نحوه ارسال درخواست ویزای کانادا مشخص شد

بازدیدکنندگان : 7356 نفر 1399/04/15
نحوه ارسال درخواست ویزای کانادا مشخص شد

اداره مهاجرت کانادا: درخواست ویزای موقت باید بصورت آنلاین ارسال شود!

کانادا دستورالعمل‌های ویژه جدیدی را مبنی بر اینکه درخواست‌های ویزای موقت از اول ژوئیه تا 30 سپتامبر باید بصورت آنلاین ارسال شوند، منتشر کرده است.

با توجه به همه گیر شدن ویروس کرونا، کانادا تنها درخواست ویزاهای اقامت موقت کسانی که بصورت آنلاین ارسال کرده باشند را قبول می‌کند. این قانون برای افرادی اجرا می‌شود که متقاضی ویزای کاری، ویزای تحصیلی و ویزاهای اقامت موقت TRV بوده و در تاریخ 1 ژوئیه تا 30 سپتامبر 2020 خارج از کانادا بوده‌اند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی
با این حال، اداره مهاجرت کانادا IRCC به افرادی که به دلیل معلولیت قادر به تکمیل مراحل درخواست خود به صورت آنلاین نیستند، کمک‌‌های ویژه‌ای می‌کند.
اگر متقاضی معلولیت نداشته و درخواست خود را به صورت کاغذی ارسال کند، اداره مهاجرت کانادا درخواست وی را نپذیرفته و هزینه‌های درخواست و بررسی را به متقاضی باز می‌گرداند.
این قانون بخشی از اقدامات ویژه اداره مهاجرت کانادا در زمان همه‌گیری ویروس کرونا جهت مدیریت برنامه‌های مهاجرت است.

شرایط سفر به کانادا در حال حاضر

در حال حاضر، دارندگان مجوز کارمعتبر می‌توانند به کانادا سفر کنند، مگر اینکه دلیل قانع کننده‌ای برای رفتن به کانادا نداشته باشند. متقاضیانی که اعضای خانواده درجه یکشان ساکن کانادا بوده و اقامت دائم داشته باشند نیز اجازه‌ی ورود به کشور را دارند. دارندگان مجوز تحصیل اگر مجوز معتبر خود را بعد از 18 مارس دریافت نکرده باشند اجازه‌ی ورود به کانادا را ندارند. با این وجود، اعلامیه جدید اداره مهاجرت کانادا حاکی از آن است که کانادا قصد دارد برای دارندگان مجوز تحصیل که مایل به شروع تحصیل در این کشور از پاییز امسال هستند معافیتی را معرفی کنند. 

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
محمد رسول 1399/04/20
با درود بر شما چگونه میتوانم برای کار بیایم به کانادا شغل من تراش کار جوش کار و تمام کار های تخنیکی میباشد و فعلا در امارات مشغول کار استم با تشکر از شما
  • گنجی
  • 1399/04/28
سن و شغل و تحصیلات خود را در واتس اپ زیر سایت بفرستید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن