نوااسکوشیا کانادا مهاجر پذیرفت

بازدیدکنندگان : 1898 نفر 1399/09/17
نوااسکوشیا کانادا مهاجر پذیرفت

نوااسکوشیا در قرعه کشی جدید خود از داوطلبان اکسپرس اینتری برای کسب اقامت دائم کانادا دعوت بعمل آورد.

نوااسکوشیا دعوت نامه های جدیدی را برای اقامت دائم مهاجران از طریق برنامه مهاجرت نیروی کار ماهر دارای مدرک زبان اکسپرس اینتری در تاریخ اول دسامبر صادر کرد. 
برنامه مهاجرت استانی نوااسکوشیا تعداد دعوتنامه صادر شده در قرعه کشی را مشخص نکرده است.  برنامه مهاجرت نیروی کار ماهر با دارابودن مدرک زبان امکان انتخاب افراد مناسب بازار کار ازسیستم اکسپرس اینتری فدرال را به سیستم مهاجرت استانی نواسکوشیا می دهد.
قرعه کشی های گذشته برنامه نویسان کامپیوتر، کارکنان صنعت خودرو و پرستاران را در نظر می گرفت. دعوتنامه های صادر شده در تاریخ 1 دسامبر به افراد واجد شرایط برنامه اکسپرس اینتری که از کارفرما پیشنهاد کار تمام وقت را دارند، ارسال شد.  پیشنهاد کار باید برای حداقل یکسال بعد از صدور ویزای اقامت دائم باشد.  کار تمام وقت به معنای کار در تمام طول سال و حداقل 30 ساعت در هفته است. داوطلبان باید یک سال سابقه کار مرتبط باشغل را داشته و مدرک دیپلم یا معادل آن در سیستم کانادا را داشته باشند. 
قرعه کشی داوطلبان اکسپرس اینتری که براساس معیار زبان کاناداییCLB  نمره 5 یا بالاتر را در زبان فرانسه یا انگلیسی را دارند، انجام شد.  افرادی که در قرعه کشی امروز دعوتنامه دریافت کردند، 30 روز تقویمی برای ارسال پرونده خود به اداره مهاجرت نواسکوشیا فرصت دارند. داوطلبان باید کپی از آزمون زبان، مدارک تحصیلی و پیشنهاد کار را با پرونده خود به همراه داشته باشند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

داوطلبان دعوت شده از سیستم اکسپرس اینتری فدرال 

برای اینکه مهاجران از طریق برنامه نیروی کار ماهر دارای مدرک زبان برای مهاجرت استانی نواسکوشیا پذیرفته شوند، باید ابتدا در سیستم اکسپرس اینتری فدرال وارد شوند. اکسپرس اینتری از طریق سه برنامه مهاجرت فدرال پرونده های اقامت دائم کانادا را مدیریت و بررسی می کند: برنامه نیروی کار ماهر فدرال، برنامه نیروی متخصص فنی فدرالFSTP  و کلاس تجربه کار کاناداییCEC .
به داوطلبان اکسپرس اینتری در سیستم جامع امتیاز بندیCRS  بر اساس سن، تحصیلات و تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه امتیاز داده می شود.  به داوطلبان اکسپرس اینتری که برای مهاجرت استانی اقدام کرده اند، 600 امتیاز اضافی داده می شود، که دریافت دعوتنامه اقامت دائم را در قرعه کشی بعدی اکسپرس اینتری را برای آنها تضمین می کند.


telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
لیانا1399/11/07
ببخشید من 22سالمه ایلتس ۷ دارم لیسانس حقوق دارم با معدل 19میخوام تو کانادا حقوق بخونم چجوری میتونم تحصیل کنم بدون اینکه 30هزار دلار شهریه بدم در سال؟ یا افراد بالای ۱۸ سال رو به سرپرستی میگیرن؟
  • گنجی
  • 1399/11/10
شهریه را باید پرداخت کنید و امکان بورس نیست. 
سرپرستی خیر

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن