شغل های ساده در کانادا

بازدیدکنندگان : 681 نفر 1403/01/16
شغل های ساده در کانادا
شغل های ساده در کانادا

25 شغل پاره وقت در کانادا در 2024

در این مقاله، موسسه گنجی تجربه چند ساله خود را در مورد برترین مشاغل پاره وقت در کانادا بیان می کند تا از طریق آنها بتوانید در سال 2024 درآمد بیشتری داشته باشید. 

 

بهترین شغل ها در کانادا 2024

بیشتر افراد در کانادا برای داشتن ثبات مالی و پول نقد اضافی برای رفع نیازهای خانواده خود به دنبال مشاغل پاره وقت هستند. 
اگر دانشجویی باشید که باید شهریه دانشگاه پرداخت کنید یا والدینی که با ورک پرمیت منتج از ویزای توریستی در کانادا هستند یا اگر می خواهید در یک موقعیت جدید کار کنید برای شما مشاغل پاره وقت زیادی در کانادا وجود دارد. 
بعضی اوقات افراد بعد از بدست آوردن تجربه و دانش کافی در مشاغل پاره وقت می توانند کسب و کاری را برای خود راه اندازی کنند. 

 

فروشنده

فروشندگان می توانند با خریداران مختلف تعامل داشته باشند محصولات مختلف در مرکز خرید و مغازه را به مشتری ها توضیح دهند و کاری فراتر از یک صندوقدار خواهند داشت.
افرادی که توانایی های ارتباطی و روحیه مشتری مداری بالایی دارند برای این شغل مناسب هستند، پس خجالتی ها گزینه بعدی را بخوانند!

 

نویسنده و تولید محتوا

افرادی که علاقه زیادی به نوشتن دارند از طریق فریلنسینگ می توانند روی پروژه های مختلف کار کنند و درآمد براساس پروژه داشته باشند. 
نویسنده فریلنسر از پست های وبلاگ گرفته تا تولید محتوا می تواند مهارت های خود را در زمان کار کردن نشان داده و حتی از کانادا برای کارفرماهای ایرانی نیز کار کند. اما اگر وقت و حال نویسندگی ندارید گزینه بعدی را مطالعه کنید! 

 

پیشخدمت

اصلا خجالت نکشید، بهترین شغل برخلاف ایران ، کار در رستوران است، مخصوصا که کانادایی ها عادت دارند 10تا15درصد انعام بدهند. یکی از مشاغل پاره وقت پر رونق در کانادا گارسون یا پیشخدمت در رستورانها، کافه ها و بارها است. 
این شغل برای افرادی است که از تعامل با دیگران لذت می برند، پس اگر کم حوصله هستید مورد بعدی را بخوانید!

 

دستیار اداری

موقعیت های شغلی پاره وقت در شرکت ها باعث افزایش درآمد شما می شوند. دستیار اداری نقش مهمی در حفظ عملکرد شرکت ها و زمان بندی اطلاعات دارد. از فایلینگ مدارک تا پاسخ تلفن و ارتباط خوب با مشتری در این شغل مهم است.
راه پیشرفت برای این شغل زیاد است ولی زمانبر است، پس اگر تصمیم دارید یک شبه پیشرفت کنید مورد بعدی مناسب شما است!

 

معلم خصوصی

مانند ایران فعلا درآمد در تهیه پکیج آموزشی و فروش است از پکیج انگیزشی تا جزوه کنکوری همگی سود دارند مخصوصا که ابتدا پول می گیرید و بعدا خدمات می دهند.
تدریس خصوصی می‌تواند برای هر کسی که علاقه‌مند به آموزش مهارت‌های جدید، برنامه‌ریزی منعطف و کار با دانش‌آموزان در طیف وسیعی از رشته‌ها است، مناسب باشد ولی دانش زبان بالایی دارد. همچنین این شغل، می‌تواند به فرصت‌های بیشتری در آینده مانند استخدام پاره‌‌وقت منجر شود. 
تعداد زیادی از دانش آموزان و والدین برای تقویت دروس تحصیلی و آمادگی برای امتحانات از معلم خصوصی استفاده می کنند. اما اگر دانش کافی برای ارائه مطالب تخصصی ندارید گزینه راحت بعدی را انتخاب کنید!

 

راننده اوبر

یکی دیگر از مشاغل پاره وقت رانندگی اوبر یا لیفت است. 
در این شغل می توانید ساعات کاری خود را تنظیم کنید و رانندگی منبع درآمد خوبی به خصوص در شهرهای شلوغ است، مخصوصا شنبه ها تانیمه شب.
ماشین تمیز بعلاوه اخلاق خوب شما را به حداقل سالی 50هزاردلار درشهرهای شلوغ  می رساند. اما اگر حوصله رانندگی در شهر شلوغ را ندارید و نمی خواهید به یاد ترافیک تهران باشید گزینه ساکت و آرام بعدی را بخوانید!

 

پرستار بچه 

اگر علاقه‌مند هستید تا وقت خود را با کودکان خردسال بگذرانید، پرستار بچه شدن به عنوان شغل پاره‌وقت برای شما مناسب است.
 والدین به دنبال پرستارانی قابل اعتماد برای فرزندان خود برای عصرها یا تعطیلات آخر هفته هستند. خانم های جوان یا پیر (سن های دیگر این گزینه خوب نیست) برای این شغل مناسب اند، بقیه گزینه بعدی را بخوانند.

 

مربی بدنسازی/مربی شخصی

اگر به تناسب اندام علاقه دارید می توانید به عنوان مربی بدنسازی یا مربی شخصی کار کنید. 
سالن های بدنسازی و باشگاههای تناسب اندام برای افرادی که در زمینه های مختلف ورزشی فعالیت می کنند ساعات کاری انعطاف پذیری دارند. 
برخلاف ایران باید ورزش و بیدارشدن ساعت 5 صبح را در آمریکاشمالی به عادت تبدیل کنید اگر مثل من، پرخواب هستید گزینه بعدی را ببینید.

 

سگ گردانی

سگ گردانی یک شغل نسبتا جدید و رو به رشد در کانادا است افراد علاقه مند می توانند با ارائه خدمات حرفه ای سگ گردانی یا  مراقبت از حیوانات خانگی درآمد کسب کنند. 
صاحبان حیوانات خانگی به دنبال افراد قابل اعتماد برای مراقبت از حیوانات هستند و این امر باعث ایجاد مشاغل پاره وقت مربوط به حیوانات خانگی در کانادا می شود. 
احتمالا خیلی ها را با شغل داگ واکر در کانادا دیدید معمولا چندین سگ در خیابان می برند و خصوصیات اخلاقی، غذای مورد علاقه و ... هر سگ یا گربه را همانند صاحبش می دانند. اما اگر به حفظ حیوانات در طبیعت اعتقاد دارید این شغل مناسب شما نیست گزینه بعدی را بخوانید.

 

باریستا

دوستداران قهوه عاشق کار کردن در یک کافه هستند، جایی که جو و فضای آن همیشه پرهیاهو و شلوغ است. 
کافه ها و کافی شاپ ها ساعت‌های انعطاف‌پذیری دارند و این شغل مناسب افرادی است که به دنبال کار پاره وقت هستند. 
چندسالی ایران هم پر از قهوه و کافی شاپ شده، شما هم اگر می خواهید درآمدی از 10 بیزینس پر سود دنیا داشته باشید این شغل را امتحان کنید، اگر هم با اعتیاد کافی مشکل دارید فقط گزینه بعدی مناسب شماست!

 

دستیار مجازی

با گسترش مشاغل مجازی و دور کاری نیاز به دستیاران مجازی هم افزایش پیدا کرده است. 
به عنوان یک دستیار مجازی پاره وقت، می توانید در خانه کار کنید و از مشاغل اداری پشتیبانی کنید. در این شغل شما کارفرما خود هستید و فریلنس کار می کنید اما حتما باید در یک کار تخصص داشته باشید معمولا با کاستورسرویس خیلی از شرکت ها را تلفنی صحبت کردید بیشتر آنها این شغل را دارند. اگر حال و حوصله صحبت کردن و قانع کردن کانادایی ها را ندارید بهتر است با هنر و آرامش خود در گزینه بعدی موفق شوید!

 

عکاسان

اگر در کار عکاسی مهارت دارید می توانید به عنوان عکاس پاره وقت کار کنید. 
عکاسی می تواند شامل عکسی رویداد، پرتره، عکس های استوک برای وبسایت ها یا عکاسی در سفر است. 
اگر هم شانس بیاورید، فریم شما برنده جایزه جهانی خواهد شد، اما صبر و هنر نیاز دارد لذا برای کارهای زودبازده فقط گزینه بعدی مناسب شماست!

 

مجری برنامه ها

اگر دانش زبان خوب دارید جایگاه بهتری در کانادا خواهید داشت، در کنسرت ها، رویدادهای ورزشی و دیگر موقعیت های ویژه موقعیت های شغلی پاره وقت مناسبی برای مجری، متصدیان جمع آوری بلیط، کارکنان و هاهنگ کنندگان رویدادها در شهر های بزرگ مونترال (محل دفتر موسسه مهاجرتی گنجی) ایجاد می شود. 
اگر در زبان هنوز جایگاه خود را بدست نیاوردید شغل بعدی را امتحان کنید.

 

مدیر رسانه ها اجتماعی

مدیران رسانه های اجتماعی یا ادمین ها شامل افرادی اند که توسعه و مدیریت مطالب برای بهبود وجه آنلاین بیزینس ها را برعهده دارند مانند ادمین اینستاگرم. البته برای کسانی است که با پلتفرم های رسانه های اجتماعی آشنا هستند و سئو را می دانند اگر دانش ما کم است مطالب خوبی در یوتیوپ وجود دارد.
بهتر است بعد از این شغل به سراغ مورد بعدی بروید زیرا لازمه آن این شغل است.

 

ارزیاب ها

 در موسسات مختلف ارزیاب ها یا خریداران مرموزی وجود دارند که کیفیت خدمات و تجربه کلی مشتری را ارزیابی می کنند. 
از طریق این شغل می توانید بازخورد تجربه مشتری  را به شرکت ها ارائه دهید. 
در سال های ابتدایی شانس کمی برای بدست اوردن این شغل دارید لذا شغل بعدی را برای امرار معاش اولیه امتحان کنید.

 

باغبانی

مراقبت از چمن شامل چمن زنی، هرس پرچین ها و نگهداری از فضای بیرونی است. 
بیشتر در فصل تابستان این مشاغل مورد تقاضا هستند و شما می توانید برای کارهای چمن کاری و چمن زنی دستمزد اضافی دریافت کنید. 
اگر تجربه کشاورزی، روف گاردن، لنداسپکیپ، گلخانه و باغبانی در ایران دارید، شانس موفقیت شما در این شغل حتمی است و بدانید که بیشترین درآمد را خواهید داشت در غیر اینصورت شغل زیر را برای شروع انتخاب کنید بعدا باغبانی را امتحان کنید.

 

برنامه ریز فروش

برنامه ریزان پاره وقت با بررسی روند فروش، پیش بینی تقاضا و بهینه سازی موجودی به شرکت ها کمک می کنند که مطمئن شوند محصولات مورد نیاز در دسترس هستند. 
معمولا مهندسان صنایع که به برنامه ام اس پی یا پریم آورا تسلط دارند برای این شغل مناسب اند، اما بقیه افراد باید دوره بگذرانند که کالج با دوره های زیر 9ماه شانس خوبی دارند. لذا نیم نگاهی به شغل زیر هم داشته باشید.

 

مترجم زبان

اگر مهارت دوزبانه یا چند زبانه دارید می توانید به عنوان مترجم کار کنید. 
مترجم ها برای حل موانع ارتباطی در مشاغل مختلف مهم هستند. در کانادا زبان فرانسه و انگلیسی در اولویت هستند سپس زبان چینی و اسپانیولی خوب است.
بدانید که این شغل برای روزهای اول شما خوب است مخصوصا اگر با اکسپرس اینتری به کانادا آمده اید، سپس با کسب تجربه به سراغ شغل زیر بروید.

 

نظرسنجی آنلاین

نظر سنجی آنلاین روشی ساده برای کسب درآمد اضافی در اوقات فراغت است. 
کسب و کارها و آژانس های تحقیقات بازار به مردم پول می دهند تا نظرات خود را در مورد محصولات و خدمات مختلف ارائه دهند. 
شرکت های لوازم آرایش مانند استی لودر، کلینیک، لینکوم یا محصولات غذایی موجود در لابلاوس یا پرویگو همیشه مشتری شما خواهند بود مخصوصا خانم ها.

 

مشاغل پاره وقت در کانادا خوب است؟

کانادا مشاغل پاره وقت مختلف و متنوعی دارد و برنامه ها و سرگرمی های مختلفی را برای افراد فراهم می کند. 
این 20 شغل پاره وقت برای دانشجویان، والدین یا افرادی که می خواهند درآمد اضافی داشته باشند نقطه شروعی برای کار در منطقه آمریکای شمالی است. 
به نظر آقای گنجی وکیل رسمی مهاجرت ، هر موقعیت شغلی، تجربیات و ارتباطات ضروری را در اختیار شما قرار می دهد و بر روی پیشرفت شخصی و حرفه ای شما اثر می گذارد. 

 

آیا مشاغل پاره وقت در کانادا به راحتی در دسترس است؟

بله، افرادی که برنامه زمانی انعطاف پذیری دارند و می خواهند در شغلی مشغول به کار شوند می توانند به راحتی در مشاغل پاره وقت مشغول به کار شوند. 
اگر نیاز به کمک داشتید رزومه خود را برای موسسه گنجی واتس اپ کنید ما شما را در انتخاب شغل کمک می کنیم و نمایشگاه های کاریابی را به شما اطلاع می دهیم.
 
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن