بیش از 80٪ از رشد جمعیت کانادا ناشی از مهاجرت است، اما کی ویزای مهاجرتی من صادر میشود

بازدیدکنندگان : 7313 نفر 1399/04/03
بیش از 80٪ از رشد جمعیت کانادا ناشی از مهاجرت است، اما کی ویزای مهاجرتی من صادر میشود

بیش از 80٪ از رشد جمعیت کانادا ناشی از مهاجرت است، اما چه زمانی ویزای مهاجرتی من صادر میشود؟

بین ماه های ژانویه و مارس سال 2020، تقریبا 82٪ از رشد جمعیت کانادا ناشی از مهاجرت بوده است!
مطالعات جدید آماری در کانادا نشان می‌دهد که جمعیت کانادا در سه ماه اول سال 2020، 76000 نفر رشد کرده است که 82٪ از این رشد ناشی از مهاجرت است. جمعیت کانادا اکنون تقریباً 38 میلیون نفر است.

به دلیل بیماری همه گیری ویروس کرونا، کانادا کمترین میزان افزایش جمعیت در سه ماهه اول سال خود را از سال 2020 تجربه کرد.

ویروس کرونا در ماه ژانویه وارد کانادا شد و متعاقبا تأثیر عمده‌ای در سفر به این کشور داشت. از 18 مارس، کانادا محدودیت‌های مسافرتی برای کمک به کاهش شیوع این ویروس اعمال کرد. همه‌گیری ویروس کرونا احتمالاً باعث شده که در مقایسه با همین تاریخ در سال 2019، کانادایی‌های کمتری به این کشور بازگشته و تعداد افراد با ویزای موقت کمتری نیز وارد کشور شده اند.
تعداد مهاجرت در سه ماه اول سال 2020 نسبت به سال 2019 بیشتر بود. تقریباً 70000 مهاجر در ابتدای امسال به کانادا رفته‌اند. این در حالیست که تعداد مهاجران کانادا در سه ماهه اول سال 2019 نزدیک به 66000 نفر بود. 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

اگر ویروس کرونا نبود در اوایل سال 2020 تعداد مهاجران کانادا حتی بیشتر می‌شد، زیرا سطح مهاجرت به دلیل شیوع این ویروس در ماه مارس شروع به سقوط کرد.
ورود افراد با ویزای موقت بیشتر به دلیل کاهش تعداد دانشجویان جدید بین المللی که به کانادا می‌آیند، تقریباً 80٪ کمتر از سال 2019 بود.
مطالعات آماری کانادا پیش‌بینی می‌کند ویروس کرونا می‌تواند تأثیر بیشتری بر روی اقامت دائم و موقت کانادا بین آوریل و پایان ژوئن سال 2020 داشته باشد. با توجه به اینکه کانادا برای افزایش جمعیت خود چه قدر به مهاجرت وابسته است، می‌توان انتظار داشت که در مطالعات آماری سه ماهه بعدی کانادا رشد جمعیت کمتری گزارش شود.

با این وجود، اداره مهاجرت کانادا IRCC همچنان می‌گوید که برنامه‌های مهاجرتی آنها در سال‌های 2020-2022 با وجود ویروس کرونا تغییر نکرده است. این بدان معنی است که به محض پایان یافتن همه گیری ویروس کرونا، می‌توان انتظار داشت که همانند قبل از شیوع این ویروس، مهاجرت تأثیر مهمی و به سزایی بر تقویت افزایش جمعیت، نیروی کار و رشد اقتصادی کشور داشته باشد.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن