بهترین استارتاپ های کانادا

بازدیدکنندگان : 2751 نفر 1401/12/21
بهترین استارتاپ های کانادا
بهترین استارتاپ های کانادا
آیا می دانستید در حال حاضر تنها برنامه ای که با ایلتس 5 به اقامت دائم کانادا می رسد، استارتاپ کانادا است؟
 

برنامه استارتاپ ویزای کانادا و آینده آن در 2023

محبوبیت برنامه ویزای استارت آپ کانادا (برنامه SUV) با سرعتی در حال افزایش است که توسط اداره مهاجرت کانادا پیش بینی نمی شد. با توجه به محبوبیت برنامه استارت آپ کانادا تعداد متقاضیان آن به سرعت در حال افزایش است و طبیعتا سهمیه اولیه در نظر گرفته شده توسط اداره مهاجرت کانادا جوابگوی این تعدادمتقاضیان نیست.
در ابتدای راه اندازی برنامه استارت آپ ویزای کانادا در سال 2018، متقاضیان در بازه زمانی کوتاهی معادل با چند ماه به نتیجه می رسیدند و با اقامت دائم وارد کانادا می شدند و می توانستند برنامه استارت آپی خود را اجرا کنند اما از ابتدای سال 2020 با توجه به افزایش حجم متقاضیان، مدت زمان بررسی پرونده ها نیز افزایش یافت.
همانطور که می دانید هر شرکت استارت آپی باید در سریع ترین فرصت ممکن از زمان شروع راه اندازی شود در غیر اینصورت فناوری مربوط به آن استارت آپ به سرعت منسوخ می شود و عملا خاصیت استارت آپی خود را از دست می دهد و حتی ممکن است منجر به شکست پروژه نیز بشود. خبر خوب اینکه طبق مکاتبات موسسه مهاجرتی گنجی و اخباری که مستقیما برای موسسه ما ارسال شده این پیام به اداره مهاجرت کانادا رسیده و اهمیت آن را درک کرده اند و خبر های خوبی برای رسیدگی به این موضوع منتشر شده است.
 

حمایت کانادا از استارتاپ ویزا

 مارکو مندینو، وزیر سابق مهاجرت کانادا، در ژوئن 2021 در پیامی اعلام کرد: «با خروج از پاندمی کرونا، پیام واضحی که با برنامه ویزای استارت‌آپ اعلام می کنیم این است که کانادا درهای خود را برای شروع بیزینس های استارتاپ پر سود باز می کند».
پس از آن، شان فریزر، وزیر جدید مهاجرت، اقداماتی را برای حمایت از این سخنان انجام داد و در 1 نوامبر 2022، افزایش قابل توجهی در تعداد پذیرش مهاجرین در سطوح مختلف را اعلام کرد. از جمله افزایش بیش از 3 برابری تعداد متقاضیان منتخب تحت برنامه ویزای استارت آپ ویزای کانادا.
 

افزایش ظرفیت ویزای استارتاپ کانادا

کانادا تعداد پذیرش برای اقامت دائم را افزایش داده است.
 
در سه سال آینده، کانادا در حال برنامه ریزی برای انتخاب حدود 500.000 مقیم دائم جدید در هر سال است، از جمله برای رده اقتصادی (که شامل اکثریت قریب به اتفاق متقاضیان استارتاپ ویزا کاناد می شود) از 2350 تا 8000 نفر در سال به شرح زیر:

تعداد ظرفیت متقاضیان در برنامه استارت آپ (SUV) 
سال 2022: هدف 1500
محدوده کم: 1000
محدوده بالا: 2000

سال 2023: هدف 3500
محدوده کم: 2350
محدوده بالا: 4000

سال 2024: هدف 5000
محدوده کم: 3500
محدوده بالا: 7000

سال 2025: هدف 6000
محدوده کم: 4000
محدوده بالا: 8000
مدت زمان گرفتن ویزای استارتاپ کانادا

مدت زمان گرفتن ویزای استارتاپ کانادا

به عقیده آقای گنجی وکیل رسمی اداره مهاجرت کانادا و بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط اداره مهاجرت کانادا اگر شما در برنامه ویزای استارت آپ کانادا نامه حمایتی (لتر آو ساپورت) خود را دریافت کرده اید و پرونده شما در قسمت فدرال برای صدور اقامت دائم (پی آر) تحت بررسی هست، و یا اگر به زودی پرونده خود را ارسال می کنید، باید بدانید که  این افزایش قابل توجه تعداد پذیرش مهاجران به این معنی است که هر سال افراد بیشتری انتخاب خواهند شد، آفیسرهای بیشتری روی این بخش کار می کنند و بنابراین زمان بررسی پرونده ها کاهش می یابد.
 

تسریع در روند ویزای استارتاپ

باید منتظر تغییرات بیشتری در سیستم  کاری اداره مهاجرت کانادا باشیم

اخبار منتشر شده که در بالا به آن اشاره کردیم در واقع بهترین عکس العمل اداره مهاجرت کانادا در پاسخ به حجم بالای پرونده ها و در جهت تسریع در روند بررسی درخواست ها بود. بنابراین موافقت با پذیرش تعداد بیشتری از افراد، ساده ترین راه برای حل مشکل در کوتاه مدت بود. با این حال، این تصمیم به این معنا نیست که انتظار تغییرات بیشتری وجود ندارد. تا زمانی که تعداد پرونده های ویزای استارت آپ با چنین روندی در حال افزایش است، پذیرش متقاضیان بیشتر نمی تواند تنها راه حل باشد. باید راه حل عمیق تری ارائه شود تا بهترین پروژه های استارت آپی در اولویت قرار گیرند و ظرف چند ماه پردازش شوند. طی مکاتبات و ارتباطاتی که با اداره مهاجرت کانادا به طور مستمر داریم پیشنهادت خود را در این زمینه به اطلاع آنها رسانده ایم و پیگیری مستمر در این زمینه نیز خواهیم داشت. این پیشنهادات در جهت بهبود سیستم برنامه استارتاپ ویزا کانادا چه با ایجاد یک سیستم امتیازی شبیه به سیستم اکسپرس انتری، یا با اولویت‌بندی استارت‌آپ‌هایی که دارای ظرفیت و سرمایه گذاری بالاتری هستند، یا ایجاد صف‌های جداگانه برای برنامه ویزای استارت‌آپ، که زمان پردازش زیر یک سال برای پروژه هایی که برای کانادا بهتر هستند، گردد.
یکی از دلایلی که پروژه هایی استارت آپی که توسط تیم استارت آپی موسسه مهاجرتی گنجی با دقت و وسواس بسیار بالایی ایجاد و توسعه داده می شوند از ابتدا دقیقا به همین خاطر بوده و این اطمینان را داریم که پروژه هایی که برای موکلین محترم موسسه گنجی ایجاد کرده و توسعه داده ایم دارای بالاترین شانس برای پذیرش توسط اداره مهاجرت کانادا هستند و همچنین چون این پروژه ها در داخل کانادا و بر اساس نیاز روز بازار کانادا بوجود آمده اند در سیستم جدید کانادا همیشه دارای اولویت پردازش نیز خواهند بود.
 

بهترین استارتاپ های موفق کانادا

کانادا تمام شرایط برای موفقیت یک استارتاپ را داراست، لذا 2023 سال رونق استارتاپ ها در کانادا هستند، 13میلیارد دلار از کل GDP برابر 2 تریلیون دلار اقتصاد کانادا مرتبط با استارتاپ است که شامل 100هزار استارتاپ می شود. در این لیست ما به بهترین ها در سال 2023 اشاره می کنیم:
  • شرکت خدمات غذای Notch  تورنتو
  • شرکت ساختمانی Local Logic مونترال
  • شرکت لیتیوم Summit Nanotech کلگری
  • شرکت موتور برقی Damon Motors ونکوور
  • شرکت هوای پاک Carbon Streaming تورنتو
  • شرکت سلامت Maple تورنتو
  • شرکت فضا NorthStar Earth & Space  مونترال
  • شرکت خدمات شبکه و کامیپوتر eStructure مونترال
  • شرکت آی تی Tailscale  تورنتو
  • شرکت وام Nesto مونترال
بقیه موارد در خبرهای بعدی منتشر می گردد اگر سوالی در مورد این استارتاپ ها داشتید در واتس اپ گنجی اطلاع دهید.
 

پروژه های استارت آپی غیرواقعی سیستم برنامه ویزای استارت آپ SUV-Startup visa  را مختل می کند

مایه تاسف است، اما مشاهدات نشان می دهد بسیاری از متقاضیان فریب خورده اند تا از نقص سیستم برنامه SUV سوء استفاده کنند، که به متقاضیان اجازه می دهد با پروژه یک استارتاپ در برنامه استارتاپ شرکت کنند بدون اینکه کوچکترین قصدی برای راه اندازی استارتاپ مذکور پس از ورود دائم به کانادا داشته باشند. 
این درست است که دریافت نامه حمایتی در برنامه استارت آپ بسیار ضروری است اما متقاضیان باید کاملا نسبت به حساسیت های اداره مهاجرت کانادا در برنامه استارت آپ و همچنینی واقعی بودن پروژه خودشان آگاه باشندوهرگز قبول نکنند که تحت هر پروژه استارت آپی و با هر مبلغی و فقط به قصد ورود به این برنامه اقدام کنند.
توجه داشته باشید برنامه استارت آپ کانادا علیرغم نکات مثبت و مزیت های بسیار زیادی که دارد دارای نکات پیچیده و مبهم بسیار زیادی است که اگر مجموعه مهاجرتی و تیم پشتیبان استارت آپی شما تخصص و تجربه کافی را در این زمینه نداشته باشد، کار برای شما بسیار سخت و دارای عواقب جبران ناپذیری خواهد بود.
برای بررسی جزییات و کسب اطلاعات بیشتر در استارتاپ ویزا کانادا کلیک کنید.
 
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0
Mojtaba1402/11/28
سلام من 2سوال دارم
1.آیا برای رشته نساجی هم می شود اقدام کرد؟
2.آیا می توان ویزای درمانی هم گرفت؟
  • گنجی
  • 1402/11/28
1- بله ولی رزومه کاری عالی نیاز دارد
2- خیر.
اتابک1402/09/15
سلام. وقت بخیر. آیا در زمینه بهداشت و ایمنی مواد غذایی و گوشت استارتاپی وجود دارد و برای راه اندازی حداقل چقدر سرمایه مورد نیاز است.
سپاسگذارم
  • گنجی
  • 1402/09/16
در زمینه HSE پروژه داریم فقط باید رزومه شما را داشته باشیم تا دقیق تر نظر دهیم.
سرمایه خاصی نمی خواهد. انکوباتور و انجل و ونچرها شرایط خوبی دارند.
وحید1402/07/15
سلام روزتون به خیر
سوالی داشتم آیا موسسه برنامه استارت آپی و پلنی در زمینه کشاورزی دارند که بتوان از این طریق اقدام کرد؟ و اینکه هزینه این نوع درخواست و مدت زمان اون چقدره ؟
  • گنجی
  • 1402/07/16
بله در زمینه کشاورزی طرح ها خوبی داشتیم و الان هم اماده هست. مانند گیاهان دارویی ، گلخانه های عمودی، عدس با واریته های مناسب، پرورش گاو شیری، غذاهای دریایی مانند صدف و میگو، تجهیزات نانو برای بسته بندی مواد غذایی، تهیه سوخت از باقیمانده مواد کشاورزی، خاک های ارگانیک، ادوات کشاورزی مبتنی بر عملکرد AI و ... که نمونه موفق خوبی موسسه گنجی برای پیشنهاد دارد
خوبشختانه امکان اخذ ورک پرمیت قبل از اخذ کارت اقامت در سازمان ما مهیا است.
فرزانه1402/06/31
سلام
من فوق لیسانس کامپیوتر هستم و برنامه نویسی کامپیوتر تدریس میکنم و پشتیبان نرم افزار هم هستم ،50 سال سن دارم و ایلتس در حد 6 هستم، آیا اامکانش هست بتونم در یکی از برنامه های مهاجرت کانادا پذیرش بشم؟
  • گنجی
  • 1402/07/01
برای استارتاپ ویزای کانادا یا ورک پرمیت امکانپذیر است
هر کدام یک میزان دانش زبان نیاز دارند که ضمن تماس با دفتر بررسی خواهد شد.
ف..1402/06/05
سلام وقت تون بخیر
اگر کسی هست که در تیم استارتاپی خودش نیاز به یک فوق لیسانس کامپیوتر داشته باشه امکانش هست بنده رو معرفی کنید؟
  • گنجی
  • 1402/06/06
در برنامه استارتاپ ویزا ابتدا باید رزومه CV شما بررسی شود هر طرحی مناسب هر رشته ای  نیست و ریجکت می شود لذا در واتس اپ سایت ما رزومه بفرستید
نمونه قبولی و مدیکال استارتاپ ویزا ما را در تلگرام و اینستاگرام ببینید.
محمود1402/03/27
سلام. من می خواهم یک مزرعه سنتی تاسیس کنم آیا شانسی دارم. آیا شرایط سنی و زبان و مدرک تحصیلی نیاز دارد با سپاس
  • گنجی
  • 1402/03/31
برای شروع کار کشاورزی اصلا مزرعه سنتی را پیشنهاد نمی کنیم
اینکه چه محصولی در چه استان کانادا تولید شود نیازمند تحقیق بازار و براورد قیمت زمین است
معمولا کانادا در این محصولات بازار کار عالی دارد:
دانه های روغنی، غلات، میوه های درختی مانند سیب، گیلاس
علی1402/01/05
درود
بنده مربی تیراندازی وفوق لیسانس برنامه ریزی شهری دارم و همچنین دارای داری مدرک مدیریت کنترل پروژه دارم درچه زمینه ای میتوانم ویزای کاربگیرم
  • گنجی
  • 1402/01/10
اگر تا 35 سال هستید برای اسکیل ورکر و دانشجویی می توانید.
در واتس اپ برای ما رزومه کامل + سطح زباتان را بفرستید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن