ویزای بیزینس ویزیتور کانادا

بازدیدکنندگان : 1395 نفر 1401/06/30
ویزای بیزینس ویزیتور کانادا
خبر خوب اینکه، متخصصین کامپیوتر که با ویزای بیزینسی وارد کانادا می شوند نیازی به ورک پرمیت ندارند. لذا اگر شرایط پایین را دارید می توانید برای نوع دیگری از ویزای توریستی کانادا به نام ویزای بیزینس ویزیتور کانادا اقدام کنید و البته دوستان بدانید که شما همانند ویزای توریستی کانادا نیاز به مدارک خاصی هستید.

 

ویزای بیزینس چیست

بعضی از متخصصان فناوری که می توانند ویزای تجاری کانادا را دریافت کنند برای ورود به کانادا نیازی نیست که ورک پرمیت داشته باشند. 
ویزیتور تجاری یعنی فردی که برای انجام بیزینس به کانادا می آید و چون این افراد وارد بازار کار کانادا نمی شوند پس نیازی نیست که ورک پرمیت داشته باشند و هدف آنها مهاجرت به کانادا نمی باشد.

 

ویزای تجاری کانادا

برای اینکه به عنوان یک ویزای تجاری کانادا وارد این کشور شوید، باید این شرایط را داشته باشید:
  •  باید کمتر از شش ماه در کانادا بمانید.
  •  قصد ورود به بازار کاری کانادا را نداشته باشید و به عبارتی رقیب خود کانادایی ها نباشید.  
  •  محل کسب و کار شما و درآمدی که بدست می آورید در خارج از کانادا باشد.
  •  دعوتنامه و مدارک طبق چک لیست ویزای بیزینسی داشته باشید.
  •  شما شرایط اولیه برای ورود به کانادا مثل پاسپورت، پول کافی برای اقامت و برگشت به کشورتان، برنامه ای برای خروج از کانادا را دارید و خطری برای امنیت و سلامتی کانادایی ها ندارید و سوپیشینه نداشتید. 

 انواع ویزای کانادا

ویزای بیزینس کانادا

نیروی کار متخصص آی تی و کامپیوتر اگر این شرایط را داشته باشند به عنوان ویزای بیزینس کانادا در نظر گرفته می شوند و بیزینس ویزای کانادا در شرایط زیر برای آنها صادر می شود:
1- برای انجام خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش باید برای معاملات خارج از کانادا باشد یعنی یک شرکت کانادایی محصولی را از یک شرکت خارجی خریداری کرده و شرکت خارجی باید خدماتی مثل تعمیر یا نگهداری محصول را انجام بدهد. در اینصورت برای ارائه خدمات بعد از فروش یا اگر محصول فروخته شده تجهیزات فنی پیچیده یا سیستم کامپیوتری خاصی نیاز داشته باشد باید تکنسین های فنی آن شرکت به کانادا سفر کنند.
در مواردی برای سرویس محصول دانش تخصصی خاصی مورد نیاز است که فقط کارمندان شرکت خارجی می توانند این خدمات را ارائه دهند، پس تکنسین شرکت خارجی می تواند به عنوان ویزای بیزینسی وارد کانادا شوند. 

2- برای حضور در کنفرانس های بین المللی
در نوع دیگر از ویزای بیزینسی، متقاضی برای سخنرانی در یک سمینار یا شرکت در کارگاه به کانادا می آید. که به آن ویزای کنفرانس کانادا گویند و متقاضی ویزای شرکت در کنفرانس را طی ان برای مدت محدود دریافت می کند. 
با پیشرفت دنیا و توسعه فناوری، ورک شاپ ها و سمینارهای زیادی در کل دنیا برگزار می شود. پس به کارشناسان غیر کانادایی که دارنده ویزای بیزینسی هستند اجازه ورود به کانادا را می دهند تا کانادایی ها اطلاعات لازم در مورد یک فناوری جدید را با شرکت در کنفرانس های بین المللی بدست آورند. 

3- برای آموزش در مورد نحوه خدمات دهی یک محصول
گروهی از دارندگان ویزای بیزینسی، برای آموزش به پرسنل یک شرکت چند ملیتی در کانادا وارد این کشور می شوند. 
اگر برای فروش بیزینس در کانادا از تجهیزات یا نرم افزارهای خاصی استفاده شود باید متخصصان شرکت مورد نظر نحوه استفاده از این محصولات را به کانادایی ها آموزش بدهند و در بیشتر موارد نمی توانند از افراد دیگری برای این آموزش ها استفاده کنند و باید افراد خارجی از آن شرکت به عنوان ویزیتور تجاری برای آموزش نحوه استفاده از این محصولات به کانادا بیایند. این شامل خرید کالا از کانادا نمی شود.

 ویزای کانادا توریستی

دلایل ریجکتی ویزای توریستی کانادا

اگر ویزای شما ریجکت شده است ناراحت نباشید، با رفع علت می توانید مجدد اقدام کنید و نیازی به هزینه های زیاد برای کورت و دادگاه هم نخواهد بود. شایع ترین دلایل ریجکتی ویزای توریستی کانادا عبارتند از:
  1. نداشتن تمکن مالی کافی
  2. هدف سفر نامشخص در کانادا
  3. عدم ارائه سابقه سفر خوب مانند شینگن
  4. وضعیت شغلی و استخدامی ضعیف در ایران
  5. عدم ترجمه مدارک مستند مبنی بر بازگشت به کشور
  6. نداشتن فامیل درجه یک در کشور مبدا برای اثبات بازگشت
  7. توضیح ناقص در مورد سفر به کانادا و هدف واقعی از بازدید از کانادا

بسیاری از این موارد روی پرونده شما تاثیر بد می گذارد، مثلا ارائه بلیط یکسره و نه رفت-برگشت به کانادا می تواند ذهن آفیسر را حساس کند که چرا متقاضی فقط بلیط یکطرفه خریداری کرده و لذا احتمال بازگشت وی به کشورش کم است.

 

موسسه مهاجرتی گنجی

برای دریافت ویزا و ورود به کانادا بهتر است با یک وکیل مهاجرتی مشورت کنید و کارهای مهاجرتی خود را به او بسپارید افسر کانادایی برای ارزیابی پرونده مهاجرتی شما اختیارات زیادی دارد. افرادی که به عنوان ویزای بیزینسی وارد کانادا می شوند نیاز به مدارک کاملی برای ورود به کانادا هستند، اگر افسر مرزبانی کانادا تشخیص دهد که آنها باید ورک پرمیت داشته باشند نمی توانند وارد کانادا شوند. انتخاب مشاور یا وکیل کانادا مانند آقای گنجی، برای انجام هیچکدام از مراحل مهاجرت یا درخواست ویزای کانادا اجباری نیست، اما حضور یک وکیل یا مشاور خبره و با تجربه بسیار می تواند در مدیریت زمان و افزایش شانس ویزای تجاری کانادا موثر باشد.  
اگر می خواهید برای کار وارد کانادا شوید باید با یک وکیل مهاجرتی مشورت کنید تا به شما کمک کند که به راحتی وارد کانادا شوید، و مانع از ریجکتی ویزای کانادا شود یا اگر سابقه ریجکتی دارید، وکیل بتواند دلایل ریجکتی ویزای کانادا را بیابد و با رفع ریجکتی ویزای کانادا، شانس اخذ ویزا را افزایش دهد. 

canada_ganji_instagram
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
محمد علی1401/07/11
سلام روز بخیر
ببخشید من توضیحات را مطالعه کردم اما متوجه نشدم
اینکه برای خودم من متاهل هستم خودم تنهایی می خواهم سفر کنم چند باید بپردازم
  • گنجی
  • 1401/07/11
ابتدا شرایط خودتان مانند دارا بودن دعوتنامه، شینگن، مدارک شغلی را باید داشته باشید تا بتوانید به تنهایی اقدام کنید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن