادی که دارای جاب آفر معتبر و سه سال به بالا سابقه کار اند.
- شامل پزشک، پرستار، متخصص که دارای جاب آفر از 11 شغل در بخش سلامت اند.
- شامل دانشجویانی که طی 3 سال گذشته از دانشگاه های بریتیش کلمبیا در مقطع فوق لیسانس و دکتری در رشته ه های پزشکی، علوم طبیعی فارغ التحصیل شده اند . جاب آفر نیاز ندارد.
- افراد با سابقه فنی که در بخش های توریسم، صنایع غذایی، رانندگی تریلی کانتینر دار و در بخش های رو به توسعه شمال شرقی بریتیش کلمبیا سابقه کار و زندگی دارند میتوانند اقدام نمایند.
 

استان انتاریو – تورنتو

برنامه مهاجرتی استان انتاریو 703 دعوتنامه در ماه گذشته برای متقاضیان مهاجرت به انتاریو کانادا صادر کرد. این افراد در پروفایل خود بین 421تا451 امتیاز کسب کرده بودند. اگر شما نیز به این استان علاقه مند هستید موارد زیر مناسب شماست:
- برنامه اکسپرس اینتری Human Capital Priorities Stream : افراد دارای پروفایل فعال در اکسپرس اینتری با انتخاب این استان میتوانند امتیاز خود را براساس سن و شغل و تحصیلات و مدرک زبان کسب و دعوتنامه دریافت کنند. (اپلیکیشن گنجی را در اپ استور دانلود کنید)
- برنامه اکسپرس اینتری دوزبانه French-Speaking Skilled Worker Stream:  افراد دارای مدرک زبان انگلیسی و فرانسه می توانند اقدام کنند.
- برنامه دانشجویان Masters – PHD Graduate Stream: دانشجویان فارغ التحصیل مقطع فوق لیسانس و دکتری بدون جاب آفر می توانند برای این برنامه اقدام کنند.
- برنامه کارآفرینی انتاریو Entrepreneur Stream: افراد کارآفرین که توانایی مالی خرید یا ایجاد بیزینس دارند میتوانند با دریافت ویزای کار برای شروع کار و بعد از موفقیت در بیزینس برای اقامت اقدام کنند.
 

افراد با مشاغل زیر که سابقه کار یکساله در انتاریو و امتیاز 358-439داشته اند بیشترین دعوتنامه را دریافت نموده اند:

- مدیران مالی در شرکت ها – کد شغلی 0111
- مدیران بخش خدمات– کد شغلی 0114
- مدیران بخش تبلیغات و بازاریابی– کد شغلی 0124
- حسابدار و حسابرس– کد شغلی 1111
- دیگر افرد بخش حسابداری و مالی – کد شغلی 1114
- مشاورین مالی– کد شغلی 1122
- پرستار و بخش پزشکی– کد شغلی 3012
- دیگر مشاغل پزشکی – کد شغلی 3124
- مشاورین تغذیه– کد شغلی 3132
انتاریو امسال 7600 دعوتنامه برای مهاجرین جدید صادر خواهد نمود.
 

استان پرینس ادوارد آیلند

این استان 15 دعوتنامه صادره کرده است. این افراد از برنامه اکسپرس اینتری و بازار کار در بخش سلامت و پزشکی و خدمات جاده ای بوده اند.
برنامه مناسب شما در گروه Express Entry  و  Labour Impact خواهد بود.
 

استان ساسکاچوان

این استان در تاریخ May 28, 2020 تعداد 252 دعوتنامه صادر کرده. برنامه مهاجرت ساسکاچوان در بخش نیروی متخصص مهاجر می پذیرد. اگر شما نیز علاقه مند این برنمه هستید می توانید از دو بخش زیر برای مهاجرت ساسکاچوان اقدام کنید:
- Express Entry
- Occupations In-Demand
البته به دلیل بسته بودن مرزها به خاطر کرونا چند ماه گذشته انتخابی صورت نگرفته بوده. بیشتر این افراد دارای پروفایل فعال در اکسپرس اینتری با ایلتس معتبر بوده اند.
لیست مشاغل استان ساسکاچوان را در منوهای بالا بخوانید.
 

استان نوااسکوشیا

این استان 22 ماه می 2020 پرستار انتخاب کرد و با دعوتنامه ارسالی برای این افراد آنها را جهت اخذ اقامت دائم کانادا راهنمایی کرد.
اگر شما نیز تمایل به زندگی و کار در نوااسکوشیا دارید باید ابتدا پروفایل اکسپرس اینتری بسازید سپس مطمئن شوید که سه سال سابقه کار با بیمه دارید که کد 3012 را در مشاغل کانادا شامل می شود. اسم این برنامه Labour Market Priorities Stream می باشد.
 

استان منیتوبا

برنامه استانی منیتوبا طی دو سری در ماه گذشته 222 دعوتنامه ارسال کرد که در سه گروه زیر جای می گیرند:
- Skilled Workers in Manitoba: شامل افرادی است که الان در منیتوبا مشغول به کارند یا تحصیل می کنند و توانسته جاب آفر از کارفرمای منیتوبایی تهیه کنند.
- Skilled Workers Overseas: این افراد دارای فامیل یا دوست در منیتوبا هستند و توانسته اند آن را ثابت کنند(در اینستاگرام گنجی توضیح اثبات بیان شده) و بیش از 60 امتیاز کسب کرده اند یا قبلا در این استان زندگی و کار کرده اند.
- International Education stream: افرادی که بعد از فارغ التحصیلی در این استان ، رشته شان مورد نیاز کارفرماها بوده.
 

استان آلبرتا

این استان 191 نفر را در بخش اکسپرس اینتری دعوت نامه داد تا بتوانند اقامت دائم کانادا را کسب کنند. باید 300 امتیاز در بخش استانی اکسپرس اینتری کسب کنید. در حال حاضر نیز فقط  افراد مشغول به کار و تحصیل در این استان دعوتنامه دریافت نموده اند.
 

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 4
ریحانه م.1400/05/02
سلام وقتتون بخیر ۳۶ سالمه و مجرد هستم و دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس مهندسی صنایع و لیسانس روانشناسی هستم حدود ۱۳ سال هم سابقه کار در زمینه مهندسی صنایع دارم از کدوم طریق اقدام کنم برام بهتره؟از طریق فدرال کانادا یا برنامه استانی؟کدوم استان بهتره اقدام کنم؟
  • گنجی
  • 1400/05/02
برنامه های استانی کانادا با ایلتس 7 یا فرانسه تف بی2 شانس خواهید داشت. 
معصوم آ. 1399/11/13
سلام . ارشد بیوتکنولوژی هستم .... آیا میتونم از طریق mba یا ارشد مجدد بیوتکنولوژی در دانشگاههای کاندا شرکت کنم ؟
  • گنجی
  • 1399/11/13

بعضی دانشگاه ها امکانپذیر است

لینک زیر را بخوانید:
اقامت کانادا برای فاغ التحصیلان

برکه س.1399/11/05
من ۲۹ سالمه
لیسانس صنایع ارشد مدیریت
۷ سال سابقه کار با نرم افزار sap erp دارم، مدرک بین المللی رو هم دارم (ترکیه امتحان دادم)، دارم میرم سمت نرم افزار و برنامه نویسی. حالا با فرض اینکه بعد از خدمت ۲ سال سابقه کار (بدون بیمه) برنامه نویسی داشته باشم و بتونم کار کنم -نه در حد حرفه ای ۱۰۰٪- ، آیا امکان مهاجرت من و در قدم دوم اقامت پدر و مادر بنده هست یا خیر؟
  • گنجی
  • 1399/11/07
با ایلتس 7 جنرال و فوق لیسانس و سابقه کار حداقل یکسال در رشته شما میتوانید اقدام کنید. والدین خیر.
حیدری1399/03/20
سلام وقت بخیر .مهندس صنایع غذایی ودوسال سابقه کاری مسیول فنی و کنترل کیفیت در صنایع غذایی دارم .۳۳ ساله .برای روش نیروی متخصص چطور اقدام کنم ؟
  • گنجی
  • 1399/03/27
برای نیروی متخصص استانی میتوانید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن