سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا

مسیر نما :اخباردومینیکا
بازدیدکنندگان : 1125 نفر 1401/09/05
سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا
چگونه شانس دریافت ویزای کانادا را افزایش دهیم، سوالی که بسیاری از متقاضیان ویزای کانادا بعد از ریجکتی از ما جویا می شوند؟ 
در این متن آقای گنجی در مورد سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا توضیح می دهند.

 

انواع ویزای کانادا

شما همیشه دوست دارید از تصمیم های خود بهترین نتیجه را بگیرید. اما بسیاری از نتایج به شانس و شرایط سفارت کانادا بستگی دارد، ولی بعضی موارد در دست ما می باشد که می تواند شانس ویزای کانادا را افزایش دهد. دارا بودن یک پاسپورت با اعتبار مانند دومینیکا می تواند این شانس را افزایش دهد.

چگونه؛
کشور کانادا با توجه به اقتصاد رو به رشد و سطح رفاهی بالا، همواره یک مقصد محبوب برای مهاجرین دنیا در طی سال های اخیر بوده است. خصوصا برای ایرانیانی که قصد مهاجرت و یا تحصیل در یک کشور دیگر را دارند.اما با توجه به شرایط خاص کشور کانادا، دریافت و اخذ ویزا کانادا به ویژه برای ایرانیان چندان راحت نمی باشد. در طی چندین سال اخیر ایرانیانی وجود داشته اند که حتی با وجود  شرایط خوب و مناسب، ویزای آن ها به دلایل زیر ریجکت شده:
  • نداشتن مدارک شغلی کافی
  • نداشتن سابقه سفر خوب شینگن
  • ریجکتی بدلیل نداشتن تمکن مالی
  • دارا نبودن دعوتنامه معتبر از کانادا
  • عدم اثبات دلیل بازگشت به کشور خود
  • نداشتن هدف واقعی از سفر به کانادا
 

آیا سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا ممکن است؟

بله، همیشه یک راه خوب نیز وجود دارد. اخیرا راهی تازه و کم ریسک تر با مزایای بیشتر که نهایتا منجر به اخذ ویزای توریستی 10ساله کانادا خواهد شد بوجود آمده که بسیاری از ایرانیان به آن روی آورده اند؛اخذ پاسپورت دوم. در ادامه بیشتر در مورد نحوه اخذ پاسپورت دوم و بهترین کشور برای اخذ پاسپورت دوم خواهیم پرداخت. 

 

بهترین کشور برای اخذ پاسپورت دوم 

با توجه به شرایط حال حاضر، پاسپورت دومینیکا بهترین و مقرون به صرفه ترین پاسپورت جهت اخذ پاسپورت دوم می باشد. شما می توانید این پاسپورت را طی مدت زمان کم تر از 4 ماه دریافت کنید و گذشته از مزایای زیادی که این پاسپورت برای شما فراهم می کند، راه شما را نیز برای دستیابی به ویزای کانادا راحت خواهد کرد. به این صورت که شما بعد از دریافت پاسپورت دومینیکای خود، با تابعیت دومینیکایی خود برای ویزای کانادا درخواست خواهید داد و باعث تسریع روند مهاجرت به کانادا شما می شود.

 

کشور دومینیکا کجا قرار دارد

کشور دومینیکا یکی از کشور های مشترک المنافع و از زیر شاخه ها ی کشور انگلستان می باشد در منطقه کارائیب واقع شده است.این کشور یک جزیره خوش آب و هوا با جنگل های انبوه و سواحل خیره کننده می باشد. همین ویژگی ها باعث شده است که دومینیکا به یک مقصد توریستی لوکس تبدیل شود.

پاسپورت دومینیکا

مزایای داشتن پاسپورت دومینیکا

علاوه بر اینکه پاسپورت دومینیکا یک راه میان بر عالی برای گرفتن ویزای کانادا به حساب می آید، این پاسپورت دارای مزایای بسیار زیاد دیگیری نیز می باشد.
  1. بدون نیاز به ارائه مدرک زبان انگلیسی
  2. امکان ایجاد حساب های بین المللی 
  3. امکان اخذ پاسپورت برای خانواده
  4. بدون نیاز شرط حضور برای اقدام
  5. تحصیل در دانشگاه های انگلستان
  6. امکان سفر بدون ویزا به 145 کشور مثل شینگن
  7. تسریع دریافت ویزای مهاجرت به کانادا 

 

دریافت ویزای کانادا با پاسپورت دومینیکا

کانادا دارای روش های متفاوتی برای دادن مجوز ورود به کشورش است. نوع این ویزا ها با توجه به قصد متقاضی از سفر به کانادا تعیین می شود. افراد می توانند با داشتن ویزای تحصیلی کانادا در این کشور در بهترین سطح علمی و آموزشی در مقاطع مختلف تحصیل کنند. همچنین با داشتن ویزای کار کانادا، اجازه کار در این کشور را خواهند داشت. اکثر مردم نیز ویزای توریستی کانادا را به قصد بازدید از این کشور به دلایل مختلف انتخاب می کنند. اما همانطور که گفتیم اخذ این ویزا ها چندان راحت نیستند و امار ریجکتی بالایی دارند و بهترین روش برای اخذ ویزای کانادا، دریافت پاسپورت دوم در ابتدا می باشد.

موسسه مهاجرتی گنجی وکیل رسمی مهاجرت کانادا، مسیر اخذ ویزای کانادا را در کمترین زمان و رایگان با پاسپورت دومینیکا برای تمام اعضا خانواده فراهم می کند.
 
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2
کامیلا1402/01/21
سلام من پاس دومینیکا دارم ، چطور باید برای توریستی کانادا اقدام کنم و چه مدارکی لازمه ؟!
  • گنجی
  • 1402/01/24
دعوتنامه و دلیل سفر و مدارک ملکی و کاری برای کسب ویزای توریستی نیاز دارید.
پانته آ1401/09/22
برای گرفتن این پاسپورت چه مبلغی باید پرداخت کنیم؟
امکان ریجکتی وجود داره؟
  • گنجی
  • 1401/09/23
اگر مشکل سوپیشینه، مدیکال نداشته باشید امکان دریافت خواهید داشت. هزینه ها از صدهزار دلار به نسبت سن و تعداد اعضا خانواده متغیر است.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن