مدارک ویزای تحصیلی کانادا

بازدیدکنندگان : 4772 نفر 1401/06/24
مدارک ویزای تحصیلی کانادا
مهمترین مدارک لازم برای اخذ پذیرش تحصیلی و سپس ویزای دانشجویی کانادا طبق تجربه موسسه مهاجرتی گنجی در زیر آورده شده، تا با لیست کامل از مدارک مورد نیاز سفارت کانادا برای ویزای تحصیلی کانادا اقدام و از ریجکت شدن ویزای دانشجویی جلوگیری کنید.
اگر به نکات زیر دقت کنید، پرونده ای دقیق و کامل به سفارت کانادا ارسال می کنید و قطعا توسط آفیسر کانادا سریعتر بررسی خواهد شد، توجه کنید که هر بار ریجکتی پرونده شما را سخت تر می کند و شمارا دچار هزینه اقدام مجدد ویزای تحصیلی یا کورت برای شکایت می کند.

سرفصل های مهم:

 

اپلای کانادا چیست

اقدام برای اخذ پذیرش تحصیلی کانادا از کالج و دانشگاه را اپلای گویند. کالج ها و دانشگاهها در کانادا و آمریکا دوره های مختلفی را برگزار می کنند و شبیه موسسات فنی و حرفه ای در ایران هستند، معمولا در کالج های کانادا دانشجویان دوره هایی را می گذرانند که آماده ورود به بازار کار کانادا می شوند. 

هزینه کالج در کانادا

هزینه کالج در کانادا

کالج های کانادا به 2دسته خصوصی و دولتی تقسیم می شوند و هزینه ده تا بیست هزار دلار سالانه دارند. در این کالج ها دانشجویان می توانند این مدارک را دریافت کنند:
  •  مدرک دیپلم: مدت دوره یک سال هزینه بین 7 تا 15 هزار دلار
  •  مدرک کاردانی: مدت دوره تقریبا دو سال هزینه بین 14 تا 30هزار دلار
  •  گواهی نامه: مدت دوره 8 ماه تا یک سال هزینه بین 9تا 18 هزار دلار
  •  مدرک لیسانس: مدت دوره 3 تا 4 سال هزینه بین 25 تا 49 هزار دلار

 

هزینه تحصیل در کانادا

هزینه تحصیل در کانادا نسبت به کشورهای دیگر بسیار پایین است در مدارس دولتی هزینه تحصیل بین 13 تا 16 هزار دلار است در مدارس خصوصی هزینه تحصیل بین 13 تا 25 هزار دلار است برای تحصیل در مقطع کارشناسی باید بین 15 تا 35 هزار دلار و در مقطع کارشناسی ارشد بین 13 تا 30 هزار دلار و در مقطع دکتری بین 15 تا 25 هزار دلار است. اصولا با دارا بودن پرونده مهاجرت به کانادا هزینه ای برای تحصیل پرداخت نخواهید کرد.

تفاوت کالج و دانشگاه در کانادا

تفاوت کالج و دانشگاه در کانادا

  1.  شهریه دانشگاه از کالج بیشتر است و هزینه تحصیل در دانشگاه سالیانه بین 12 تا 25 هزار دلار است. 
  2.  دانشجویان راحتر از دانشگاه می توانند از کالج ها پذیرش بگیرند.
  3.  نمره زبان که برای تحصیل در کالج مورد نیاز است نسبت به دانشگاه کمتر است. 
  4.  دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه می توانند بورسیه تحصیلی بگیرند اما در کالج بورسیه تحصیلی وجود ندارد.
  5.  تنوع رشته های آموزشی در دانشگاه بیشتر است. 
  6.  در دانشگاه بیشتر رشته های دانشگاهی تدریس می شود اما در کالج بیشتر به صورت عملی بوده و افراد برای بازار کار آمادگی پیدا می کنند. 
  7.  در کالج دانشجویان مدرک دیپلم و سرتیفیکیت دریافت می کنند اما در دانشگاه دانشجویان مدرک رسمی لیسانس، فوق لیسانس یا دکتری را دریافت می کنند.
  8.  دوره های آموزشی در کالج نسبت به دانشگاه کوتاهتر است.

 

تحصیل در دانشگاههای کانادا

هزینه تحصیل در کانادا از سالی حداقل 18 هزار دلار به بالا است، کبک و آلبرتا هزینه کمتری دارند. تحصیل رایگان در کانادا بیشتر در استان کبک است که قبلا در تلگرام گنجی در مورد آن نوشتیم. دانشجویانی که در دانشگاههای کانادا تحصیل می کنند به راحتی می توانند برای اقامت دائم کانادا اقدام کرده و شغل مناسبی پیدا کنند. مثلا با اخذ لیسانس در ونکوور و داشتن ایلتس می توان برای اکسپرس اینتری استان بریتیش کلمبیا اقدام کرد. پذیرش از دانشگاههای کانادا به نمره آیلتس آکادمیک 6، معدل خوب، وقفه تحصیلی کم و سن مناسب بستگی دارد.

 

تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم

اپلای ویزای تحصیلی کانادا با مدرک دیپلم در سن تا 22 سال امکانپذیر است. اگر شما با مدرک دیپلم بخواهید وارد دانشگاههای کانادا شوید نیازی نیست آزمون ورودی بدهید و می توانید در مقطع کارشناسی تحصیل کنید. از زمانی که شما مدرک دیپلم را گرفته اید نباید بیشتر از 2 یا 3 سال گذشته باشد. متقاضی قبل از ددلاین دانشگاه های کانادا باید ترجمه رسمی مدرک دبیرستان، پیش دانشگاهی و دیپلم را باید ارائه دهد. معدل دیپلم برای اپلای از 15 به بالا است. 

 

تحصیل در کانادا با مدرک کاردانی

مهاجرت با دیپلم اگر تا سن 25 سال هستید و دانش زبان خوب و تمکن مالی برای هزینه های دانشگاه دارید قابل بررسی است. برای اپلای با مدرک دیپلم باید ایلتس اکادمیک 6 بگیرید تا شرایط تحصیل در خارج از کشور با مدرک دیپلم را کسب کنید. اگر مدرک کاردانی از ایران داشته باشید می توانید واحد های درسی که گذرانده اید را با رشته آموزشی در کانادا تطبیق دهید. 

تحصیل در مقطع کارشناسی در کانادا

تحصیل در مقطع کارشناسی در کانادا

هزینه تحصیل در کانادا برای کارشناسی حداقل سالانه 15 هزار دلار است و آیلتس نیاز دارد. مگر اینکه از شرایط بورسیه تحصیلی کانادا برخوردار باشید که در دانشگاه آلبرتا و تورنتو و مک گیل همیشه چند نمونه هست اولین قدم برای اینکه در مقطع کارشناسی در دانشگاههای کانادا تحصیل کنید مراجعه به وبسایت دانشگاه است. 

 

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاههای کانادا

شرایط تحصیل کارشناسی ارشد در کانادا برای کسانیکه قبلا در کانادا تحصیل کرده اند آسان است و اگر در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاههای کانادا تحصیل کنید می توانید در مقطع دکتری هم وارد شده و به راحتی وارد بازار کاری کانادا شوید. هزینه تحصیل کارشناسی ارشد در کانادا از 15 تا 25 هزار دلار است. دارا بودن تمکن مالی مناسب به نسبت شهریه دانشگاه مانع از ریجکت شدن ویزای تحصیلی کانادا خواهد شد.

 

تحصیل در مقطع دکتری

اگر بخواهید در مقطع دکتری در کانادا تحصیل کنید استاد شما از طریق واتس آپ یا اسکایپ با شما مصاحبه می کند و اگر نظر استاد در مورد شما مثبت باشد می توانید پذیرش ویزای تحصیلی کانادا را بگیرید. 
مدارک مورد نیاز برای تحصیل در مقطع دکتری همانند مدارک مورد نیاز در مقطع کارشناسی ارشد است که در بالا ذکر کردیم. اما مقالات علمی isi تاثیر بسزایی دارد.

شرایط تحصیل در کانادا

شرایط تحصیلی در کانادا

ا- اثبات تمکن مالی
شما باید توانایی مالی کافی برای پرداخت هزینه تحصیل در کانادا بعلاوه زندگی در کانادا را داشته باشید. 
2- اثبات دانش زبان انگلیسی یا فرانسه 
برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر باید حداقل نمره زبان که معمولا نمره 6 آیلتس آکادمیک یا تف فرانسه بی 2 است را داشته باشید. 
3- حداقل معدل مورد نیاز
حداقل معدل مورد نیاز برای دانشگاه 13 و برای کالج 12 است. 
4- ارائه مدرک تحصیلی
باید مدرک تحصیلی قبلی خود را ارائه دهید. مثلا برای لیسانس باید دیپلم و پیش دانشگاهی خود را داشته باشید.
5- محدودیت سنی
برای دریافت پذیرش از دانشگاههای کانادا محدودیت سن وجود ندارد اما برای ویزای تحصیلی محدودیت سنی وجود دارد. لذا پذیرش را آسانتر از ویزا می توان کسب کرد، در هنگام بررسی پرونده توسط آفیسر کانادا، سن و وقفه تحصیلی و دلیل درس خواندن مهم است.
6- تجربه کاری لازم
برای بعضی از رشته ها شما باید تجربه کاری لازم را داشته باشید. مثلا برای رشته ژنتیک در مقطع ارشد یا معماری در دکتری دارا بودن سوابق کار مهم است.

مدارک لازم برای ویزای تحصیلی سفارت کانادا

مدارک لازم برای ویزای تحصیلی سفارت کانادا

مدارک مورد نظر برای پذیرش در مقطع کارشناسی در دانشگاه های کانادا به سن و وقفه تحصیلی بستگی دارد، مهمترین آن را در ادامه بخوانید:
  • مدرک دیپلم 
  • مهارت در زبان
  • رزومه تحصیلی
  • انگیزه نامه تحصیلی
  •  اصل تمکن مالی بانک
  • ترجمه ریز نمرات دبیرستان
  • معدل بالای 14 در دبیرستان
  •  فرم تکمیل شده برای ادامه تحصیل در کانادا
  • گپ تحصیلی نباید بیشتر از 2 یا 3 سال باشد

 

گپ تحصیلی کانادا

گپ تحصیلی در کانادا که وقفه تحصیلی نیز گویند، فاصله بین دو مقطع تحصیلی است. برای اینکه بتوانید از دانشگاه های کانادا پذیرش بگیرید نباید گپ تحصیلی داشته باشید. گپ تحصیلی در سه صورت تا 5 سال قابل قبول است اگر برای تقویت زبان باشد یا به علت بیماری خود یا یکی از اعضای خانواده شما باشد یا برای کار کردن در رشته مورد نظر شما باشد. 
 
 

مدارک مورد نیاز برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاههای کانادا

ددلاین دانشگاه های کانادا برای ترم پاییز که شروع آن با سپتامبر است برابر فوریه سال قبل است و برای ترم زمستان که شروع آن با ژانویه است برابر سپتامبر سال قبل است. برای اطلاع از شرایط اپلای برای کارشناسی ارشد کانادا موارد زیر مهم است:
  • توصیه نامه
  •  نمره آیلتس
  • رزومه تحصیلی
  • فرم ابراز علاقه
  • تمکن مالی کافی
  • ارائه مدرک GMAT 
  • ترجمه ریز نمرات دوران لیسانس
  •  داشتن مدرک لیسانس از یک دانشگاه معتبر
  •  فرم تکمیل شده برای ادامه تحصیل در دانشگاه
  •  ارائه مقالات علمی که به عنوان امتیازی برای شما است

 

توصیه نامه چیست

توصیه نامه مدرکی است که استاد شما ویژگی ها، توانایی ها و ظرفیت های علمی شما را برای تحصیل در یک رشته خاص در این نامه توضیح می دهد. توصیه نامه ها در دانشگاههای کانادا به صورت آنلاین هستند و شما باید در اپلیکیشن فرم نام استاد، ایمیل و رتبه علمی استاد را وارد کنید. بعد وارد کردن اطلاعات این لینک آنلاین برای اساتید ایمیل می شود و سوالاتی در مورد کار گروهی شما، مسئولیت پذیری و وقت شناسی شما پرسیده می شود و آنها در مورد شما تصمیم گیری می کنند.


تحصیل رایگان در کانادا

تحصیل رایگان در کانادا

هزینه های تحصیلی در کانادا نسبت به کشورهای دیگر بسیار پایین تر است اگر می خواهید به صورت رایگان در کانادا تحصیل کنید 4 راه برای شما وجود دارد:

بورسیه تحصیلی کانادا

همه دانشگاه های کانادا شهریه دریافت می کنند. اگر رزومه قوی داشته باشید برای مقطع دکتری یا کارشناسی ارشد می توانید بورسیه دریافت کنید و شاید بتوانید هزینه های زندگی خود را با بورسیه پوشش دهید.

ویزای کار کانادا

دریافت ویزای کار یا تحصیل برای والدین دانش آموز با داشتن شرایط خوب امکانپذیر است. اگر شما با ویزای تحصیلی یا کاری به کانادا بروید فرزندان شما می توانند به صورت رایگان تحصیل کنند. 

تحصیل در کبک کانادا

بورسیه تحصیلی کانادا به زبان فرانسه در شهرهای اطراف مونترال کانادا امکانپذیر است. با تحصیل در کانادا به زبان فرانسه شما و همسر می توانید هزینه دانشگاه کبک کانادا را صفر کنید و حتی فرزندتان در مدارس کبک کانادا رایگان تحصیل کند. اصولا هزینه تحصیل در کانادا به استان محل اقامت بستگی دارد و بریتیش کلمبیا بیشترین و کبک کمترین را داراست. تعداد زیادی برای تحصیل رایگان در کانادا به دنبال استان کبک می روند.

اخذ اقامت دائم کانادا

دریافت اقامت دائم کانادا از طریق ویزای استارت آپ، سرمایه گذاری کانادا بریتیش کلمبیا، سرمایه گذاری کبک و اسکیل ورکر کانادا همه مسیرهای اخذ اقامت دائم کاناداست. همه شهروندان کانادایی و افرادی که مقیم دائم کانادا هستند می توانند به صورت رایگان در کانادا تحصیل کنند. 

 

پرداخت شهریه دانشگاه کانادا از ایران

برای اینکه بتوانید از دانشگاههای کانادا پذیرش بگیرید باید تمکن مالی داشته باشید و دانشجویان در سال اول تحصیل تا قبل از شروع کلاسها باید شهریه را پرداخت کنند. در صورت ریجکت ویزای تحصیلی کانادا دانشگاه هزینه را به شما برمی گرداند مگر اینکه در قرارداد دانشگاه بغیر از این درج شده باشد. شهریه را با صرافی مجوز دار از بانک مرکزی یا توسط دوستان در کانادا می توانید پرداخت کنید. اما اگر وکیل دارید این خدمات توسط ایشان به راحتی و با اطمینان بیشتر انجام خواهد شد.

بیمه دانشجویی کانادا

هزینه بیمه خدمات درمانی دانشجویان در کانادا به عهده دانشجو است. همه دانشجویانی که در کانادا تحصیل می کنند باید بیمه درمانی و سلامت داشته باشند که مدت زمان و هزینه بیمه به مدت اقامت شما در کانادا بستگی دارد. 

هزینه مهاجرت تحصیلی به کانادا

هزینه مهاجرت تحصیلی به کانادا

هزینه دانشگاه در کانادا سالانه حدود 20هزار دلار است، البته هزینه تحصیل پزشکی در کانادا 40درصد گرانتر است مگر اینکه در استان کبک باشد. برای تحصیل در کانادا علاوه بر اینکه باید شهریه دانشگاه را بپردازید هزینه های دیگری هم وجود دارد شامل:
  1.  هزینه ترجمه مدارک برای سفارت کانادا
  2.  هزینه آزمون آیلتس در ایران یا ترکیه یا دبی
  3.  هزینه وکیل برای مهاجرت تحصیلی به کانادا
  4.  هزینه سفارت ویزای تحصیلی کانادا و اخذ ویزا
  5.  هزینه عکس بیومتریک کانادا و انگشت نگاری کانادا
  6.  هزینه بلیط کانادا برای مسافران ایران جهت رفتن به کانادا
شما باید هزینه های زندگی در کانادا که شامل هزینه مسکن، خوراک، لباس، بیمه و هزینه های تلفن را در نظر بگیرید. 

 

مدرک زبان برای تحصیل در کانادا

اقدام برای مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان شانس کمی دارد. زبان رسمی کشور کانادا انگلیسی و فرانسوی است که با توجه به نوع موسسه، مقطع تحصیلی و رشته شما نمره ای که باید در آزمون زبان بگیرید متفاوت خواهد بود. 
آزمون آیلتس، دولینگو و تافل جزء آزمون های استاندارد برای دانشجویان ایرانی هستند، اگر بخواهید در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری در کانادا تحصیل کنید بهتر است در آزمون GMAT شرکت کنید، جی مت آزمونی است که مهارت های ذهنی، کلامی و استدلالی و ریاضی افراد را به زبان انگلیسی ارزیابی می کند. 

تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان

تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان

مدرک زبان برای تحصیل در کانادا جهت دانشگاه نمره 6 ایلتس است. برای تحصیل در مدارس و دبیرستان های کانادا نیازی نیست که مدرک زبان داشته باشید. بعضی مواقع دانشگاه کاندیشنال ثبت نام می کند، دانشجویان باید بعد از اینکه وارد دانشگاه شدند در آزمونهای زبان شرکت کنند و حداقل نمره را بگیرند تا به صورت رسمی در دانشگاه ثبت نام شوند. 

 

فرق بین ویزای تحصیلی کانادا با استادی پرمیت

ویزای تحصیلی مجوزی است برای ورود شما به کشور کانادا و برای مدت زمان کوتاه مثلا کمتر از شش ماه این ویزا داده می شود. اما استادی پرمیت مجوزی برای اقامت و تحصیل شما در کشور کانادا است که برای مدت زمان کمتر از شش ماه این ویزا صادر نمی شود و در فرودگاه به شما اعطا می گردد. برای تبدیل استادی پرمیت به ورک پرمیت باید از یک کارفرما جاب افر داشته و ویزای خود را دوباره درخواست دهید.
 

ویزای همراه دانش آموزی کانادا

ویزای گاردین و ویزای همراه دانش آموزی کانادا برای افراد دارای ویزای تحصیلی کانادا انجام می شود. افرادی که می خواهند فرزندشان در مدارس کانادا تحصیل کند می توانند به همراه فرزندشان به کانادا بیایند البته به شرط اینکه دانش آموز حداقل 10 سال و حداکثر زیر 18 سال باشد و نیازی به مهارت زبان نداشته باشد. شانس ویزای تحصیلی در دبستان کمتر از دبیرستان است.

 

 

ویزای همراه دانشجویی کانادا

بعضی اوقات دانشجویان می توانند ویزای همراه دانشجویی بگیرند و از طریق آن همسر و فرزندان آنها که البته باید زیر سن 18 سال باشند، می توانند وارد کانادا شوند. همسر و فرزندان هم مانند دانشجو می توانند در کانادا تحصیل یا کار کنند. دانشجویانی که در یکی از دانشگاههای معتبر کانادا تحصیل می کنند می توانند برای ورک پرمیت بعد از فارغ التحصیلی اقدام کنند. هزینه ویزای همراه کانادا به مانند ویزای دانشجوی کانادا می باشد.

 

معدل مورد نیاز برای تحصیل در کانادا

حداقل معدل دانشجو یا دانش آموز با توجه به پایه تحصیلی، رشته، تعداد واحدهای درسی و محل تحصیل متفاوت است. برای دریافت اطلاعات کامل باید به اینستاگرام موسسه مهاجرتی گنجی مراجعه کنید. حداقل معدل مورد نیاز برای دانشگاههای کانادا 13 و حداقل معدل مورد نیاز برای کالج ها 12 است. براساس گزارش وبسایت رتبه بندی دانشگاهها، حدود 28 دانشگاه کانادا جزء بهترین دانشگاههای دنیا هستند. 

تحصیل در مدارس کانادا

تحصیل در مدارس کانادا

مدارس کانادا جزء بهترین مدارس جهان هستند که برنامه های آموزشی با کیفیتی را ارائه می دهند، این مدارس از روشهای مدرن آموزشی استفاده می کند که تجهیزات و آزمایشگاههای مدرنی دارند. 
اگر شما اقامت دائم کانادا را داشته باشید فزرندان شما می توانند به صورت رایگان تحصیل کنند. سه گروه مدرسه در کانادا وجود دارد شامل:
الف- مدارس دولتی کانادا
تعداد دانش آموزان در این مدارس از مدارس خصوصی بیشتر است و دانش آموزان کانادایی و افرادی که اقامت دائم کانادا را دارند می توانند به صورت رایگان در این مدارس تحصیل کنند. 
ب- مدارس خصوصی کانادا
مدارس خصوصی شهریه بالایی دریافت می کنند و کلاسهای فوق برنامه برای دانش آموزان دارند.
ج-مدارس شبانه روزی کانادا
دانش آموزان در طول روز در مدرسه هستند و شب در خوابگاه مدرسه می مانند. مدارس شبانه روزی خصوصی هستند و کلاسهای فوق برنامه و برنامه غذایی برای دانش آموزان وجود دارد.
 

سوالات متداول در مورد ویزای تحصیلی کانادا

1- آیا بامدرک لیسانس ایران می توان برای حصیل و پذیرش اقدام کرد؟
مدرک دانشگاهی شما از ایران اگر مشکل مردودی زیاد، معادل نبودن مدرک و مرخصی تحصیلی را نداشته باشد در کانادا قابل قبول است. سازمان WES مدارک تحصیلی را معادل سازی می کند.
2- آیا با مدرک زبان فرانسوی و آلمانی می توانیم به کانادا مهاجرت کنیم؟
اگر برای ویزای تحصیلی اقدام می کنید می توانید برای دانشگاههای فرانسوی زبان کانادا اپلای کنید. حداقل نمره فرانسه تف بی1 لازم است. با آلمانی خیر.
3- آیا در کانادا می توانم بعد از تحصیل در دانشگاه به اقامت دائم برسم؟
با مدرک دانشگاه و یکسال سابقه کار و ایلتس یا تف فرانسه مقیم دائم کانادا شوید. شما باید بررسی کنید که نمره زبان شما و امتیاز شما در سیستم اکسپرس اینتری چند است. 
4- همسر من می خواهد در کانادا تحصیل کند آیا هردوی ما می توانیم کار کنیم؟
بله شما به عنوان یک دانشجو می توانید به صورت پاره وقت حدود 20 ساعت در هفته و همسر شما اگر ورک پرمیت داشته باشد می تواند به صورت تمام وقت کار کند. 

canada_ganji_instagram
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 6
ساره1402/08/18
سلام
دخترم۲۲سالش هست برای ویزای دانشجویی اقدام کردیم بار اول خودمون فرم را پر کردیم ریجکت شدیم بار دوم با وکیل فرم را پر کردیم دوباره ریجکت شدیم پرونده رفت کورت بعد توسط قاضی مختومهdismiss شد به نظر شما تواین مقطع با توجه به گپ تحصیلی امکانی برای موفقیت هست؟
  • گنجی
  • 1402/08/18
احتمالا در بار اول نکته خاصی را در فرم درج کردید که قاضی بلافاصله پرونده را dismiss کرده!
در این حالت قاضی به این نتیجه رسیده که پرونده شما به درستی بررسی شده و ریجکتی شما صحیح بوده.
نوشین1402/03/14
با عرض سلام و خسته نباشید
بنده لیسانس ادبیات فرانسه دارم،سن ۳۳سال،آیا در دانشگاه های کبک به زبان فرانسه امکان ادامه تحصیل وجود دارد؟معدل لیسانس بنده ۱۶/۷۵
تاریخ اخذ لیسانس ۱۳۹۲
  • گنجی
  • 1402/03/14
بله .همانطور که قبلا در تلگرام اعلام کردیم دانشگاه های رایگان نیز در خارج از شهر مونترال برای شما هست.
بشری1401/11/01
سلام،
برای MBA بیزینس اسکول میخواستم بدونم‌میتونم اپلای کنم یا نه.
  • گنجی
  • 1401/11/01
بله
رزومه و نمره زبان و وقفه تحصیلی تان را نیاز داریم
محسن1401/08/08
درود بر شما.آیا امکان دارد فرزندم را قبل از دیپلم یعنی کلاس یازدهم که رشته تجربی هستند بفرستم کانادا؟ چه شرایطی دارد؟
  • گنجی
  • 1401/08/11
اگر تمکن مالی برای پرداخت هزینه های دبیرستان (سالانه 2 تا 25 هزار دلار ) داشته باشید و فرزندتان دانش زبان داشته باشند امکان اقدام هست. 
میلاد ق1401/07/23
درود بر شما،برای ویزای تحصیلی در مقطع دکترا رشته ژنتیک داشتن رزومه کاری مهمتر است یا داشتن مقاله،و هزینه دکترا که گفتین برای ١ سال هست یا برای هر ترم دانشگاه
و دریافت مدرک دکترا در کالج بهتر هست یا دانشگاه،کاش میشد تماس داشته باشم باهاتون که کامل راهنمایی کنین
  • گنجی
  • 1401/07/24
هزینه ها درهر دانشگاه و مقطعی متغیر است، مثلا هزینه برای دوسال در مقطع ارشد در دانشگاه تورنتو 53هزار دلار می باشد.
آیلتس 7 اکادمیک یا تافل 93 ای بی تی نیاز دارد
رزومه کاری مهمتر است.
دانشگاه های خوب برای رشته ژنتیک در کانادا عبارتند از:
دانشگاه تورنتو-مک گیل-بریتیش کلمبیا-مونترال-مک مستر-لول-اتاوا-کلگری
سرور1401/06/30
سلام وقتتون بخیر
ببخشید فقط شما گفتید که آیلتس ۶ نیازه
دانشگاهها مگه ۶.۵ نمی خوان؟
  • گنجی
  • 1401/07/06
بستگی به رشته و دانشگاه دارد هر کدام متفاوت است.
در واتس اپ بپرسید

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن