استان آلبرتا کانادا شرایط قرنطینه خود را اعلام کرد

بازدیدکنندگان : 1351 نفر 1399/09/09
استان آلبرتا کانادا شرایط قرنطینه خود را اعلام کرد

استان آلبرتا کانادا شرایط قرنطینه خود را اعلام کرد

آلبرتا زمان قرنطینه 14روز برای کرونا را کاهش می دهد

مسافران بین المللی که به فرودگاه کلگری می رسند با مسیر زمینی کوتس Coutts می توانند زمان کمتری را در قرنطینه باشند.
آلبرتا اولین استانی است که با انجام آزمایش کرونا در فرودگاه ها و مسیرهای زمینی زمان قرنطینه را برای مسافران کم می کند. مسافران باید پنج روز قبل از ورود فرم درخواست این برنامه را پر کنند. اگر آزمایش آنها منفی باشد قرنطینه 14 روزه برای آنها لازم نیست. وبسایت کانادا اعلام کرد سایر مسافران برگشتنی باید قرنطینه 14 روزه را بگذرانند. افرادی که متقاضی برنامه کاهش قرنطینه هستند حتما باید با برنامه مناسب برای قرنطینه وارد کانادا شوند. برنامه کاهش قرنطینه فقط برای مسافرانی که وارد فرودگاه کلگری و مسیر زمینی کوتس می شوند قابل استفاده است. احتمالا این برنامه در استانهای دیگر کانادا استفاده خواهد شد اما مسافرانی که به فرودگاههای دیگر وارد می شوند نمی توانند از این برنامه استفاده کنند.

فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی
زمان کاهش قرنطینه آلبرتا کانادا

احتمالا فرودگاه بین المللی ادمونتون در اوایل سال 2021 از این برنامه استفاده می کند. مسافران واجد شرایط این برنامه کانادایی هایی که از سفر برگشته و اتباع خارجی از محدودیت سفر معاف هستند. گزارشها نشان دهنده معافیت اتباع خارجی است مانند مسافران بین المللی که برای دیدن اعضای خانواده خود  وارد کانادا می شوند. این مسافران باید بیشتر از 15 روز در کانادا بمانند یا باید دلیل محکمی برای اینکه مدت کمتری در کانادا بمانند داشته باشند. 


چه کسانی دارای معافیت ورود به کانادا می باشند

مسافران دیگر گروه ها احتمالا واجد شرایط این برنامه باشند: مثلا دانشجویان بین المللی که به موسساتی که برنامه مقابله با کرونا را دارند می روند یا در ماه گذشته از محدودیت ها معاف شدند. افرادی که مجوز کار و یا اقامت دائم تایید شده دارند نیز معاف هستند. کانادا همچنین مرزهای خود را برای اتباع خارجی که به دلایل دلسوزانه مانند مراقبت از فرد بیمار یا شرکت در مراسم خاکسپاری، باز کرد. مسافرانی که علائم کرونا را دارند یا 14 روز بعد از ورود به آلبرتا به یک فرد مبتلا به کرونا تماس داشتند و کسانی که برنامه مناسبی برای قرنطینه ندارند واجد شرایط کاهش زمان قرنطینه در آلبرتا نیستند. 
افرادی که قبل از ورود به کلگری از یک کشور خارجی وارد فرودگاه دیگری در کانادا شده اند واجد شرایط نیستند. مسافران باید مستقیما از خارج کشور به مرز تایید شده وارد شوند. اگر مسافران در کمتر از 14 روز آلبرتا را برای ورورد به استان دیگر کانادا تر کنند واجد شرایط نیستند. واضح است که اگر بعد از 14 روز آلبرتا را ترک کنند واجد شرایط هستند.
دولت کانادا در خبرنامه امروز تاکید کرد ، که برنامه (ArriveCAN)به حریم خصوصی مسافران احترام می گذارد و فاقد GPS برای ردیابی مسافران است.
به مسافران خطوط اختصاصی برای کاربرانArriveCAN در فرودگاه های ونکوور ،کلگری ،تورنتو (پیرسون)و مونترال ارائه می شود تا در زمان ورود روند پردازش راسریعتر انجام دهند.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
Mohammad Amin1399/10/05
سلام
من فرم ارزیابی را ارسال کردم برای استانهای شمالی و مناطق روستایی که شرایط تسهیل شده شرایط را اعلام فرمایید
  • گنجی
  • 1399/10/08
نیاز به جاب آفر هست یا رشته های خاص، فرم تان با ایمیل پاسخ داده خواهد شد.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن