اقدامات جدید انتاریو برای دانشجویان خارجی

بازدیدکنندگان : 208 نفر 1402/12/02
اقدامات جدید انتاریو برای دانشجویان خارجی
اقدامات جدید انتاریو برای دانشجویان خارجی

دولت انتاریو موارد زیر را برای بهبود وضعیت دانشجویان خارجی که از سال 2024 اجرایی می شود برقرار خواهد کرد:
  • فراهم کردن شرایط بهتر برای دانشجویان خارجی
  • بهبود کیفیت آموزش برای دوره بعد از دبیرستان 

انتاریو پر جمعیت ترین استان کانادا و محل زندگی نیمی از دانشجویان خارجی است و از همه دانشگاه ها و مدارس می خواهد تا مسکن مناسب را در درسترس گروههای تازه وارد جدید قرار دهند. 
مارک میلر وزیر مهاجرت کانادا هفته گذشته برای کاهش نگرانی عمومی به علت افزایش تعداد افراد با ویزای موقت و در نتیجه افزایش اجاره بها و قیمت مسکن، محدودیتی در ظرفیت پذیرش دانشجویان خارجی تعیین کرد. 

دولت برای حفظ کیفیت تحصیلات تکمیلی و رفع کمبود نیروی کاری در مشاغل ماهر و بخش مراقبت های بهداشتی اقداماتی را در نظر گرفته است:

 

دانشگاهها و کالج های انتاریو کانادا

اقدامات دولت انتاریو برای کنترل دانشگاه ها و کالج ها به شرح زیر خواهد بود:
  • ارزیابی برنامه های ارائه شده توسط دانشگاه ها (که تعداد زیادی از دانش آموزان خارجی را ثبت نام می کنند) تا مطمئن شویم که این برنامه ها موقعیت انتاریو را به عنوان یک رهبر جهانی در آموزش حفظ می کند و نیازهای بازار کاری استان را برآورده می کند. 
  • باید دوره های تحصیلی با مشاغل مورد نظر کارفرمایان مطابقت داشته باشد تا فارغ التحصیلان بتوانند بعد از پایان تحصیلات وارد بازار کار شوند. 
  • با وجود تلاش برای بهبود رویه های نظارت و تضمین استاندارد آموزشی، باید برنامه های بورس دولتی و خصوصی جدید با کالج ها سریعا متوقف شود.
  • اقدامات لازم برای اطمینان از دستیابی به بالاترین نتایج تحصیلی دانشجویان باید انجام شود. 
  • همه کالج ها و دانشگاهها باید از دسترس بودن گزینه های اقامتی برای دانشجویان ورودی خارج از کشور مطمئن شوند، یعنی مسکن آنها را تامین کنند.

 

کاریابی های انتاریو کانادا

به ازای هر دلار سرمایه گذاری در آموزش عالی استان حدود 1.36 دلار بازده اقتصادی مثبت در سرمایه گذاری تولید می شود. موسسات آموزشی بعد از متوسطه نقش مهمی در تولید شغل، توسعه مهارت، تحقیق، نوآوری و تجارت سازی دارند. در نتیجه آنها کمک زیادی به گسترش اقتصادی انتاریو کرده اند. 

برای بهبود نظارت بر دانشکده ها و اطمینان از پاسخگویی سریع به شکایات و نگرانی ها، هماهنگی درست فعالیت های اجرایی در وزارتخانه ها مهم است. 
  • این شامل بهبود مدیریت داده ها، رویه های مستند سازی و اثربخشی بررسی های پذیرش است. 
  •  دولت انتاریو در جستجوی روش‌هایی برای ممانعت از فعالیت بیشتر کاریابی ها و  استخدام‌کنندگانی است که از دانشجویان بین‌المللی سوء استفاده می‌کنند و ادعاهای مبهمی در مورد اشتغال و ویزا دارند، به همین دلیل دولت انتاریو با اداره مهاجرت و بخش فدرال همکاری بیشتری خواهد داشت. 
  • دولت استانی با دولت فدرال برای حفظ ثبات آموزش بعد از متوسطه در استان و کشور همکاری می کند تا اقدامات احتیاطی لازم برای ایمنی دانش آموزان انجام می دهد. 
جیل دانلوپ وزیر کالج ها و دانشگاهها گفته است: چالش‌های ناشی از افزایش اخیر دانشجویانی که به کانادا می‌آیند، از جمله اقدامات استخدام کنندگان متقلب، اطلاعات نادرست در مورد شهروندی و اقامت دائم، وعده‌های دروغین در مورد اشتغال تضمینی و مسکن ناکافی برای دانشجویان، نیازمند توجه فوری و اقدام مشترک است. 
او گفت، در عین حال، ما باید پیوندهای بین نیازهای بازار کار انتاریو و برنامه‌هایی را که به دانشجویان ارائه می‌شود را تقویت کنیم تا بتوانیم افراد بیشتری را در مشاغل پر ارزش در بخش درمان و مهندسی جذب کنیم. 
 
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن