سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا

مسیر نما :اخباردومینیکا
بازدیدکنندگان : 1197 نفر 1401/09/05
سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا
ویزای آمریکا 2023
عاشق سفر هستید و هنوز آمریکا نرفته اید، ما مسیری مطمئن برای دریافت ویزای آمریکا معرفی می کنیم تا از فرآیند سخت گیرانه دریافت ویزا و ریجکتی دلسرد نباشید.

 

ویزای مولتی آمریکا با پاسپورت دومینیکا

اخیرا داشتن پاسپورت دوم به یک موضوع داغ تبدیل شده چراکه با داشتن تابعیت دوم به ویژه اگر ایرانی باشید می توانید محدودیت های سفر به کشور های مختلف را از بین ببرید و همچنین دریافت ویزای کشور هایی مانند کانادا و آمریکا که تقریبا برای ایرانی ها غیر ممکن و سخت می باشد را بسیار آسان کنید. 
روند اخذ ویزای آمریکا روندی طولانی و نیازمند شرایط بسیار خاص می باشد اما با داشتن یک تابعیت دوم می توانید از مزیت سفر به آمریکا و کشور های دیگر استفاده کنید.
آمریکا همیشه برای جهانیان یک مقصد متفاوت از مکان های دیگر بوده و هرساله افراد زیادی به قصد تفریح و تحصیل به این کشور سفر می کنند. در حال حاضر اخذ پاسپورت دومینیکا، به عنوان تابعیت دوم، امکان دریافت ویزای سریع و بدون هزینه را برای تمام اعضا خانواده فراهم می کند. پیشنهاد آقای گنجی-وکیل رسمی مهاجرت- این است که ابتدا با پاسپورت دومینیکا برای اخذ ویزای کانادا(برای موکلین ما رایگان است) اقدام و سپس از داخل کانادا توسط دفتر مونترال ما برای ویزای آمریکا اقدام شود.

 

انواع ویزای آمریکا

ویزای B1  آمریکا

ویزایB1 آمریکا بیشتر یک ویزای کاری 10ساله است و برای کسانی مناسب است که به قصد کار، تجارت، بیزینس و شرکت در سمینار ها به آمریکا سفر می کنند. با این ویزا امکان کار در آمریکا را ندارید و باید برای ویزای H-1B اقدام کنید لذا در روز مصاحبه درخواست شفاهی هم ندهید.

 

ویزای توریستی B2 امریکا

این ویزا ویژه کسانی است که قصد تفریح و گردش، دیدن اقوام و فامیل و یا معاینات پزشکی را دارند مناسب است. افراد با داشتن پاسپورت دومینیکا می تواند بعد از اخذ ویزا تا 10سال در آمریکا اقامت داشته باشند.

تفاوت ویزای b1 و b2 در این است که ویزای b1 بیشتر برای سفرهای کوتاه تجاری صادر می شود ولی ویزایb2 با هدف توریستی اعطا می گردد. خوشبختانه با هر یک از این ویزاها تا 6ماه می توانید در ایالات متحده آمریکا بمانید و ورود و خروج مکرر داشته و حتی ازدواج کنید.

 

بهترین پاسپورت دوم

در یک کلام بهترین گزینه برای ایرانیان برای داشتن پاسپورت دوم، پاسپورت دومینیکا می باشد، چرا که پروسه اخذ آن بسیار کوتاه و فقط بین 4 تا 6 ماه می باشد. از طرفی برای دریافت پاسپورت دومینیکا نیازی به داشتن مدرک زبان نیست و در حال حاظر مقرونه به صرفه ترین پاسپورت از نظر هزینه ای نیز می باشد.

 قیمت ویزای امریکا

اخذ ویزای آمریکا با پاسپورت دومینیکا

جدا از فرصتی که پاسپورت دومینیکا به شما برای سفر آمریکا می دهد، شما می توانید با این پاسپورت به 145 کشور دیگر دنیا ازجمله کشور های حوضه شینگن نیز بدون ویزا سفر کنید و حتی در کشور های دیگر حساب بانکی بین المللی باز کنید.

 

ویزای 10 ساله آمریکا با پاسپورت دومینیکا

از مهم ترین مزیت های داشتن پاسپورت دومینیکا برای اقدام جهت اخذ ویزای امریکا مدت زمان و اعتبار 10 ساله آن می باشد . گذشته از این گرفتن ویزا آمریکا با پاسپورت ایرانی کاری بسیار سخت است، که پاسپورت دومینیکا مسیر اخذ ویزا با اعتبار قوی را برای یک فرد ایرانی امری ممکن می کند و مانع از ریجکت شدن ویزای آمریکا خواهد شد.

موسسه مهاجرتی گنجی، وکیل رسمی مهاجرت به کانادا شرایط ویزا کانادا و آمریکا را با پاسپورت دومینیکا برای شما تسهیل می کند.
 
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
محمدرضا1401/09/13
با سلام بنده ۳۳ سال سن دارم متاهل هستم و دارای یک فرزند دختر ۶ ساله هستیم و شغلم در یک کارخانه اجناس برنزی لوستر ،مبل ، بوفه و... مونتاژ کار هستم قصد مهاجرت داریم ولی راست نمی دونیم چطوری به همراه همسر و فرزندم میخواهم برویم ممنون میشم راهنمایی کنید و راهی نشان بدین .درضمن بنده خدمت سربازی هم رفتم هم خودم هم همسرم پاسپورت داریم . با تمام وجود منتظر راهنمایی شما راهی به ما نشان دهید
سپاس گزارم
  • گنجی
  • 1401/09/16
ابتدا باید مدرک زبان ایلتس جنرال 6.5 هر دو داشته باشید و اصل مدرک تحصیلی لیسانس را از دانشگاه گرفته تا بتوانیم ترجمه کنیم.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن