مراحل دریافت پاسپورت کانادا

بازدیدکنندگان : 863 نفر 1401/12/16
مراحل دریافت پاسپورت کانادا
مراحل دریافت پاسپورت کانادا
برای دریافت پاسپورت و سیتی زن شیپی کانادا نیاز دارید که حداقل 1095 روز در کانادا حضور داشته باشید و مالیات پرداخت کنید.
 

آیا در حال حاضر شهروند کانادا هستید؟

اگر والدین شما یا حتی یک از آنها شهروند کانادا هستند و شما در خارج از کانادا متولد شده اید  می توانید از مزایای شهروندی کانادا استفاده کنید چون واجد شرایط برای دریافت حق شهروندی و پاسپورت کانادا خواهید بود.  
طبق نظر آقای گنجی؛ یک نکته اینجا وجود دارد، والدین قانونی یا بیولوژیکی شما باید در زمان تولد شما یک کانادایی از نسل اول باشند. یعنی والدین شما باید در کانادا متولد شده باشند یا با موفقیت شهروندی کانادا را دریافت کرده باشند. اگر والدین شما در خارج از کانادا از یک شهروندی کانادایی متولد شده باشند و بعد از آن با ارائه مدارک، شهروندی کانادا را دریافت کرده باشند آنها به عنوان کانادایی نسل اول نیستند. پس به شما به صورت خودکار شهروندی کانادا را نمی دهند. 
گواهی شهروندی کانادا را اداره مهاجرت کانادا صادر می کند و نشان می دهد که شما شهروند کانادا هستید. گواهی شهروندی یا گواهی تولد در کانادا نشان دهنده این است که شما شهروند یا سیتی زن کانادا هستید. 
شهروندی کانادا مزایای زیادی دارد مثل حق زندگی دائم در بهترین کشور جهان و دریافت قوی ترین پاسپورت دنیا. 
 

مراحل اقدام برای دریافت شهروندی کانادا

برای دریافت شهروندی کانادا شما باید همه دستورالعمل های موجود در وبسایت اداره مهاجرت کانادا را دنبال کنید. شما باید ثابت کنید که یکی از والدین قانونی یا بیولوژیکی شما در زمان تولد شما شهروند کانادا بوده است. شما می توانید درخواست شهروندی را به صورت آنلاین یا از طریق پست ارسال کنید.
زمانی که اداره مهاجرت کانادا درخواست شما را دریافت کرد شما یک تاییدیه دریافت می کنید و پرونده شما بررسی و ارزیابی می شود. 
شما می توانید به صورت آنلاین وضعیت پرونده خود را در وبسایت اداره مهاجرت کانادا بررسی کنید. بعضی اوقات پرونده های پیچیده مدت زمان بیشتری برای بررسی نیاز دارند. بعضی اوقات افراد نیازمند استفاده از سیستم مراقبت های بهداشتی کانادا، سین نامبر، شروع به کار در  کانادا یا باید سفر ضروری به کانادا یا خارج از کانادا داشته باشند در این گونه موارد، مراحل بررسی و ارزیابی پرونده آنها سریعتر می شود. 
 
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
پاینده1402/01/10
با سلام و درود
بعد از مصاحبه حضوری برای سیتیزن شدن یک فرد سینیور چه مدت طول میکشد که جواب رد یا قبولی سیتیزن شدن را بدهند ؟
با سپاس فراوان
  • گنجی
  • 1402/01/14
بستگی به استان محل اقامت و تعداد افراد جلوی صف دارد که هر ماه متغیر است به صورت کلی از دفتر کانادا جویا شوید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن