کانادا نیروهای کار خارجی را از دادن بیومتریک معاف کرد

بازدیدکنندگان : 8396 نفر 1399/03/18
کانادا نیروهای کار خارجی را از دادن بیومتریک معاف کرد

کانادا نیروهای کار خارجی را از دادن بیومتریک معاف کرد

اداره مهاجرت کانادا IRCC به منظور کمک به مهاجران تازه وارد به کانادا، در طول همه گیری ویروس کرونا COVID-19 درخواست‌ها را منعطف‌تر بررسی می‌کند.
اداره مهاجرت کانادا IRCC دیروز اعلام کردکه اقدام به اتخاذ یک سیاست موقت در مورد نیروهای کار موقت خارجی کرد. بدین صورت که انجام تست‌های بیومتریک قبل از رسیدن به کانادا در صورتی که مراکز جمع‌آوری بیومتریک نزدیک به آنها به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا بسته باشد، لازم نیست.
نیروی کار موقت خارجی TFWs اگر قرار باشد به عنوان بخش حمل و نقل یا در بخش مراقبت‌های بهداشتی و یا کشاورزی در کانادا فعالیت کنند از این تست‌ها معاف هستند.
اداره مهاجرت کانادا IRCC خاطرنشان می‌کند که بسیاری از این افراد از آنجا که قبلاً در این کشور کار کرده‌اند، بیومتریک خود را به کانادا ارائه داده‌اند. با این وجود، برای حفظ امنیت و سلامت کانادایی‌ها IRCC بیومتریک کلیه‌ی نیروهای کار موقت خارجی را همچنان جمع‌آوری می‌کند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

پس از ورود به کانادا چه اتفاقی میافتد:

پس از ورود، ممکن است از نیروهای کار خواسته شود تا بیومتریک خود را در لحظه ورود به مرز POE در کانادا ارائه دهند.
علاوه بر این، نمایندگان خدمات مرزی کانادا CBSA در لحظه ورود باید اطمینان حاصل کنند که افراد هدف مهمی از سفر به کانادا دارند. طبق دستورالعمل فعلی، ورود به کانادا برای کار در این کشور جزو سفرهای ضروری تلقی می‌شود.
پس از ورود نیروهای کار به کانادا، آنها باید طبق قانون به مدت 14 روز در قرنطینه بمانند.
 

انعطاف پذیری بیشتر اداره مهاجرت کانادا

اداره مهاجرت کانادا IRCC همچنین اظهار داشته است که برای افرادی که در حال حاضر به دلیل ویروس کرونا قادر به ارائه بیومتریک خود نیستند، زمان ارائه را تمدید می‌کند.
حتی اگر نامه دستورالعمل بیومتریک یک فرد نشان دهد که برای ارائه بیومتریک خود 30 تا 90 روز مهلت دارد، در صورتی که نزدیکترین مرکز درخواست ویزا یا محل ارائه بیومتریک آن‌ها بسته باشد، نیازی به نگرانی در مورد پایان یافتن مهلت ندارد.
این افراد تا زمانی که مراکز جمع‌آوری بیومتریک فعالیت خود را از سر بگیرند، مجبور به ارائه بیومتریک نیستند.
اداره مهاجرت کانادا مجدداً تأکید کرده است که هیچ کدام از درخواست‌هایی را که هم اکنون در حال بررسی است، حتی با وجود کم و کاست مدارک لازمه، بسته یا رد نخواهد کرد. اداره مهاجرت کانادا سیاست‌های جدیدی منتشر کرده و در طول همه گیری ویروس کرونا COVID-19 برای پذیرش هر چه بیشتر اتباع خارجی درخواست‌ها را منعطف‌تر بررسی می‌کند.
 

درباره بیومتریک

به طور کلی، بیومتریک برای اتباع خارجی که متقاضی دریافت ویزای توریستی، تحصیلی یا کاری، اقامت دائم یا تمدید ویزای تحصیلی یا کاری هستند، لازم است.
این افراد اثر انگشت، عکس و هزینه‌های لازم را ارسال می‌کنند. کانادا بیومتریک را برای تأیید سریع و دقیق هویت مسافران خارجی به منظور تسهیل ورود به این کشور، جمع‌آوری می‌کند و تا ده سال در بایگانی خود ذخیره می نماید. این اطلاعات با چند کشور دیگر به اشتراک گذاشته می شود.
 

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن