تشدید محدودیت های سفر به کانادا

بازدیدکنندگان : 1972 نفر 1399/11/11
تشدید محدودیت های سفر به کانادا
تشدید محدودیت های سفر به کانادا

نخست وزیر کانادا، آقای جاستین ترودو اقدامات جدی را برای کنترل کرونا در نظر گرفته است. افزایش آمار مبتلایان و جان باختگان با ویروس کرونا در سراسر جهان دولت کانادا را بر آن داشته که اقدامات جدیدی را برای مسافران ورودی به کانادا اعمال کند.

این دستورالعمل ها را نخست وزیر کانادا جاستین ترودو بعد از فشارهای چند هفته ای دراستانها برای ایجاد محدودیت های شدیدتر سفر اعلام کرد.
شرکت های هواپیمایی Air Canada-Air Transat- West Jet از یکشنبه 31 ژانویه برابر 12/11/99 همه پروازها را به حالت تعلیق درآورده اند. که تا 30 آوریل2021 برابر10/2/1400 ادامه دارد. نخست وزیر ترودو از مسولان شرکتهای هواپیمایی برای همکاری با دولت فدرال تشکر کرد.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

مسافران به کدام فرودگاه های کانادا می توانند وارد شوند؟


از هفته آینده پروازهای بین المللی فقط در فرودگاههای ونکوور، کلگری، مونترال و تورنتو اجازه فرود دارند. مسافران در زمان ورود بایدآزمایش PCR را انجام داده و باید در هتلی که دولت فدرال تعیین کرده به مدت سه روز منتظر نتیجه آزمایش باشند. ترودو گفت: هزینه این آزمایش برای مسافران حدود 2000 دلار کانادا است! اگر نتیجه آزمایش منفی باشد، مسافران باید 14 روز یعنی سه روز در هتل و یازده روز در خانه قرنطینه شوند. اگر نتیجه آزمایش مثبت باشد، مسافران باید در یک مرکز دولتی تعیین شده بمانند.
نخست وزیر ترودو گفت: مسافرانی که از مرز زمینی آمریکا وارد کانادا می شوند، باید آزمایش شوند.
مسافران بین المللی کانادا به علت جهش های ویروس کرونا در انگلستان، آفریقای جنوبی و برزیل مورد توجه قرار گرفته اند. 
محدودیت های جدید به ویژه در تعطیلات بهار برای حفاظت از سلامت کانادایی ها اعمال خواهد شد.
نخست وزیر ترودو اخیرا از کانادایی ها خواسته تا سفرهای غیر ضروری را لغو کنند. ترودو گفت: دولت باید اقدامات دیگری مثل آزمایش سریع مسافران برگشتی در فرودگاهها و قرنطینه اجباری در هتلهای تعیین شده با هزینه مسافر را اعمال کنند. همچنین مهاجران تازه وارد به کانادا نیز با مواردی را در نظر داشته باشند.
 

محدودیت های سفر به کانادا 


قوانین سفر به کانادا از آمریکا و دیگر کشورها از ماه مارس تعیین شده و نیاز به تمدید ماهانه دارد. محدودیت سفرهای غیر ضروری خارجی و سفرها از آمریکا تا تاریخ 21 فوریه 2021 برابر 3/12/99 اجرا می شود.
این محدودیت ها شامل افرادی مثل شهروندان کانادایی، دارندگان اقامت دائم، نیروی کار موقت خارجی، دانشجویان بین المللی، اعضای خانواده درجه یک و دو می شود. 
کانادا از مسافران پنج ساله یا بالاتر می خواهد، آزمایش منفی PCR را 72 ساعت قبل از سفر به کانادا آماده کنند.
مسافران کانادا علاوه بر آزمایش باید 14 روز قرنطینه را داشته باشند. برنامه قرنطینه و چگونگی انجام آن باید قبل از ورود به کانادا مشخص شود.
مسافران کانادا باید از برنامه ArriveCAN برای ارسال اطلاعات خود به افسران مرزی کانادا و نحوه رعایت دستورالعملهای بهداشتی استفاده کنند. مسافران باید برای انجام ارزیابی روزانه خود و اعلام آن و انجام درست قرنطینه از این برنامه استفاده کنند.
در بعضی از استانهای کانادا موارد ابتلا به کرونا و بستری شدن در بیمارستان کاهش یافته است. نخست وزیر ترودو گفت: واکسن با وجود تهدید اتحادیه اروپا برای محدود کردن صادرات آن به کشورهای خارجی و تاخیر در تولید واکسن، وارد کانادا می شود. ترودو گفت: هدف دولت کانادا واکسینه کردن همه افراد تا سپتامبر 2021 برابر شهریور 1400 است.
ترودو گفت: فقط 2 درصد از موارد کرونا از مسافران است که این به علت اثر بخشی محدودیت های سفر به کانادا است.

توصیه های سازمان بهداشت جهانی در مورد کرونا

سازمان بهداشت جهانی به زبان فارسی توصیه های مهمی را به افراد برای در امان ماندن از ویروس کرونا اعلام کرده است.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2
مهسا1400/02/11
سلام .من تمام خواهر و برادرم کانادا هستند میخواهم برای دیدن آنها به آنجا بروم آیا الان درخواست ویزای توریستی بدهم یا بعد از اتمام کرونا؟؟ درکدام حالت امکان قبولی درخواست میباشد
  • گنجی
  • 1400/02/11
الان میتوانید درخواست بدهید.
غلامحسن 1399/12/11

یا سلام ایا محدودیتهای ورود شامل افرادی که ویزای اقامت دایم انها جدیدا صادر شده هم میشود؟ در اینصورت تا کی باید یرای ورودمنتظر شوند؟
با تشکر از اطلاع رسانی شما
  • گنجی
  • 1399/12/11
بله، اما استثناهایی مانند فامیل درجه یک یا دلیل حضور در یک مراسم خاص یا ... وجود دارد.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن