افزایش مهاجرت به کانادا با واکسن ویروس کرونا

بازدیدکنندگان : 1496 نفر 1399/09/17
افزایش مهاجرت به کانادا با واکسن ویروس کرونا

افزایش مهاجرت به کانادا با واکسن ویروس کرونا

تایید واکسن ویروس کرونا پایان بحران کرونا در کانادا می باشد. سازمان بهداشت کانادا در تاریخ 9 دسامبر 2020 واکسن ویروس کرونا را تایید کرد. در حال حاضر کانادا می تواند بزرگترین کمپین واکسیناسیون را آغاز کند. واکسن کرونا که توسط شرکتهای Pfizer  و BioNtech ساخته شده، تایید شده است. سازمان بهداشت کانادا با تایید موثر، ایمن و با کیفیت بودن واکسن این خبر را منتشر کرد. سازمان بهداشت کانادا چند شرط برای شرکتهای Pfizer – BioTech  قرار داده است:
_ گزارشهای ماهانه از عوارض جانبی واکسن
_ اطلاعات در مورد ایمنی و اثربخشی، آزمایشات بالینی در حال انجام
_ اطلاعات مناسبی که تایید می کند که کنترلهایی بر روی تولید واکسن های با کیفیت وجود دارد 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی
 

کانادا چه تعداد واکسن کرونا دارد

CBC NEWS اعلام کرد، کانادا بعد از انگلستان و بحرین سومین کشور  مجاز برای واکسیناسیون است. جاستین ترودو نخست وزیر کانادا اعلام کرد، 30000 دوز واکسن روز دوشنبه وارد کانادا می شود و حداکثر 249000 دوز تا پایان سال 2020 وارد کانادا می شود. نخست وزیر گفت چندمیلیون نفر مهاجر در اوایل سال 2021 وارد کانادا می شوند. 
کانادا بیشترین تعداد واکسن در جهان را دارد، که CTV گفت کانادا با هفت شرکت قرارداد بسته و 414 میلیون دوز واکسن را خریداری کرده است. سه شرکت دیگر واکسن های خود را به سازمان بهداشت کانادا برای تایید داده اند.
 

مهاجرت کانادا در زمان کرونا و واکسیناسیون

 کانادا در تابستان پاندمی را کنترل کرد، اما از آن زمان تا الان با افزایش شیوع کرونا موج جدیدی از بیماری در کانادا به وجود آمده است. کانادا 430000 مبتلا و 13000 فوت به علت کرونا داشته است. سیستم مهاجرتی کانادا در این پاندمی کار خود را انجام داده و کانادا به دنبال افزایش سطح مهاجرت بعد از پاندمی کرونا است. دیروز کانادا قرعه کشی اکسپرس اینتری را انجام داد و 5000 داوطلب مهاجرت را برای اقامت دائم دعوت کرد. کانادا بعد از ایجاد برنامه اکسپرس اینتری در سال 2015، برای اولین بار در سال 2020 ، 100000 داوطلب مهاجرت را دعوت کرد.
در ماه اکتبر کانادا برنامه مهاجرت 2021-2023 را اعلام کرد. کانادا برای جبران کاهش پذیرش مهاجران به علت کرونا، حدود 400000 مهاجر جدید را سالانه خواهد پذیرفت. کانادا برای رشد اقتصادی و با توجه به جمعیت سالخورده و نرخ پایین زاد و ولد به دنبال افزایش مهاجران است.



telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن