آمار قبولی برنامه کارآفرینی و نیروی متخصص بریتیش کلمبیا 2021

بازدیدکنندگان : 1789 نفر 1399/11/16
آمار قبولی برنامه کارآفرینی و نیروی متخصص بریتیش کلمبیا 2021
صدور 216 دعوتنامه برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا در تاریخ 2 فوریه 2021برابر 14/11/99 برای برنامه کارآفرینی 8 دعوتنامه و 208 دعوتنامه برای فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی بین المللی صادر کرد. 

بریتیش کلمبیا برای برنامه مهاجرت استانی در تاریخ 2 فوریه 2021 قرعه کشی را برگزار کرد.
208 دعوتنامه برای گروههای نیروی کار ماهر و فارغ التحصیلان بین المللی صادر شد، تا بتوانند از طریق برنامه های اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا و مهاجرت براساس مهارت برای مهاجرت استانی اقدام کنند. حداقل امتیاز مورد نیاز مهاجران در گروههای مختلف متفاوت بود.

امتیاز مورد نیاز برای برنامه اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا عبارت است از:
_ نیروی کار ماهر: 104 امتیاز
_ فارغ التحصیل بین المللی: 100 امتیاز
مهاجران این گروهها باید قبلا پروفایل خود را به اداره مهاجرت کانادا ارسال کرده باشند. با دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا، 600 امتیاز اضافی براساس سیستم جامع امتیاز بندی به مهاجران داده می شود، که تضمینی برای دریافت دعوتنامه قبولی برای اقامت دائم کانادا از طریق برنامه اکسپرس اینتری می باشد.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

امتیازات برنامه مهاجرت براساس مهارت به شرح زیر است:
_ نیروی کار ماهر: 98 امتیاز
_ فارغ التحصیل بین المللی: 98 امتیاز
_ نیروی متخصص فنی: 79 امتیاز
دولت بریتیش کلمبیا گفت: کرونا بر روی قرعه کشی اثراتی داشته است. بریتیش کلمبیا مشاغل مرتبط با فروش و ارائه خدمات را از قرعه کشی خارج کرد.
بریتیش کلمبیا قرعه کشی ها را برای برنامه های مختلف مهاجرت را به صورت هفتگی انجام می دهد.
تا به حال در سال 2021 بریتیش کلمبیا  740 دعوتنامه صادر کرده است.
برای ثبت نام در گروههای مهاجرت براساس مهارت یا اکسپرس اینتری، مهاجران باید در سیستم آنلاین مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا پروفایل ایجاد کرده و در سیستم مهاجرت براساس مهارت ثبت نام کنند. 
مهاجران بر اساس عواملی  مثل تحصیلات، سابقه کار، تسلط به زبان فرانسه یا انگلیسی و محل کار مورد ارزیابی و امتیاز دهی قرار می گیرند.


برنامه مهاجرت براساس مهارت بریتیش کلمبیا کانادا چیست؟


این برنامه برای اقامت دائم نیروی کار خارجی که پیشنهاد کار از بریتیش کلمبیا دارند، می باشد.
پنج گروه قابل اقدام طبق برنامه مهاجرت براساس مهارت وجود دارد، چهار گروه با سیستم اکسپرس اینتری دولت فدرال هماهنگ و همسو هستند:
_ نیروی کار ماهر: برای افرادی که پیشنهاد شغلی و چند سال تجربه در یک شغل دارند.
_ گروه حرفه ای بهداشت و درمان: پزشکان، پرستاران، متخصصات روانپزشکی یا متخصصان بهداشت که پیشنهاد شغلی در یکی از 11 شغل تعیین شده دارند.
_ گروه فارغ التحصیلان بین المللی: برای مهاجرانی که در سه سال گذشته از یک دانشگاه یا کالج تعیین شده کانادا فارغ التحصیل شده اند.
_ گروه فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی: کارشناسی ارشد یا دکترا، فارغ التحصیلان واجد شرایط بریتیش کلمبیا بعد از تحصیل در علوم طبیعی، کاربردی یا بهداشت احتمالا بدون پیشنهاد شغلی از طریق این گروه اقدام می کنند.
_ گروه نیروی فنی: تکنسین های فنی و افراد فعال در صنعت توریسم، فرآوری مواد غذایی یا بخش حمل و نقل یا افرادی که در موقعیت های سطح پایین در منطقه شمال شرقی بریتیش کلمبیا کار و  زندگی می کنند. 


برنامه کارآفرینی بریتیش کلمبیا کانادا


بریتیش کلمبیا برای اولین بار بعد از دو ماه برای کارآفرینان دعوتنامه صادر کرد.
8 دعوتنامه برای گروه کارآفرینان بریتیش کلمبیا صادر شد. کارآفرینان 122 امتیاز نیاز داشتند.
هدف این برنامه مهاجرتی پذیرش کارآفرینانی است، که می خواهند شغلی را راه اندازی کنند یا مشاغل موجود را به عهده بگیرند. مهاجران براساس عواملی مثل تجربه کاری، ارزش خالص سرمایه، تحصیلات، برنامه تجاری و میزان سرمایه گذاری ارزیابی می شوند.در این برنامه متقاضی ویزای کار دریافت می کند و اگر شرایط اولیه را داشته باشد تقریبا دو سال بعد می تواند برای اقامت اقدام کند. افزایش امتیاز کارآفرینی بریتیش کلمبیا باعث شده بسیاری از متقاضیان بازهم نتوانند قبول شوند. داشتن مدرک زبان، تحصیلات و سابقه کار مرتبط و بیزینس پلن عالی میتواند شانس قبول را بالا ببرد اما بخش بیزینس پلن کاملا دست آفیسر می باشد و امتیاز کمی متقاضیان تاکنون گرفته اند. 


صدور 81 دعوتنامه در برنامه فناوری بریتیش کلمبیا


بریتیش کلمبیا در تاریخ 26 ژانویه 2021 برابر 7/11/99 از طریق برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا وزیرگروه برنامه اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا متقاضیان برنامه تکنولوژی و کامپیوتر را پذیرفت.
این برنامه مهاجرت براساس مهارت ها برای نیروی کار ماهر و نیمه ماهری است، که شغل آنها در استان مورد نیاز است.
مهاجران از گروههای نیروی کار ماهر و فارغ التحصیلان بین المللی از طریق برنامه فناوری بریتیش کلمبیا دعوت شدند. مهاجران برای دریافت دعوتنامه باید پیشنهاد شغلی در یک شغل واجد شرایط فنی را داشته باشند. حداقل امتیاز لازم برای مهاجرانی که در این قرعه کشی دعوت شدند، 80 امتیاز بود.
بریتیش کلمبیا هر هفته برای دو گروه برنامه مهاجرت استانی قرعه کشی انجام می دهد.
برای ثبت نام در برنامه های مهاجرت براساس مهارت ها یا اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا، مهاجران باید در سیستم آنلاین برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا یک پروفایل ایجاد کرده و در سیستم مهاجرت براساس مهارت ها ثبت نام کنند.

 مهاجران براساس سطح تحصیلات، سابقه کار، تسلط به زبان انگلیسی و محل کار مورد ارزیابی و امتیازدهی قرار می گیرند.
اگر متقاضی تایید شود، می تواند با دعوتنامه مهاجرت استانی برای اقامت دائم کانادا در اداره مهاجرت از طریق سیستم اکسپرس اینتری اقدام کند.
به مهاجرانی که دعوتنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا را دریافت کردند، 600 امتیاز اضافی نسبت به سیستم جامع امتیاز بندی داده می شود.  این امتیاز اضافی باعث افزایش امتیاز متقاضی شده، که دریافت دعوتنامه قبولی در قرعه کشی بعدی را تضمین می کند.
برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا یکی از برنامه های مهاجرت استانی کانادا است. استانها از طریق این برنامه ها می توانند نیروی کار مناسب بازار کار محلی را انتخاب کنند.
بریتیش کلمبیا به علت رشد فناوری و هجوم استعداد های بین المللی به کانادا و ترک مراکز فناوری آمریکا مانند سیلیکون ولی، برنامه آزمایشی فناوری را درسال 2017 ایجاد کرد. این موضوع به علت سیاستهای سختگیرانه مهاجرت و شرایط اقتصادی دوران ترامپ بوده است.

استان بریتیش کلمبیا به نوآوری و تخصص فنی شهرت داشته و آب وهوای عالی و مجاورت با بازار های آمریکا باعث جذب نیروی کار ماهر و مشاغل شده است.
بریتیش کلمبیا از ماه ژانویه 5 قرعه کشی با حداقل امتیازات از 77 تا 106 انجام داده است. بریتیش کلمبیا علاوه بر نیروی کار فناوری به طور منظم نیروی کار ماهر و فارغ التحصیلان مشاغل غیر فنی را دعوت می کند. 

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 3
رهام1401/02/15
چه ایده ای برای استارتاپ ویزا خوبه؟
من پزشک و همسر داروساز هستند و سن 44
برادرم سالها پیش با شما از طریق اسکیل ورکر مونترال رفت و الان پاسپورت گرفته ایا امتیاز برای من داره؟
  • گنجی
  • 1401/02/27
ایده های مهندسی و پزشکی و کشاورزی خوب است (مخصوصا اگر مرتبط با کرونا و تولید غذا باشد)
ایده های مرتبط با رمز ارز، ساختمان الان شانس کمی دارند
علی 1399/11/13
سلام من علاقه مند به مهاجرت به کانادا هستم ، شغل خدمات پس از فروش دارم ، شغل متخصص الکترونیک در سطح بالا وخاص . ممنون از راهنمایی شما
  • گنجی
  • 1399/11/13
سن و مدرک زبان و تحصیلات و سابقه اقدام برای ویزا را بفرمایید.
روناک م.1399/11/13
من چندین ماه است که برای کارآفرینی ونکوور اقدام کرده ام ولی امتیازم نمی رسد، ایا برنامه ای هست که از ابتدای ورود به کانادا بتوانم پی آر بگیریم. شغل متخصص جراحی قلب 45سال.
  • گنجی
  • 1399/11/13
حداقل امیتازات در برنامه ونکوور بالا رفته و فعلا شانسی ندارید مخصوصا با رشته تحصیل تان.
برنامه سرمایه گذاری 350هزار دلاری کبک در ابتدای ورود به کانادا به شما اقامت دائم می دهد.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن