کانادا کشور امن و با ثبات برای دانشجویان بین المللی

بازدیدکنندگان : 1139 نفر 1399/09/29
کانادا کشور امن و با ثبات برای دانشجویان بین المللی

کانادا کشور امن و با ثبات برای دانشجویان بین المللی

نظر سنجی ها کانادا را یکی از محبوبت ترین کشورها برای تحصیل دانشجویان خارجی نشان می دهد. کانادا کشوری امن و با ثبات برای دانشجویان بین المللی می باشد، که با مدیریت بیماری کرونا مقصد مناسبی در آینده خواهد شد. این نظر سنجی ها توسط Navitas Insights انجام شده است. 
این نظر سنجی نشان می دهد که لزوما کشورهای امن و با ثبات مکان مناسبی برای تحصیل و مهاجرت نیستند، و معیارهای متفاوتی برای بررسی شرایط تحصیل در یک کشور وجود دارد و با این معیار ها می توان گفت که کانادا برترین کشور برای تحصیل و مهاجرت است. کانادا اقدامات و برنامه هایی دارد، تا دانشجویان بین المللی در آینده به راحتی به کانادا سفر کنند. 
دانشجویانی که به کانادا سفر می کنند باید در موسساتی که برنامه آمادگی با کرونا را داشته و توسط دولت آن استان تایید شده اند، بروند. اولین نظر سنجی در ماه می 2020 انجام شد. این نظرسنجی نشان داد که کانادا بهترین مقصد مهاجرتی در بین کشورهای نیوزلند و استرالیا است. Navitas در ماه سپتامبر دوباره نظر سنجی انجام داد. کانادا با بهبود وضعیت کشور خود در حال حاضر به جای کشورهای اقیانوسیه با انگلستان رقابت می کند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

نحوه گرفتن مجوز تحصیل در کانادا

اولین قدم برای تحصیل در کانادا اخذ پذیرش از موسسه آموزشی تایید شده  DLIو سپس اقدام برای ویزای کانادا از طریق موقت دانشجویی مورد نظر است. بعد از اینکه برای برنامه پذیرش خود اقدام کردید، نامه پذیرش موسسه مورد نظر DLI را دریافت می کنید. برای گرفتن مجوز تحصیل باید درخواست خود را به سازمان مهاجرت کانادا ارسال کنید. در صورت تمایل اعضای خانواده خود را در پرونده قرار دهید تا آنها هم به کانادا بیایند.
 همسر شما می تواند با گرفتن مجوز کار در طول تحصیل خود برای کارفرما در کانادا کار کند. برای ارسال درخواست خود به سازمان مهاجرت باید نامه پذیرش DLI را داشته باشید و باید ثابت کنید که پول کافی برای شهریه سال اول دانشگاه را دارید. باید سلامت جسمی و نداشتن سابقه کیفری را نشان دهید. اگر موسسه آموزشی تاییده شدهDLI  مورد نظر شما در استان کبک است باید گواهی پذیرش کبک CAQ را بگیرید.
توجه داشته باشید که امکان گرفتن پذیرش آسانتر از بخش ویزا است زیرا بابت تحصیل شهریه پرداخت می کنید و برای کانادا درآمد زاست. اما در قسمت ویزا باید شرایط کافی را داشته باشید تا ویزای دانشجویی شما ریجکت نشود. 
نداشتن مدرک زبان، وقفه تحصیلی زیاد، سن بالا، اقدام خانوادگی بدون داشتن شرایط، متناسب نبودن رشته مورد نظر با تحصیلات قبلی، معدل کم و ... همگی باعث رد شدن درخواست توسط آفیسر خواهد شد.
نکات بیشتر در مورد ویزای دانشجویی را اینجا بخوانید.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن