استان های کانادا چه تعداد مهاجر در این ماه پذیرفتند

بازدیدکنندگان : 1942 نفر 1399/09/09
استان های کانادا چه تعداد مهاجر در این ماه پذیرفتند

نتایج مهاجرت استانی کانادا در نوامبر 2020 

برنامه مهاجرت استانی دومین برنامه بزرگ کانادا در برای مهاجرت نیروی متخصص و سرمایه گذاری  کانادا است. در ماه نوامبر استانهای کانادا از مهاجران موفق خواستند تا مراحل بعدی پرونده مهاجرتی خود را تکمیل کنند.  برنامه مهاجرت استانی در سال 1998 با پذیرش 200 مهاجر آغاز شد، در حال حاضر 80000 نفر را سالانه می پذیرد.  حداقل 3744 مهاجر ماه گذشته برای برنامه مهاجرت استانی دعوتنامه دریافت کردند.
برنامه مهاجرت استانی کانادا امکان انتخاب مهاجران سرمایه گذاری، نیروی متخصص  و پذیرش آنها برای اقامت دائم کانادا را به استانها و مناطقی که در برنامه مهاجرت شرکت می کنند، می دهد.

در حال حاضر 80 برنامه مهاجرت استانی کانادا در 11 استان وجود دارد که هر برنامه برای انتخاب مهاجرانی است که کمبودهای بازار کار و نیازهای اقتصادی آن استان در کانادا را رفع می کند.  در بیشتر استانهای کانادا حداقل یک برنامه مهاجرت استانی کانادا که با برنامه اکسپرس اینتری فدرال مرتبط و هماهنگ باشد وجود دارد، که منشاء اصلی برنامه نیروی متخصص کانادا موسوم به اسکیل ورکر و سرمایه گذرای کانادا است.
 به برنامه مهاجرت استانی که با اکسپرس اینتری فدرال مرتبط است برنامه مهاجرت استانی مختص آن استان گفته می شود که با وجود این برنامه استانها به انتخاب مهاجران اکسپرس اینتری برای برنامه مهاجرت استانی خود می پردازند.  این برنامه مهاجران را به سیستم اکسپرس اینتری فدرال کانادا معرفی می کند، که مهاجران براساس شرایط خود در یکی از سه برنامه نیروی کار ماهر، برنامه نیروی متخصص فنی، سرمایه گذاری و کلاس تجربه کار کانادایی قرار می گیرند. فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی


برنامه های استانی کانادا چند امتیاز به متقاضی ارائه می دهد

به مهاجران اکسپرس اینتری که یک استان آنها را معرفی می کند، 600 امتیاز اضافی نسبت به سیستم جامع امتیاز بندی داده می شود.  برنامه های مهاجرت استانی که خارج از سیستم اکسپرس اینتری فدرال است برنامه مهاجرت استانی "PNP"   نامیده می شود، این برنامه مهاجرانی را معرفی می کند که خارج از سیستم اکسپرس اینتری فدرال پرونده اقامت دائم خود را دنبال می کنند.

در اینجا به بررسی برنامه به روز شده مهاجرت استانی کانادا و دوره های پذیرش و دعوت مهاجران از ماه نوامبر 2020 می پردازیم:  


بریتیش کلمبیا کانادا

_ 360 مهاجر را پذیرفت، تا از طریق پنج برنامه مهاجرت استانی در تاریخ 24 نوامبر برای مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا اقدام کنند. 
_ 76 مهاجر را پذیرفت، تا از طریق چهار برنامه استانی بریتیش کلمبیا برای مهاجرت استانی اقدام کنند. که قرعه کشی برنامه ازمایش متخصصین فناوری بود.
_ 358 مهاجر را پذیرفت، تا از طریق پنج برنامه مهاجرتی بریتیش کلمبیا برای مهاجرت استانی در تاریخ 10 نوامبر اقدام کنند.
_ 76 مهاجر را پذیرفت، تا در تاریخ 3 نوامبر از طریق چهار برنامه استانی بریتیش کلمبیا برای مهاجرت استانی اقدام کنند. که قرعه کشی برنامه آزمایشی متخصصین فناوری بود.


منیتوبا کانادا

_ 196 مهاجر را پذیرفت، که 40 مهاجر از برنامه اکسپرس اینتری بودند که در تاریخ 19 نوامبر از طریق سه برنامه مهاجرت استانی منیتوبا می توانند اقدام کنند.
_ 205 مهاجر را پذیرفت، که 7 مهاجر از برنامه اکسپرس اینتری بودند که در تاریخ 5 نوامبر از طریق سه برنامه مهاجرت استانی منیتوبا می توانند اقدام کنند.


نیوفاندلند و لابرادور کانادا

برنامه مهاجرت استانی نیوفاندلند و لابرادور برای انتخاب افراد با مهارت بالا و خاص است،  که افراد بسیار تحصیل کرده و ماهر را برای بازار کار خود انتخاب می کند.


انتاریو کانادا

_ پیشنهاد شغلی کارفرمایان: پذیرش دانشجویان بین المللی در 26 نوامبر و بسته شدن برنامه پذیرش به علت مشکلات فنی.
_ دریافت پیشنهاد شغلی از کارفرما به میزان مجاز: جذب مهارتهای مورد نیاز استان در 16 نوامبر 2020 به حد مجاز خود رسیده است.  ثبت نام اضافی پذیرفته نمی شود.
_ 12 نوامبر  برنامه مشاغل مرتبط با نیروی متخصص و با اولویت بالا، 443 دعوتنامه برای مهاجران اکسپرس اینتری صادر کرد.  9 شغل واجد شرایط بودند.
_ برنامه مهاجرت استانی انتاریو در تاریخ 5 نوامبر 2020 مهاجر مورد نیاز خود را جذب کرده است.  این برنامه در سال 2021 دوباره اجرا می شود.
_ انتاریو از طریق برنامه نیروی کار فرانسوی زبان و نیروی کار متخصص در تاریخ 4 نوامبر، 726 دعوت نامه برای مهاجران اکسپرس اینتری صادر کرد.


جزیره پرنس ادوارد کانادا

این استان 221 داوطلب را دعوت کرد تا از طریق برنامه های اکسپرس اینتری و نیروی کار ماهر اقدام کنند.  به علاوه 33 دعوتنامه برای کارآفرینان دارای مجوز کار صادر شده است.  هر دو قرعه کشی در تاریخ 19 نوامبر برگزار شد.


ساسکاچوان کانادا

_  در سیستم رتبه بندی مهاجرت استانی ساسکاچوان برای مهاجرانی که تسلط به زبان انگلیسی و فرانسوی دارند، در تاریخ 24 نوامبر 10 امتیاز اضافی تعیین شد.  این تغییرات در برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری و شغلی استان ساسکاچوان تاثیر می گذارد. 
_ برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان در تاریخ 15 نوامبر، 551 مهاجر را از طریق برنامه اکسپرس اینتری مشاغل مورد تقاضا پذیرفت. فقط مشاغل خاصی در نظر گرفته شد. 
_ برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان ، 532 مهاجر را از طریق برنامه اکسپرس اینتری و مشاغل مورد تقاضا پذیرفت.  که در تاریخ 3 نوامبر فقط مشاغل خاص در نظر گرفته شد.

جزئیات این برنامه های مهاجرتی استانی کانادا را در تلگرام زیر بخوانید.

telegram_Canada_Ganji

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
احمد1399/09/09
بدون مدرک زبان و ایلتس 5 می توان اقدام کرد؟
سن 45 و متاهل و دو فرزندو شغل کارمند بانک
  • گنجی
  • 1399/09/09

با سن شما اقدام برای برنامه های نیروی متخصص امتیاز کم دارد.

برای استارت اپ و کارآفرینی اگر سوابق مدیریتی و تمکن مالی کافی داشته باشید می توان اقدام نمود.
یا شرایط همسرتان را بفرمایید تا بررسی کنیم.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن