بریتیش کلمبیا مهاجر جدید پذیرفت

بازدیدکنندگان : 2050 نفر 1399/09/09
بریتیش کلمبیا مهاجر جدید پذیرفت

در قرعه کشی جدید بریتیش کلمبیا 360 نفر پذیرفته شدند

بریتیش کلمبیا کانادا از طریق برنامه اکسپرس اینتری و برنامه مهاجرت کانادا براساس مهارت مهاجران را پذیرفت.
بریتیش کلمبیا 360 داوطلب مهاجرت را پذیرفت تادر 25 نوامبر برای برنامه مهاجرت استانی اقامت دائم درخواست دهند.  برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا دعوتنامه ها را برای برنامه اکسپرس اینتری و برنامه مهاجرت براساس مهارت صادر کرد. داوطلبان دعوت شده شامل، نیروی کار ماهر، تازه واردین، نیروی کار نیمه ماهر و فارغ التحصیلان بین المللی هستند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی


امتیاز مورد نیاز داوطلبان موفق برای مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا کانادا به شرح زیر است: 

_ مهاجرت بر اساس مهارت: نیروی کار ماهر: 93 امتیاز
_ مهاجرت بر اساس مهارت: فارغ التحصیل بین المللی: 94  امتیاز
_ مهاجرت تازه واردان ماهر و نیمه ماهر:  75 امتیاز
_ اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا: نیروی کار ماهر: 92 امتیاز
_ اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا: فارغ التحصیل بین المللی: 93 امتیاز
بریتیش کلمبیا قرعه کشی دو برنامه مهاجرت استانی را به صورت هفتگی انجام می دهد. برای اقدام  در برنامه های مهاجرت براساس مهارت یا اکسپرس اینتری، داوطلبان باید از طریق سیستم آنلاین بریتیش کلمبیا پروفایل ایجاد کرده و در سیستم مهاجرت بر اساس مهارت ثبت نام کنند. 
داوطلبان بر اساس  سطح تحصیلات، سابقه کار، تسلط به زبان انگلیسی و موقعیت کاری مورد ارزیابی و نمره قرار می گیرند. اگر داوطلب پذیرفته شود از طریق برنامه مهاجرت استانی برای اقامت دائم از طریق سازمان مهاجرت کانادا می تواند اقدام کند. 

داوطلبان اکسپرس اینتری که در بریتیش کلمبیا پذیرفته می شوند، 600 امتیاز اضافی نسبت به سیستم جامع امتیاز بندی اکسپرس اینتری دریافت می کنند.  پذیرفته شدن در قرع کشی اکسپرس اینتری فدرال برای این افراد تضمین می شود.  
هر هفته بریتیش کلمبیا برای برنامه مهندسین کامپیوتر بخش فناوری خود دعوت نامه صادر می کند. برنامه فناوری بریتیش کلمبیا یک مسیر سریع مهاجرت برای نیروی کار فناوری متخصص آی تی و دانشجویان خارجی است.  برای مهاجرت به بریتیش کلمبیا از طریق این برنامه داوطلبان باید پیشنهاد شغلی معتبر در یکی از 29 مشاغل تعیین شده داشته باشند.  مشاغل تعیین شده برای برنامه فناوری بریتیش کلمبیا شامل مدیران سیستم های رایانه ای و اطلاعاتی، مهندسان عمران، طراحان و توسعه دهندگان وبسایت، مترجمان و تکنسین ضبط صدا و فیلم می باشد. 

برنامه های مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا نیاز به پیشنهاد استخدام دائمی افراد است ، اما برای برنامه فناوری پیشنهاد اشتغال یکساله نیاز است. با این حال پیشنهادات شغلی که برای بیش از یکسال باشد واجد شرایط  برنامه فناوری است. پیشنهاد شغلی تمام وقت باید از یک کارفرمای واجد شرایط استان باشد. مهاجرانی که برای مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا دعوت می شوند باید پرونده اقدام خود را در طی 30 روز بفرستند.


telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
سام م . ن1399/11/13
من دارای مشاور املاک هستم، 39 سال و دارایی ملکی مکفی ولی تحصیلاتم فوق دیپلم است. همسرم لیسانس دارد ولی مدرک زبان را با وجود یکسال درس خواندن زبان انگلیسی،بیش از 5 نتوانستیم کسب کنیم. ایا روشی هست که بلافاصله پی آر بدهد. دوستم در کانادا کارت پی آر را گرفته.
  • گنجی
  • 1399/11/13
برای برنامه استارت اپ اگر رزومه ارسال و شرکت های کانادایی(انکوبارتور، انجل، ونچر) اوکی بدهند امکان اقدام با ایلتس 5 هست.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن