پذیرش 19هزار مهاجر جدید در کانادا

بازدیدکنندگان : 5793 نفر 1399/05/21
پذیرش 19هزار مهاجر جدید در کانادا

کانادا در ماه ژوئن 2020 از بیش از 19000 مهاجر استقبال کرده است

میزان پذیرش مهاجر در کانادا در ماه ژوئن 2020 بالاترین مقدار از آغاز شیوع ویروس کرونا بود.
کانادا در ژوئن 2020 از حدود 19200 مهاجر اقامت دائم جدید استقبال کرد. این تعداد حتی از ماه مه با 11000 مهاجر و ماه آوریل با 4000 مهاجر نیز بیشتر بوده است. این تعداد همچنین بهترین آمار کانادا در پذیرش مهاجر از ابتدای شیوع ویروس کرونا است.
از طرف دیگر، این تعداد از 34000 مهاجری که در ژوئن 2019 اقامت دائم دریافت کرده‌اند، بسیار کم‌تر است. کاهش چشمگیر این تعداد در مقایسه با سال گذشته به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا است. از 18 مارس 2020 با همه‌گیری این ویروس محدودیت‌های مسافرتی در این کشور اعمال شده است. علاوه بر این چالش‌های دیگری همچون ممنوعیت سفر دارندگان اقامت دائم به کانادا و محدودیت‌های بررسی برنامه‌های مختلف مهاجرتی کانادا نیز در اثر همه‌گیری این ویروس به وجود آمده است.فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی
 

کشورهایی که در ماه ژوئن 2020 کانادا بیشترین تعداد مهاجر را از آن‌ها پذیرفته است.

10 کشور مبدأ برتر که در ژوئن 2020 کانادا بیشترین تعداد مهاجر را از آن‌ها پذیرفته‌ عبارتند از:
1. هند (6760 مهاجر)
2. چین (2010 مهاجر)
3. فیلیپین (900 مهاجر)
4. ایالات متحده (740 مهاجر)
5. پاکستان (595 مهاجر)
6. برزیل (560 مهاجر)
7. انگلستان (535 مهاجر)
8. نیجریه (530 مهاجر)
9. ایران (390 مهاجر)
10. کره جنوبی (355 مهاجر)
تعداد مهاجران پذیرفته شده از این کشورها در ماه‌ها و سال‌های اخیر تقریباً بدون تغییر مانده است. مهاجران پذیرفته شده در ماه ژوئن افرادی بودند که از ماه‌ها قبل برای دریافت اقامت دائم اقدام کرده‌اند.
 

برای ادامه‌ی سال 2020 چه انتظاری باید داشته باشیم؟

آمار و ارقام نشان می‌دهد که سیستم مهاجرت کانادا تا جایی که می‌تواند شرایط را با وجود همه‌گیری این ویروس عادی نگه دارد. به عنوان مثال در ماه ژوئن نسبت به ماه‌های قبل افراد بیشتری قادر به غلبه بر چالش‌های حاصل از این ویروس (به عنوان مثال، تأخیر در سفر) و تکمیل و دریافت اقامت دائم خود بودند.
 
قبولی درخواست‌های اقامت دائم کانادا در تابستان بیشتر است؛ بنابراین در ماه‌های آتی باید انتظار داشته باشیم که میزان پذیرش مهاجر به اندازه‌ی ماه ژوئن باقی بماند.
در مقابل، محدودیت‌های مسافرتی و سایر چالش‌های این بیماری میزان قبولی درخواست‌های اقامت دائم را پایین‌تر از ‌ماه‌های مشابه سال 2019، نگه می‌دارد.
با این وجود، کانادا همچنان از متقاضیان موفق مهاجرت بیشتری دعوت به درخواست اقامت دائم دعوت می‌کند.
 
به عنوان مثال برنامه اکسپرس انتری یا ورود سریع هر دوهفته یکبار با صدور 3900 دعوتنامه درخواست اقامت دائم ITA یا بیشتر، به عنوان یک برنامه‌ی ثابت در طول این همه‌گیری باقی مانده است.
برگزاری قرعه کشی اکسپرس انتری (که شامل پذیرش متقاضیان FSWP نیز می‌باشد) و برنامه‌های انتخابی استانی PNP از جمله نشانه‌های مثبتی است که نشان می‌دهد کانادا به سیاست های مهاجرت قبل از همه‌گیری خود متعهد است. این مسئله حتی توسط اداره مهاجرت و وزیر مهاجرت کانادا نیز تأکید شده است. آنها از ابتدای شروع همه‌گیری ویروس کرونا بارها گفته‌اند که استقبال از مهاجران بعد از این ویروس راهی مهم برای حفظ اقتصاد و سلامت کانادایی‌ها خواهد بود.

این خبر را بخوانید: کانادا بیش از 100 مسیر مهاجرت دارد

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن